Απάντηση του Γ. Βασιλείου
στους επικριτές των προσωπικών απόψεών του
Προς μεγάλη μου έκπληξη, το
τιτλοφορούμενο άρθρο μου «Οι πένθιμες καμπάνες του θανάτου και οι
καμπανάρηδες της ζωής» προκάλεσε σωρεία αναίτιων αντιδράσεων και αιτιάσεων,
καθώς παρουσιάσθηκε τεχνηέντως και αυθαιρέτως ως εκφράζον ανεπισήμως
τη στάση του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου,
καθώς και της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος έναντι του εθνικού
ζητήματος της Συνθήκης των Πρεσπών. Πρόκειται φυσικά για εκούσια διαστρέβλωση
και δυσφήμηση τόσο του ονόματός μου, όσο βεβαίως και πολύ περισσότερο του
Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου μας.
Επισημαίνω ότι δεν συνέταξα το
άρθρο υπό την ιδιότητα του Διευθυντή Τύπου της Ιεράς Συνόδου, αλλά ως ελεύθερα
σκεπτόμενος πολίτης, που τυγχάνει να είμαι Θεολόγος. Οι δε απόψεις που
διατυπώνω για ένα θέμα μείζονος εθνικής σημασίας αποσκοπούν στην καταλλαγή των
παθών, που προκάλεσε η υπογραφή της συμφωνίας και την άρση της προσπάθειας
εθνικού διχασμού, τόσο με πολιτικά, όσο και με θεολογικά
επιχειρήματα, όπως άλλωστε οφείλω να έχω ως άνθρωπος της Εκκλησίας.
Είναι λοιπόν πρόδηλο και καθ’ όλα
σαφές ότι το γεγονός ότι υπηρετώ στην Ι. Σύνοδο ως Διευθυντής Τύπου δεν
συνεπάγεται ότι οσάκις γράφω ή ομιλώ δημόσια εκφράζω το σώμα της Εκκλησίας!
Οποιαδήποτε λοιπόν προσπάθεια εξισώσεως των απόψεών μου, που εκφράζονται
αυτοβούλως και ελευθέρως, με τις θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος και μάλιστα
επί θεμάτων μείζονος εθνικής σημασίας γίνεται εκ του πονηρού και εντάσσεται
στην προσπάθεια αποδόμησης του θεοσύστατου θεσμού της Εκκλησίας. Η Εκκλησία της
Ελλάδος εκφράζεται επισήμως μόνο δια των Συνοδικών Οργάνων αυτής και τον
επικεφαλής της, τον εκάστοτε Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο, όπως άλλωστε ορίζει και
ο Καστατικός της Χάρτης και ουδέπουτε από μεμονομένους
μητροπολίτες, πολλώ δε μάλλον από λαϊκούς από οποιαδήποτε θέση και
αν αυτοί την υπηρετούν. Η ελευθερία της απόψεως είναι κεκτημένο της
Δημοκρατίας, η άποψη δε της Εκκλησίας κεκτημένο του δημοκρατικού συνοδικού της
συστήματος και των αρμοδίων οργάνων. Ας μην ισοπεδώνουμε λοιπόν τα πάντα με
αποδομιστικές εξισώσεις!
Είθε ο Παντοδύναμος να ευλογεί
για την ειρήνη του έθνους μας και για τον καταλλαγιασμό των παθών της
μισαλλοδοξίας, του μίσους και της μνησικακίας.
Γεώργιος Βασιλείου
8 σχόλια:
Η απάντηση αυτή συνεχίζει να μας βρίσκει απέναντι σας κύριε Βασιλείου...εμείς θα δώσουμε λόγο στο Θεό και στα παιδιά μας για την πατρίδα που θα παραδίδουμε και για το αν την υπερασπίστηκε όσο έπρεπε..όταν υπερασπίζεσαι την πατρίδα σου δεν σημαισημ ότι δεν αγαπάς τον συνάνθρωπο σου..
Όταν την διαβάσουν στην Συνθήκη αυτή θα κατανοήσουν ότι ήταν ότι το καλύτερο υπό αυτές τις συνθήκες μπορούσε να εξασφαλίσει η εξωτερική πολιτική της πατρίδας μας. όσο τα θέματα παραμένουν άλυτα δημιουργούνε προβλήματα. Η παρούσα Κυβέρνηση τόλμησε να πράξει πέρα από συναισθηματισμούς τον καθήκον της για την Πατρίδα και το μέλλον μας.
Είναι μια λύση για την οποία οι επικριτές σε 10 χρόνια θα λένε ευτυχώς που τόλμησαν να την ψηφίσουν εκείνοι.
Ένα υπάλληλος είναι και ανεξάρτητος άνθρωπος που μπορεί να έχει την άποψη του. Η στοχευμένη επίθεση εναντίον του με αφορμή την υπαλληλική θέση που έχει δεν τιμά τους κριτές του. Μπορεί να έχει γνώμη και να την λέει.
Θα πρέπει να ντρέπεσαι υπέρμαχε της προδοσίας 1/2-6:53.
Διάβασε πρώτα τις εμπεριστατωμένες κριτικές που έχουν ασκηθεί από επαίοντες και μετά πιάσε το πληκτρολόγιο.
Απορώ αν εσείς που τον υποστηρίζετε έχετε διαβάσει τα άρθρα της Συμφωνίας.
Αν όχι, ρίξτε μια ματιά στα άρθρα 6,7, και 13.
Επίσης, ο κύριος αυτός προσυπέγραψε το άρθρο του ως εξής:
Γ. Ι. Βασιλείου
Δ/ντής Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος
Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Αιτωλ/νίας
Αυτά! Και ελπίζω πως ο διαχειριστής του blog, κ Α.Κ. δεν θα λογοκρίνει το σχόλιο μου.
Ευχαριστώ...
Αυτοί που διαφωνούν τα γράφουν από αντιπολιτευτικούς λόγους. Αν διαβάσει το κείμενο καθένας από μας θα συμφωνήσει με τα γραφόμενα.
Καταρχάς να τονιστονί ότι τι άρθρο του ήταν νηφάλιο και ισορροπημενο. Η αποψη του σοβαρή και τεκμηριωμένη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και εξίσου τεκμηριωμένος αντίλογος. Το λάθος του ήταν ότι υπέγραψε το αρχικό του κείμενο πέρα από το ονοματεπώνυμο του και με την επαγγελματική του ιδιοτητα που εκφραζει και την Ι. Σύνοδο. Ήταν λογικό να υπάρξουν αντιδρασεις αφού έκανε φάουλ, το οποίο στη συνέχεια ουσιαστικά παραδέχτηκε. Η Συμφωνία πιστεύω ότι θα προσφέρει σιγουρα περισσότερα από την προϋπάρχουσα κατάσταση.
Δημοσίευση σχολίου