Μία μέρα ο
Διογένης έτρωγε ένα πιάτο φακές καθισμένος στο κατώφλι ενός τυχαίου σπιτιού.
Δεν υπήρχε σε όλη την Ελλάδα πιο φθηνό φαγητό από μία σούπα με φακές. Μ’ άλλα
λόγια, αν έτρωγες φακές σήμαινε ότι βρισκόσουν σε κατάσταση απόλυτης ανέχειας.
Πέρασε ένα απεσταλμένος του άρχοντα και του είπε:
«Α! Διογένη, Αν μάθαινες να μην είσαι
ανυπότακτος κι αν κολάκευες λιγάκι τον άρχοντα, δε θα ήσουν αναγκασμένος να
τρως συνέχεια φακές.»
Ο Διογένης
σταμάτησε να τρώει, σήκωσε το βλέμμα και κοιτάζοντας στα μάτια τον πλούσιο
συνομιλητή του αποκρίθηκε:
«Α, φουκαρά
αδελφέ μου! Αν μάθαινες να τρως λίγες φακές, δεν θα ήσουν αναγκασμένος να
υπακούς και να κολακεύεις συνεχώς τον άρχοντα.»
6 σχόλια:
Τέλειο.
Αχ! αυτές οι "φακές".
π.ΑΚΓ
Πανέξυπνο, με πολλές ερμηνείες βέβαια.
Όντως η αυτοσυγκράτηση και η υπέρβαση των ορμέμφυτων ενστίκτων είναι χάρισμα και αγώνας διαρκής για την απελευθέρωσή μας απο τις οποιεσδήποτε εξαρτήσεις υλικές, κοινωνικές και οικονομικές.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο πάντα. Ο πλούτος της ανθρωπότητας πρέπει να αναδιανεμηθεί τάχιστα.
Είναι αδιανόητο ενώ ο παγκόσμιος πλούτος αυξάνεται όλο και μεγαλύτερος αριθμός συνανθρώπων μας να οδηγούνται στην φτωχοποίηση ενώ αντίθετα κάποιοι ελάχιστοι να πλουτίζουν σκανδαλωδώς. Έχουμε χρέος να απαιτήσουμε και να διεκδικήσουμε πάνω απ'όλα την δικαιότερη μοιρασιά του πλούτου, τόσο του παραγόμενου όσο και του φυσικού! Τίποτα δεν θα μας χαριστεί χωρίς αγώνα και τίποτα δεν πάει χαμένο απο τον αγώνα και τις μάχες που πρέπει να δίνουμε καθημερινά.....Η συμμετοχή μας στην πολιτική ζωή της χώρας μας, στην μορφή οργάνωσης δηλαδή του βίου μας είναι η μέγιστη υποχρέωση που έχουμε ως πολίτες, είναι ανεύθυνο και ευθυνόφοβο να παραδίδουμε τις αποφάσεις για την ζωή τη δική μας και των παιδιών μας στα χέρια επιτήδειων, ανθρώπων που ζουν απο τον μόχθο και την εργασία μας ενώ αυτοί απολαμβάνουν τα αγαθά που έχουν απο κληρονομικό και μόνο δικαίωμα ανα τους αιώνες!!!
Οι κληρικοί της διοικούσας εκκλησίας της Ελλάδας δεν γνωρίζουν από φακές π. ΑΚΓ
Ο μισθός καλός, τα τυχερά παχυλά, οι δωρεές πολλές, τα γραφεία άνετα, οι στολές με χρήματα του ναού πολυτελής.
Αυτοί οι κληρικοί μπορεί να λέγουν πολλά. Γνωρίζουν όμως να επαινούν τον άμεσο προϊστάμενο τους. Τους βγάζουν όλους σκάρτους εκτός από τον δεσπότη τους που τους πληρώνει με καλό μισθό και πλούσια νύφη ενορία.
Οι κληρικοί των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών τρώνε φακή αλλά τολμούν να τα ψάλουν στον δεσπότη τους.
Αχ! αυτές οι "φακές" κάνανε ανελεύθερους κληρικούς δέσμιους των δεσποτάδων. Το ίδιο συμβαίνει με τους βουλευτές και τον αρχηγό τους και πάει λέγοντας.
Ανώνυμε των 11:42 π.μ.
οι κληρικοί έχουν μισθό περίπου 60 χρόνια. Φρονείτε οτι στην δισχιλιετή πορεία της Εκκλησίας δεν υπήρχαν τέτοια φαινόμενα, εφόσον δεν υπήρχε ο μισθός; Τραβάτε μια κατάσταση στα άκρα για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, δηλ. το παλαιοημερολογιτικό σχίσμα-αλήθεια πόσα κομμάτια είσθε;- με ηθικολογικά κριτήρια που είναι πιασάρικα στους αδαείς, αλλά και χρησιμοποιέίτε ισοπεδωτική λογική θεωρώντας πως επειδή οι κληρικοί της Εκκλησίας πληρώνονται είναι όλοι ψοφοδεείς! Λαικίζετε ανενδοίσατα! Εξ άλλου την Ιερουσαλήμ παροικούμε και γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τί χοντρή εκμετάλλευση υφίστανται οι πιστοί του παλαοημερολογιτισμού,και πόση χλιδάτη ζωή ζούν οι "ποιμένες" σας. Γι'αυτό σιωπή...στο σπίτι του κρεμασμένου....Αγνοείτε ότι οι πολιτικοί εκμεταλλεύονται και σας μάλιστα εν γνώσει σας; Στην τελετή του αγιασμού των Θεοφανείων πόσοι αλήθεια πολιτικοί παρίστανται;
Το θέμα είναι να τα λές στον δεσπότη; Το τί λές, πότε, και πώς, και γιατί δεν μετράει;
Αλήθεια προς τί εγκαλείται ο π. ΑΚΓ;
Ιφ
Στους αμετροεπείς και θρασύδειλους μόνο η επίθεση αξίζει. Να μιλούν αυτοί που μπορούν να δείξουν τα έργα τους και όχι τα λόγια τους. Ο ρασοφόρος αυτός είναι μόνο λόγια. Γράφει κα καταγγέλλει πολλά κάτω από την ασφάλεια της προστασίας του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα. Οι ιερείς του πάτριου ημερολογίου δεν λένε και γράφουν αλλά πράττουνε.
Είναι προκλητικός ο κληρικός αυτός. Πάντα με τα γραφτά του προκαλεί σκανδαλισμό ψυχών. Να συμμορφωθεί. Γιατί άραγε ιφ. τον υπερασπίζεσαι; Όταν αυτός αρχίζει τα κατηγορητήρια κατά παντός άλλου είναι καλό. Να μάθει με το γραπτό και προφορικό λόγο να οικοδομή εις Χριστό και όχι να χαλάει ότι με κόπο άλλοι ευλαβείς κληρικοί έχουν οικοδομήσει.
Δημοσίευση σχολίου