Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ

Τίς μέρες αὐτές γίνεται προσπάθεια νά ἐπεκταθεῖ τό «σύμφωνο ἐλεύθερης συμβίωσης», πού θεσμοθέτησε ἡ προηγούμενη κυβέρνηση, καί στήν περίπτωση τῶν ὁμοφυλοφίλων. Οἱ περισσότεροι εἶχαν προβλέψει αὐτή τήν ἐξέλιξη ὡς τόν τελικό στόχο τῶν νομοθετούντων. Ἀναδημοσιεύουμε ἐδῶ κείμενο συνεργάτη τῆς «Ἐλεύθερης Πληροφόρησης», πού ἀποδεικνύεται ἐξαιρετικά ἐπίκαιρο.

ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ

     Σέ πρόσφατο σχόλιο ἡ περιοδική μας ἔκδοση ἀσχολήθηκε μέ τό πολύκροτο καί πολύ ἐπίκαιρο θέμα τοῦ λεγόμενου “συμφώνου ἐλεύθερης συμβίωσης”, τό ὁποῖο ἤδη ἐπεξεργάζεται καί τό ὁποῖο, ὅλως ξαφνικά καί τόσο βιαστικά, προωθεῖ πρός νομοθέτηση ἡ σημερινή κυβέρνηση διά τοῦ ἁρμόδιου ῾Υπουργοῦ Δικαιοσύνης. Καί εἶχε ἐπισημανθεῖ μέ ἐκεῖνο τό σχόλιό μας ὡς ἀπώτερη (βλ. ἄμεση) ἐπιδίωξη ἡ ἐπέκταση αὐτῆς τῆς σχέσης συμβίωσης καί μεταξύ προσώπων μέ ἰδιαίτερες ὀμοφυλοφιλικές συμπεριφορές. Εἴχαμε δώσει τότε τά χαρακτηριστικά αὐτῆς τῆς παράδοξης ρύθμισης καί εἴχαμε ἑστιάσει τίς ἀναφορές μας, μέ τήν παράθεση ἱστορικῶν δεδομένων, στούς χαρακτηρισμούς της ὡς “ἀντισυνταγματικῆς”, ὡς “ἀνθελληνικῆς” καί ὡς “ἀνήθικης”.

     Καί οἱ μέν χαρακτηρισμοί ὡς “ἀντισυνταγματικῆς” καί ὡς “ἀνθελληνικῆς” ἀνήκουν ὁ μέν πρῶτος στήν ἁρμοδιότητα τῆς ἔρευνας τῶν νομικῶν καί τῶν συνταγματολόγων, ὁ δέ δεύτερος στήν ἐπιστημονική κρίση τῶν ἱστορικῶν. ῾Ο τρίτος ὅμως χαρακτηρισμός τῆς ἐπικείμενης νομοθέτησης ὡς “ἀνήθικης”, ἐντάσσεται στό ἀντικείμενο τῆς ποιμαντικῆς δικαιοδοσίας τῆς διοικούσης ᾿Εκκλησίας, ἀλλά καί κατ᾿ ἐπέκταση ὅλης τῆς πνευματικῆς μας ἡγεσίας. Πρό τοῦ μεγέθους τοῦ προβλήματος ἡ ἐκκλησιαστική διοίκηση δέν πρέπει νά σταθεῖ παθητικά στίς μεθοδευόμενες αὐτές ἐκτροπές. Χωρίς νά φθάσει νά μετέλθει “ἀστυνομικά ἤ ἄλλα ἀναγκαστικά μέτρα” (ἄλλωστε στερεῖται τέτοιας ἐξουσίας), ὀφείλει καί ἔχει ἱερό καθῆκον καί εὐθύνη νά ἀντιδράσει -στά πλαίσια τῆς ποιμαντικῆς της δικαιοδοσίας- στίς ἀνεπίτρεπτες αὐτές ρυθμίσεις, νά ἀπευθυνθεῖ, μέ ὀρθό καί πειστικό λόγο καί ὄχι μέ ἐντυπωσιακές καί ἀνούσιες κορῶνες, στό πλήρωμα καί τέλος νά ἐπισημάνει τό πλῆγμα καί τίς συνέπειες πού θά δεχθεῖ, μέ τήν εἰσαγωγή τῶν ξενόφερτων αὐτῶν παρά φύση συμπεριφορῶν, ἡ ἑλληνική οἰκογένεια καί συνακόλουθα ἡ ἑλληνική κοινωνία.
     Καί τό δυσάρεστο καί πολύ ἀνησυχητικό εἶναι ὅτι, ἐκτός τῶν “περιθωριακῶν” ἀτόμων, ἐκτός τῶν πάσης προελεύσεως “κουλτουριάρηδων”, ἐκτός τῶν γνωστῶν “παραθυριστῶν” τῶν τηλεοράσεων, παρουσιάζονται ὡς ὑπέρμαχοι αὐτῶν τῶν ἰδιόρρυθμων ρυθμίσεων καί πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, στούς ὁποίους ἡ ἑλληνική πολιτεία ἀπονέμει αὐτούς τούς ἀκαδημαϊκούς τίτλους καί τίς ἰδιότητες μέσα στά ὅρια τῆς συντεταγμένης ἔννομης τάξης, ἡ ὁποία ἐπιτάσσει, μεταξύ τῶν ἄλλων, καί τήν προστασία τῆς οἰκογένειας ὡς “τοῦ θεμελίου συντήρησης καί προαγωγῆς τοῦ ῎Εθνους” (ἄρθ. 21 πάρ. 1 ΣΥΝ. 1975).
     Καί γιά νά “ἐμπήξουν” στό σῶμα τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας τίς καινοφανεῖς καί ξένες πρός τήν ἐθνική μας ταυτότητα καί τίς ἐλληνορθόδοξες παραδόσεις μας θεωρίες τους, ἐπικαλοῦνται τά κρατοῦντα καί ἰσχύοντα σέ ἄλλες χῶρες τοῦ εὐρωπαϊκοῦ χώρου, θέλοντας ἔτσι νά ἐμφανίσουν τήν ἑλληνική πολιτεία ὡς δῆθεν συντηρητική καί ὀπισθοδρομική.
     Θά θέσουμε ὅμως ὑπόψη αὐτῶν τῶν νεοφανῶν καί ξενοκίνητων ὑπερασπιστῶν τῶν παραπάνω θεωριῶν καί ἀπόψεων ἕνα ἄλλο πολύ ἐντυπωσιακό περιστατικό. Μιά τοποθέτηση ἑνός σύγχρονου, εὐρωπαίου καί τούτου, κορυφαίου πολιτικοῦ, τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας τῆς Τσεχίας Βάτσλαβ Κλάους. Καί διατυπώνουμε ἐδῶ τήν εὔλογη ἀπορία μας. Πῶς αὐτό τούς ξέφυγε (ἤ ἄλλως τό ἀποσιώπησαν) μέσα στήν ἐνδελεχῆ τους ἔρευνα στήν προσπάθεια γιά τή θεμελίωση καί τήν προώθηση τῶν σκόπιμων καί ἀνθελληνικῶν ἀπόψεών τους;
     Μεταφέρουμε αὐτούσιο καί κατά λέξη τό σχετικό ἀπόσπασμα, ὅπως αὐτό καταχωρίσθηκε πρό ἔτους περίπου στήν ἔγκριτη ἀθηναϊκή ἐφημερίδα “ΤΟ ΒΗΜΑ”:
     “Προεδρικό βέτο σέ γάμους ὁμοφυλοφίλων. ῾Ο Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας τῆς Τσεχίας Βάτσλαβ Κλάους ἄσκησε βέτο σέ νόμο πού δίνει στά ζευγάρια τοῦ ἴδιου φύλου τό δικαίωμα νά δηλώνουν ἐπισήμως τήν ἕνωσή τους. ῾Ο κ. Κλάους ἐξήγησε ὅτι αὐτός ὁ νόμος ἀντιγράφει ἕνα πλαίσιο, ἡ ὕπαρξη τοῦ ὁποίου μπορεῖ νά αἰτιολογηθεῖ μόνο γιά τίς παραδοσιακές οἰκογένειες. ῾Ο πρόεδρος κινδυνεύει τώρα νά ἀπομακρυνθεῖ, διότι ἡ Κάτω Βουλή μπορεῖ νά ἀκυρώσει τό βέτο μέ ἁπλή πλειοψηφία”.
     Αὐτή ἡ σπουδαία πρωτοβουλία τοῦ Προέδρου τῆς Τσεχίας μᾶς ἔχει ἐκπλήξει καί ἔχει σχολιασθεῖ ἐγκαίρως ἀπό τό περιοδικό μας μέ εἰδικό δημοσίευμα, στό ὁποῖο, μεταξύ ἄλλων, τονίζονταν καί τά ἑξῆς:
     “...῾Η τοποθέτηση αὐτή τοῦ Προέδρου ἦταν πράγματι θαρραλέα καί γενναία. Καί τοῦτο γιατί δέν ἔγινε ἐπί τοῦ ἀσφαλοῦς οὔτε προφανῶς γιά τή δημιουργία ἐντυπώσεων κατά τό συνήθως συμβαῖνον. ῎Εγινε μέ βαθύ αἴσθημα εὐθύνης, μέ ἐμμονή καί αὐστηρή προσήλωση σέ βασικές οἰκογενειακές ἠθικές ἀρχές, ἀδιαφορώντας προδήλως γιά τό κόστος καί τίς ἐπιπτώσεις πού θά εἶχε γιά τό πρόσωπό του καί τό ἀξίωμά του αὐτή του ἡ τοποθέτηση. Γιατί δέν εἶναι ἁπλή ὑπόθεση οὔτε σύνηθες φαινόμενο ὁ ᾿Ανώτατος ῎Αρχοντας κάθε Πολιτείας νά προβάλλει βέτο καί νά ἀρνεῖται νά ἐπικυρώσει μέ τήν ὑπογραφή του κάποια σοβαρή ρύθμιση, ὅταν μάλιστα αὐτή ἔχει ἤδη ψηφισθεῖ ἀπό συντεταγμένο νομοθετικό ὄργανο τῆς χώρας του.
     ῏Ηταν πράξη ἡρωϊκή καί γενναία. Γιατί εὔλογα θά μποροῦσε ὁ Πρόεδρος τῆς Πολιτείας τῆς Τσεχίας, χωρίς καμμιά ἰδιαίτερη δυσκολία, νά παραβλέψει τήν οὐσία καί νά προέλθει στήν ἐπικύρωση τοῦ νομοθετήματος αὐτοῦ, ἀφοῦ μάλιστα τοῦ παρέχονταν ὡς σταθερό ἔρεισμα καί ἐπαρκής αἰτιολογία ἡ ψήφιση αὐτῆς τῆς ρύθμισης ἀπό κάποιο νομοθετικό σῶμα τῆς πατρίδας του. ῞Ολα ὅμως αὐτά τά ἀντιπαρῆλθε καί, ἐμμένοντας στίς ἀρχές πού τοῦ ὑπαγόρευε ἡ συνείδησή του, ἀρνήθηκε τήν ἐπικύρωση, διακινδυνεύοντας στό βωμό τῶν ἀρχῶν του καί τήν ἐπίζηλη θέση του καί τήν αἴγλη τοῦ ἀξιώματός του...”.
     ῾Η πράγματι γενναία αὐτή τοποθέτηση τοῦ Προέδρου τῆς Τσεχίας, ἀπόλυτα συναφής μέ τό προκείμενο ἐπίμαχο θέμα, θά πρέπει νά μᾶς ἐντυπωσιάσει ἰδιαίτερα. Καί πρῶτα ἀπ᾿ ὅλους, τούς πάσης φύσεως “κουλτουριάρηδες” καί “παραθυριστές” καί τούς ὅποιους ἄλλους ὑποστηρικτές τους. Καί θά πρέπει ἀκόμη νά προβληματισθοῦμε ἀπό τό γεγονός ὅτι στήν πατρίδα μας, στή χώρα τῶν ἀξιῶν καί τοῦ πολιτισμοῦ, ὅπως ὁ τελευταῖος διαμορφώθηκε ἀπό τίς ἀρχές τῆς θύραθεν σοφίας καί ἀπό τά διδάγματα τοῦ Χριστιανισμοῦ, μᾶς βάζουν τά γυαλιά τρίτοι. Καί αὐτοί ξένοι!
῾Ο Σχολιαστής       
Πηγή: Ελεύθερη Πληροφόρηση         

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στην ορθόδοξη Ελλάδα πουλούνε τα πάντα οι ηγέτες για αλλότριους σκοπούς.