Διαβάζω να γράφουν μερικοί ότι επισκέπτονται
κάποιους γεροντάδες και τους ρωτούν «πότε θα γίνουν τα γεγονότα»;
Τι σημαίνει «τα γεγονότα»;
Τα περί παγκοσμίων πολέμων, το πάρσιμο της Πόλης,
και άλλα παρόμοια;
Πιστεύω να καταλαβαίνετε πόσο ανόητο είναι αυτό,
αν πραγματικά συμβαίνει…
Πηγαίνει κάποιος σε ένα τόπο μοναχικής ασκήσεως,
συναντά κάποιον μοναχό, και οι ερωτήσεις που υποβάλλει είναι αν θα γίνουν
πόλεμοι και πότε θα ξεκινήσουν;
Στα γεροντικά του 4ου και 5ου αιώνα γίνονται αναφορές σε παρόμοιες ιστορίες. Τότε οι ασκητές έδιωχναν αυτούς που πήγαιναν και ρωτούσαν τέτοια πράγματα. Και απαντούσαν μόνο σε ερωτήσεις που αφορούσαν την πνευματική ζωή, τον πόλεμο εναντίον των αμαρτωλών παθών, την ζωή της ταπεινώσεως και της μετανοίας.
Σήμερα γιατί θεωρούμε φυσιολογικό να πηγαίνει
κάποιος σε έναν μοναχό και να ρωτά να μάθει «τα μελλούμενα» λες και ο γέροντας
είναι καφετζού ή χαρτορίχτρα;…
Τα χαρίσματα της διοράσεως και της προοράσεως
δίδονται από το Άγιο Πνεύμα όχι για να το παίζει ο χαρισματούχος μελλοντολόγος
αλλά για να βοηθά τους πιστούς στην συναίσθηση της αμαρτίας και στην μετάνοια.
Μητροπολίτης
Χονγκ Κονγκ Νεκτάριος
"Καθημένου δὲ αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ ὄρους τῶν ἐλαιῶν προσῆλθον αὐτῷ οἱ μαθηταὶ κατ’ ἰδίαν λέγοντες· Εἰπὲ ἡμῖν πότε ταῦτα ἔσται, καὶ τί τὸ σημεῖον τῆς σῆς παρουσίας καὶ τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος;" Ματ. Κδ' 3
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μας Δέσποτα δεν είναι ανόητοι αυτοί που ρωτούν για τα μελλούμενα.
Κι ούτε οι φωτισμένοι είναι κάτι σαν καφετζουδες!
Πλην όμως οι ερωτώμενοι αν δεν έχουν φώτιση καλύτερα να σιωπούν!
Δήμος Κοτσιουμπας
Πειραιώτης φίλος πολλά χρόνια μοναχός στο Όρος γράφει. Σε μια από τις επισκέψεις μου ο Όσιος Γέροντας Παϊσιος μου είπε. "Αλλά τους λέω, άλλα καταλαβαίνουν μερικοί, και άλλα λένε ότι τους είπα". Το πράγμα έχει παραγίνει, κι εξεταστέα πολλά, ανάμεσα τους και η αθέλητη πηγή ή αφετηρία. Όσο για τον προηγούμενο σχολιαστή, στον επόμενο στίχο γράφει. "Και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς. Βλέπετε μη τις υμάς πλανήση. Πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματι μου λέγοντες εγώ ειμί ο Χριστός ..." Αλλά και ."Ουχ υμών εστίν γνώναι χρόνους ή καιρούς ους ο Πατήρ εν τη ιδία αυτού εξουσία έθετο "-Πραξ.1,7. Αθανάσιος Κοτταδάκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστιανός που σέβεται τον εαυτό του θα παραδεχτεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ο Κύριος δείχνει τα σημάδια σ'αυτους που ρωτούν για τα μελλούμενα χωρίς να τους αποπαίρνει και στο τέλος κλείνει λέγοντας:
Διαγραφή"24,25 Ἰδοὺ προείρηκα ὑμῖν"
Αυτός είναι το παράδειγμα κι έτσι οφείλουμε να πράττουμε.
Οι καλοί χριστιανοί ρωτούν κι οι φωτισμένοι απαντούν και κρίνονται στο τέλος για το αν είναι ψευδοπροφήτες
Όλα τα άλλα είναι προφάσεις!
Δήμος Κοτσιουμπας
Δεν το θεωρώ φυσιολογικό το γεγονός πιστοί να θέλουν να μάθουν τα μελλούμενα και να τρέχουν στους διάφορους γεροντάδες προκειμένου να πληροφορηθούν τι μπορεί να γίνει με αυτό το θέμα. Νομίζω ότι θα πρέπει και οι γέροντες και οι πιστοί να εξεταστούν από ειδικούς. Εδώ και χρόνια ο κατήφορος αυτός δεν έχει τέλος. Δυστυχώς και η ίδια η εκκλησία εκτρέφει τέτοια προβληματικά πρόσωπα στον χώρο της χωρίς να αντιδρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. Νεόφυτος
Χαίρετε εν ΚΥριω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν πολλες προφητείες τις οποίες έχουν αναλύσει με εμπειρίες άλλων ,περί Ιωάννου Δούκα Βατάτζη και όχι επειδή ο λαός ανακινεί τα προφητευομενα,αλλά επειδή άλλοι θέλουν να μάθουν ,άλλοι το ψάχνουν και δεν καταλαβαίνουν,άλλοι το απορρίπτουν και άλλοι μέσα τους θα ήθελαν μια δεύτερη ευκαιρία.
Βέβαια οι προφητείες δεν πρέπει να γίνονται καθημερινή κίνδυνολογια η υπερδιαφημιση γιατί νομίζω με το πτωχό μυαλό μου βλάπτουν ,αυτούς τους αποφεύγω όχι γιατί έχω κάτι μαζί τους,αλλά επειδή τους είπα και αυτοί καθημερινώς κινδυνολογουν με τον τάδε γέροντα κ τον δείνα.
Είναι αλήθεια για μένα και μου αρκουν κάποιες προφητείες παλαιών αγίων αλλά και των γνωστών Παϊσίου,Πορφυρίου,Εφραίμ ΑριΖονιτη και κάποιων άλλων.
Και ένα τελευταίο αν μας ενδιαφέρει βεβαίως ,αυτό που είχε πει ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός,ότι τυχερός αυτός που θα ζει μετά τον γενικό ΠΌΛΕΜΟ,διότι τότε θα ζήσει το αρνί με το λύκο μαζί....το ψάχνουμε βεβαίως!!
Αλλά οι Προφητείες,δεν είναι δικό μας τάλαντο,άλλων αγίων γερόντων και γεροντισσων είναι!
Παράλληλα,οι καλές ειδήσεις δίνουν και μια ελπίδα..
Μη ξεχνάμε ότι στα μνημόνια είχαμε τόσες αυτοκτονίες,επειδή στην αναμπουμπουλα ο άλλος χάνοντας τα πάντα πάει σε επόμενο στάδιο,που αντί να μετανοήσει βρίσκει καλύτερη την αυτοχειρία,που είναι πνευματικώς απαράδεκτη!
Γι'αυτό το λόγο ,οι κίνδυνολογιες κατά τη γνώμη μου ,θα πρέπει να μειωθούν και να δίνουμε την ελπίδα,όσο και αν έχουμε φθάσει στον πάτο των αμαρτημάτων.
Κανένας προφήτης δεν υπάρχει μετά την έλευση του Κυρίου μας. Οι «προφητείες» τις οποίες αναφέρει σε αγίους ανθρώπους δεν είναι προφητείες. Ούτε οι ίδιοι ποτέ πίστεψαν ότι μιλώντας προφητεύουν. Έλεγαν διάφορες σκέψεις. Τώρα, όσο για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό ο βιογράφος του είναι ο Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης και ποτέ δεν ανέφερε ότι είχε το χάρισμα το προφητικό, Κάποιος καινούργιος που έγραψε τον βίον του στην πρώτη έκδοση του βιβλίου του Δεν είχε γράψει καμιά προφητεία. Μετά από τη δεύτερη έκδοση πρόσθεσε δύο φύλλα στα οποία αναφέρει τον Άγιο Κόσμος Προφήτη με τα όσα άκουσε από γυναίκες της περιοχής του να λένε πως ήταν προφητείες του Αγίου. Κάποτε θα πρέπει να σοβαρευτούμε. Έχουν γίνει σπουδαίες και σημαντικές μελέτες από πανεπιστημιακούς καθηγητές. Τόσο για τον Άγιο Κοσμά όσο και για κάποιους άλλους που θέλουν κάποιοι να τους φέρνουν με το χάρισμα το λεγόμενο προφητικό επιτέλους. Η σοβαρότητα θα πρέπει να υπάρξει και στον χώρο της Εκκλησίας και από τους ανθρώπους Εκκλησίες, διότι με τον τρόπο τους γελοιοποιούν την εκκλησία όπως κάποιες χαρτορίχτρες και γυναίκες που «βλέπουν τον καφέ» ο π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος είχε εκδώσει σχετικό φυλλάδιο. .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ Κορ. 14,1 " Διώκετε τὴν ἀγάπην· ζηλοῦτε δὲ τὰ πνευματικά, μᾶλλον δὲ ἵνα προφητεύητε."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κι αν λέει ο Παύλος να ζητάμε το χάρισμα της προφητείας !
Φτάσαμε στη σήμερον και ψέγουμε όσους ποθούν να ακούσουν κάποιον να προφητεύει!
Δεν κάνουν θαύματα, δεν προφητεύουν και για να μη φαίνονται χλιαροί υποβαθμίζουν κ
Και τα θαύματα Και τις προφητείες
"Προεφήτευον γὰρ, ὡς αἱ θυγατέρες Φιλίππου, ὡς ὁ Ἄγαβος, ὡς αὐτοὶ
οὗτοι οἱ παρὰ Κορινθίοις, περὶ ὧν φησι, Προ- φῆται δὲ δύο ἢ τρεῖς λαλείτωσαν. Καὶ
Τιμοθέῳ δὲ γράφων ἔλεγε, Μὴ ἀμέλει τοῦ ἐν σοὶ χαρίσματος, ὃ ἐδόθη σοι διὰ
προφητείας. Καὶ πολλῷ πλείους τότε ἦσαν, ἢ ἐπὶ τῆς Παλαιᾶς. Οὐ γὰρ εἰς δέκα καὶ
εἴκοσι καὶ πεντήκοντα καὶ ἑκατὸν περιεστήκει τὸ χάρισμα, ἀλλ' ἐξεχεῖτο δαψιλῶς ἡ
χάρις αὕτη, καὶ ἑκάστη Ἐκκλησία πολλοὺς εἶχε τοὺς προφητεύοντας"
μας λέει ο ιερός Χρυσόστομος κι εμείς κόντρα σε ολους μην τυχόν κάποιος πει για τα μελλούμενα , θα του ορμήξουμε!
Καμία σχέση η σημερινή θρησκεία μας με τον χριστιανισμό του Παύλου και του ιερού Χρυσοστόμου!
Μη τυχόν ζητήσει κανείς εντυπωσιακό θαύμα ή επιθυμήσει σφόδρα να ακούσει προφητεία!
Μήπως στραβαρμενίζει το καράβι μας;
Δήμος Κοτσιουμπας
«Ουκ έστι Θεός», το λέει και η Γραφή ! Με χαρτοκοπτική βέβαια διαγραφή του πριν από αυτό. «Είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού». Και εδώ. «Ιδού προείρηκα υμίν»-Μτ.24,25. Ναι αλλά, «τι προείρηκα υμίν»; Γράφει στον αμέσως προηγούμενο στίχο 24. «Εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς» ! Όχι αυτά που γράφετε εσείς. Και στον επόμενο 26. « Εὰν ουν είπωσιν υμίν, ιδού εν τη ερήμῳ εστί, μη εξέλθητε, ιδοὺ εν τοις ταμείοις, μη πιστεύσητε». Και γιατί αυτό; Είναι απόλυτα ξεκάθαρος ο Κύριος. «Ώσπερ η αστραπή εξέρχεται από ανατολών και φαίνεται έως δυσμών ούτως έσται και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου»-στίχος 27. Πότε όμως αυτό; «Η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί»-2Πε.3,10, 1Θεσ.5,2. Και το πιο σπουδαίο και αφοπλιστικό στο ίδιο κεφάλαιο 24,36. «Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ει μη ο πατήρ μου Μόνος». Και για να μην ασχολούνται οι χριστιανοί μ’ αυτά, αλλά με το λαδάκι αγάπης που οφείλουν να έχουν στα δοχεία τους για ν’ ανάψουν τις «λαμπάδες» στη χι ώρα που θα έρθει ο νυμφίος και να σπεύσουν να τον υποδεχτούν είπε τη γνωστή Παραβολή των δέκα Παρθένων, πέντε φρόνιμων και πέντε μωρών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά ταύτα ξέρει πολύ καλά τι γράφει και γιατί ο Μητροπολίτης Χονγκ Κονγκ. Αλλά ! Δεν υπάρχει σήμερα Μέγας Βασίλειος να πάει σε πόλεις και βουνά να πιάσει από το αυτί «Γέροντες» … παντογνώστες που πόσους παραπλάνησαν οδυνηρά τρία-τέσσερα χρόνια πριν-2020 Κόβιτ 19.
Τώρα επειδή κλείνοντας βλέπω επανέρχεστε με Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο, παραπέμπω στο βιβλίο μου «Αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου, Ομιλιών μικρή φιλοκαλία», εκδόσεις Ταώς, σελ. 144 «Ομιλία ΛΕ ακριβώς 1Κο.14,21 «Η Αγάπη και το χάρισμα της διδαχής», όπου θα δείτε πώς ο ίδιος Μεγάλος Πατέρας Ιωάννης ο Χρυσόστομος εξηγεί πώς και πόσο διακριτικά αντιμετώπισε ο Απ. Παύλος όλο εκείνο το στην Πρώτη Εκκλησία ενθουσιαστικό πανηγύρι της γλωσσολαλικής προφητείας-διδαχής. Αθανάσιος Κοτταδάκης
Αμφισβητείτε χύμα το γεγονός πως ο Χριστός στο κατά Ματθαίον 24ο κεφ. προφητεύει λέγοντας:
ΔιαγραφήΜατθ. 24,2 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐ βλέπετε ταῦτα πάντα; ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ ἀφεθῇ ᾧδε λίθος ἐπὶ λίθον, ὃς οὐ καταλυθήσεται.
Ματθ. 24,6 μελλήσετε δὲ ἀκούειν πολέμους καὶ ἀκοὰς πολέμων· ὁρᾶτε μὴ θροεῖσθε· δεῖ γὰρ πάντα γενέσθαι, ἀλλ᾿ οὔπω ἐστὶ τὸ τέλος.
Ματθ. 24,7 ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·
Ματθ. 24,9 τότε παραδώσουσιν ὑμᾶς εἰς θλῖψιν καὶ ἀποκτενοῦσιν ὑμᾶς, καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων τῶν ἐθνῶν διὰ τὸ ὄνομά μου.
Ματθ. 24,15 Ὅταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ῥηθὲν διὰ Διανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ -ὁ ἀναγινώσκων νοείτω-
Αυτό με ξεπερνά!!!
Η γλωσσολαλιά είναι διαφορετικό χάρισμα από την προφητεία που κι αυτό έχει χαθεί πλέον.
Χάθηκε το ένα , χάσανε το άλλο, κρύβουν το τριτο και τι μας έμεινε; Τα γλυκόλογα μόνα! ;
Οι προφητεία ως χάρισμα είναι τρόπον τινά, στόχος των χριστιανών αν πάρουμε στα σοβαρά την προτροπή του Παύλου: "ζηλοῦτε δὲ τὰ πνευματικά, μᾶλλον δὲ ἵνα προφητεύητε."
Τώρα τι και πως τα καταλαβαίνετε εσεις είναι δικό σας θέμα!
Και φυσικά θα υπάρξουν ψευδοπροφητες!
Το θέμα δεν είναι οι ψευδοπροφητες αλλά το γεγονός ότι ο Θεός "εξέχεε δαψιλῶς το χαρισμα αυτο, καὶ ἑκάστη Ἐκκλησία" θα επρεπε να "εχει πολλοὺς προφητεύοντας" συμφωνα με τον ιερό Χρυσόστομο!
Κοντολογίς αν δεν έχουμε τέτοια χαρίσματα τι σόι εκκλησία είμαστε;!
Μόνο λόγια; κι αυτά γλυκούλικα;
Δήμος Κοτσιουμπας
"Ικανον εστι". Αθαν. Κοττ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Αγιον Πνεύμα πού είναι παρόν στην Εκκλησία δίνει τα Χαρίσματα του στούς αξίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνθρωποι μέ Προορατικό Χάρισμα υπήρχαν, υπάρχουν καί θα υπάρχουν καί δέν έχουν καμμία σχέση με τούς "ψευδοπροφήτες".
Νομίζω, ότι σέ καιρούς, σύγχυσης, ανακατατάξεων, αλλαγών, δυσοίωνων φαινομένων που φαίνεται ότι έρχονται, η γνώμη τους θα είναι χρήσιμη για τούς πιστούς, αλλά καί για τούς ποιμένες.
Θα πρέπει όμως νά ακούμε σωστά καί νά καταλαβαίνουμε σωστά αυτά που λένε, διότι αλλοιώς η σύγχυση μεγαλώνει.
Εάν μελετήσουμε το Ευαγγέλιο,θα βρούμε την αλήθεια περί της ορθής χρήσεως των πνευματικών χαρισμάτων,θα το βρούμε στο 12 ΚΕΦ στην προς ΡΩμ.επ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι μπορεί να δόθηκαν χαρίσματα,αλλά αυτά πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με μετριοφροσύνη ανάλογα με το μέτρο της πίστεως που Ο Θεός έδωσε στον καθένα.
Αυτή η προφητολαγνεια,που επικρατεί,δεν κάνει καλό.
Διότι το έχουμε δει ότι ο άλλος δεν αντέχει να ακούσει.Ειναι νομίζω και αυτό σα τη διδασκαλία Του Κυρίου που μιλούσε με παραβολές σε αυτούς που δεν πιστευαν.
Και το βρήκα και αλλού στην προς Κορινθίους επιστολή Α 14-22) Ότι η προφητεία είναι όχι δια τους άπιστους,αλλά δια τους πιστούς,δια εκείνους που πιστεύουν.Ενω αι γλωσσολαλιαι,είναι σημείον δια τους απιστους.
ORTHODOXIA ORTHO, ήσουν η αιτία να εντοπίσω κι άλλο ακατανόητο για εμενα χωρίο του αποστ. Παύλου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθά μας είπες οτι η προφητεία είναι όχι δια τους άπιστους,αλλά δια τους πιστούς,δια εκείνους που πιστεύουν.Ενω αι γλωσσολαλιαι,είναι σημείον δια τους απιστους. Λέει γαρ ο Απόστολος:
"Α Κορ. 14,22 ὥστε αἱ γλῶσσαι εἰς σημεῖόν εἰσιν οὐ τοῖς πιστεύουσιν, ἀλλὰ τοῖς ἀπίστοις, ἡ δὲ προφητεία οὐ τοῖς ἀπίστοις, ἀλλὰ τοῖς πιστεύουσιν."
Και όμως ο Παύλος αμέσως παρακάτω από αυτά που παρέθεσες λέει:
"Α Κορ. 14,23 Ἐὰν οὖν συνέλθῃ ἡ ἐκκλησία ὅλη ἐπὶ τὸ αὐτὸ καὶ πάντες γλώσσαις λαλῶσιν, εἰσέλθωσι δὲ ἰδιῶται ἢ ἄπιστοι, οὐκ ἐροῦσιν ὅτι μαίνεσθε;
Α Κορ. 14,24 ἐὰν δὲ πάντες προφητεύωσιν, εἰσέλθῃ δέ τις ἄπιστος ἢ ἰδιώτης, ἐλέγχεται ὑπὸ πάντων, ἀνακρίνεται ὑπὸ πάντων,
Α Κορ. 14,25 καὶ οὕτω τὰ κρυπτὰ τῆς καρδίας αὐτοῦ φανερὰ γίνεται· καὶ οὕτω πεσὼν ἐπὶ πρόσωπον προσκυνήσει τῷ Θεῷ, ἀπαγγέλλων ὅτι ὁ Θεὸς ὄντως ἐν ὑμῖν ἐστι. "
Δλδ σε απλά ελληνικά, οι άπιστοι θα θεωρήσουν θαυμαστό γεγονος και θα δοξάσουν τον Θεό χάριν της προφητείας ΕΝΩ θα θεωρήσουν τρελούς τους χριστιανούς εξαιτίας της γλωσσολαλιας!
Ακριβώς το αντίθετο από αυτά που ειπε ο Παύλος και που εσύ παρέθεσες
Απίστευτο; ;;;!!!
Απορώ πώς μας διαφεύγουν τόσο καιρό τέτοια ακατανόητα χωρία
Δήμος Κοτσιουμπας
Χαίρετε εν Κυρίω !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι'αυτό το έδειξα ,για να το δούμε καλύτερα.
Έχουμε θησαυρό μας το Ευαγγέλιο!!!
Καλή συνέχεια εύχομαι!
Αγαπητέ,
Διαγραφήδεν ξέρω με ποιον τρόπο να το ξαναδούμε ώστε να βγούμε από τη δύσκολη θέση να βλέπουμε τον κορυφαίο αποστολο να λέει άλλα στον στίχο 22 και ακριβώς τα αντίθετα στους επόμενους στίχους 23-25!!
2-3 τέτοια ακόμη και ο όποιος θαυμασμός στο πρόσωπο του Παύλου...κλονίζεται!
Δήμος Κοτσιουμπας
Πιο κάτω εξηγεί 26-32).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω την δυνατότητα να γράφω πολλά.
Κόβονται! Γι'αυτό παραπεμπω ακριβώς πιο κάτω!
Όχι ότι περίμενα να μου εξηγήσετε τις αντιφάσεις του Αποστόλου αλλά διάβασα τους 26-32 στίχους και φυσικά δεν υπάρχει κάτι που να βοηθά πάρα μόνο συμβουλές για το πως πρέπει να διαχειριζονται οι πιστοί τα χαρίσματα όταν συνέρχονται στον τόπο λατρείας.
ΔιαγραφήΕδώ ο ιερός Χρυσόστομος στην ερμηνεία της Α' προς Κορινθιους ( ομιλία Λ' ) προσπαθεί να εξηγήσει αυτές τις αντιφάσεις και δε τα κατάφερε κατά τη γνώμη μου ούτε σε 2-3 σελίδες και μάλιστα νομίζω πως τα μπέρδεψε περισσότερο!
Ίσως γιαυτό και η έλλειψη σχολίων στο παρόν άρθρο αν και είναι τόσο σοβαρό και δύσκολο το θεμα μιας και τρόπον τινά εκτίθεται στα μάτια μας ο Απόστολος Παύλος ! Εδώ ο ιερός Χρυσόστομος δεν έδωσε λυση άμεση και καθαρή τι να κανουμε κι εμεις!
Όπως και ναχει το πρόβλημα μένει κι ότι χρονιζει άλυτο μόνο προβλήματα δημιουργεί!
Δήμος Κοτσιουμπας
Δεν υπάρχουν αντιφάσεις στην Κ.Δ. κυρίως για την ποικιλία χαρισμάτων τα οποία το Πνεύμα χαρίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα κάνει εκεί την διάκριση των οργάνων μουσικής μεταξύ κιθάρας κ φλάουτου,ότι το καθένα έχει
Την δική του φωνή.
Απομονώσετε τα χωριά 14 απο1-33 και καταγράψτε τι είναι το ένα χάρισμα και τι το άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταγράψτε τι λέει για το ένα και τι για το άλλο.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΦ 12 (1-8).
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ,ανώτερο όπως λέει το της προφητείας...και πως όλοι έχουν να προσφέρουν .
Εγω δεν έχω όλους τους τόμους του Χρυσοστόμου. Απλά χαρτί κ μολύβι μου χρειάζεται να το βρω.
Δεν θα επανέλθω μη κουράζουμε κ τους άλλους!
Αν δεν υπήρχαν αντιφάσεις δε θα προσπαθούσε, ανεπιτυχώς για μενα, σε τόσες σελίδες ο ιερός Χρυσόστομος να εξηγήσει τι εννοεί ο Παύλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔήμος