Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Είναι καλό πράγμα να πεθαίνει κανείς για την Ελλάδα - Ευαγόρας Παλληκαρίδης

Θ΄ ακολουθήσω με θάρρος τη μοίρα μου. Ίσως αυτό να ναι το τελευταίο μου γράμμα. Μα πάλι δεν πειράζει. Δεν λυπάμαι για τίποτα. Ας χάσω το κάθε τι. Μια φορά κανείς πεθαίνει. Θα βαδίσω χαρούμενος στην τελευταία μου κατοικία. Τι σήμερα τι αύριο; Όλοι πεθαίνουν μια μέρα. Είναι καλό πράγμα να πεθαίνει κανείς για την Ελλάδα. Ώρα 7:30. Η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Η πιο όμορφη ώρα. Μη ρωτάτε γιατί.
Ευαγόρας Παλληκαρίδης

Απαγχονίστηκε στις 13 Μαρτίου 1957, σε ηλικία μόλις 18 ετών.
 Ήταν ο νεαρότερος αλλά και ο τελευταίος αγωνιστής που απαγχονίστηκε από τους Άγγλους.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αιωνία η μνήμη του στις καρδιές των Ελλήνων.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Συγκλονιστικό.
Φτιάχνονται άραγε σήμερα τέτοιες
αυτοθυσιαζόμενες ψυχές για την Πίστη και την πατρίδα;

Αναστάσιος είπε...

Στην ερώτησή σας, περιμένω απάντηση, από σας αγαπητή μου Σαλογραία. Τα περισσότερα χρόνια της ζωής σας, πέρασαν κοντά στην νεολαία, ως λειτουργός της εκπαίδευσης. Τα σημερινά σχολεία μας βγάζουν τέτοιες ψυχές με πίστη στον Θεό και αγάπη στην πατρίδα; Τί λέει η εμπειρία σας;