Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024

Περί του διαχριστιανικού συγκρητισμού του καλουμένου ‘’οικουμενισμού αίματος’’ - Του Β. Χαραλάμπους

Περί του διαχριστιανικού συγκρητισμού του καλουμένου ‘’οικουμενισμού αίματος’’

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
__________________
Oι Παπικοί προέβαλαν και προβάλουν  τον καλούμενο από αυτούς ‘’οικουμενισμό αίματος’’.  Αυτό γίνεται στα πλαίσια του διαχριστιανικού συγκρητιστικού οικουμενισμού.  Να θυμίσουμε αυτό το οποίο ανεφέρετο στις 12 Οκτωβρίου 2016 στο διαδικτυακό ιστότοπο www.va (Vatican Radio), όπου ο Πάπας Φραγκίσκος μίλησε για οικουμενισμό αίματος.

Αυτό αποτελεί σχετικοποίηση της δογματικής ακρίβειας της Εκκλησίας, αν εμείς ως Ορθόδοξοι αποδεχθούμε το παπικό ολίσθημα.  Οι παπικοί κάνουν αναφορά στον ‘’οικουμενισμό αίματος’’.  Τον ‘’οικουμενισμό αίματος’’ παπικοί προέβαλαν και το έτος 2016 στο ‘’Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας’’ στο Bose. Να θυμίσουμε ότι προηγήθηκε παρόμοιος χαρακτηρισμός από τον Πάπα Ιωάννη Παύλος Β΄, ο οποίος αναφέρθηκε σε ‘’κοινωνία μαρτύρων’’. 
 
Ο Πάπας Φραγκίσκος αναφέρθηκε σε ‘’οικουμενισμό αίματος’’ και παλαιότερα, τον οποίο μάλιστα χαρακτήρισε ‘’ως προφητεία της κοινωνίας, η οποία θέλουμε να οδηγήσει στον Κύριο των εκκλησιών’’. 
 
Αυτό αποτελεί διαχριστιανική συγκρητιστική εκκλησιολογική στρέβλωση.  Και μόνη η αναφορά σε ‘’Κύριο των εκκλησιών’’, αρκεί για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του ολισθήματος.  Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο οποίος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας, στον διαχριστιανικό συγκρητισμό του σαρωτικού Οικουμενισμού, αναφέρεται (άπαγε της βλασφημίας) ως ‘’Κύριος των εκκλησιών’’ από τον Πάπα Φραγκίσκο;
 
Το έτος 2016 στο ‘’Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας’’, στο οικουμενιστικό συνοθύλευμα του Bose, έγινε λόγος για «εμπειρία των μαρτύρων του εικοστού αιώνα  η οποία είναι μια πολύτιμη κληρονομιά για όλες τις ευαγγελικές εκκλησίες και το σύνολο της ανθρωπότητας».  Δεν είναι τυχαίο ότι στην οικουμενιστική κοινότητα του Bose, συνέταξαν ένα συγκρητιστικό οικουμενιστικό ‘’εορτολόγιο - μαρτυρολόγιο’’, το οποίο απεκάλεσαν μάλιστα ‘’οικουμενικό μαρτυρολόγιο’’, το οποίο τιτλοφορείται στη σχετική ιστοσελίδα του Bose  «Εκκλησίες  θυμηθείτε». 
 
Aφορμούνται όπως ισχυρίζονται, από την εορτή των Αγίων Πάντων, αν είναι δυνατό, η οποία θεσπίστηκε τον 4ον αιώνα στην Αντιόχεια, λησμονώντας ότι στους Αγίους Πάντες δεν συμπεριλαμβάνοντο οι αιρετικοί. Θα μπορούσε η Εκκλησία να δεχθεί το διαχριστιανικό συγκρητιστικό ολίσθημα του καλούμενου από τους παπικούς ‘’οικουμενισμού αίματος’’;
 
Ο διαχριστιανικός συγκρητισμός του καλούμενου από τους παπικούς ‘’οικουμενισμού αίματος’’, σχετικοποιεί τις δογματικές αλήθειες της Εκκλησίας, καθότι μπορεί  να αναφέρεται σε μάρτυρες Αγγλικανούς, Παπικούς, Λουθηρανούς, Μαρωνίτες, Κόπτες της Αιθιοπίας, Ορθοδόξους, Ουνίτες, της λεγόμενης ‘’Ασσυριακής εκκλησίας’’, της λεγόμενης ‘’Συριακής καθολικής εκκλησίας’’ κλπ. 
 
Ως εκ τούτου είναι εύκολη η αναφορά σε ‘’εκκλησίες’’ και κατά το παπικό ατόπημα σε ‘’Κύριο των εκκλησιών’’.  Δεν προβληματίζει τους θιασώτες του Οικουμενισμού ο διαχριστιανικός συγκρητισμός του ‘’οικουμενισμού αίματος’’;  Αντί να ομιλούν για ‘’οίδημα’’, εξακολουθούν να ομιλούν για ‘’άλλο πνεύμονα’’;

1 σχόλιο:

  1. Ο Φραγκίσκος είχε πει πως το σωστό διευθυντήριο ειναι του Παπα..

    Γνωρίζουμε ότι οι κακόδοξες αιρέσεις δεν θα βρουν ελέους ούτε με το αίμα μαρτυρίου.
    Το ζητούμενο του, είναι όχι μόνο να υποταχθουν όλοι στην ποιμαντικη του δικαιοδοσια, αλλά και να λάβει "το οικουμενικό πρωτειο εξουσίας" .
    Οι άγιοι μας Πατέρες, χειραγωγουσαν φιλανθρωπως, κατά δικάζοντας τις εμπαθείς απειλές των κακοδοξιων...
    Όταν έγινε το σχίσμα ο ΑΓ. Γρηγόριος Νύσσης είπε κάτι σημαντικό. Ότι της "αιρέσεως αποσχιζομενοι τη ευσέβεια δια παντός ενραπτομεθα". Ο δε ΑΓ. Μάρκος Ευγενικός γράφει ότι της υποταγής αυτών απεσχινθημεν ην οφειλομεν ως εκείνοι νομιζουσιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή