Αυτή είναι η σκληρή μοίρα που
αντιμετωπίζει η Αμάλ στο Σουδάν. Είναι μόλις 20 ετών και ένας δικαστής
αποφάσισε ότι άξιζε να βασανιστεί μέχρι θανάτου για μοιχεία στην πρώτη
ποινή λιθοβολισμού εδώ και μια δεκαετία.
Αλλά υπάρχει ακόμα ελπίδα: η Αμάλ άσκησε έφεση στην ετυμηγορία και το
δικαστήριο θα μπορούσε να ανατρέψει την ποινή και να σώσει τη ζωή της.
Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο: η Αμάλ είναι εγκλωβισμένη στη φυλακή μέχρι το
δικαστήριο να αποφασίσει για την τύχη της, οπότε ας ρίξουμε φως στην
υπόθεσή της με μια παγκόσμια επίδειξη αλληλεγγύης και οργής. Προσθέστε το όνομά
σας τώρα και όταν είναι τεράστιο, θα μεταφέρουμε την έκκλησή μας
απευθείας σε βασικές κυβερνήσεις που προσπαθεί να φλερτάρει το Σουδάν,
οπότε απαιτούν την απελευθέρωση της Αμάλ. Υπογράψτε τώρα και μοιραστείτε το με
όλους.
Το Avaaz στηρίζει έναν συνασπισμό της κοινωνίας των πολιτών για την
απελευθέρωση της Αμάλ και την κατάργηση του λιθοβολισμού στο Σουδάν:
- Διεθνής Ομοσπονδία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
(FIDH)
- Το Αφρικανικό Κέντρο Μελετών Δικαιοσύνης και
Ειρήνης (ACJPS)
- Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Σουδάν
(SHRM)
- Ομάδα Δράσης Γυναικών Νταρφούρ ΗΠΑ
- Οργάνωση Nora για την καταπολέμηση της βίας κατά
των γυναικών και των κοριτσιών
- Όχι στην καταπίεση των γυναικών
- ΕΠΑΝΌΡΘΩΣΗ
- Στρατηγική πρωτοβουλία για τις γυναίκες στο
Κέρας της Αφρικής (δίκτυο SIHA)
- Σουδανική Δράση για τα Δικαιώματα των Γυναικών
(SuWRA)
ΥΓ: Αλλάξαμε το όνομα της Αμάλ
για να προστατεύσουμε την ταυτότητά της κατόπιν αιτήματος του δικηγόρου της.
Φωτογραφία: Lana H. Haroun: Ο Σουδανός φοιτητής Alaa Salah ηγείται συνθημάτων
διαμαρτυρίας στο Χαρτούμ κατά τη διάρκεια της επανάστασης του Σουδάν τον
Απρίλιο του 2019.
3 σχόλια:
Κάθε ένας που είναι αντίθετος στην θανατική ποινή πρέπει να υπογράψει. Ως χριστιανός το θεωρώ επιβεβλημένο να συμμετέχω.
Γιώργος Δρακόπουλος, Καλαμάτα
Έμπορος
Εχει ακουστεί αρκετές φορές, καί από υψηλά ιστάμενα πρόσωπα, η άποψη ότι οι μετανάστες που έρχονται στην Ελλάδα και την Ευρώπη από χώρες της Μέσης Ανατολής καί της Αφρικής είναι "πλούτος" για τον Πολιτισμό, διότι μεταφέρουν δικά τους ήθη καί έθιμα και πολιτιστικές συνήθειες.
Βλέποντας αυτή την θλιβερή κατάσταση στο Σουδάν, αλλά και τα δραματικά γεγονότα στο Ιράν, όπου μία κοπέλλα ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου επειδή το μαντήλι δέν εκάλυπτε τελείως τα μαλλιά της, αναρωτιέται κανείς ποιά είναι τα πολιτιστικά στοιχεία πού θα "εμπλουτίσουν" τον Ευρωπαικό πολιτισμό, όταν στις χώρες αυτές δέν υπάρχει κανένας σεβασμός στο ανθρώπινο πρόσωπο και στην ελευθερία του ανθρώπου.
Επομένως το επιχείρημα περί "πλούτου" φαίνεται μάλλον σάν δικαιολογία, για να γίνει αποδεκτή στην χώρα μας και την Ευρώπη η αθρόα είσοδος μεταναστών από τον Τρίτο κόσμο.
Το σχόλιο του φίλου 10,16 μπάζει από παντού. Αυτοί οι μετανάστες που φεύγουν από τις χώρες αυτές δεν συμφωνούνε με τον πλούτο του πολιτισμού τους. Φεύγουν αναζητώντας κάτι το καλύτερο και το περισσότερο αξιοπρεπές για την προσωπικότητά τους. Αντιστρέφω το ερώτημα και ψάχνω να βρω το πώς εμείς ως Έλληνες εμπλουτίζουμε τον δικό τους πολιτισμό; Μήπως με την αποστροφή μας σε αυτούς; Ποια κοινωνική τάξη δικιά μας τους δέχθηκε ώστε να δουν τον δικό μας πλούτο. Τους έχουμε εγκαταλείψει σε μια γκετοποίηση. Έζησα χρόνια στην Γερμανία ως εργατικός νόμιμος μετανάστης και βίωσα την αποστροφή των Γερμανών σε μας τους μετανάστες, γιατί δεν μας πλησίαζαν και δεν μας κάνανε φιλία για να γνωρίσουμε την κουλτούρα τους. Πάντα με τυραννάει η σκέψη οι αρχαίοι προγονοί μας μετανάστευαν δημιουργώντας αποικίες για κάτι το καλύτερο για αυτούς. Μπορούσαν όμως εκεί που πήγαιναν να μπολιάσουν τον πολιτισμό τους στους γηγενής. Δες την Μεγάλη Ελλάδα, Ιωνία κλπ.
Το θέμα είναι ότι ως Έλληνες και ως Ευρώπη στέγνωσε ο πλούτος του πολιτισμού μας. Στέγνωσε η χριστιανική αγάπη για τους μετανάστες αλλά και για τον διπλανό μας συμπατριώτη, υπάρχει μόνο ο εαυτός μας. Το πρόβλημα δεν είναι αυτοί αλλά εμείς.
Άγγελος Κ.
Δημοσίευση σχολίου