Κανείς δέν ἀκούει τήν φωνή τους;
Κατηχητής βωμολοχίας καί ὄχι μόνο. Ἔτσι ἐπίσημα καί ἐπώνυμα καταγγέλλεται Παντελεήμων τις Ἀράθυμος, πού τό πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας τοποθέτησε στό Μπραζαβίλ τοῦ Κογκό ὡς ἐπίσκοπο. Γνωστός ὁ διωγμός τοῦ ἱεραποστόλου τῆς περιοχῆς πατρός Θεολόγου Χρυσανθακοπούλου, γιά νά μείνη ἐλεύθερο τό πεδίο στόν κ. Ἀράθυμο.
Ἀπό καταγγελία τῶν νέων τῆς περιοχῆς, πού ὁ π. Θεολόγος εἵλκυσε στόν Χριστό, πληροφορούμαστε: «Κάπνισμα, ποτά, παρέες μέ ἀνθρώπους τόν ὑποκόσμου. Διδάσκει σέ νέους λεξιλόγιο τοῦ ὑποκόσμου. Ἡ ἀστυνομία τοῦ Pointe Noire συνέλαβε τόν ἐπίσκοπο Μπραζαβίλ μέ Κονγκολέζο σέ αὐτοκίνητο...».
Ἡ ἔκκλησις τῆς Ὀρθοδόξου Νεολαίας τοῦ Μπραζαβίλ συγκλονίζει. Μόλις τά παιδιά αὐτά ὡδηγήθηκαν ἀπό τόν πνευματικό τους, τόν π. Θεολόγο, στό θαυμασμό τοῦ Προσώπου τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἔπεσαν ἀπό τά σύννεφα, γιατί τό πατριαρχεῖο τούς ὑποχρεώνει νά βλέπουν «εἰς τόπον Χριστοῦ» τόν ἀείποτε Ἀράθυμο.
Τό μόνο, πού ξέρει ὁ ἀπό Σύρον Ἀράθυμος εἶναι τό ἐπιτίμιο τῆς ἀκοινωνησίας σέ ὅσα εὐσεβῆ παιδιά σέβονται τόν πνευματικό τους π. Θεολόγο. Ἔγινε, βλέπετε, τῆς μόδας ἡ... ἀκοινωνησία!
Τό Ἀλεξανδρινό κέντρο ἔχει στολίσει τήν Ἀφρική μέ παρόμοια «μπουμπούκια».
Ἐλπίδα γιά τό θέμα εἶναι οἱ λοιπές Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, ἀλλά καί τό Ἑλληνικό κράτος, πού εἶναι πιθανόν ἀνυποψίαστο γιά τό τί πρόσωπα μισθοδοτεῖ, ὡς ἐπισκόπους στήν Ἀφρική.
Κάποια ἐλπίδα ἔχουμε καί ἀπό τούς γνησίους καί ἀνεπίληπτους ἐργάτες τῆς Ὀρθοδόξου ἱεραποστολῆς στήν Ἀφρική.
Φαντάζεστε τόν Παῦλο νά καλύπτη τό σκάνδαλο τῆς Κορίνθου, γιά νά μή χαθῆ τό... «ἔργο» του; Πατέρες τῆς ἱεραποστολῆς στήν Κινσάσα, στό Κολουέζι, στήν Τανζανία, στή Μαδαγασκάρη κ.ἀ., ἡ στήριξις τοῦ διώκτου τοῦ ἀδελφοῦ σας π. Θεολόγου εἶναι βόμβα στό δικό σας ἔργο.
(Περιοδικό «ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ», τεῦχος Νοεμβρίου 2013)
28 σχόλια:
Μη ξεχνάτε ότι ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας συμμετείχε σε
σύναξη των Οικουμενιστών.
Τα όσα είπε στη Ρώμη με τις ευλογίες του Πάπα
επιβεβαιώνουν ότι έχει προσχωρήσει στο στρατόπεδο της
παναίρεσης, που πίσω της είναι η μασωνία και άλλες
σκοτεινές δυνάμεις.
Τον έχουν σχολιάσει εμβριθείς θεολόγοι και έχουν
στιγματίσει όλες τις κακόδοξες διακηρύξεις του. Σπουδαία
είναι η εμπεριστατωμένη απόκρουση λέξη προς λέξη από
την αντιαιρετική ομάδα της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς, που
καταδεικνύει την πλάνη του Πατριάρχη.
Μέχρι στιγμής στον ορυμαγδό των επικρίσεων δεν έχει δοθεί
καμμία απάντηση. Κωφεύουν.
Αν λοιπόν σε τόσο σοβαρά θέματα πίστεως αδιαφορούν, θα
ενδιαφερθούν για ηθικά και όχι μόνο σκάνδαλα που
προκαλούν;
Θα δείξουν ευαισθησία στις κραυγές των Αφρικανών που
ζητούν να κρατούν την Ορθόδοξη Εκκλησία όπως την
γνώρισαν και πίστεψαν στην καθαρότητά της;
Πάντως πέρα από τις επιδιώξεις των ανθρώπων υπάρχει το
θέλημα του Παντοδύναμου Θεού που αντιμάχεται τις
σκοτεινές δυνάμεις και είναι κυρίαρχος του σύμπαντος
κόσμου.
Αυτός θα δώσει λύση και θα κατατροπώσει όλους τους
ασεβείς, τους από σκοπού τυχάρπαστους και αχάριστους
υποστηρικτές τους.
Πάνω από το περισπούδαστο άρθρο του π. Δανιήλ Αεράκη
που θίγει εύστοχα την θλιβερή κατάσταση του
Αλεξανδρινού κλίματος διάβασα την προμετωπίδα «στου
κουφού την πόρτα» και θυμήθηκα την παροιμία «κουφού
καμπάνα κι αν χτυπάς, μουρλό κι αν θυμιατίζεις και
μεθυσμένο αν κερνάς, όλα χαμένα πάνε».
Λέτε να βρίσκονται σ’ αυτά τα χάλια εκεί κάτω στην
Αλεξάνδρεια;
Μάλλον βόμβες μεγατόνων χρειάζονται για να
ταρακουνηθούν.
Πάτερ Δανιήλ , Ευλογείτε ,
Πολύ καλά τους τα λέτε αλλά ακόμη κωφεύουν. Ακόμη οι ιθύνοντες
''παίζουν εν ου παικτοίς ;;; ''
Γράφετε μεταξύ άλλων και,
'' Κάποια ἐλπίδα ἔχουμε καί ἀπό τούς γνησίους καί ἀνεπίληπτους ἐργάτες τῆς Ὀρθοδόξου ἱεραποστολῆς στήν Ἀφρική.''
Εννοείτε Μητροπολίτας ; άραγε ποιούς;
Αυτούς που τον εξέλεξαν όλοι ''παμψηφεί;''εκτός και άν δεν ήταν και παμψηφεί ,
αλλά προς τα έξω βγήκε το παμψηφεί, για να προσδώσουν δήθεν κύρος στον εκλεκτό του πατριάρχη..
Τώρα όλοι τους τι λένε ;;;
Άν υπάρχουν Επίσκοποι, κρυφοί μαθητές της ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , τι άλλο περιμένουν για να βροντοφωνάξουν πλέον στον πατριάρχη κ.Θεόδωρο το :
ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙΝ ΣΟΙ ΕΧΕΙΝ πλέον Επίσκοπον σκανδαλοποιόν...
Άν δεν αντιδράσουν τώρα η δυναμική των γεγονότων θα τους ξεπεράσει..
Αλλά άς έχουν υπόψη τους και το
ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ,
που λέγει για τους κακούς γεωργούς :
''Ελεύσεται και απολέσει τους γεωργούς τούτους και δώσει τον αμπελώνα άλλοις.. Λουκά,κ 16 ''
ΑΚΟΥΕΤΩ ΤΑΥΤΑ και Πατριάρχης και Μητροπολίτες - Επίσκοποι
για να μη διαρρηγνύουν αργότερα τα ιμάτιά τους ...
Ο επίσκοπος αυτός, που γράφει ως ανώνυμος 31 Οκτωβρίου 2013 - 10:03 π.μ. στην ανάρτηση της ανοιχτής επιστολής μου, έγραψε απευθυνόμενος σε μένα:
"Το γνωρίζεις άλλωστε ότι όλοι οι επίσκοποι υποστηρίζουν τον Επίσκοπο τον οποίου εσύ και μόνο κατηγορείς με μερικούς οι οποίοι είναι υποχείρια σου εκ συμφέροντος".
Επειδή πρόκειται για τον κ. Αράθυμο, που με θράσος νομίζει ότι απευθύνεται σε ανόητους, που μπορεί να τους πείσει με τα παραμύθια ότι τον στηρίζουν οι επίσκοποι της Αφρικής και τα περί συμφέροντος των παιδιών αυτών που αγωνίζονται για την κάθαρση της Εκκλησίας τους, διευκρινίζω απευθυνόμενος στον επίσκοπο:
1. Οι επίσκοποι της Αφρικής δεν σε στηρίζουν, γιατί η ανομία δεν έχει διαβρώσει τα πάντα, όπως θέλεις να παρουσιάσεις. Υπάρχουν ιεράρχες που στέκονται άξιοι στην αποστολή τους με ευλάβεια και φόβο Θεού.
2. Αυτά τα περί συμφέροντος είναι πολύ φτηνά και ίσως πιστεύεις ότι θα πείσεις τους αδαείς. Λέω λοιπόν, για να σταματήσει το παραμύθι:
3. Ο Christ Royal ποιο συμφέρον είχε να σε πολεμάει; Αυτός ελάμβανε τον μισθό του Γραμματέως που έχασε τώρα. Το συμφέρον του ήταν να χάσει το μισθό του ή να μη μιλάει και να έχει τα προς το ζην τώρα που νυμφεύθηκε μάλιστα;
4. Ο Ezechiel έχασε τη δουλειά του του νεωκόρου. Συμφέρον του ήταν να μη μιλάει, να μην πολεμάει για να φύγεις. Και όμως το κάνει, για ποιο συμφέρον μιλάς λοιπόν;
5. Ο Arcade Samba και ο Adrien συμφέρον είχαν να μην μιλήσουν για την ανικανότητά σου να διαχειριστείς τα του ορφανοτροφείου και όχι να απαιτούν να φύγεις, γιατί έχασαν την εργασία τους. Το συμφέρον τους ήταν να σε υποστηρίξουν.
6. Ο Brien γιατί έφυγε από τη διεύθυνση της χορωδίας και τον ραδιοφωνικό Σταθμό, από όπου έπαιρνε ένα αξιοπρεπή μισθό; Το συμφέρον του ήταν να μείνει να σε υποστηρίξει.
7. Ο Ομπρίζ στη Μπραζαβίλ, που τον έδιωξες από το σπίτι της Εκκλησίας όπου έμενε και από τη δουλειά του νεωκόρου, γιατί δεν σε υποστήριξε; Το συμφέρον του ήταν να σε υποστηρίξει και να μη χάσει και τη δουλειά του και το σπίτι που έμενε.
8. Όλοι οι νέοι που γράφουν στο Facebook ότι πρέπει να φύγεις, γιατί είσαι ανάξιος, τι συμφέρον έχουν; Ποια οικονομικά οφέλη έχασαν; Θα ήθελες μήπως να μεταφέρω όσα γράφουν για σένα οι νέοι, για να δουν οι αναγνώστες τι σκανδαλισμός έχει γίνει; Αρνούνται πολλοί πλέον να πάνε σε μια Εκκλησία που τρομοκρατεί τους νέους, που ο επίσκοπος αντί να είναι εις τύπον Χριστού σκανδαλίζει με τη ζωή του. Τα γράφουν και ματώνει η ψυχή μου που τα διαβάζω καθημερινά, γιατί συνδέθηκα μαζί τους, γιατί τους αγάπησα και με αγάπησαν. Δεν είναι υποχείριά μου, αλλά ψυχές που συνδέθηκαν πνευματικά μαζί μου, όπως και με τον π. Θεολόγο πολύ περισσότερο, αφού ήταν ο πνευματικός τους πατέρας. Αλλά πού να καταλάβεις εσύ από πνευματικές σχέσεις. Εσύ άλλες σχέσεις καταλαβαίνεις...
9. Ναι, υπάρχουν δυο τρεις ιερείς που σε υποστηρίζουν, γιατί βλέπουν ότι τώρα το συμφέρον τους είναι να σε υποστηρίξουν, γιατί αλλιώς θα χάσουν το μισθό τους, όπως έπαθε ο π. Νέστορας! Εκεί να μιλάς για συμφέρον και όχι σε αυτούς που σε πολεμούν για την ζωή σου και τα (μη) έργα σου.
Λοιπόν, δεν απευθύνεσαι σε κάφρους με το επιχείρημα του συμφέροντος των παιδιών αυτών. Τα παιδιά έχασαν τη δουλειά τους, το σπίτι τους, τα αφόρισες, απειλείς ακόμη ότι θα αφορίσεις και όσους πήραν μέρος στη συγκέντρωση της νεολαίας και όποιον αντιτίθεται με αφορισμούς (λες και ζούμε στο μεσαίωνα της Ευρώπης) και μιλάς ακόμη για συμφέρον; Τα τρομοκρατείς και αυτά εμμένουν στο ότι πρέπει να καθαρίσει ο τόπος τους και μιλάς για συμφέρον;
Ας τα μάθουν αυτά και οι ιεράρχες της Αφρικής και να δεις πώς θα σε υποστηρίξουν.
Αγαπητέ, αν υποστηρίζουν έναν άνθρωπο σκανδαλίζει, που το λεξιλόγιό του είναι οι βωμολοχίες, που η ζωή του δεν είναι εκκλησιαστική και η αστυνομία έχει ειδοποιήσει τους νέους περί αυτού, που αφορίζει τους πιστούς του για να επιβάλει τη θέλησή του, που διώκει τους άξιους ιεραποστόλους, τότε καλύτερα να βάλουν στον τράχηλό τους μια πέτρα και να ακολουθήσουν όσα είπε ο Χριστός, όχι όσα λέω εγώ.
Δημήτρης Καραμάτσκος
Ο π. Δανιήλ ξεσπαθώνει συνεχώς ενάντια στους Αγίους Μητροπολίτες επειδή αυτός δεν κατάφερε να γίνει ως ο πνευματικός του Φλωρίνης Αυγουστίνος Μητροπολίτης.
κ.Καραμάτσκο ,
Πολυ καλά κάνετε και μας ενημερώνετε για τα εκεί συμβαίνοντα .
Είναι πολλαπλά χρήσιμη η ενημέρωση και για τους τυχόν δωρητάς ,αλλά και για τους ιεραποστολικούς Συλλόγους,
για να γνωρίζουν σε ποιούς μπορούν να στέλνουν να διαχειρίζονται τα ΙΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ των ανά τον κόσμο Δωρητών - Ευεργετών της Ορθοδόξου Ιεραποστολής
Σίγουρα δεν θα τα ξέρουν και οι περισσότεροι ίσως Αρχιερείς της Αφρικής που έχουν και συν-ευθύνη με τον πατριάρχη για την εκρηκτική κατάσταση στην Επισκοπή του ΚΟΓΚΟ- ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ.
Έχουν άραγε αντιληφθεί ΟΛΟΙ τους ( Πατριάρχης - Αρχιερείς της ΑΦΡΙΚΗΣ)
το μέγεθος και της επιπτώσεις της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ και στην εκεί Ορθόδοξη Εκκλησία του ΚΟΓΚΟ,
αλλά και γενικότερα στην ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ στην ΑΦΡΙΚΗ ;;;
ΑΚΟΜΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕΥΔΟΥΝ ΚΑΙ ΡΕΓΧΟΥΝ ;;; ,
και δεν αντιμετωπίζουν αποφασιστικά την επιδημία της διαφθοράς κάποιων ανάξιων ''επισκόπων' ;
Είναι αστεία τα επιχειρήματά σου ότι δηλαδή ο π. Δανιήλ γράφει για τα κακώς κείμενα επειδή τάχα δεν
έγινε Μητροπολίτης! Τα έχετε ξαναπεί αυτά είναι τραγελαφικά. Εκφράζουν τα εσώψυχα του ανωνύμου
1 Νοεμβρίου 2013 - 3:58 π.μ. κατά το γραφικό «ἐκ γὰρ τοῦ περισσεύματος τῆς καρδίας τὸ στόμα λαλεῖ.»
(Ματθ. ιβ΄35).
Τα ίδια έχετε πει και για τον π. Θεολόγο. Δυστυχώς για σας και παρά τις μεθοδεύσεις σας δεν έχετε να
πείτε τίποτε άλλο.
Ε΄ όχι δεν σας μοιάζουν αυτοί οι σεμνοί και ταπεινοί κληρικοί. Δεν έβαλαν στόχο να γίνουν Μητροπολίτες,
δεν είχαν κούφιες φιλοδοξίες. Έταξαν τη ζωή τους στο Χριστό για να διακονήσουν χωρίς τυμπανοκρουσίες
το Άγιο Θέλημά Του.
Ο κάθε ένας με τα δικά του χαρίσματα, που διαθέτουν με τη Χάρι του Θεού άφθνα , ζουν την εν Χριστώ
ζωή και θυσιάζονται για τη σωτηρία των ανθρώπων.
Φθάνει πιά η λάσπη σας. Δεν καταλαβαίνετε ότι ρίχνοντας την ψηλά σε ανεπίληπτα πρόσωπα, γυρίζει στα
μούτρα σας;
Προς τους μητροπολίτες της Αφρικής
Θα ήθελα να απευθύνω δυο λόγια προς τους μητροπολίτες της Αφρικής, γιατί ο Επίσκοπος του Κονγκό, γράφοντας ανωνύμως βέβαια, ισχυρίζεται ότι τον στηρίζετε όλοι.
Το ευκολότερο σε περιπτώσεις σαν του επισκόπου του Κονγκό είναι να πει κανείς ότι όλα αυτά είναι ψεύδη. Όμως αναρωτηθείτε επιτέλους, Σεβασμιότατοι. Σε περίπτωση που δεν είναι ψεύδη, ποια θα είναι η δική σας ευθύνη ενώπιον του Θεού και των ανθρώπων;
Γνωρίζετε ότι στην Αφρική το να καλύψεις τις όποιες ανομίες σου πληρώνοντας τα όργανα της τάξης είναι το ευκολότερο πράγμα. Όταν όμως υπάρχουν μάρτυρες περισσότεροι του ενός, τότε η ευθύνη δεν είναι μόνο δική του αλλά και όσων τον στηρίζουν.
Αφήνω κατά μέρος το θέμα της σύλληψής του από την Αστυνομία. Αυτό υποτεθείσθω ότι δεν είναι αληθές. Τα υπόλοιπα δεν είναι αρκετά για να σας προβληματίσουν για την ποιότητα που πρέπει να υπάρχει από πλευράς της Εκκλησίας στους τόπους της ιεραποστολής; Μπείτε στο Facebook της νεολαίας του Κονγκό και διαβάστε την απογοήτευση των νέων, που δηλώνουν ότι δεν μπορούν να έχουν καμιά σχέση με μια εκκλησία που έχει ένα τέτοιο επίσκοπο, που αφορίζει τους νέους, που συνεχώς συκοφαντεί τον πνευματικό τους πατέρα, που συνεχώς λέει ψέματα. Αυτά γράφουν οι νέοι και αυτό μπορείτε να το ελέγξετε.
Όμως τα ερωτήματα που μένουν είναι :
1. Μπορεί ένας επίσκοπος της ιεραποστολής να χρησιμοποιεί λεξιλόγιο βωμολοχιών, όπως αυτό που χρησιμοποιεί τόσο ο επίσκοπος όσο και ο φίλος του; Περί αυτού μπορείτε να κάνετε έρευνα. Αν σας ικανοποιεί εσάς που τον εκλέξατε...
2. Μπορεί ένας επίσκοπος την ώρα της Θείας Λειτουργίας να κάθεται προκλητικά στο μπαλκόνι και να καπνίζει με τον φίλο του, αντί να συμμετέχει στη λατρεία; Αυτό μπορείτε να το ερευνήσετε. Αν είστε ικανοποιημένοι εσείς...
3. Επιτρέπεται ένας επίσκοπος σε μια χώρα της ιεραποστολής να αφορίζει τους νέους που αντιτίθενται στα όσα απεργάζεται; Από πότε ο αφορισμός έγινε στοιχείο τρομοκράτησης και όχι παιδευτικό και θεραπευτικό; Τώρα απειλεί να αφορίσει και όσους πήραν μέρος στη συγκέντρωση της νεολαίας. Τόσο εύκολο πράγμα είναι ένας αφορισμός; Ήδη για τον λόγο αυτό αφορίστηκαν τρεις νέοι. Αυτό μπορείτε να το ερευνήσετε. Αν συμφωνείτε εσείς...
4. Επιτρέπεται σε έναν επίσκοπο να στέλνει υπόμνημα στις κρατικές υπηρεσίες για τους νέους της επισκοπής του, ώστε να μη μπορούν να βρουν εργασία σε όλη τους τη ζωή; Ποια η πατρική φροντίδα του επισκόπου για το ποίμνιό του; Έστω και για τους νέους που έκαναν λάθος; Εκδίκηση μόνο εκφράζει αυτό. Όχι αγάπη...
5. Επιτρέπεται σε ένα επίσκοπο να συκοφαντεί έναν ιεραπόστολο σαν τον π. Θεολόγο, ότι έκλεβε τα χρήματα της ιεραποστολής, ότι ήταν ομοφυλόφιλος και άλλα ανεκδιήγητα; Όσοι γνωρίζετε τον π. Θεολόγο, γνωρίζετε την ποιότητά του και την πνευματικότητά του.
6. Επιτρέπεται σε έναν επίσκοπο να ονομάζει τα χρήματα των δωρητών του Πρωτόκλητου και του «Σωτήρα» «δαιμονικά χρήματα»; Το έκανε και αυτό. Πώς θα βρουν οι ιεραποστολές χρήματα, όταν ένας επίσκοπος ονομάζει τα χρήματα των δωρητών «δαιμονικά», επειδή αυτός αδυνατεί να βρει πόρους; Σκεφθείτε ότι όλα αυτά θα έχουν αντίκτυπο γενικότερα στην ιεραποστολή. Και στη δική σας μητρόπολη.
7. Όποια και αν είναι η απόφασή σας, όποια και αν είναι η κάλυψη που θα του παράσχετε, ένα είναι βέβαιο. «Θεός ου μυκτηρίζεται».
Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του ενώπιον του Θεού. Οι όμοροι μητροπολίτες μπορούν μέσω και των σπουδαστών τους στο Πανεπιστήμιο να πληροφορηθούν τα περί του ανδρός. Οι νέοι που προέβησαν στις καταγγελίες που σας απέστειλαν είχαν στοιχεία, που πίστευαν ότι θα έπειθαν τους καλοπροαίρετους μητροπολίτες. Γνώριζαν τις δυσκολίες αλλά πίστευαν ότι στην Ορθόδοξη Εκκλησία υπάρχει η αγάπη και η ελευθερία του λόγου, ότι η αλήθεια είναι αυτή που θα θριαμβεύσει. Πολλοί δηλώνουν τώρα στο Facebook ότι αποχωρούν από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αντιλαμβάνεστε το κακό που γίνεται στις χώρες της ιεραποστολής; Τα αναστήματα φαίνονται όταν πρέπει να πάρουν ακόμη και επώδυνες αποφάσεις.
Ο Κύριος να φωτίζει όλους μας για το καλό της Εκκλησίας του, για την οποία όλοι έχουμε ευθύνη.
Δημήτρης Καραμάτσκος
Θεολόγος
Αξίζει τον κόπο να δείτε δυο σχόλια στο Αγιορείτικο Βήμα από δυο νέους του Κονγκό. Δεν ξέρουν ελληνικά και έβαλαν προφανώς σε κάποια μηχανή μετάφρασης το κείμενό τους. Όμως καταλαβαίνει κανείς τι θέλουν να πουν.
http://www.agioritikovima.gr/arxeio/31439-poia-ekkliia-e
Να λυπάται κανείς. Σεβασμιότατοι μητροπολίτες που τον στηρίζετε δείτε την αλήθεια όπως είναι και όχι όπως σας λέει ο επίσκοπος ότι είναι.
Καραμάτσκος Δημήτρης
Θεολόγος
π. Δανιήλ ,
Συγχαρητήρια και γι΄αυτό το αφοπλιστικό- δυνατό και με πολλούς αποδέκτες σχόλιό σας .
Με θάρρος και τόλμη αναδεικνύετε δημόσια και επίσημα τον δικαιολογημένο σκανδαλισμό της Ορθοδόξου Νεολαίας του Μπραζαβίλ.
Δυστυχώς όμως φαίνεται να εξέλιπεν από τους ιθύνοντες Αλεξανδρινούς η ευαισθησία και η αγωνία του Απ. Παύλου για τους σκανδαλιζομένους πιστούς.
Μπορούν να πούν και οι εκεί Αρχιερείς
τον λόγον του Απ. Παύλου :
''τις σκανδαλίζεται και ουκ εγώ πυρούμαι ; ''
Άς το δείξουν έμπρακτα , στέλνοντας άχρι καιρού, τον σκανδαλοποιό Επίσκοπο σε μονή μετανοίας ,όπως και είχατε σε προηγούμενο σχόλιό σας υπαινιχθεί.
Άν όχι , τότε άς περιμένουν τα χειρότερα...
Αδελφοί και πατέρες ,
Μπορούμε να αντιληφθούμε το δράμα που βιώνουν οι
''αφορισμένοι'' , και οι απολυμένοι,
από το Δεσπότη τους, πιστοί στο Κογκό -Μπραζαβίλ ;;;
Ο κ. Καραμάτσκος αναφέρει και ονόματα απολυμένων όπως τους :
ο Christ Royal , ο Ezechiel ,
ο Arcade Samba , ο Adrien
ο Brien ,ο Ομπρίζ...
ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΔΙΩΚΕΙ- ΑΦΟΡΙΖΕΙ- ΑΠΟΛΥΕΙ;;;
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΠΩΝΥΜΑ- ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ ......
ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΕΝΟΧΑ ΣΙΩΠΑ....
ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΡΙΣΗ..
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥς ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ ΤΟΝ
ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΡΆΘΥΜΟ ...
π. Δανιήλ , προβάλλετε την στάση του Απ. Παύλου για το σκάνδαλο τότε της Κορίνθου να μιμηθούν ώς οφείλουν εκ του αξιώματός των ,
οι Αρχιερείς,το ευχόμεθα ολόψυχα και θα το επαινούμε...
Μακάρι,ΤΩΡΑ, προς δόξα της Εκκλησίας μας να το ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ...
Ωστόσο, άς γνωρίζουν ότι ο πιστός λαός, το καλό το παλληκάρι , ''ξέρει και άλλα (νόμιμα) μονοπάτια..''
Πώς ανέχονται ακόμη το σκανδαλοποιό δεσπότη και δεν τον έχουν πάρει με τις πέτρες;
Δόξα τω Θεώ γιατί υπάρχουν και΄Αγιοι Αρχιερείς,στην Αφρική:
Πενταπόλεως κ.Ιγνάτιος,Κεντρώας Αφρικής κ.Νικηφόρος,Κατάνγκα κ.Μελέτιος,Καμερούν κ.Γρηγόριος,Μαδαγασκάρης κ.Ιγνάτιος,καθώς και τρεις γηγενείς (ντόπιοι Αφρικανοί)διαμάντια,οι Σεβ.Μητυροπολίτες κ.Ιωνάς (Ουγκάντα) και κ.Ιερώνυμος (Μουάτζα)και ο Θεοφιλέστατος κ.Ιννοκέντιος (Μπουρούντι και Ρουάντα).
Ο π.Θεολόγος,Αγιορείτης Μοναχός,Αρχιτέκτων Μηχανικός και Θεολόγος,συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου Αναστασίου στην Αλβανία και πνευματικοπαίδι του π.Χαρίτωνος στο Κονγκό,δεν μπορούσε να συνεχίσει το θαυμαστό έργο που επετέλεσε στην Επισκοπή Μπραζαβίλ Καμπόν;Θλίψη προκαλεί η ..αιφνίδια αυτή διακοπής του μεγάλου αυτού έργου.Ο Πάπας και Πατριάρχης έχει τον λόγο για αποκατάσταση των πραγμάτων,με την σοφία που πρέπει να διακρίνει ένα Πατριάρχη Αλεξανδρείας,διάδοχο ΜΕΓΑΛΩΝ Αγίων Ιεραρχών της Αλεξανδρινής Εκκλησίας.
Η συνέχιση σχολίων για τον Επίσκοπο κ.Παντελεήμονα δεν πρέπει να συνεχισθεί από Χριστιανούς που αγαπούν την Εκκλησία.Είναι νέος Επίσκοπος και χρειάζεται να προσευχώμεθα για εκείνον και το έργο του.Αυτό είναι χρέος μας.Χρέος ΟΛΩΝ μας.
Φίλος της Ορθοδόξου Ιεραποστολής στην Αφρική.
'' Οι υιοί του αιώνος τούτου εξυπνότεροι των υιών της Βασιλείας '' ;;;
Οι Εκπρόσωποι Παγκοσμίων Ιδιωτικών Οικονομικών Οργανισμών - Επιχειρήσεων διαπιστευμένοι σε ξένα κράτη ,
αξιολογούνται συνεχώς από την επιχείρησή τους με πολλαπλά αντικειμενικά κριτήρια .
Σ΄αυτά περιλαμβάνονται και:
1) η ικανότητα του Εκπροσώπου για αύξηση των πελατών και του τζίρου της Επιχείρησης ,
2) οι άριστες σχέσεις του προσωπικού με τους πελάτες καθώς και η άριστη εξυπυπηρέτηση των πελατών της Επιχείρησης ,
3)Οι επιτυχυμένες διαφημιστικές καμπάνιες της Εταιρείας για την προώθηση και βελτίωση των προϊόντων της,
4) η γνώμη και κρίση των πελατών της Εταιρείας για τα προϊόντα της, για το προσωπικό και τον υπεύθυνό της
Έτσι όσοι αξιολογούνται θετικά προάγονται ,
όσοι αρνητικά ή απολύονται ή μετατίθενται ή επανακρίνονται.
Έτσι για τις Οικονομικούς οργανισμούς
το ΠΡΩΤΕΥΟΝ είναι ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ και όχι ο εκπρόσωπός του
Στο ΘεοΙδρυτο τώρα Οικουμενικό ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, την ΕΚΚΛΗΣΙΑ μας,
ανθρωπίνως λειτουργούν αξιοκρατικά κριτήρια ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ στην ΕΠΙΛΟΓΗ των εκπροσώπων της;
Άν λειτουργούσαν αυτά και στην περίπτωση της Επισκοπής του ΚΟΓΚΟ,
θα ΕΔΙΩΚΕΤΟ ο επι ΔΕΚΑΕΤΊΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ,
και ΕΠΙΤΥΧΥΜΕΝΟΣ
ιεραπόστολος π. Θεολόγος ;;;
Ίσχυσαν κριτήρια ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ,
στην επιλογή του εκεί Επισκόπου ;;;
Τώρα που διασκορπίζονται οι ''πελάτες'', οι Πιστοί ,
ποιοί ευθύνονται ;;;
Αυτά που ξέρουν και κάνουν οι του κόσμου για να προκόβουν στα βιοτικά τους έργα ,
δυστυχώς φαίνεται να επιμένουν να τα αγνοούν ακόμη οι Ιεράρχες της Αλεξάνδρειας;;;
Ξέρουν ωστόσο ότι:
και οι κρίνοντες κρίνονται από ''πελάτες'' -πιστούς-
αλλά κυρίως από το Δικαιοκρίτη ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥΣ.
(Γνωρίζουν τις επιπτώσεις των οικονομικών σαμποτάζ ;;; )
ανώνυμε 2- Νοεμβρ. 11.40μμ
Άν οι πελάτες- καταναλωτές μιας Μονοπωλιακής Επιχείρησης διαμαρτυρηθούν στις κεντρικές υπηρεσίες της , που εδρεύουν στο εξωτερικό, πχ.στην Αλεξάνδεια της Αιγύπτου,καταγγέλοντας τον υπεύθυνο της εταιρείας για το ότι :
1)στο υποκατάστημά της πωλούνται νοθευμένα - αλλοιωμένα και όχι τα γνήσια προϊόντα της Εταιρείας ,
2)ενώ Λειτουργεί η Επιχείρηση και αναζητείται ο προϊστάμενος της αυτός συλλαμβάνεται να ασχολείται με αλλότρια προσωπικά του έργα.
3)Όσοι πελάτες ή και υπάλληλοι διαμαρτύρονται εύλογα εναντίον του τους απαγορεύει την είσοδο στο μονοπωλιακό κατάστημα ή απολύει τους υπαλλήλους της....
Πως λέτε ότι θα αντιδράσουν οι ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ;;;
ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΓΚΟ ΓΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΕΚΕΙ των ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ;;;
Θα κωλυσιεργούν ή άμεσα θα αντιδράσουν τοποθετώντας άλλον ικανόν και αποτελεσματικόν ;;;
Ο π. Δανιήλ αναφέρει και τα παρακάτω :
Τό Ἀλεξανδρινό κέντρο ἔχει στολίσει τήν Ἀφρική μέ παρόμοια «μπουμπούκια».
Ἐλπίδα γιά τό θέμα εἶναι οἱ λοιπές Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, ἀλλά καί τό Ἑλληνικό κράτος, πού εἶναι πιθανόν ἀνυποψίαστο γιά τό τί πρόσωπα μισθοδοτεῖ, ὡς ἐπισκόπους στήν Ἀφρική.''
π. Δανιήλ ,
Το Ελληνικό κράτος σίγουρα γνωρίζει περισσότερα ίσως και από αυτά που γνωρίζετε..
Για λόγους γενικότερους σιωπά...
Υποθέτω ότι οι Αλεξανδρινοί γνωρίζουν ότι τους γνωρίζουν...
Μπορεί τελευταία το ποτήρι να ξεχειλίζει..
Είναι τώρα και οι απρόβλεπτες αντιδράσεις νέων - φοιτητών στο Κογκό και στην Ελλάδα ,είναι και το διαδίκτυο ...και βλέπουμε...
Έτσι η γνωστή παροιμία του λαού μας :
''μιά του κλέφτη ,δυό του κλέφτη ,τρείς και τον τσακώσανε..αρχίζει να επαληθεύεται και εδώ....
5,33
ΟΤΑΝ ΣΙΩΠΑΣ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΑΣ.
Χθες ο Επίσκοπος Μπουρούντι Αφρικής κ. Ιννοκέντιος ,που εξελέγη και αυτός πέρυσι τέτοιο καιρό όπως και ο Παντελεήμων , έδωσε συνέντευξη εδώ στην Λάρισα όπου περιγράφει την εκεί κατάσταση στην Επισκοπή του...
''
Ούτε Ναοί ,ούτε Επισκοπή ,ούτε αυτοκίνητο ,ούτε σχολεία,
ούτε ορφανοτροφείο ,ούτε ραδιοφωνικός σταθμός ,ούτε οικόπεδα ,ούτε Μοναστήρι, ούτε....,
ωστόσο όμως ελπίζει στη Βοήθεια του Θεού ο κ.Ιννοκέντιος.
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΠΙΣΚΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΓΚΟ-ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ
χάρις στις πολυετείς και πολύμοχθες προσπάθειες του π.Θεολόγου και,
την γενναία αρωγή των Ιεραποστολικών Συλλόγων,που ευλόγησε ο Θεός μας.
Ο π Θεολόγος αμειβεται γι΄αυτό με ΔΙΩΓΜΟ με πατριαρχική εντολή , ενώ εκλέγεται για την Επισκοπή αυτή ''Παντελεήμων τις Αράθυμος ''
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ;;;
ΔΙΩΚΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ τον π Θεολόγο ,
αλλά ΣΤΕΛΝΕΙ τον δικό του ,τον Αράθυμο ,
στην υποδειγματικά οργανωμένη και στελεχωμένη καθόλα από τον π.Θεολόγο ΕΠΙΣΚΟΠΗ του ΚΟΓΚΟ- Μπραζαβι ,
για να ''καλοπερνάει'' ο δικός του, και όχι πουθενά αλλού όπως πχ στο Μπουρούντι....
Τι θα λέγατε τώρα άν οι Αρχιερείς του Αλεξανδρείας μεταθέσουν τώρα τον ΑΡΑΘΥΜΟ στο ΜΠΟΥΡΟΥΝΤΙ....
και τον Ιννοκέντιο στο Κογκό- Μπραζαβίλ ;;;
9:18
ΟΤΑΝ ΣΙΩΠΑΣ ΜΟΝΟΝ ΑΓΑΠΑΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΣ
Γιατί και τι σε ενόχλησαν ανώνυμε 11.09 και 8'46 τα σχόλια των 9.18, και 5.33
Αυτός ο Κύριος μας που επέτρεψε τους ραπισμούς,κολαφισμούς.... ...
δεν απεκρίθη στον υπηρέτην του ''Αρχιερέως '' που τον ράπισε , ερωτώντας τον :
'' εἰ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περὶ τοῦ κακοῦ· εἰ δὲ καλῶς, τί με δέρεις;''
Και εδώ τώρα με τα ''μπουμπούκια''της Αφρικής που αναφέρεται ο π. Δανιήλ :
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ μας
δεν ΞΑΝΑ- ΔΕΡΝΕΤΑΙ ΚΑΙ .....
ΔΕΝ ΞΑΝΑ-ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΣ
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ,
και συ σιωπάς αλλά και προτείνεις την σιωπή !!!
επειδή αγαπάς ποιόν ;;;;
και δεν ακούς τον Απ.Παύλο που
προτρέπει τους Εφεσίους :
''καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε· τὰ γὰρ κρυφῆ γινόμενα ὑπ' αὐτῶν αἰσχρόν ἐστι καὶ λέγειν· ...Εφ. Ε΄11,
αλλά και καταγγέλλει το σκάνδαλο στη Κόρινθο και δεν το'' κουκουλώνει'' μη δήθεν και καταστραφεί το ''έργο του''όπως εύστοχα λέγει ο π.Δανιήλ στο σχόλιό του εδώ.
Ανώνυμε 4 Νοεμβρίου 2013 11.09 π.μ.,
Προσπαθώ να καταλάβω, τί θες να πείς γράφοντας, «όταν
σιωπάς, μόνο αγαπάς και όχι όταν πονάς», μου φαίνονται
ασυνάρτητα. Εξήγησέ τα.
Υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να σε θίξουν και από
ταπείνωση να σιωπήσεις, για να μη δώσεις τόπο στην οργή,
αρκεί να μην απειλείται γενικότερο κακό. Όταν όμως γίνεται
αδικία πλεονάζουν, πλείστες όσες ελεεινότητες, καταστροφή
του έργου του Θεού και κάθε άλλη κακοήθεια, εάν σιωπάς δεν
αγαπάς και είσαι συνένοχος, γίνεσαι πολέμιος του καλού.
«μάθετε καλὸν ποιεῖν, ἐκζητήσατε κρίσιν, ῥύσασθε
ἀδικούμενον,» (Ησαῒας 1,17) μετάφραση: «Μάθετε και
συνηθίσατε να κάμετε το καλόν, επιδιώξατε με όλην σας την
καρδίαν το δίκαιον, σώσατε από τα χέρια του αδίκου αυτόν, ο
οποίος αδικείται».
Αλλά και πολλά άλλα γραφικά χωρία και οι Πατέρες της
Εκκλησίας μας, προτρέπουν να μην σιωπούμε στο κακό, γιατί
διαφορετικά έχουμε σαπίσει.
Εκατομμύρια είναι οι μάρτυρες της Εκκλησίας που δεν
σιώπησαν, αλλά ομολόγησαν τον Αληθινό Θεό.
ΑΝΩΝΥΜΕ 8.46 πμ 4/Νοεμβρ.
Ο Επώνυμος και τοις πάσι γνωστός δυναμικός Ιεροκήρυκας και δόκιμος μελετητής -συγγραφεύς π.Δανιήλ καταθέτει επωνυμα το σχόλιό του.
Άν έχεις άλλη προσέγγιση στο θέμα αυτό κατάγραψέ την επώνυμα...και με το όποιο κόστος....
Σας μεταφέρω σχετική ανακοίνωση
από την επίσκεψη του κ.Παντελεήμονα
στην Ενοριακή Κοινότητα του χωρίου Louingui, στο νότιο Κονγκό, την Κυριακή, 3η Νοεμβρίου 2013,
''.. ο Θεοφιλ. Επίσκοπος Μπραζαβίλ και Γκαμπόν κ. Παντελεήμων, ο οποίος έγινε δεκτός με σεβασμό και τιμές, σύμφωνα με τα τοπικά ήθη και έθιμα.
Κατά τη επίσκεψή του ο Θεοφιλέστατος ετέλεσε την Θεία Λειτουργία και εκήρυξε τον θείο λόγο στον υπό ανέγερση Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος, του οποίου η αποπεράτωση δεν έχει ολοκληρωθή συνεπεία της οικονομικής κρίσεως.''
1)
Πολύ καλά κάνουν οι πιστοί και αποδίδουν τιμές στον όποιον Επίσκοπό τους ,αφού αυτές αναφέρονται τελικά στον ΧΡΙΣΤΟΝ μας ,του Οποίου ο κάθε Επίσκοπος οφείλει να είναι τύπος και υπογραμμός.
2) Δικαιόγησε ο Επίσκοπος την καθυστέρηση στην αποπεράτωση του ιερού Ναού στην οικονομική κρίση.
Είναι άραγε η μόνη αιτία αυτή;;;
Δεν είναι Κύρια, η Πνευματική κρίση ,που έχει προκαλέσειδυστυχώς ο ίδιος στους λίγους μήνες που μετρά εκεί αφού αυτός προκάλεσε;
Α )το ΔΙΩΓΜΟ του επί 9 έτη εκεί
εργαζομένου θεοφιλώς ιεραποστόλου που:
α) προσείλκυσε - βάπτισε πολλούς από τους εκεί πιστούς,
β)που με την όλη αγία βιοτή του κέρδισε την εμπιστοσύνη και ξένων γενναίων δωρητών που έστειλλαν την δωρεάν τους
γ) που ο ίδιος εσχεδίασε σαν Αρχιτέκτονας, αλλά και προσωπικά επεμελήθη για την ανέγερση του Ιερού Ναού του Αγ. Σπυρίδωνα ,μέχρι το στάδιο αυτό ,που βλέπουμε στην εικόνα ,ώστε να μπορεί να γίνεται η Θεία Λειτουργία
Β)
Εχει ΑΦΟΡΙΣΕΙ ΑΔΙΚΑ -ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ - και ανευ ΑΠΟΛΟΓΙΑΣ πιστούς νέους της εκεί Εκκλησίας
Γ)
Έχει ΑΠΟΛΥΣΕΙ αρκετούς από την βιοποριστική τους εργασία
ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΜΨΥΧΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ! ΒΡΙΣΚΕΙ και Οικοδομημένους Ιερούς Ναούς ,
αλλά λόγω κυρίως της Πνευματικής κρίσης που έχει προκαλέσει δυστυχώς ο ίδιος, και όχι της Οικονομικής ,
Διώκει και δε συνάγει τους ήδη πιστούς αλλά και δεν μπορεί να προσελκύσει πιθανούς μελλοντικούς Ευεργέταε - Δωρητάς ,
αφού με το διαδίκτυο όλοι τελικά πληροφορούνται τα προβλήματα του...
Εδώ έγκειται το πρόβλημα που καλούνται να επιλύσουν οι Αρχιερείς του Πατριαρχείου Αλεξάνδρείας.
Και αυτό ,όχι μόνο για την εκεί τοπική Εκκλησία ,αλλά γενικότερα για το Εκκλησιαστικό έργο και την Ιεραποστολή σε όλο των αμπελώνα του Κυρίου στην Αφρική .
Άν ψυχρανθεί για τέτοιους λόγους η ΑΓΑΠΗ των δωρητών ,πως θα στηριχθούν οι ΙΕΡΑΠΟΣτΟΛΕΣ στην Αφρική;
Μην είσαι τόσο ρομαντικός ανώνυμε 6 Νοεμβρίου 2013 - 2.07 μ.μ. Για να επιλύσει αυτά τα προβλήματα το Πατριαρχείο πρέπει να έχει "καθαρή τη φωλιά του". Την έχει όμως; Το ίδιο το Πατριαρχείο δεν κατεδίωξε τον π. Θεολόγο όπως και τον Άγιο Νεκτάριο; Οι αρχιερείς; Αν έχουν μείνει 3-4 καθαροί και αυτοί φοβούνται να τα βάλουν με τη σαπίλα. Ξέρεις το λεγόμενο από τον ελληνικό λαό για τους κόρακες και τα μάτια τους. Βγάζει κόραξ....;
Μην περιμένεις από αυτούς λύση. Η λύση θα έρθει από τον Θεό. Αυτόν ξεχνούν οι "Άγιοι" του Πατριαρχείου.
Ανώνυμε 6/Νοεμβρ. 4.38 μμ ,
Φαίνεται να έχεις δίκιο σε όλα..
Ειδικά στη τελευταία σου πρόταση !!!,
άλλωστε τα τελευταία χρόνια υπήρξαν και σημεία εμφανή Άνωθεν επέμβασης....εκεί...
Άν δεν κάνω λάθος οι πληγές του Φαραώ είχαν μιά προδευτικότητα στις επιπτώσεις των ...
στους Αιγύπτιους τυρράνους του ηγαπημένου λαού του Θεού...
Ολοι δε άς έχουμε συνεχώς υπόψη και τους λόγους της Αποκάλυψης :
''..ο ρυπαρός ρυπαρευθύτω έτι ...και ο άγιος αγιασθήτω έτι .
ΙΔΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ ΜΕΤ' ΕΜΟΥ,
ΑΠΟΔΟΥΝΑΙ ΕΚΑΣΤΩ ΩΣ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΕΣΤΑΙ ΑΥΤΟΥ
...
Nα τι γράφει ένας επώνυμος φοιτητής από τους πιστούς νέους του Κογκό στον Επίσκοπό του Παντελεήμονα:
Ο/Η Dane Milandou είπε...
Απαντώ στον ανώνυμο (επίσκοπο, δυστυχώς γράφει ανώνυμα, γιατί η αλήθεια τον τρομάζει) 5 Νοεμβρίου 2013 – 8:45 μ.μ.στην ανάρτηση ''ποια εκκλησία ευαγγελιζόμαστε στην Αφρική ''
Θεοφιλέστατε τα άπταιστα ελληνικά μου είναι το πρόβλημα ή οι καταγγελίες, για τις οποίες κατηγορείς τους πάντες ότι είναι ψέματα; Δεν απάντησες.
Είναι ψέμα οι αφορισμοί;
Είναι ψέμα οι βρισιές του φίλου σου;
Είναι ψέμα η φράση που μου είπες: «αυτά, Ρωμανέ, εμείς στην Ελλάδα τα λέμε μα-λα-κί-ες»;
Είναι ψέμα οι συκοφαντίες σου για τον πνευματικό μας πατέρα ότι «έκλεβε» τα χρήματα της ιεραποστολής;
Είναι ψέμα ότι είπες στους ιερείς ότι «τα χρήματα του ιεραποστολικού συλλόγου Πρωτόκλητος είναι δαιμονικά»;
Είναι ψέμα ότι κάθεσαι στο μπαλκόνι και καπνίζεις με τον φίλο σου την ώρα της θείας λειτουργίας;
Είναι ψέμα αυτό που μπροστά μου μας είπε ο αστυνομικός σε τόσα άτομα και ξέρουν και δημοσιογράφοι στο Κονγκό για τη σύλληψή σου το βράδυ.... Τι συμφέρον είχε ο αστυνομικός;
Μπορείς να μου πεις ποιο από τα παραπάνω είναι ψέμα;
Ξέρω, η απάντηση είναι «όλα», γιατί θεωρείς όλους εμάς ανόητους, που δημιουργούμε ψέματα. Ξέρω επίσης ότι πήρες υπογραφές υποστήριξης από τους ιερείς και τους προέδρους των ενοριακών επιτροπών, για να παρουσιάσεις στη Σύνοδο. Αν θέλει η Σύνοδος την αλήθεια, μπορεί να ρωτήσει αυτούς που σε κατηγορούν, όχι αυτούς που από φόβο υπέγραψαν.
Όσο για τα ελληνικά μου, όταν γράφω ένα κείμενο για δημοσίευση το δίνω σε ένα συμφοιτητή μου που μένουμε μαζί στην εστία για να ρίξει μια ματιά για διόρθωση. Είναι κακό αυτό; Πρέπει να γράφω άσχημα όταν δημοσιεύω κάτι; Γιατί τόση κακία; Όλα τα κακά τα κάνουν οι άλλοι κι εσύ μόνο καλά; Γι’ αυτό έχει αναστατωθεί το Κονγκό;
Όσο για τον συντάκτη της επιστολής ξέρεις καλά ότι τον αγαπούν όλοι στο Κονγκό. Ήρθε μόνο 4,5 μήνες σε δυο ταξίδια του και τον λατρεύουν, οι νέοι, τα παιδιά του ορφανοτροφείου, οι πιστοί, γιατί μας έδειξε μόνο αγάπη και μόνο πρόσφερε, χωρίς να περιμένει τίποτε από εμάς. Ένας μάλιστα στο Facebook υπογράφει με το επίθετό του, γιατί νιώθει σαν παιδί του. Εσύ τόσους μήνες κατάφερες να γίνεις αγαπητός όπως ο συντάκτης της επιστολής; Όχι μόνο δεν κατάφερες αλλά ξέρεις πολύ καλά πώς σε χαρακτηρίζουν στο Facebook οι νέοι. Αλίμονο, δεν έχεις μάτια ούτε καρδιά να δεις την αλήθεια!
Dane Milandou, σπουδαστής Πάντειου Παν/μίου
ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ....
π. Δανιήλ και '' οι κρίνοντες κρίνονται'' άς είναι και κάποιοι από τους κριτές αδελφοί του εκδιωχθέντος αγιορείτη ιεραποστόλου...
Απόλυτα εύστοχος ο επίλογός σας
'' Πατέρες τῆς ἱεραποστολῆς στήν Κινσάσα, στό Κολουέζι, στήν Τανζανία, στή Μαδαγασκάρη κ.ἀ., ἡ στήριξις τοῦ διώκτου τοῦ ἀδελφοῦ σας π. Θεολόγου εἶναι βόμβα στό δικό σας ἔργο.''
Σας μεταφέρω από άλλη αναρτηση μια επώνυμη μαρτυρία αυτόπτη Επισκέπτη επί 5 μήνες στην Εκκλησία του ΚΟΓΚΟ ΜΠΡΑΖΑΒΙΛ
Ο/Η Κώστας Τσαπάρας είπε...
Διαβάζοντας τα διάφορα σχόλια που γράφονται στο συγκεκριμένο blog-pot , αλλά και σε άλλα, νιώθω μεγάλη θλίψη και απογοήτευση για την εξέλιξη στο χώρο της ιεραποστολής στην επισκοπή Congo Brazzaville και Gabon.
Είχα τη μεγάλη χαρά να εργαστώ, με τις μικρές μου δυνάμεις, στο χώρο της ιεραποστολής κατά τα τρία ιεραποστολικά μου ταξίδια μετά τη συνταξιοδότησή μου από την εκπαίδευση.
Τους πέντε μήνες που έζησα την ιεραποστολή στις πόλεις Pointe-Noire, Dolisie και Nkayi του Congo Brazzaville και Gabon, θαύμασα το φλογερό, ταπεινό και αθόρυβο ιεραπόστολο π. Θεολόγο Χρυσανθακόπουλο.
Τον π. Θεολόγο το γνωρίζω εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Τον έζησα όμως από κοντά κι έμεινα κατάπληκτος από το ιεραποστολικό του ήθος.
Πραγματικός ιεραπόστολος, αφοσιωμένος στο έργο του, συνειδητοποιημένος, γνήσιος, ταπεινός, σοβαρός, αθόρυβος παρουσίασε ως πνευματικός και αρχιτέκτονας τεράστιο ιεραποστολικό έργο.
Η εκτίμησή μου είναι πως η επιτυχία αυτού του αθόρυβου και τεράστιου έργου που έκανε επί εννέα συνεχή χρόνια, οφείλεται στην αγάπη για τον ευαγγελισμό των ψυχών των αφρικανών αδελφών μας. Έχει την κλήση από το Θεό που με τις επουράνιες ευλογίες του πνευματικού του π. Χαρίτωνα Πνευματικάκι συγκλόνισε με το ψυχικό του μεγαλείο, το θυσιαστικό του πνεύμα, το υπομονετικό του χαρακτήρα του, τις κοινότητες της τεράστιας προαναφερθείσης επισκοπής από τον Ατλαντικό ωκεανό έως τους μακρινούς Πυγμαίους.
Μεγάλη επιρροή είχε στις ψυχές των Κογκολέζων το όλο παρουσιαστικό του, το ακέραιο του χαρακτήρα του και το καλό του παράδειγμα. Αγαπήθηκε πάρα πολύ από τους αφρικανούς, έγινε ο πνευματικός πατέρας που τους συμπονούσε και τους συμπαραστεκόταν στις δυσκολίες και στα προβλήματά τους.
Θαυμάστηκε από τους συνεργάτες του, εκτιμήθηκε το έργο του από τους δωρητές της Ελλάδας και του Εξωτερικού, ειπώθηκαν επαινετά λόγια από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρο κατά τις δύο περιοδείες του, στο Congo που εγκαινίασε τα μεγάλα έργα του π. Θεολόγου: Ορφανοτροφείο, Σχολείο, Μοναστήρι, νοσοκομείο εκκλησίες. Επίσης ο εκπρόσωπος του Πατριάρχη, Μητροπολίτης Καμερούν κ. Γρηγόριος κατά την ενθρόνιση του Επισκόπου κ. Παντελεήμονος στις 14-4-2013 αναφερόμενος στον π. Θεολόγο είπε: «Το έργο του αναγνωρίζεται από όλους, ως προς την ποσότητα, ως προς την ποιότητα και ως προς το αθόρυβον και άοκνον του χαρακτήρος του. Η Εκκλησία του Αγίου Μάρκου στέκεται απέναντί του, εσαεί ευγνωμονούσα για αυτό».
Εδώ θυμίζει τον «ωσαννά» και μετά ακολούθησε το «σταύρωσον» από το ίδιο το Πατριαρχείο, στιγμές – μαρτυρίες που τις έζησα από κοντά τον περασμένο Ιούλιο στο Congo Brazzaville.
Τέλος, απευθύνομαι σε όσους αφήνουν το σχόλιο τους για τον π. Θεολόγο να το γράφουν επώνυμα, διότι πίσω από την ανωνυμία πολλή λάσπη μπορεί να ρίξει κάποιος.
Κώστας Τσαπάρας
Συνταξιούχος δάσκαλος
8 Νοεμβρίου :
Η Σύναξις των Αρχιστρατήγων Μιχαήλ και Γαβριήλ,και των λοιπών Ασωμάτων Δυνάμεων.
Η στρατευομένη Εκκλησία μας δέεται:
''
Όπου επισκιάση η χάρις σου Αρχάγγελε,
εκείθεν του διαβόλου διώκεται η δύναμις.
ου φέρει γαρ τω φωτί σου προσμένειν,
ο πεσών Εωσφόρος.
Διο αιτούμεμεν σε τα πυρφόρα αυτού βέλη,
τα καθ΄ ήμών κινούμενα απόσβεσον,
τη μεσιτεία σου λυτρούμενος ημας ,
εκ των σκανδάλων αυτού,
αξιύμνητε Μιχαήλ Αρχάγγελε.''
''Δοξαστικό Όρθρου''
Δημοσίευση σχολίου