Την θεραπεία του σεληνιαζομένου
νέου από τον Χριστό την ακούμε δύο φορές το χρόνο ως ευαγγελικό ανάγνωσμα.
Την πρώτη φορά την Τετάρτη Κυριακή των Νηστειών από τον Ευαγγελιστή Μάρκο. Το γεγονός της θεραπείας συμβαίνει αμέσως μετά την επιστροφή του Ιησού και των τριών μαθητών του από την κορυφή του όρους Θαβώρ όπου έλαβε χώρα το θαυμαστό γεγονός της Μεταμορφώσεως.
Η Εκκλησία μας κατηχεί και τονίζει πως η δόξα του Ιησού είναι ο Σταυρός Του. Ο Ιησούς ήλθε στον κόσμο όχι για να μείνει στο Θαβώρ αλλά για να ανέβει στον Γολγοθά. Η Αγία Τράπεζα της θυσίας και της των πάντων σωτηρίας βρίσκεται στον Γολγοθά.
Η δεύτερη φορά της αναγνώσεως της περικοπής της θεραπείας του σεληνιαζομένου νέου είναι η 10η Κυριακή του Ματθαίου μέσα στον Αύγουστο και μετά την εορτή της Μεταμορφώσεως.
Η Εκκλησία και πάλι μας κατηχεί και τονίζει πως η αποστολή μας ως χριστιανών δεν είναι να παραμείνουμε στο Θαβώρ. Αλλά να ακολουθήσουμε τον Ιησού μέσα στον κόσμο και να έλθουμε αντιμέτωποι με την φθορά, την παρουσία του διαβόλου, και τον θάνατο.
Δεν είμαστε θεατές αλλά αγωνιστές. Η θεϊκή δόξα αποκαλύπτεται όχι για να την θαυμάσουμε και να την απολαύσουμε ως θεατές αλλά να την χρησιμοποιήσουμε ως μέσο για τον αγιασμό και τον ανακαινισμό του κόσμου.
Την πρώτη φορά την Τετάρτη Κυριακή των Νηστειών από τον Ευαγγελιστή Μάρκο. Το γεγονός της θεραπείας συμβαίνει αμέσως μετά την επιστροφή του Ιησού και των τριών μαθητών του από την κορυφή του όρους Θαβώρ όπου έλαβε χώρα το θαυμαστό γεγονός της Μεταμορφώσεως.
Η Εκκλησία μας κατηχεί και τονίζει πως η δόξα του Ιησού είναι ο Σταυρός Του. Ο Ιησούς ήλθε στον κόσμο όχι για να μείνει στο Θαβώρ αλλά για να ανέβει στον Γολγοθά. Η Αγία Τράπεζα της θυσίας και της των πάντων σωτηρίας βρίσκεται στον Γολγοθά.
Η δεύτερη φορά της αναγνώσεως της περικοπής της θεραπείας του σεληνιαζομένου νέου είναι η 10η Κυριακή του Ματθαίου μέσα στον Αύγουστο και μετά την εορτή της Μεταμορφώσεως.
Η Εκκλησία και πάλι μας κατηχεί και τονίζει πως η αποστολή μας ως χριστιανών δεν είναι να παραμείνουμε στο Θαβώρ. Αλλά να ακολουθήσουμε τον Ιησού μέσα στον κόσμο και να έλθουμε αντιμέτωποι με την φθορά, την παρουσία του διαβόλου, και τον θάνατο.
Δεν είμαστε θεατές αλλά αγωνιστές. Η θεϊκή δόξα αποκαλύπτεται όχι για να την θαυμάσουμε και να την απολαύσουμε ως θεατές αλλά να την χρησιμοποιήσουμε ως μέσο για τον αγιασμό και τον ανακαινισμό του κόσμου.
Μητροπολίτης Χονκ Κονγκ Νεκτάριος
"η αποστολή μας ως χριστιανών δεν είναι να παραμείνουμε στο Θαβώρ. Αλλά να ακολουθήσουμε τον Ιησού μέσα στον κόσμο ... Δεν είμαστε θεατές αλλά αγωνιστές. Η θεϊκή δόξα αποκαλύπτεται όχι για να την θαυμάσουμε και να την απολαύσουμε ως θεατές αλλά να την χρησιμοποιήσουμε ως μέσο" ενίσχυσης του προσωπικού μας χριστιανικού αγώνα. Ελπίζω να συμφωνείτε Σεβασμιώτατε, συν την ελπίδα ότι θα μας δει και κρίνει πιο πολύ με την ανεξιχνίαστη άβυσσο της Αγάπης του. Ευχαριστώ. Αθανάσιος Κοτταδάκης
ΑπάντησηΔιαγραφή