Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Κυριακή 4/3, 1μμ: Λέμε ΟΧΙ στά «νέα Θρησκευτικά»!


Λέμε ΟΧΙ: 

- στά Θρησκευτικά χωρίς Θεό!
- στά Θρησκευτικά μέ τόν Χριστό ἁπλῶς «μεγάλο δάσκαλο», στό ἴδιο ἐπίπεδο μέ τόν Μωάμεθ, τόν Βούδα, τόν Κομφούκιο.
- στά Θρησκευτικά πού αὐτοαποκαλοῦνται «ὀρθόδοξα» καί δέν διδάσκουν τό ὅτι ὁ Θεός ἔγινε ἄνθρωπος καί πώς ὁ ἄνθρωπος καλεῖται νά γίνει Θεός.
- στά Θρησκευτικά πού διδάσκουν τίς αἱρέσεις ὡς «χριστιανικές παραδόσεις».
- στά Θρησκευτικά πού σερβίρουν διαστρεβλωμένη τήν ἀλήθεια, ἀποκρύπτουν καί ἀποφεύγουν τά κύρια σημεῖα της καί προκαλοῦν ἀπόλυτη σύγχυση στό μυαλό καί τίς ψυχές τῶν παιδιῶν.

- στά Θρησκευτικά ὡς κρατικό μάθημα πού ὅμως ἀντιβαίνει στό Σύνταγμα καί τούς νόμους τοῦ κράτους (!) καί προσβάλλει τήν ἴδια τήν ὑπόσταση τῆς ἑλληνορθόδοξης παράδοσης τοῦ ἔθνους μας.
- στά Θρησκευτικά πού ἐγκλωβίζουν τά παιδιά στήν ἐγκόσμια ματαιότητα τοῦ «ἐδῶ καί τώρα» καί τά ἀποκόπτουν ἀπό τήν προοπτική τῆς αἰωνιότητας.
Ἐνάντια στήν ἔκτακτη αὐτή ἀπειλή πρός τά παιδιά μας, ἐκφράζουμε τήν ἀνησυχία μας καί ἑνώνουμε τή φωνή μας μέ ὅλους τούς Ἕλληνες στή μεγάλη ἀνοικτή ἐκδήλωση στά Προπύλαια τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν τήν Κυριακή 4 Μαρτίου 2018 στις 13.00.
Στήν ἐκδήλωση θά ὁμιλήσει ὁ Πρόεδρος τῆς Πανελλήνιας Ἕνωσης Θεολόγων (Π.Ε.Θ.) Καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ., κ. Ἡρακλῆς Ρεράκης μέ θέμα: «Ἡ Χριστομαχία στά νέα Θρησκευτικά καί οἱ συνέπειές της στήν ἀγωγή τῶν παιδιῶν».
Ὅλοι μαζί νά διατρανώσουμε τήν ἀντίθεσή μας στήν ἐπιβολή τῶν νέων «Φακέλων μαθήματος». Δέν θά ἀφήσουμε νά μυήσουν τά παιδιά μας στήν πανθρησκεία, τον συγκρητισμό, τον αγνωστικισμό καί νά τά ὁδηγήσουν στό σκοτάδι τῆς ἄγνοιας καί τῆς πλάνης.
Ἔχουμε χρέος ἱερό νά τούς παραδώσουμε ἀνόθευτο τόν θησαυρό τῆς ὀρθόδοξης πίστης καί ζωῆς.
*Γιά μιά ἀναλυτική ἐνημέρωση ἐπί τῶν μεγάλων προβλημάτων τῶν νέων «Φακέλων Μαθητῆ» τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, διαβάστε ἐδῶ

Πηγή: Ο Σωτήρ

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

AΠΟΡΙΑ

Για την ουσιαστικά ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ το χώρο της Εκκλησίας ΚΑΤΗΧΗΣΗ θα διαμαρτυρηθεί / διαδηλώσει κάποτε η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ) και ο Πρόεδρός της, καθηγητής του (καθ΄ ύλην αρμοδίου) ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟΥ Τμήματος Θεσ/νίκης Κύριος Ρεράκης;...'H θεωρούν την κατήχηση θέμα ήσσονος σημασίας;

ΚΥΔΩΝΙΕΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου ΄΄ Κυδωνιέα '' ,

'' Ταύτα έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι '' ,

Καλώς οργανώνεται η εκδήλωση διαμαρτυρίας , για την αλλοίωση του

κεντρικού σκοπού του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία της Ορθόδοξης

Πατρίδας μας.

ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΑΡΧΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΤΟΥΤΟΥ , του ΑΠΑΤΕΩΝΟΣ.

''οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου»

Γι αυτό και επιβάλλεται η αθρόα συμμετοχή όλων μας , το χρωστάμε στη Πατρίδα μας και στα Παιδιά μας.

Αξίζουν συγχαρητήρια και στους οργανωτές της Διαμαρτυρίας ,και στον διακεκριμένο ομιλητή, καθηγητή της Θεολογ. Σχολής κ. Ρεράκη

Ανώνυμος είπε...

Η επανάσταση αποδείχθηκε ένα όνειρο
μια ξοφλημένη κι ευφυής δικαιολογία
διατηρούμε την εσώτερη την βρώμα μας
με επαναστατική φρασεολογία.
Νικόλας Ασιμος
Ιφινόης

Ανώνυμος είπε...

Φίλον, ανώνυμον 11:00 π.μ.

ΑΠΟΡΙΑ

Το "διακεκριμένος" για τον κ. Ρεράκη, μου προυεκάλεσεν την απορίαν: Διακεκριμένος πότε και εις τι ακριβώς; Mπορείτε να μας αναφέρετε φίλε (ανώνυμε, 11:00 π.μ.) μίαν (1) συζητηθείσαν δημοσίως επιστημονική του μονογραφίαν; Ενα απλό μελέτημα περί θεμάτων της θεολογικής επιστήμης που να έδωκε έναυσμα για διάλογο; Ενα άρθρο, έστω, εις την ειδικότητά του περί την Ποιμαντικήν ή την Χριστιανικήν Κατηχητικήν, ως καθηγητού του (αρμοδίου εις θέματα κατηχήσεως μάλλον, παρά θρησκευτικής εκπαιδεύσεως) ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟΥ Τμήματος του ΑΠΘ;

H μόνη μέχρι στιγμής γνωστή διάκρισίς του είναι η λυσσαλέα πολεμική του στα νέα προγράμματα για το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία (Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια), για τα οποία οι καθηγητές του (αρμοδίου περί την θρησκευτικήν εκπαίδευσιν μάλλον, παρά την κατήχησιν) ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ Τμήματος του ΑΠΘ έχουν εκφράζει θεσμικώς (ως Τμήμα) θετικήν, θετικοτάτην άποψιν.

ΚΥΔΩΝΙΕΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Η Εκκλησία αφού φτιάξει τα του οίκου της να διαμαρτυρηθεί για την κρατική διαπαιδαγώγηση στα θρησκευτικά. Ποια τα κατηχητικά βοηθήματα της Εκκλησίας στο Κατηχητικό έργο. Τα παιδιά πάνε κατηχητικό και τους διδάσκουν νερόβραστες ιστοριούλες. Ας δει πρώτα η Εκκλησία τα δικά της και μετά ας κάνει και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.
Και μια ερώτηση: Πόσοι εκ των χριστιανών εκπαιδευτικών θα συμμετέχουν στο συλλαλητήριο;
Εκτός από τις χριστιανικές οικογένειες πόσοι από την ΠΕΘ και τα παραρτήματά τους, την Διδασκαλική Ομοσπονδία, τους Συλλόγους διδασκόντων σχολείων, έχουν δηλώσει συμμετοχή;

Ανώνυμος είπε...

Θα πρέπει να ντρέπονται οι υποστηρικτές των "νέων Θρησκευτικών".
Πάει πολύ να βγαίνουν και από πάνω!

Ανώνυμος είπε...




Άνοιξα και διάβασα με προσοχή τον σύνδεσμο που μας παραπέμπει στη τελευταία γραμμή της η ανάρτηση αυτή ,όπου μας πληροφορεί:

''Γιά μιά ἀναλυτική ἐνημέρωση ἐπί τῶν μεγάλων προβλημάτων τῶν νέων «Φακέλων Μαθητῆ» τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, διαβάστε ἐδῶ ΄΄

Αποσπσασματικά σας παραθέτω τα παρακάτω :

.... Δυστυχῶς ἡ ἀλήθεια ὄχι μόνο ἀποκρύπτεται, ἀλλὰ καὶ διαστρεβλώνεται στὰ νέα βιβλία:

Γενικότερα ἡ προσέγγιση τῶν ἄλλων θρησκειῶν γίνεται μὲ ἀποσπάσματα προσ¬εκτικὰ ἐπιλεγμένα, ὥστε νὰ ἀποκρύπτονται ἐπιμελῶς στοιχεῖα ἐξωφρενικὰ καὶ παράλογα, ἀκόμη κι ἂν αὐτὰ διαμορφώνουν τὶς κοινωνίες τῶν θρησκειῶν αὐτῶν καὶ ὑποβαθμίζουν τὸν σύγχρονο πολιτισμό.

Γιὰ παράδειγμα, ἐνῶ σὲ ὅλες τὶς τάξεις τοῦ Γυμνασίου γίνεται λόγος γιὰ τὸ Ἰσλάμ, πουθενὰ δὲν ἀναφέρεται ἡ ὑποτίμηση τῆς γυναίκας, ποὺ ἀποτελεῖ χαρακτηριστικὴ θέση τῆς θρησκείας αὐτῆς.

Ἐπίσης στὴ Β΄ Γυμνασίου παρατίθεται ἐδάφιο ἀπὸ τὸ Κοράνιο γιὰ τὴ φροντίδα τῶν ξένων13 καὶ στὴ Γ΄ Γυμνασίου εἰδικὴ ἑνότητα μὲ τίτλο «Τὸ Κοράνιο προτρέπει σεβασμὸ πρὸς τοὺς λαοὺς τῆς Βίβλου καὶ τὸ ἀνθρώπινο πρόσωπο»14.
Δὲν γίνεται ὅμως κάποια ἀναφορὰ σὲ ἄλλα ἐδάφια, ὅπου τὸ Κοράνιο παρακινεῖ σὲ πόλεμο ἐναντίον τῶν ἀπίστων, οὔτε δίνεται κάποια ἐξήγηση γιὰ τὴ βία καὶ τὴν τρομοκρατία ποὺ δοκιμάζει ὅλος ὁ κόσμος ἀπὸ τοὺς φανατικοὺς ἰσλαμιστές!
Εἶναι σαφής ἡ προσπάθεια τῶν νέων Προ¬γραμμάτων νὰ ἐξωραΐσουν τὶς ἄλλες θρησκεῖες, ἀκόμη καὶ μὲ ἀποσιώπηση τῆς ἀλήθειας, γεγονὸς ποὺ καθιστᾶ τὰ νέα βιβλία, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, καὶ παραπλανητικά!

Παραλείπουν βασικὰ θέματα πίστεως

● Ἐκείνη ὅμως ἡ ἔλλειψη ποὺ εἶναι ἀπολύτως ἀπαράδεκτη ἀφορᾶ στὸ πρόσωπο καὶ τὴ ζωὴ τοῦ Χριστοῦ.
Ἐνῶ ὑπάρχουν ὁλόκληρες θεματικὲς ἑνότητες μὲ τίτλο «Ποιὸς εἶναι ὁ Ἰησοῦς Χριστός», οἱ ἀναφορὲς μέσα εἶναι τόσο φτωχές, ποὺ τελικὰ δίνουν διαστρεβλωμένη εἰκόνα γιὰ τὸν Θεάνθρωπο:
Στὴ Γ΄ Δημοτικοῦ παρουσιάζεται περίπου ὡς ἕνας ξένος καὶ κατατρεγμένος μετανάστης καὶ «δάσκαλος ποὺ ὅλοι θαύμαζαν»9, ἐνῶ σὲ καμία τάξη τοῦ Δημοτικοῦ δὲν ἀναφέρονται θαύματά Του! Ἐλάχιστα μόνο θαύματα ἀναφέρονται στὴ Β΄ Γυμνασίου, ὅπως π.χ. ὅτι χόρτασε τοὺς πεντα¬κισχιλίους, παραλείπονται ὅμως ἄλλα ποὺ ὑπῆρχαν στὰ προηγούμενα βιβλία, ὅπως ἡ κατάπαυση τῆς τρικυμίας, ἡ ἀνάσταση τῆς κόρης τοῦ Ἰαείρου κι ἡ ἀνάσταση τοῦ Λαζάρου.
Γενικὰ ἀποσιωπᾶται ὁτιδήποτε μπορεῖ νὰ κινήσει στοὺς μαθητὲς ἔστω καὶ τὴν ὑποψία ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι Θεός! Ἀλλιῶς δὲν ἐξηγεῖται γιατί ἀπουσιάζουν βασικοὶ στᬬθμοὶ τῆς ζωῆς τοῦ Θεανθρώπου ποὺ συνιστοῦν καὶ μεγάλες ἑορτές.
Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι στὸ Γυμνάσιο καὶ στὸ Λύκειο δὲν ὑπάρχει πουθενὰ διδακτικὴ ἑνότητα γιὰ τὰ Χριστούγεννα, γιὰ τὸ μυστήριο δηλαδὴ τῆς θείας Ἐνανθρωπήσεως, οὔτε γιὰ τὴ Βάπτιση, ποὺ σήμανε τὴ φανέρωση τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ, οὔτε γιὰ τὴν ἔνδοξη Ἀνάληψη τοῦ Κυρίου, ποὺ ἄνοιξε τὸν δρόμο γιὰ τὴ θέωση τοῦ ἀνθρώπου.
....
Ἀπομένει πλέον στοὺς πιστοὺς γονεῖς, στοὺς εὐσυνείδητους ἐκπαιδευτικοὺς καὶ σὲ ὅσους ἀκόμη πιστεύουν στὶς ἀρχὲς τῆς ἑλληνορθόδοξης παιδείας, νὰ ἀντιδράσουν μὲ σθένος.

Νὰ μὴν ἐπιτρέψουν νὰ διδαχθοῦν τὰ παιδιά τους τέτοια Θρησκευτικὰ ποὺ κλονίζουν τὴν πίστη, ἀλλὰ νὰ ἀπαιτήσουν τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν νὰ παραμείνει ὀρθόδοξο..''

Γι΄αυτό το σκοπό ,φίλοι, μου γίνεται και η αυριανή Διαμαρτυρία .
Όσοι Πιστοί !!!