Σήμερα ποὺ ὁ κόσμος εἶναι συχνὰ ψυχρὸς καὶ ἀσυγκίνητος
στὸν πόνο τῶν ἄλλων, ἂς προσέξουμε τὴ φωνὴ τοῦ Κυρίου μας. Ζητάει νὰ
συμπονέσουμε, νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὸ πρόβλημα τοῦ διπλανοῦ μας σὰν δικό μας.
Πῶς
ἐμεῖς θὰ διασκεδάζουμε καὶ θὰ σπαταλᾶμε προκλητικά, ὅταν ὁ Κύριός μας, στὰ
πρόσωπα τῶν συνανθρώπων μας, ὑποφέρει τὰ πάνδεινα; Πῶς θὰ μείνουμε στὴν ἀδιαφορία
τοῦ «ὢχ ἀδελφὲ» καὶ στὴ φιλοσοφία τοῦ «μὴ χάνεσαι», ὅταν ἡ παραμικρὴ παράλειψη
στὰ θέματα τῆς ἀγάπης καὶ ἀλληλεγγύης μᾶς ὁδηγεῖ σὲ «κόλασιν αἰώνιον»;
Τὸ ἐπίγειο
καὶ οὐράνιο συμφέρον μᾶς ἐπιβάλλει τὸ καθημερινὸ χρέος τῆς ἀγάπης στοὺς ἀδελφούς
μας, ἀφοῦ, ὅταν μᾶς χτυποῦν τὴν πόρτα τῆς καρδιᾶς μας, εἶναι σὰν νὰ μᾶς τὴν
χτυπᾶ ὁ Κύριος καὶ Θεός μας.
15 σχόλια:
Συμφωνώ.
Καλό αυτό. Απαραίτητη η υλική ελεημοσύνη, αλλά πιο απαραίτητη και σημαντική η πνευματική ελεημοσύνη.
Πνευματική ελεημοσύνη είναι και ο αντιαιρετικός λόγος (π.χ. του π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου, του π. Αγγελου Αγγελακόπουλου κ.α.).
Εδώ το έχετε σωστά. Παράλειψη.
Αναγνώστης
"ὅταν ἡ παραμικρὴ παράλειψη στὰ θέματα τῆς ἀγάπης καὶ ἀλληλεγγύης μᾶς ὁδηγεῖ σὲ «κόλασιν αἰώνιον»".
Εχω την γνώμη ότι δεν μας οδηγεί στην κόλαση η παραμικρή παράλειψη. Αν ήταν έτσι δεν θα σωζόταν κανείς. Στην περικοπή του Ευαγγελίου "τα ερίφια" ούτε επισκέφθηκαν ασθενείς, ούτε φυλακισμένους, ούτε έντυσαν, ούτε έδωσαν νερό, ούτε έδωσαν ψωμί σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη.
Αν κάνω λάθος παρακαλώ να με διορθώσετε.
Αναγνώστης
Δεν υπάρχει κόλαση, υπάρχει η άπειρη αγάπη του Θεού. Αυτά περί κολάσεως είναι κατασκευάσματα των Παπικών, και των αιρετικών, και όχι της Ορθοδόξου Εκκλησίας, εις την οποία υπάρχει μόνο η σωτηρία. Που το βρήκες αυτό το αιρετικό περί κόλασιν αιώνιον;
Στο Ευαγγέλιο! Κατά Ματθαίον κεφ. 25 στ. 46: «καὶ απελεύσονται ουτοι εις κόλασιν αιώνιον, οι δὲ δίκαιοι εις ζωὴν αιώνιον».
Μπράβο Αντίθετε1972!
Τον αποστόμωσες τον ανώνυμο 10:51 μ.μ. που δεν ξέρει την τύφλα του απο τα εκκλησιαστικά και έγραψε ό,τι τον συμφέρει και ό,τι κατέβασε η κούτρα του!
Χριστιανός Ορθόδοξος
Τί είναι αυτά που λέει ο νεωτεριστής 9:10;;
Η αιωνιότητα της κόλασης είναι πολύ βασικό δίδαγμα της αγίας Γραφής και της Εκκλησίας. Δεν είναι κατασκεύασμα του Παπισμού.
Λάθος έκανε ο Χριστιανός Ορθόδοξος στην αναγραφή του ανώνυμου. Ο Αντίθετος1972 είναι ο 10:51 μ.μ και αποστόμωσε τον 9:10 μμ.
Προς χθεσινό 9:10 μμ
Πριν κάνουμε τον δάσκαλο στους άλλους ανοίγουμε και λίγο την Αγία Γραφή...
Για περιπτώσεις μορφών πνευματικής ελεημοσύνης στα σχόλια στο
http://anastasiosk.blogspot.com/2020/02/blog-post_582.html#more
Μα καλά ανώνυμε 9:10 μμ Αγία Γραφή δεν άνοιξες ποτέ σου. Μα ούτε και Εκκλησία δεν πήγες χθες την Κυριακή των Απόκρεων για ν΄ακούσεις το Ευαγγέλιο της Κυριακής των Απόκρεων;
Αν πήγαινες στην Εκκλησία χθες και πρόσεχες το Ευαγγέλιο δεν θα έλεγες αυτή την αιρετική άποψη που αποκοιμίζει τους ανθρώπους και τους φέρνει στην απώλεια.
"Τὸ ἐπίγειο καὶ οὐράνιο συμφέρον μᾶς ἐπιβάλλει τὸ καθημερινὸ χρέος τῆς ἀγάπης στοὺς ἀδελφούς μας".
Πολύ σωστό.
"Τὸ ἐπίγειο καὶ οὐράνιο συμφέρον μᾶς ἐπιβάλλει τὸ καθημερινὸ χρέος τῆς ἀγάπης στοὺς ἀδελφούς μας".
Το ουράνιο συμφέρον το καταλαβαίνω.
Το επίγειο; μπορείτε να μας το εξηγήσετε λίγο;
δεν χάνει αυτός που ελεεί;
δεν ζημιώνεται το επίγειο συμφέρον του;
Δημοσίευση σχολίου