Η Ημέρα του Κυρίου – Το Άγιον Πάσχα- είναι το ισχυρότερο αντίδοτο στην ολιγοπιστία, τη ραθυμία, την αμφιβολία και την απογοήτευση που κυριεύει αυτούς που αντιστέκονται στην πίστη τους.
Ο τεχνολογικός κόσμος μας μοιάζει να έχει χάσει την υπερχρονική διάσταση της ελπίδας και από το άλλο μέρος πολλοί θρησκευόμενοι άνθρωποι έχουμε αλλοιώσει την πίστη σε μια εγκόσμια ψυχολογική διευκόλυνση ή ακόμα και σε κοινωνική σκοπιμότητα, άγευστοι και αποκομμένοι από τις μη ορώμενες ουσιαστικές πραγματικότητες.
Έρχεται όμως ο Χριστός, που προσλαμβάνει αυτή τη νέκρωση του ανθρώπου, και τη μεταβάλλει σε ένωση και κοινωνία με το Θεό. Κατέλυσε στο σώμα Του τον θάνατο και ανέστησε τον άνθρωπο στη ζωή της αγαπητικής κοινωνίας.
Η πασχάλια χαρά της εκκλησίας εκφράζει αυτή την εμπειρική διάσταση των αρρήτων πραγμάτων. Η χαρά της Λαμπρής γίνεται χρόνος και χώρος ζωής. Ο φθαρτός χρόνος μεταμορφώνεται σε παρόν μιας πληρωματικής σχέσης ανθρώπου και Θεού. Είναι ο χώρος της αναστάσιμης όγδοης Ημέρας. Ένας χρόνος πέρα από τον χρόνο. Είναι το παρόν της Αναστάσεως, η προοδευτική παρουσία της Θείας Αγάπης.
Η Εκκλησία προσκαλεί ….. «εἰσέλθετε πάντες εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου.. δέχεται τόν ἔσχατον καθάπερ καί τόν πρῶτον…»
Ευχόμεθα στους απανταχού αδελφούς «ἐν Χριστῷ», ελπίζοντας και μη, ζωή φωτεινή και αναστάσιμη για το παρόν και το μέλλον.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Ο τεχνολογικός κόσμος μας μοιάζει να έχει χάσει την υπερχρονική διάσταση της ελπίδας και από το άλλο μέρος πολλοί θρησκευόμενοι άνθρωποι έχουμε αλλοιώσει την πίστη σε μια εγκόσμια ψυχολογική διευκόλυνση ή ακόμα και σε κοινωνική σκοπιμότητα, άγευστοι και αποκομμένοι από τις μη ορώμενες ουσιαστικές πραγματικότητες.
Έρχεται όμως ο Χριστός, που προσλαμβάνει αυτή τη νέκρωση του ανθρώπου, και τη μεταβάλλει σε ένωση και κοινωνία με το Θεό. Κατέλυσε στο σώμα Του τον θάνατο και ανέστησε τον άνθρωπο στη ζωή της αγαπητικής κοινωνίας.
Η πασχάλια χαρά της εκκλησίας εκφράζει αυτή την εμπειρική διάσταση των αρρήτων πραγμάτων. Η χαρά της Λαμπρής γίνεται χρόνος και χώρος ζωής. Ο φθαρτός χρόνος μεταμορφώνεται σε παρόν μιας πληρωματικής σχέσης ανθρώπου και Θεού. Είναι ο χώρος της αναστάσιμης όγδοης Ημέρας. Ένας χρόνος πέρα από τον χρόνο. Είναι το παρόν της Αναστάσεως, η προοδευτική παρουσία της Θείας Αγάπης.
Η Εκκλησία προσκαλεί ….. «εἰσέλθετε πάντες εἰς τήν χαράν τοῦ Κυρίου.. δέχεται τόν ἔσχατον καθάπερ καί τόν πρῶτον…»
Ευχόμεθα στους απανταχού αδελφούς «ἐν Χριστῷ», ελπίζοντας και μη, ζωή φωτεινή και αναστάσιμη για το παρόν και το μέλλον.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Πρωτοπρεσβύτερος Γερασιμάγγελος Στανίτσας
.
4 σχόλια:
….. «….. και πάλιν ερχόμενος…..»….: αμ, δε….!.....
…..Και τον περιμένουν οι ‘’πλανεμένοι’’ σε 2η παρουσία –του…., λες κι έγινε η 1η….,
όμως, μάταια…., που για τότε μιλούν όλοι –τους…., να….. και παραδείγματος χάριν….:
* Ιησούς : «Σας βεβαιώ, ότι υπάρχουν μερικοί από αυτούς που στέκονται εδώ,
οι οποίοι δεν θα γευθούν τον θάνατον, έως ότου ιδούν τον Υιόν του ανθρώπου
να έρχεται εις την βασιλείαν του» : [Ματθαίος : κεφ. 16, εδ. 28.]….,
* Ιησούς : «Αλήθεια σας λέγω, ότι δεν θα περάσει η γενεά αυτή,
πριν γίνουν όλα αυτά / τα της….. συντέλειας, Κρίσης, βασιλείας του Ιησού,….. / » :
[Ματθαίος : κεφ. 24, εδ. 34.]….,
* Ιησούς : / προς μαθητές του / : «Σας βεβαιώ, ότι δεν θα προκάμετε να τελειώσετε
τας πόλεις του Ισραήλ έως ότου έλθη ο Υιός του ανθρώπου» :
[Ματθαίος : κεφ. 10 , εδ. 23.]….,
* Ιάκωβος : «….. διότι η έλευσις του Κυρίου πλησιάζει» : [Ιακώβου : κεφ. 5 , εδ. 8.]….,
* Ιωάννης : «Και τώρα, παιδιά, μένετε εν αυτώ, ώστε, όταν φανερωθή / ο Ιησούς /,
να έχωμεν θάρρος και όχι να στρέψωμεν το πρόσωπόν μας από ντροπή,
κατά την έλευσίν του» : [Ιωάννου Α΄ : κεφ. 2, εδ. 28.]….,
* Ιωάννης : «..... διότι ο καιρός / της δευτέρας παρουσίας του Ιησού / πλησιάζει» :
[Αποκάλυψη Ιωάννη : κεφ. 1, εδ. 3.]….,
* Ιωάννης : «Μη σφραγίσης τα λόγια της προφητείας του βιβλίου αυτού,
διότι ο καιρός πλησιάζει» : [Αποκάλυψη Ιωάννη : κεφ. 22, εδ. 10.]….,
* Παύλος : « …..και εγράφησαν διά να νουθετήσουν εμάς, εις τους οποίους έφθασε
το τέλος των αιώνων» : [Παύλου : Προς Κορινθίους Α΄ : κεφ. 10, εδ. 11.]….,
* Παύλος : «….. καθ’ όσον βλέπετε να πλησιάζη η Ημέρα…..» :
[Παύλου : Προς Εβραίους : κεφ. 10, εδ. 25.]….,
* Παύλος : «Διότι γρήγορα, πολύ γρήγορα θα έλθη ο ερχόμενος
και δεν θα βραδύνη» : [Παύλου : Προς Εβραίους : κεφ. 10, εδ. 37.]….,
* Παύλος : «Έχω πεποίθησιν διά τούτο : ότι εκείνος που πρωτοάρχισε σ’ εσάς
καλόν έργον θα το αποτελειώση μέχρι της Ημέρας του Ιησού Χριστού» :
[Παύλου : Προς Φιλιππησίους : κεφ. 1, εδ. 6.]….,
* Πέτρος : «..... Όλα πλησιάζουν προς το τέλος των : [Πέτρου Α΄ : κεφ. 4, εδ. 7.]….,
* Πέτρος : «..... διά την σωτηρίαν, η οποία είναι έτοιμη να φανερωθή κατά τον έσχατον καιρόν» :
[Πέτρου Α΄ : κεφ. 1, εδ. 5.]….!
Και οι φτηνές δικαιολογίες –τους για τη ’’2α’’….. απουσία –του άκρως εμπαιχτικές.…,
δήθεν, γιατί…., πριν….. και τότε…., ‘’«θα έπρεπε να φανερωθεί ο αντίχριστος»’’….,
που, κι αυτός, απουσίασε…., να….. και παραδείγματος χάριν….:
* Παύλος : «….. διότι δεν θα έλθη η ημέρα εκείνη /η της δευτέρας παρουσίας του Ιησού/
εάν δεν έλθη πρώτα η αποστασία και φανερωθή ο άνθρωπος της αμαρτίας,
ο υιός της απωλείας, / ο αντίχριστος /…..»…..
και «Και τώρα ξέρετε εκείνο που τον εμποδίζει ----…..ήτοι, ο αντίχριστος…..----
να φανερωθή / ο Ιησούς / πριν από τον καιρόν του» :
[Παύλου : Προς Θεσσαλονικείς Β΄ : κεφ. 2, εδ. 3….. και εδ. 6.]….,
* Ιησούς : / προς τους 12 μαθητές του / : «Δεν θα μιλήσω πλέον πολύ μαζί σας,
διότι έρχεται ο άρχων του κόσμου, και δεν έχει επάνω μου καμμίαν δύναμιν,…..» :
[Ιωάννης : κεφ. 14, εδ. 30.]….,
* Ιωάννης : «Αυτό είναι το πνεύμα του αντιχρίστου, διά το οποίον έχετε ακούσει
ότι έρχεται, και τώρα είναι ήδη εις τον κόσμον» : [Ιωάννου Α΄ : κεφ. 4, εδ. 3.]….!.....
* Παύλος : « Διότι σας λέγομεν επί τη βάσει λόγου του Κυρίου μας τα εξής,
ότι εμείς οι ζώντες που θα παραμείνωμεν μέχρι της ελεύσεως του Κυρίου,
δεν θα φθάσωμεν προτήτερα από εκείνους που κοιμήθηκαν,
διότι αυτός ο Κύριος με παράγγελμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού
θα κατεβή από τον ουρανόν και πρώτοι οι νεκροί εν Χριστώ θα αναστηθούν,
έπειτα εμείς όσοι ζούμε, οι οποίοι απομένομεν, θα αρπαχθούμε μαζί με αυτούς
μέσα σε νεφέλες προς προϋπάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα,
και έτσι θα είμεθα πάντοτε με τον Κύριον.
Ώστε παρηγορείτε ο ένας τον άλλον με τα λόγια αυτά.» :
[ Παύλου : Προς Θεσσαλονικείς Α΄ : κεφ. 4, εδ. 15, 16, 17, 18. ] ….!.....
…..Καλό –σας ύπνο…., ω πρόσφυγες στις γειτονιές του Άδη….:
Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.alexandros-zivas.gr
….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..
Κάπου τα έχεις μπερδέψει κ. Ζήβα με όλα αυτά που παραθέτεις. Τα έχεις κάνει έναν αχταρμά χωρίς καμιά σύνδεση μεταξύ τους. Περαστικά σου αφού αποκωδικοποιήσεις τα ακωδικοποίητα των γραφομένων σου.
Aγαπητέ, Χριστός Ανέστη!
άν τα κείμενα αυτά τα δεί κανείς, όπως και όλη τη Βίβλο, ανεξάρτητα απο το εκκλησιαστικό γεγονός, θα τρελλαθή! Η Βίβλος είναι βιβλίο της εκκλησιαστικής κοινότητος και μόνο ως μέλος της μπορεί να τα κατανοήσει.
Εκτός αυτής μπορεί να βγάλει όποια συμπεράσματα θέλει,αλλά θα έχει αδικήσει μια κοινότητα ανθρώπων που τρέφεται απο αυτά, καθοδηγουμένη απο το Άγιο Πνεύμα.
Υάκινθος
Κρίμα το παλληκάρι τον Ζήβα.
Πως το έπαθε αυτό?
Ο Θεός να φυλάει!
Δημοσίευση σχολίου