Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Όταν η ειδησεογραφία ξυπνά την εν Χριστώ ελπίδα ... - π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος

«ἐπιτίθημι τήν χεῖρά μου ἐπί τόν δοῦλόν σου ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΝ»
(Μία φωτογραφία ἀπό τό μέλλον …)

Ἐν τοῖς Πατριαρχεῖοις  …
“Laetentur Caeli”


ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ, δοῦλος τῶν δούλων τοῦ Θεοῦ  :
«Εὐλόγησον, Δέσποτα, ἐμέ καί τήν Ἐκκλησία τῆς Ρώμης».
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ἀρχιερέας τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ :
«Βούλει, ἄνθρωπε, γενέσθαι ὀρθόδοξος καί ἀποτάσσῃ πᾶσι τοῖς αἰσχίστοις καί ἀλλοτρίοις δόγμασι τῶν Λατίνων
ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ, δοῦλος τῶν δούλων τοῦ Θεοῦ  :
«Ναί, Δέσποτα ἅγιε, ἐξ ὅλης μου τοῦτο ποιῶ τῆς ψυχῆς».
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ἀρχιερέας τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ:
«Ἀποστρέφῃ τελείως καί τάς συνάξεις τῶν Λατίνων ἐν ταῖς αὐτῶν Ἐκκλησίαις, ἤ καί αὐτῶν τῶν λατινοφρόνων, καί τούς τά ἄζυμα ἰουδαϊκῶς ἤ ἀπολλιναριστικῶς ταῦτα ἱερουργοῦντας, ὡς αἱρετικούς
ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ, δοῦλος τῶν δούλων τοῦ Θεοῦ  :
«Ναί, Δέσποτα ἅγιε, ἐξ ὅλης μου τοῦτο ποιῶ τῆς ψυχῆς».

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ἀρχιερέας τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ:
«Τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν.  Ἐπί τῷ ὀνόματί σου, Κύριε, ὁ Θεός τῆς ἀληθείας, … ἐπιτίθημι τήν χεῖρά μου ἐπί τόν δοῦλόν σου ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΝ τόν καταξιωθέντα καταφυγεῖν ἐπί τό ἅγιον ὄνομά σου … Ἀπόστησον ἀπ’ αὐτοῦ τήν παλαιάν ἐκείνην πλάνην… Αὐτός, Δέσποτα, τόν δοῦλόν σου ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΝ, τόν ἐπιστρέφοντα ἐκ τῆς Λατινικῆς πλάνης πρός τήν ἀλήθειαν τοῦ Εὐαγγελίου σου  … πρόσδεξαι … συνάπτων αὐτόν καί ἐνῶν τοῖς ἀληθέσι δόγμασι τῆς ἁγίας σου καθολικῆς καί ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας … στερέωσον αὐτόν διαμένειν ἐν τῇ ὀρθοδόξῳ πίστει καί ὁμολογίᾳ σου … μή μνησθῇς τῶν ἀνομιῶν αὐτοῦ . κάθαρον αὐτοῦ τήν ψυχήν αἱρετικῆς ἀχλύος καί πάσης ἄλλης δυσσεβείας καί σύναψον αὐτόν δι’ ἡμῶν προστρέχοντα τῇ ὀρθοδόξῳ σου ποίμνῃ».

Μ. ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ  τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου  :
            «Ἔτι δεόμεθα ὑπέρ ἐλέους ζωῆς, εἰρήνης, ὑγείας, σωτηρίας καί ἀφέσεως τῶν ἁμαρτιῶν τοῦ δούλου τοῦ Θεοῦ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ τοῦ ἀπεκδεχομένου τό παρά σου μέγα καί πλούσιον ἔλεος».

Ὤ!  τότε ! πραγματικά 
«Εὐφραινέσθωσαν οἱ οὐρανοί» - “Laetentur Caeli”   ΑΜΗΝ


Πάτρα 5.12.2014
γιά τήν ἀκρίβεια τῆς ἐν Χριστῷ ἐλπίδος
π. Ἀναστάσιος  Γκοτσόπουλος
τηλ. 6945-377621,  agotsopo@gmail.com


42 σχόλια:

  1. Ο π. Αναστάσιος κατεβάζει τους τόνους της κριτικής του. Έχει αρχίσει ο σωφρονισμός του προς τις εκκλησιαστικές απόψεις.
    Έστω και στην φωτογραφία αυτή από το μέλος κάνει δεκτό τον Πάπα ως Επίσκοπο αφού στην Φωτογραφία ο Πατριάρχης λέγει ότι: «ἐπιτίθημι τήν χεῖρά μου ἐπί τόν δοῦλόν σου ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΝ» και αυτός έχει περιβολή Αρχιερέα με Ωμοφόριο. Τον κάνει δεκτό στην Εκκλησία με την Αρχιερατική του αμφίεση χωρίς να προηγηθούν διάφορα άλλα.
    Κάνει αποδεκτό και το Παπικό Αξίωμα ο π. Αναστάσιος αφού τον ονομάζει «δοῦλος τῶν δούλων τοῦ Θεοῦ» (Το servorum Dei Servus).
    Σας εύχομαι υπό αυτάς τας προϋποθέσεις π. Αναστάσιε να συλλειτουργήστε με τον Πάπα στον Άγιο Πέτρο Ρώμης ή έστω στον Άγιο Νικόλαο στο Μπάρι ως εφημέριος Αγίου Νικολάου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάτερ Αναστάσιε, το μεγάλο πρόβλημα του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι η προσχώρησή του σε μία νεο-λατινική προτεσταντίζουσα θεολογία, μέσω της θεολογίας-ιδεολογίας του μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη Ζηζιούλα. Το Φανάρι πρεσβεύει μία δευτερο-βατικάνεια εκκλησιολογία, και απλά της φοράει ράσα και καλυμαύκι. Αν δεν απαλλαγεί το Πατριαρχείο από την δηλητηριώδη επίδραση του ζηζιουλισμού, δεν θα μπορέσει να (ξανα)γίνει Ορθόδοξο στην ουσία, και όχι τύποις όπως είναι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φαντασία των ρασοφόρων δεν έχει όρια.
    Όταν… όταν λέω… γίνει η Ένωση η Αγία των του Χριστού Εκκλησιών. Τότε δεν θα γίνει καμία επιστροφή. Απλά οι Πατριάρχες Ρώμης, Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας και Ιεροσολύμων θα τελέσουν την Θεία Λειτουργία με κοινό Ποτήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακούνε διάλογο και του πιάνει ο φόβος. Όποιος έχει την αλήθεια δεν έχει φόβο.
    Βρίζουν τον σεβασμιότατο Περγάμου κ. Ιωάννη αυτοί που είναι άγευστοι της Θεολογίας και των γνώσεων του μεγάλου αυτού Θεολόγου και ακαδημαϊκού. Ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή την ελπίδα έχει και η Α.Θ.Π. ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος και η περί αυτόν Αγία και Ιερά Σύνοδος και οι Εκκλησίες που μετέχουν στον Θεολογικό Διάλογο.
    Όμως όπως πάντα υπάρχουν τα όργανα του διαβόλου που επιθυμούν το κακό και όχι το καλό και σαμποτάρουν την ευλογημένη αυτή επιθυμία.
    Ο Θεός να τους φωτίσει να δουν το ορθόν και το σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παπά-Αναστάση κάνε στάση.
    Μην παίρνεις φόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγνοείστε τις απόψεις των αντιφρονούντων πάτερ Αναστάσιε, τις επικίνδυνες και απόβλητες από ορθοδόξου σκοπιάς και μη σταματάτε να στηλιτεύετε τη συντελούμενη προδοσία της Ορθοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  8. Είναι πλέον διαπιστωμένη η κατάρα και οι πληγές-πιο δεινές και από τις 10 του Φαραώ- που εχουν πλήξει όσους...Ορθοδόξους Αρχιερείς και άρχοντες προσπάθησαν να εναγκαλιστούν τον Παπισμό και μαζί με αυτούς και τον Ορθόδοξο λαό που εκπροσωπούσαν , αφού όταν αμαρτάνει ένας Αρχιερεύς ή άρχοντας είναι σαν να αμαρτάνει όλος ο λαός.

    Ο Πατριάρχης Ιωσήφ ο Β΄πέθανε αιφνιδίως ,πάνω στο φαϊ και ενόσω ευρίσκονταν στην ψευτοσύνοδο της Φλωρεντίας,λίγες μέρες πριν υπογράψει τον «Όρο» της ενώσεως της Εκκλησία μας με τον Πάπα..

    Ο Αυτοκράτωρ Ιωάννης Η΄ο Παλαιολόγος και ο αδελφός του ο Δεσπότης Δημήτριος επιστρέφοντας στην Κων/λη από την Παπική Φεράρα-Φλωρεντία βρήκαν τις νέες γυναίκες τους νεκρές από βαριά αρρώστια, ενώ ο αυτοκράτορας μετά από σύντομο χρονικό διάστημα, βαριά καταθλιπτικός και αποψυχωμένος , πέθανε άδοξα.

    Και ύστερα από το Παπικό φλέρτ πολλών Ορθοδόξων Κληρικών και αρχόντων της Κων.λεως και συγκεκριμένα μετά από 14 χρόνια της ληστρικής συνόδου της Φλωρεντίας αλώθηκε η Πόλη των Πόλεων από τον Μωάμεθ και τα σκυλιά του

    Αλλά ας έρθουμε και στα δικά μας χρόνια,

    Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, που έφερε μετά από 1000 χρόνια τον Πάπα στην Ελλάδα, έφυγε σε σύντομο χρονικό διάστημα με δύο πρωτογενής καρκίνους,

    Τί απέγιναν όμως και κάποιοι άλλοι Μητροπολίτες που πρωτοστάτησαν στην υποδοχή του Πάπα στην Ελλάδα;

    Ο Αττικης Μπεζενίτης αφού φυλακίσθηκε για οικονομικά αδικήματα ,πέθανε κατόπιν καθηρημένος και ακυρωμένος στην συνείδηση του Ορθοδόξου λαού.

    Ο Μητροπολίτης Κερκύρας Τιμόθεος ένα χρόνο μετά την υποδοχή του Πάπα στην Αθήνα, πέθανε από ανακοπή καρδιάς στο σπίτι του στην Αθήνα

    Ο Μητροπολίτης Σερρων Μαξιμος Ξυδας πέθανε από αιφνίδιο θάνατο δύο χρόνια μετά την έλευση του Πάπα στην Ελλάδα..

    Ο πρώην Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφαρσάλων αποχώρησε με θλιβερό τρόπο από την Μητρόπολη του .

    Η Μαρτυρική Κύπρος μετά την επίσκεψη του αιρετικού Πάπα στα Άγια χώματά της και ενώ μέχρι πρότινος είχε ανθοφορούσα και ανιούσα οικονομία, πήρε παραδόξως την κατιούσα φθάνοντας στα ίδια χάλια και στην ίδια κρίση με εμάς που επίσης υποδεχθήκαμε πριν τον θάνατο του

    Μακαριστού Χριστοδούλου τον «Αγιώτατο» Πάπα στην Αθήνα, στην πόλη που κήρυξε ο Απόστολος Παύλος.

    Μετά από όλα αυτά λοιπόν επιθυμεί κανείς ευσεβής Ορθόδοξος Χριστιανός να εναγκαλισθεί και να υποταχθεί στον Πάπα και στις κακοδοξίες του;

    -ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ-

    Πηγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλοοοοοοοοοοό!
    Μπράβο πάτερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν καταλαβαίνω που το πάει ο π. Αναστάσιος. Τι εννοεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι σημαίνει το Laeturn caeli;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια πατερα Αναστασιε! Μακαρι ολοι οι ιερεις να διακρινονταν απο τη μορφωση και το υψηλο εκκλησιαστικο σας ηθος! Καλη δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Ανατόλιος παρέλειψε να αναφέρει την πλέον συγκλονιστική περίπτωση θείας επέμβασης, όταν ο φιλενωτικός μητροπολίτης Λένινγκραντ (τότε) Νικόδημος Ρότωφ έπεσε νεκρός μπροστά στα πόδια του Πάπα, στο Βατικανό, κατά την επίσημη επίσκεψή του εκεί. Εχει συχνά γραφτεί ότι πηγές του Βατικανού μιλούσαν για μυστική προσχώρησή του στον Ρωμαιοκαθολικισμό.
    Τον σεισμό που προξένησε μεγάλες καταστροφές στην Ίμβρο την παραμονή της κοινής επίσκεψης Πατριάρχη και Πάπα στα Ιεροσόλυμα, τον θυμάστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας πω και εγω κατι ,χρονια πολλα στους εορταζοντες και ο Αγιος Νικολαος ας ειναι βοηθος και να φωτιζει την Ορθοδοξο εκκλησια μας!
    Ο απ.Παυλος αναφωνει ''σκοπειν Τους τας διχοστασιας και τα σ κ α ν δ α λ α,παρα την διδαχην ην υμεις εμαθατε...κλπ''..δλδ περιεργαζεσθε αυτους που κανουν σχισματα και αιρεσεις τα οποια ειναι εκτος διδαχης των αγ.Αποστολων. ενα το κρατουμενο.
    Πρεπει να κρινουμε τα πραγματα αγιο-πατερικως,
    Η πα;πικη εκκλησια ειναι η δεν ειναι στο αναθεμα απο τις συνοδους του 1341,1351[αν θυμαμαι καλα] και του 879 .
    Η πιστις -μας,εκτος της των ελπιζομενων υποστασις ειναι και των πραγματων ελεγχος και χαιρομαι που καποιοι ιεραρχες βγαζουν τις αληθειες οι οποιες δεν εχουν μισος,υποκινουνται στα πλαισια της αληθειας κ μονον!
    Στις κατα περιοδους Οικουμενικες Συνοδους,αποκαλυφθηκε οχι μονον η αληθεια των δογματων αλλα και οι θεολογιες των αγιων.π.χ η θεολογια του Μ.Αθανασιου,του αγ.Κυριλλου Αλεξανδρειας,του αγ.Γρηγοριου του Παλαμα,του Μεγαλου Φωτιου,του αγιου Ιωαννη του Δαμασκινουκλπκλπ και το συνοδικο της Ορθοδοξιας χρησιμοποιει τη φραση ''κατα τας των αγιων θεοπνευστους θεολογιας και το της ευσεβειας φρονημα''..
    Εδω θελει να μας δειξει πως ηταν θεοφωτιστοι οι αγιοι Πατερες και φυσικα και η θεολογια τους! Γι αυτο και ειχαν κυρος οι Οικουμενικες Συνοδοι διοτι και οι Πατερες ησαν θεοφωτιστοι αλλα και εβασιζονταν στις θεολογιες των προηγουμενων αγιων ως ''επομενοι τοις αγιοις Πατρασι''..
    Κατα συνεπεια το κυρς μιας συνοδου κρινεται απο την ευσεβη πιστη.
    Μετα την αρση των αναθεματων,τα παντα μειναν στον αερα διοτι με τις μετεπειτα ενεργειες η Ρωμαιοκαθολικοι πιστεψαν πως επηλθαν στην προτινη ενωση ενω εμεις ειχαμε ακομα πορεια προς αυτην...φθασαμε στα κειμενα ,στις συνεδριες,στην αναγνωριση των ανυπαρκτων μυστηριων τους,στις συμπροσευχες ,στους ασπασμους,[συγκεκριμενα οι ασπασμοι ειναι συλλειτουργο για το πα;πικο δγμα]..Η Ρ.Καθολικη εκκλησια χρησιμοποιησε ολα τα μεσα και πανω απο ολα την διαφημηση..και δεν μας εφθαναν ολα αυτα εβαλε και το Ισλαμ στο παιχνιδι ...ετσι ωστε οι αγαπητοι μας φιλοι-εχθροι μουσουλμανοι να γινουν δικοι τους υποχειριοι,ποιων δηλαδη;...των εβραιων ποιων αλλων μεσω του Δουρειου τους ιππου,του πα;πα ..και τι κανουν,ειναι δηλαδη ηλιου πια φαηνοτερον ,τους ενισχυουν προς την τρομοκρατια και την μεταναστευση απο τι μια για να εξαλειψουν την Ορθοδοξια αλλα και τις αλλες ''χριστιανικες'' θρησκειες και τους ιδιους τους μυουν και τους προωθουν στην Πανθρησκεια. Εχουμε λοιπον να κανουμε με πολλα μετωπα...το ζητουμενο ειναι οτι ολες οι κεφαλες εχουν αλωθει απο ολο αυτο και το ερωτουμενο απο τον απλο λαο ειναι πως φθασαμε ως εδω;;;Διοτι φθασαμε να μην αναγνωριζουμε τις συνοδους ως πρεπει και καλλιεργησαμε μια ν αλλη εκκλησιολογια που εχει τασεις εκλατινιζουσες.Φωναζουν καποιοι πως ειναι αποφασεις της εκκλησιας και κανουν και τους νυπτικους...μα,απο το παρελθον οι πανορθοδοξες συνοδοι,κατεδικαζαν και αναθεματιζαν αιρετικες διδασκαλιες,θεσπιζαν Ιερους Κανονες,κανονιζαν τα περι σχισματος ζητηματα ωστε να προστατευσουν την εκκλησια,προσδιοριζαν μοναχικους κανονες
    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 2
    Και συμπληρωναν κανονες απο προηγουμενες Οικ.Συνοδους κλπ
    Και φθασαμε να μιλαμε συνεχως για το πρωτειο και το πρωτειο..
    Κοιταζουμε λοιπον να ενωθουμε με καταδικασμενους και μη μετανοημενους και οχι μονον αλλα αλλαξαμε και εμεις την εκκλησιολογια μας ετσι ωστε να τους πλησιασουμε και η αποστασια δεν εχει ολοκληρωθει βεβαιως...αλλα πηγαινει προς αυτη την κατευθυνση.Μερικοι δε,κρυβονται πισω απο τις αποφασεις και το ποιμνιο παρατηρει πως ξεφυγαμε τελειως απο τα την Ορθοδοξη Γραμμη. Και εν τω μεταξυ νομιμοποιουνται οι αιρεσεις που οι Πατερες εθεσπισαν με ιδρωτα,με αιμα και πονο και καποιοι εξακολουθουν να υπερτονιζουν το πρωτειο και το πρωτειο..
    Αυτοι λοιπον οι τροποι ενωσεως και οι ενωτικες προσπαθειες δεν δειχνουν ουτε καν Ορθοδοξη κατευθυνση αλλα υποταγη στους Λατινους!Μηπως με τους διαλογους πιστευουν οτι θα μεταβαλλουν την κακουργια των ;;;Με τι δηλαδη με αυτα που μας ενωνουν;;;
    Επι Διοσκουρου ειχε συνελθη συνοδος καιπαρομοιες εχουμε ψευτοσυνοδους,το 449 στην Εφεσο η οποια αναγκασε τα μελη που δεν συμφωνουσαν να αναγνωρισουν τη διδασκαλια του Ευτυχη[Μονοφυσιτισμος] ως ορθοδοξη...ουε ημιν οτι κατελιπομεν την οδον των αγιων Πατερων και ερημοι εσμεν παντος εργου...
    Και τελικα ενω βλεπουμε πως βαλτωσε το πραγαμα,καποιοι θεολογουν Πατερικως αλλα οι κινησεις τους δεν δειχνουν ουσιαστικη Πατερικοτητα και καποιοι αλλοι θεολογουν Ορθοδοξως αλλα δεν μπορουν να δουν το συμφερον της Εκκλησιας...
    Οσα εχειχε και εχει θεσπισει η Ορθ.Εκκλησια μας ειναι συναρτησις της συμφωνιας και της ενοτητας εν αγιω Πνευματι και γι αυτο εχει κυρος και ασφαλεια,Αντιθετα ! Οποιες αποφασεις εγιναν που ησαν αντιθετες απο τα αποστολοπαραδοτα θεσμια,αυτε κατεπνιγησαν απο αντιστοιχες συνοδους και ετσι επηλθε η αρμονια ,η ενοτητα και η ειρηνη στην Εκκλησια-μας!
    Και επειδη λοιπον οι κεφαλες τινουν προς μια γραμμη αντιθετη με αυτη των Πατερων,γι αυτο λοιπον και ο λαος αντιτιθεται εναγωνιως μη και χασει την ψυχουλα του και πρωτιστως επειδη Βλασφημειται το αγ.Πνευμα.
    Μηπως η Ουνια που κατοχυρωθηκε και ως εκκλησια δεν ειναι δειγμα του τι παει να γινει;
    Καημο το εχει ο πα;πας να υποταξει τους Ορθοδοξους.
    Μια προχειρη ματια στις ψευτοσυνοδους θα σας πεισει [754,794,809,869-870,κλπκλπ]
    Εδω το ζητουμενον ειναι πως το κυρος των αποφασεων συμφωνει με τα δογματα της ευσεβειας και απο ο,τι βλεπουμε δεν συμφωνει.
    Και τελικα ολα για την αγαπη γινονται ,αντορθοδοξα στο βαθος με επικαλυψη ορθοδοξιας,συντεχνιες και τα τοιαυτα και αντι να κηρυξουμε την Ορθοδοξια και να αρουμε ο,τι ειναι αντορθοδοξο και να τους καλεσουμε στην πιστη,γινομαστε και δουλαρια τους και ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος μας λεγει πως οι Λατινοι ''σχισματικους ημας καλουσιν,ουδεν ημιν εγκαλειν εχοντες την ημετεραν δοξαν,αλλ οτι της υποταγης αυτων απεσχισθημεν ην ο φ ε ι λ ο μ ε ν,ως εκεινοι νομιζουσιν...ενω ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης μας λεγει ''ημεις της α ι ρ ε σ ε ω ς αποσχιζομενοι,τη ε υ σ ε β ε ι α δια π α ν τ ο ς ενραπτομεθα!''
    Βγαλετε συμπερασματα!π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λυπάμαι π. Αναστάσιε,
    αλλά πολύ φοβάμαι ότι η πνευματική σου αναίδεια δεν έχει όρια. Σκέψου. απλώς τις πνευματικές συνέπειες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λίγος σεβασμός στο Αρχιερατικό αξίωμα των δύο αυτών μεγάλων Πνευματικών ηγετών της χριστιανοσύνης δεν βλάπτει παπά μου.
    Εσύ και οι όμοιοι σου θα χαρείτε όταν ξεριζωθεί μετά από τόσους αιώνες το Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης.
    Είσθε νεροκουβαλητές των Τούρκων και στων Σλάβων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι λες αγαπητέ της 1.11;;
    Λες να με πονάει τελευταία η μέση μου επειδή μάλλον βλεπω με συμπάθεια τον Διάλογο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γέροντος Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου ἀνοικτή ἐπιστολή του πρός τόν Πατριάρχη κυροῦ Ἀθηναγόρα,


    «Παναγιώτατε :
    Μυριάκις προτιμότερον νά ἐκριζωθῆ ὁ ἱστορικός της Κων/λεως Θρόνος καί νά μεταφυτευθῆ εἰς τινά ἔρημον νησίδα τοῦ Πελάγους, ἀκόμη δέ καί νά καταποντισθῆ εἰς τά βάθη τοῦ Βοσπόρου, ἡ νά ἐπιχειρηθῆ ἔστω καί ἡ ἐλαχίστη παρέκκλισις ἀπό τῆς χρυσῆς τῶν Πατέρων γραμμῆς, ὁμοφώνως βοωντων :΄Οὐ χωρεῖ συγκατάβασις εἰς τά τῆς Πίστεως΄. Αἵ ἑπτά λυχνίαι τῆς Ἀποκαλύψεως, διά τάς ἁμαρτίας ἡμῶν, ἐσβέσθησαν πρό πολλοῦ. Ἑπτά Ἐκκλησίαι ἀποστολικαί, Ἐκκλησίαι σχοῦσαι τήν ὑψίστην τιμήν νά λάβωσιν, εἰδικῶς αὔται, Γράμματα ἐξ Οὐρανοῦ μέσω τοῦ θεοπνεύστου της Πάτμου Ὀραματιστοῦ, ἐξέλιπον ἐκ τῆς ἐπιφανείας τῆς γής καί ἐκεῖ, ἔνθα ἄλλοτε ἐτελεῖτο ἡ φρικωδεστάτη Θυσία καί ὁ Τριαδικός ἀνεμέλπετο Ὕμνος, σήμερον ἴσως κρώζουσι νυκτικόρακες ἡ ΄ὀρχοῦνται ὀνοκένταυροι΄.

    http://www.impantokratoros.gr/0E59A0BF.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Είσθε νεροκουβαλητές των Τούρκων και στων Σλάβων".
    Και συ είσαι νεροκουβαλητής αυτών που προδίδουν την Ορθοδοξία. Πάνω απ την Κωνσταντινούπολη και το έθνος είναι η Ορθοδοξία. Τελεία και παύλα! (Αφού επέλεξες αυτό το στυλ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς 1:30: για την πνευματική αναίδεια αυτών που υπέγραψαν τις εαπαίσχυντες συμφωνίες του Μπάλαμαντ, του Σαμπεζύ, τα προδοτικά κείμενα του Πόρτο Αλέγκρε, του Πουσάν τι έχεις να μας πεις; Κατά τα άλλα φταίει ο π.Αναστάσιος που στηλιτεύει τα αίσχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης για τις συμπροσευχές και το Βάπτισμα των ετεροδόξων


    http://anavaseis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_6206.html?utm_source=BP_recent

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ομολογία βλέπω στον π Αναστάσιο, όχι αναίδεια.Μιλά με επιχειρήματα,όχι με χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ6 Δεκεμβρίου 2014 στις 8:55 μ.μ.

    Ειλικρινά θλίβομαι για το δημοσίευμα αυτό του π. Νικολάου, θλίβομαι γιατί σαν σκέψη και φαντασία ξεφεύγει από την αλήθεια των γεγονότων, από την πραγματικότητα, καλλιεργώντας ψεύτικες στην ουσία ελπίδες για δήθεν πιθανή επιστροφή του Πάπα στην Ορθοδοξία και μάλιστα σε μία εποχή που κορυφώνεται επί της ουσίας το πρόβλημα του Οικουμενισμού, που προβλέπει όχι επιστροφή των Αιρετικών, αλλά αμοιβαία ενότητα μέσω της συμφιλίωσης. Όσο για τον "φίλο" μου τον Αναστάσιο, που διαφωνώ με τις φιλοοικουμενιστικές του απόψεις, αλλά τον εκτιμώ ως άνθρωπο για κάποιες άλλες αρετές του, έχω να του παρατηρήσω , ότι εσύ που γνωρίζεις πολύ καλά τα πράγματα, το πώς δηλαδή πρόκειται να ολοκληρωθεί η ενότητα με τον Πάπα, δεν είναι σωστό να παραπλανάς ούτε έμμεσα, με τέτοια δημοσιεύματα τους Πιστούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ6 Δεκεμβρίου 2014 στις 9:05 μ.μ.

    Εκ παραδρομής στο σχόλιό μου έγγραψα π. Νικόλαος, αντί του ορθού π. Αναστάσιος. Να με συγχωρείτε, Καλή Κυριακή και καλή μετάνοια σε όλους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάποτε -όταν ο Θεός θελήσει και οι άνθρωποι μετανοήσουν- θα γίνει και αυτό το ποθούμενο, το οποίο με υπέροχα μας κατέγραψε σε εκκλησιαστική γλώσσα ο αγωνιστής της Ορθοδόξου Δόγματος και υπέρμαχος της Παραδόσεως π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος. Ας γίνει αντικείμενο θερμότατης προσευχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κ. Πολυμενόπουλε έχω την εντύπωση ότι κάποιο λάθος κάνετε στην αυστηρή σας κριτική εις τον π. Αναστάσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βλέπουμε τι διχασμό προκαλούν οι κινήσεις του πατριάρχη. Δεν μας θεωρεί παιδιά του; Δεν υπολογίζει τη γνώμη μας; Προτιμά τη φιλία με τους ισχυρούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παπανασταση προχωρα γερά
    μπραβο.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γράφει ο κ. Δ. Πολυμενόπουλος ότι με αυτή του την δημοσίευση ο π. Αναστάσιος «ξεφεύγει από την αλήθεια των γεγονότων, από την πραγματικότητα, καλλιεργώντας ψεύτικες στην ουσία ελπίδες για δήθεν πιθανή επιστροφή του Πάπα στην Ορθοδοξία».
    Γιατί αυτή η απαισιοδοξία και ο πεσιμισμός. Μήπως βολεύει διάφορες τάσεις εξωεκκλησιαστικές (ΓΟΧ και μεμονωμένες ομαδούλες).
    Την απάντηση την προσφέρει ένας από τους ύμνους της Αγίας μας Εκκλησίας: «Πάντα χορηγεί το Πνεύμα το Άγιον, βρύει προφητείας, ιερέας τελειοί, αγραμμάτους σοφίαν εδίδαξεν, αλιείς θεολόγους ανέδειξεν, όλον συγκροτεί τόν θεσμόν τής Εκκλησίας. Ομοούσιε καί Ομόθρονε, τώ Πατρί καί τώ Υιώ, Παράκλητε, δόξα σοι.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ7 Δεκεμβρίου 2014 στις 12:27 μ.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 11.19 μ.μ τον π. Αναστάσιο δεν τον γνωρίζω προσωπικά, τον έχω όμως γνωρίσει από τα αξιόλογα, μέχρι σήμερα, αντιοικουμενιστικά κείμενα, που έχει κατά καιρούς δημοσιεύσει. Επίσης γνωρίζω, ότι ως κληρικός έχει πνευματική σχέση και με άλλους αξιόλογους αντιοικουμενιστές κληρικούς και καθηγητάς της Θεολογίας. Βεβαίως ο καθένας μας, ως άτομο, προσεύχεται και ελπίζει, ότι ο Θεός μας μπορεί να μεταστρέψει τους Αιρετικούς, ακόμη και τον Πάπα, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουμε ιδεί την παραμικρή αληθινή , όχι θεατρινίστική, τάση και πρόθεση του Πάπα για επιστροφή και μετάνοια. Ούτως εχόντων των πραγμάτων και βλέποντας ρεαλιστικά το θέμα, ας ρωτήσει ο π. Αναστάσιος τον ίδιο τον εαυτό του ή έστω τους κληρικούς ή καθηγητές που εκτιμά, ποιό είναι το μήνυμα που εκπέμπει το δημοσίευμά του και μάλιστα σε αυτές τις ημέρες, όπου όλοι οι ευσεβείς, με πρωτοπόρους τους συμμαχητές του π. Αναστασίου κατηγορούν, δημοσίως, τον Πατριάρχη για τα όσα συνέβησαν στις 29 και 30 Νοεμβρίου στο Φανάρι, στα δύο συλλείτουργα με τον Πάπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συνεχίζουν να εξαπατούν τον κόσμο με λανθασμένες εκφράσεις αυτοί που δεν γνωρίζουν να ξεχωρίζουν το συλλείτουργο από την συμπροσευχή ή την παρουσία σε Ναό. Αφού δεν γνωρίζουν τις διαφορές να καθίσουν να διαβάσουν, να μάθουν, να πληροφορηθούν και μετά να πουν και να κρίνουν με γνώμονα την αλήθεια.
    Εγώ παρακολούθησα στο βίντεο την ακολουθία του Αγίου Ανδρέα στον Πατριαρχικό Ναό Αγίου Γεωργίου και δεν διαπίστωσα κανένα συλλείτουργο. Το να διαστρεβλώνεις την αλήθεια και να παραπλανάς είναι αμαρτία δαιμονική. Ο Θεός να τους ελεήσει τους συκοφάντες αν τον κάνουν γνωρίζοντας ότι παραπλανούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παπανασταση μην ακους τους παραπανω αρνητικους ισχυρισμους. Κρατα γερα και συνεχισε το θεαρεστο εργο σου! Ολοι οι πιστοι της ενοριας σου γνωριζουμε καλα το απαραμιλλο ηθος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ7 Δεκεμβρίου 2014 στις 7:51 μ.μ.

    Αγαπητέ ανώνυμε 12.56 μ.μ. όλοι μας είδαμε τις δύο Λειτουργίες που έγιναν στις 29 και 30 Νοεμβρίου στην Κωνσταντινούπολη. Η πρώτη έγινε στον Παπικό Ναό στις 29 και η δεύτερη στον Ορθόδοξο Ναό στις 30. Το αν ήταν απλές παραστάσεις, αμοιβαία, Πάπα και Πατριάρχη ή Συμπροσευχές ή ουσιαστικά, μερικά Συλλείτουργα, μας το απαντούν με τον καλύτερο τρόπο οι συμμαχητές, κληρικοί και καθηγητές, του π. Αναστασίου στο πρόσφατο ομολογιακό κείμενο, που δημοσίευσαν, μαζεύοντας υπογραφές, εναντίον της Εκκλησιολογίας, που κατά τους συντάκτες και υπογράφοντες πρεσβεύει ο Πατριάρχης. Εκεί αγαπητέ, εάν βέβαια θελήσετε να διαβάσετε το κείμενο αυτό, θα διαπιστώσετε, ότι έχουμε στην ουσία Συλλείτουργα, περιορισμένα όχι πλήρη, καθώς ελλείπει, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, το Κοινό ποτήριο. Εγώ φίλε μου δεν συκοφαντώ κανένα ,καθώς στο σημείο αυτό συμφωνώ με την δημόσια εκφρασμένη θεολογική άποψη που υπέγραψαν Αρχιερείς, Κληρικοί, Θεολόγοι και πλήθος λαϊκών της Αντιοικουμενιστικής μερίδας της Εκκλησίας, που θεωρούν τις Λειτουργίες αυτές Δογματικά απαράδεκτες και παραπάνω από συμπροσευχές. 'Οσο για τον π.Αναστάσιο, τον οποίο προανέφερα, ότι δεν γνωρίζω προσωπικά, δεν τον κρίνω για κανένα άλλο θέμα, παρά μόνο για το παρόν δημοσίευμα, το οποίο θεωρώ λάθος του, άλλωστε όλοι μας ως άνθρωποι μπορεί να κάνουμε κάπου λάθος και κάνουμε κάθε ημέρα πολλά λάθη και διορθώνουμε τα λάθη μας , εκτός εάν νομίζουμε, ότι δεν δικαιούμεθα να κάνουμε λάθη, πράγμα ξένο για την ανθρώπινη φύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Την Ορθόδοξο Εκκλησία την εκπροσωπούν οι κατά τόπους Ιερές Συνόδους. Το 98% των Ορθοδόξων χριστιανών ανά την Οικουμένη επικροτούν τις προσπάθειες του Οικουμενικού Πατριαρχείου δια Διάλογο. Ακόμη και οι ελάχιστοι αυτοί Αρχιερείς στους εκατοντάδες δεν έπαψαν το μνημόσυνο του Σεπτού Προκαθημένου της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως κ. κ. Βαρθολομαίου Και ο δεκάδες Χριστιανοί που υπέγραψαν εμπιστεύονται τους χειρισμούς της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είσθε λίγοι οι διαμαρτυρόμενοι ενάντια στον Θεολογικό Διάλογο Ανατολής και Δύσης. Αυτοί που επικροτούν τις πρωτοβουλίες του Βαρθολομαίου είναι πάμπολλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. To 98% που (κατά τον πιο πάνω Φαναριώτη) επικροτούν τον ψευδο-διάλογο (δηλαδή, τις θεατρινίστικες συμπροσευχές) προφανώς προκύπτει από τους ανεκκλησίαστους χριστιανούς. Δεν με εκπλήσσει. Έχω συνηθίσει να βλέπω μεγαλόσχημους που δεν θέλουν ούτε τον σταυρό τους να κάνουν, να πλέκουν το εγκώμιο του νυν Οικουμενικού Πατριάρχη. Όταν έχεις βαφτίσει την πολιτική ορθότητα "ορθόδοξο χρισιανικό λόγο", είναι φυσικό οι Αρχές και Εξουσίες του κόσμου τούτου να σε θεωρούν δικό τους και να σε αγαπούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ8 Δεκεμβρίου 2014 στις 9:15 π.μ.

    Αγαπητοί αδελφοί που διαμαρτύρεσθε με τα γραφόμενά μου, με το πρόσθετο επιχείρημα σας, ότι άνθρωποι σαν και εμένα εκφράζουμε μόλις το 2% των Ορθοδόξων. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε τόσο ο Πατριάρχης όσο και ο Πάπας, όχι μία αλλά πολλές φορές, έχουν εκφράσει την επιθυμία και την αναγκαιότητα της πλήρους Ενότητος των δύο Εκκλησιών,δηλαδή Κοινό Ποτήριο, καθώς ενότητα υφίσταται ήδη, αλλά δεν είναι ακόμη πλήρης. Αφού λοιπόν το 98% των Ορθοδόξων , κατά την γνώμη σας, συμφωνεί , άμεσα ή έμμεσα με τα γενόμενα, τότε τί τους εμποδίζει να προχωρήσουν στην πλήρη ενότητα, εμείς οι κατά την γνώμη σας ελάχιστοι, το 2%; Τόσο πολύ λοιπόν φοβίζει η ύπαρξη αυτών των ελαχίστων; Και αν υποθέσουμε ότι εμείς σφάλουμε στις σκέψεις μας τί φρενάρει αυτούς τους εκατοντάδες Αρχιερείς, σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, να προχωρήσουν στην ολοκλήρωση της αγάπης τους με τον Πάπα και τους Επισκόπους του; Μάλλον ο φόβος που αισθάνονται μέσα στην συνείδησή τους, ότι αυτά που πράττουν είναι αντίθετα στο θέλημα Του Θεού. Τον Θεό τελικά φοβούνται και όχι εμάς τους ελαχίστους. Και αυτό ακριβώς το γεγονός, ότι ο φόβος Του Θεού υπάρχει ακόμη, έστω και λίγος , στις καρδιές κάποιων δεν μας διαγράφει την ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Την αναγκαιότητα της πλήρους Ενότητος των δύο Εκκλησιών, δηλαδή Κοινό Ποτήριο την επιθυμούν όχι οι προκαθήμενοι και οι επίσκοποι αλλά ο πιστός λαός. είναι πολλά 1000 χρόνια χωρισμού της Εκκλησίας. Μας ενώνει ο Χριστός. Τα υπόλοιπα είναι εφευρέσεις των δεσποτάτων ανατολικών και δυτικών. Σε όλες τις οικογένειες υπάρχουν διαφορές η ενότητα όμως είναι αναγκαία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο Πάπας Φραγκίσκος είναι ταπεινός και απλός, ασκητικός και σεμνός. Τον αγαπά όλος ο κόσμος γιατί μιλάει όχι με την ξύλινη γλώσσα ορισμένων αρχιερέων μας που ζουν σε άλλο κόσμο.
    Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι καταρτισμένος θεολογικά, γνωρίζει την τέχνη του διαλόγου, είναι σεμνός και την ύπαρξη του την προσφέρει στην Εκκλησία.
    Είναι ντροπή οι λίγοι να μιλούν έτσι για αυτές τις Πνευματικές μορφές της οικουμένης. Το γκρέμισμα είναι εύκολο. Όσο άμυαλοι τους κτυπούν τόσο απομακρύνουν την νεότητα από την Εκκλησία.
    Οι επικριτές τους θα δώσουν λόγο εις τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ειναι προφανες οτι οι οικουμενιστες ζουν και βιωνουν τη δικη τους πλανη. Εχουν ....ανεβει πολυ ψηλα. Πιο πανω απο την παραδοση 20 αιωνων και απο την ομοφωνη γνωμη των συγχρονων προορατικων γεροντων οι οποιοι εξεφρασαν το θελημα του Θεου και οχι εκκοσμικευμενες και πλανημενες αποψεις.Ασφαλως και ειμαστε υπερ του διαλογου υπο τους ορους που θετει η ιερα παραδοση. Μεχρι εκει ομως. Οι συμπροσευχες ειναι κατι πολυ διαφορετικο στο οποιο δεν μπορει να γινει οικονομια. Η διαχρονικη αποψη των αγιων και της ιερας παραδοσης ειναι οτι στα της πιστεως ου χωρει συγκαταβασης. Ο οικουμενισμος κανει κακο και στους αιρετικους αλλα και σε εμας διοτι δημιουργει προυποθεσεις για σχισματα και γινεται αιτια μεγαλου σκανδαλισμου. Ο αποστολος Παυλος λεγει οτι εαν το φαγητο μου γινει αιτια σκανδαλισμου δεν θα φαγω κρεας εις τον αιωνα. Εδω ασφαλως ειναι κατι πολυ βαρυτερο και τα θεματα της πιστεως εχουμε υποχρεωση να το διαφυλαξουμε απο κακοδοξιες.
    Βεβαια αυτη τη πορεια του οικουμενισμου θα την σταματησει ο Θεος μεσα απο μεγαλα παγκοσμια γεγονοτα, ομως ο καθενας δινει εξετασεις.

    Μια και αναφερθηκε η θεολογια της αγαπης, δεν ξεχνουμε την εντολη για το τροπο κηδειας του Σωτηροπουλου ο οποιος περιελαμβανε μεχρι και ταφη εξω απο το κοιμητηριο της μονης. Η αγαπη τους εφτασε σε σημειο να μην τον σεβαστουν ουτε ως νεκρο. Αλλα αν δει κανεις και την πραξη αφορισμου εναντιον του με τις φαρδιες και καλιγραφικες υπογραφες καταλαβαινει....

    http://kappa100.byethost14.com/viewtopic.php?f=35&t=855&start=40#p4420

    Οτι και να κανουν οι οικουμενιστες, το πληρωμα της εκκλησιας θα ακολουθει παντα τους αγιους ολων των εποχων, την ιερα παραδοση , τους συγχρονους προορατικους γεροντες οι οποιοι εχουν την ιδια αποψη για τον οικουμενισμο. Το μονο που ισως θα κερδισουν καποιοι, ειναι να ειναι υποδικοι σε μελλουσα συνοδο.
    Οτι και να κανουν οι οικουμενιστες στο τελος δεν θα καταφερουν τιποτε, παρα μονο να βλαψουν το ευατο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή