«Η ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ WOKE ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ 2024»
Μέ κατάπληξι καί βαθύτατο παραπικρασμό παρακολουθήσαμε τήν ἔναρξι τῶν Ὀλυμπιακῶν
Ἀγώνων 2024 στό Παρίσι τοῦ Γαλλικοῦ Νομικοῦ Πολιτισμοῦ τῆς κοιτίδας τοῦ
Διοικητικοῦ Δικαίου καί διαπιστώσαμε τήν «ἀπεγνωσμένη» προσπάθεια τῶν διοργανωτῶν
νά ἐπιβάλουν μέ μιά βλάσφημη γιά τόν Χριστιανισμό ἀντιπαραβολική ἐξεικόνισι τοῦ
μνημειώδους ἔργου τοῦ Ντα Βίντσι «Μυστικός Δεῖπνος» τήν δική τους εἰκονοκλαστική
ἀναπαράστασι μέ τρανς ἄτομα.
Ἡ Woke ἀτζέντα καί τά κέντρα πού τήν
προωθοῦν «ἀγωνίζονται» νά ἐπιβάλουν παγκοσμίως τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας
καί φυσιολογίας μέ τήν προώθησι τῶν LOATKI+, ὡς δῆθεν συμπερίληψι τῆς διαφορετικότητας καί ὡς θέμα ἀνθρωπίνων
δικαιωμάτων πού ὅμως δέν στηρίζονται στήν μορφολογία τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος, ἀλλά
ἀντιθέτως εἶναι παράχρησι τῶν σωματικῶν ὀργάνων καί σάν φαλκίδευσι τοῦ ἀνθρωπίνου
ἐρωτισμοῦ πού εἶναι τό Ἱερό ἐφαλτήριο ὥστε νά ἀποβαίνει ὁ ἄνθρωπος
συνδημιουργός μέ τόν Θεό.
Στήν παράνοια λοιπόν τῆς WOKE ἀτζέντας συστοιχήθηκε
ἡ πανηγυρική ἔναρξι τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων, Παρίσι 2024.
Ὁ Ἥλιος δέν ἔχει ἀνάγκη νά ἐπιβάλει τήν ὕπαρξί του. Ἁπλῶς φωτίζει καί
θερμαίνει. Τό σκοτάδι ἐπιδιώκει τήν ἐπιβολή του γιατί εἶναι ἀποκρουστικό. Αὐτό
διεπιστώθη καί στό Παρίσι. Ἀλλά ὅτι κι ἄν μηχανευθοῦν, ἡ μορφολογία καί ἡ
φυσιολογία τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος δέν ἀλλάσει καί ὁ ἀνθρώπινος ἐρωτισμός,
δημιούργημα τῆς ἀπείρου σοφίας τοῦ Θεοῦ, ἐξαγγέλη μέ τήν πατρότητα καί τήν
μητρότητα τήν ὀμορφιά τῆς ζωῆς ἀπέναντι στήν δυστυχία τῶν LOATKI+. Ματαιοπονοῦν καί εὐτελίζονται.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
1 σχόλιο:
Συμφωνώ ότι σχεδόν όλη η τελετή απείχε από το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων κι ότι αυτό το κιτς στην πλειονότητά του ήταν μια προπαγάνδα των ΛΟΑΤΚΙ, αλλά γιατί, άγιε Πειραιώς, δεν λαμβάνετε υπ' όψιν τις δηλώσεις των υπευθύνων και επιμένετε;
Αυτή η σύνθεση με τα 18 (όχι 13) πρόσωπα δεν παραπέμπει στον Μυστικό Δείπνο αλλά σ' ένα πίνακα με τίτλο "Το συμπόσιο των θεών".
Η πραγματική έμπνευση πίσω απ' όλο αυτό το σόου ουδόλως είχε να κάνει με τον χριστιανισμό και το δείπνο του Ιησού με τους μαθητές του, αλλά με τον πίνακα του Ολλανδού καλλιτέχνη Jan Harmensz van Biljert (1598-1671), ο οποίος αναπαριστά τον γάμο του Πηλέα και της Θέτιδος. Ονομάζεται «Συμπόσιο των θεών», ζωγραφίστηκε το 1635 και βρίσκεται στο μουσείο Μανίν στη Ντιζόν.
(https://www.protothema.gr/world/article/1524529/olubiakoi-agones-2024-to-subosio-ton-theon-kai-ohi-o-mustikos-deipnos-i-ebneusi-gia-to-soou-me-ton-ble-dionuso/)
Και να τι δήλωσε ο σκηνοθέτης σε συνέντευξή του (https://x.com/BFMTV/status/1817477044982141048) :
Τομά Ζολί: Νομίζω ότι ήταν ξεκάθαρο. Υπάρχει ο Διόνυσος ο οποίος φτάνει σε αυτό το τραπέζι. Ο Διόνυσος είναι εκεί γιατί; Επειδή είναι ο θεός της γιορτής της ελληνικής μυθολογίας, και η σκηνή έχει το όνομα Εορτασμοί. Είναι θεός του κρασιού, το οποίο είναι ένα από τα σύμβολα της Γαλλίας και είναι ζευγάρι με την Σεκουάνα (https://en.wikipedia.org/wiki/Sequana) την θεά που είναι συνδεδεμένη με τον Ποταμό Σηκουάνα.
Η ιδέα ήταν κυρίως να παρουσιάσουμε μια μεγάλη παγανιστική γιορτή συνδεδεμένη με τους θεούς του Ολύμπου. Όλυμπος – Ολυμπισμός.
Δεν θα βρείτε ποτέ σε εμένα ούτε σε εμένα ούτε στη δουλειά μου καμία κοροϊδευτική διάθεση να υποτιμήσω τον οποιοδήποτε.
https://www.facebook.com/lefterispapagiannakis/posts/pfbid0MqvE4Xw673HVZ4A8ZFVpy5Y2Ze6uGeRwcB9CLRQU2YQhgGojTknfddxTkyoc9deAl
Ο΄ίδιος δήλωσε:
"the scene had not been inspired by «The Last Supper» and depicted a pagan feast linked to the gods of Olympus." (Δεν εμπνεύστηκα τη σκηνή από τον Μυστικό Δείπνο. Απεικόνισα μια παγανιστική γιορτή που συνδέεται με τους θεούς του Ολύμπου - https://www.reuters.com/sports/olympics/paris-2024-apologises-any-offence-caused-by-last-supper-sketch-2024-07-28/)
Και η υπεύθυνη της τελετής:
"Clearly there was never an intention to show disrespect to any religious group." (Σαφώς και δεν υπήρξε ποτέ πρόθεση ασέβειας προς οιαδήποτε θρησκευτική κοινότητα - ό.π.)
Δημοσίευση σχολίου