ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΥΨΙΠΕΤΕΣ ΑΕΤΟΙ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ… ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΟΝΤΙΚΟΙ
Αρκετός λόγος γίνεται τον
τελευταίο καιρό σχετικά με την επικείμενη αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Εξ αρχής
δηλώνουμε ότι, δεν είμεθα κατά της αξιολόγησης. Αντίθετα, μάλιστα, είμεθα
θερμοί υποστηρικτές, εάν βέβαια η αξιολόγηση γίνει από τους σωστούς αξιολογητές
με τους καταλλήλους όρους και τις ορθές προϋποθέσεις!
Ωστόσο, η μέχρι σήμερα εμπειρία
έχει δείξει και αποδείξει ότι, δυστυχώς, αυτό που επικρατεί στην
Παιδεία μας, είναι μία βαρειά παθογόνος κατάσταση, η οποία όσο πάει και
επιτείνεται και μάλιστα προέρχεται από τα ανώτατα κέντρα αποφάσεων…
Γιά παράδειγμα, μία
στοιχειώδης και επιφανειακή ανάγνωση των σχολικών εγχειριδίων της Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης δείχνει ότι, και «ο γιαλός είναι στραβός», αλλά και όλη η
Εκπαιδευτική Κοινότητα στραβά αρμενίζει...
Τί χειρότερο αποδεικτικό στοιχείο, από ένα κατάπτυστο κείμενο, που ευρίσκεται στο πρώτο τεύχος του μαθήματος της Γλώσσας, της Πέμπτης Δημοτικού, στην Ενότητα 3 στις σελίδες 44 και 45 και το οποίο παραθέτουμε αυτολεξεί στο τέλος αυτής της ταπεινής και πονεμένης παρέμβασης μας;;
Αυτό το κείμενο, από μόνο του μας
δείχνει τον «έντεχνο» τρόπο με τον οποίο, όχι μόνο εξοστρακίζεται η Ιστορική
Αλήθεια από την Εκπαίδευση, αλλά έχει εγκαθιδρυθή και διδάσκεται,
δυστυχώς, μία ανύπαρκτη και εξευτελιστική γιά το ηρωϊκό Έθνος
μας, «άποψη» της Ιστορίας.
Το συγκεκριμένο κείμενο,
παρουσιάζει τον πατέρα του Έπους του 1940, ως έναν
αγχωμένο-φοβισμένο ανθρωπίσκο, του οποίου η πρώτη αντίδραση ήταν, να σηκώσει
χρήματα από την Τράπεζα, όταν η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο…
Βεβαίως, ο ταλαίπωρος συντάκτης
της εν λόγω καταγραφής αδιαφορεί ακόμη και γιά τα αυτονόητα δηλαδή: Από ποιά
Τράπεζα και ποιούς λογαριασμούς μιάς συνολικά πάμπτωχης Ελληνικής
Κοινωνίας, όπως διαβιούσε την εποχή του 1940, που και πριν από τον πόλεμο
το ψωμάκι και λίγο φαγάκι εθεωρείτο πολυτέλεια, γιά όλες σχεδόν τις Ελληνικές
οικογένειες;;;
Και διερωτώμεθα:
- Οι Πολιτικές Ηγεσίες και ΟΛΟΙ οι
Υπουργοί Παιδείας ΟΛΩΝ των Κομμάτων μπορούν να δείξουν
αυτό το ψοφοδεές «κείμενο» στους ελαχίστους
εναπομείναντες υπερήλικες σήμερα δηλαδή, εκείνους τους ανθρώπους (και τα
παιδιά τους), που έτρεχαν στην πρώτη γραμμή του Μετώπου και με την βοήθεια
της Παναγίας μας επέτυχαν ένα ανεπανάληπτο ηρωϊκό Έπος;;; Αυτό, βέβαια,
ασφαλώς και ΔΕΝ έχουν το σθένος να το πράξουν… Αλλά κάποιοι από αυτούς
(έστω και παρά την θέληση τους…), γιά τα μάτια του κόσμου, θα πάνε να
σταθούν, ως «τιμώμενα τηλεγραφόξυλα», στις διάφορες επίσημες και
ανεπίσημες εκδηλώσεις, γιά την ηρωϊκή επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940…
- ΟΛΕΣ οι Συνδικαλιστικές ηγεσίες (που
λένε ότι αγωνίζονται γιά το Δημόσιο Σχολείο και γιά την αναβάθμιση του),
συμφωνούν με τα ασύστολα Ιστορικά ψεύδη που υπάρχουν στα
Σχολικά εγχειρίδια;; Αντιπαρατίθενται στην συστηματική προπαγάνδα εναντίον
κάθε έννοιας φιλοπατρίας, πατριωτισμού και γενναιότητας;;
- Γιατί έχει επιβληθή «η σιωπή των αμνών»
και δεν υπάρχει ούτε μία διαμαρτυρία από τις Συνδικαλιστικές ηγεσίες των
εκπαιδευτικών, γιά τη μεθοδευμένη δηλητηρίαση των ψυχών των μικρών
παιδιών, με αυτά τα χονδροειδέστατα, τρομοκρατικά και φοβικά ψέματα, που
οδηγούν τις νέες γενεές σε εξαχρείωση, απεμπόληση αξιών και ιδανικών και
εκ των προτέρων υποδούλωση σε οποιονδήποτε επίδοξο κατακτητή;;
- Γιατί τις τελευταίες δεκαετίες, ΟΛΗ η
Εκπαίδευση έχει γίνει ένα τεράστιο εργαστήριο στο οποίο με επιδέξιο τρόπο
διοχετεύεται η τοξικότητα και η αποστροφή γιά ο,τιδήποτε
Θρησκευτικό, Εθνικό και Πατριωτικό;;
- Γιατί τα Σχολικά εγχειρίδια, ενώ σε
άλλα θέματα παρέχουν πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες, αποκρύπτουν με
έντεχνο και δόλιο τρόπο το κάλλος του Ανθρωπίνου Προσώπου και την
αναμφισβήτητη Αξία, όλων των Απελευθερωτικών Αγώνων της
Πατρίδος μας;;
- Γιατί, όλοι αυτοί, αποσιωπούν την ΜΕΓΑΛΗ
ΑΛΗΘΕΙΑ ότι, όταν επανεκδίδονται τα παλαιότερα Αναγνωστικά που
στηρίζονται στις πατροπαράδοτες αξίες της Φυλής μας, την Χριστιανική
Ορθόδοξη Πίστη μας, την πολυαγαπημένη Πατρίδα μας και την παραδοσιακή
Ελληνορθόδοξη οικογένεια, έχουν πετύχει ρεκόρ επιτυχημένων πωλήσεων;;
- Επί πλέον, γιατί προκλητικά
αδιαφορούν μπροστά στην τρανταχτή διαπίστωση ότι, οι Έλληνες γονείς
επιδιώκουν να αγοράσουν το κάθε παλαιό Αναγνωστικό, που αντιστοιχεί στην
τάξη των παιδιών τους;;
- Υπάρχουν πιο συγκλονιστικές αποδείξεις ενοχής γιά
όλους, ανεξαιρέτως, τους ιθύνοντες, που μας κυβερνούν, από
υψηλότερες ή χαμηλότερες θέσεις, τα τελευταία σαράντα χρόνια
τουλάχιστον;;
Το σύνολο της Κοινωνίας μας,
δείχνει καθημερινά τη δυσαρέσκειά του γιά όσα συμβαίνουν στα Σχολεία μας, αλλά
οι Ηγεσίες παρερμηνεύουν πονηρά και ενσυνείδητα, και ανάλογα, με τα πρόσκαιρα
συμφέροντα και τις επιδιώξεις τους την πραγματικότητα… «Δεν τους
καίγεται καρφάκι», αν η Ελληνική Κοινωνία διαφωνεί πλήρως με «την γραμμή
Πλεύσης» που οι ίδιοι με στανικό τρόπο επιβάλλουν…
Ούτως ή άλλως, από τα έργα τους
επί καθημερινής βάσεως, αποδεικνύεται η τραγική τους επιδίωξη γιά αφελληνισμό
της Πατρίδος μας, με νομιμοποιήσεις εκτρώσεων, υποβάθμιση της Παιδείας μας,
ξεπούλημα σε ξένα συμφέροντα του Πνευματικού και Εθνικού μας πλούτου, ανεξέλεγκτη
εισροή αλλοφύλων και αλλοπίστων (που κατά κανόνα διάκεινται εχθρικά προς τον
Ελληνορθόδοξο λαό μας, την Ιστορία και τις Παραδόσεις μας) και τόσα άλλα.
Αν αφυπνισθούμε, έστω και την ύστατη ώρα, μπορούμε να την γλυτώσουμε.
Ακολουθεί το κατάπτυστο και ανιστόρητο κείμενο από το πρώτο τεύχος του μαθήματος της Γλώσσας της Πέμπτης Δημοτικού, ενότητα 3 και σελίδες 44 και 45:
5 σχόλια:
Τωόντι κατάπτυστο και ανιστόρητο το κείμενο! Του "συναδέλφου" κ. Ζώρζου όμως, όχι του Κυριάκου Ντελόπουλου.
Θα επανέλθω αναλυτικώς!
Γ. Δ. Μαρκάκης
Ενίοτε η γλώσσα και το γράψιμό σας τσακίζουν κόκαλα κ. ΓΔΜ. Η αντίθεσή σας ας είναι λίγο ποιο κόσμια στα σχόλιά σας.
Χρήστος Τσαχουρίδης
Εδώ και μερικά χρόνια δεν πρέπει να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από την επίσημη εκπαίδευση, όσον αφορά τα θέματα της φιλοπατρίας, τηε ενίσχυσης του θρησκευτικού αισθήματος των μαθητών, της καλλιέργειας εθνικού φρονήματος και ιστορικής μνήμης.
Η ιδεολογία που κυριαρχεί στην Πολιτική σήμερα είναι ο Διεθνισμός.
Διεθνισμός στην Θρησκεία (Οικουμενισμός - Διαθρησκειακός Συγκρητισμός), Διεθνισμός στο χώρο της Ευρώπης (Ευρωπαική ενσωμάτωση και ολοκλήρωση), Διεθνισμός σε παγκόσμιο επίπεδο (Παγκοσμιοποίηση).
Για να εφαρμοστή αυτο εμπράκτως, θα πρέπει τα παιδιά να αποβάλλουν κάθε τι που έχει σχέση με την πατρίδα, τους ηρωικούς αγώνες, την ιστορία, ώστε να σβήση η ελληνική ιδιοπροσωπεία και να γίνη εφικτή στο μέλλον η ανάμειξη και η απορρόφηση τους από άλλους λαούς.
Είναι το φαινόμενο "πολτός", που είχε περιγράψει πρίν από μία εικοσαετία ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, το οποίο ήδη εφαρμόζεται μεθοδικά.
Αφού δεν ενέκρινε, πόσο μάλλον "στόλισε" με τον κατάλληλο χαρακτηρισμό το εκλεκτό κείμενο του κ.Ζώρζου ο πολύς κ.Μαρκάκης, προφανώς το κείμενο δεν έχει καμία αξία.
Αφού το απαξίωσε ο κ. Μαρκάκης, σίγουρα έτσι είναι...
Ο πολύς κ.Μαρκάκης και το σκεπτικό του αποτελούν μέτρο και κριτήριο προσώπων και πραγμάτων...
Πού καταντήσαμε...
Είναι τόσο μονόπλευρη κ μειωτική η κριτική... Αμφιβάλλω αν είναι σοβαρός δάσκαλος ο συγγραφέας
Δημοσίευση σχολίου