ΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ
Ο Εφημέριος μιας ενορίας συναντά ένα από τους ενορίτες του
και του λέει:
-«Δε σε βλέπω να έρχεσαι στην Εκκλησία την Κυριακή».
- «Πατέρα, του απαντά ο ενορίτης, νομίζω ότι οι περισσότεροι
από αυτούς που έρχονται είναι υποκριτές και αμαρτωλοί και έρχονται στην
εκκλησία για να φανούν».
- «Δεν πειράζει, του λέει ο ιερέας, έχει θέση και για ένα
παραπάνω».
π. Νικόλαος Πρίντεζης
12 σχόλια:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nikolaos_Printezis
Δεν υπάρχει κανείς ορθόδοξος κληρικός με το επώνυμο Νικόλαος
Πρίντεζης.
Παρά μόνο ένας αιρετικός παπικός και ως εκ τούτου στερούμενος ιερωσύνης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που προκαλείς κύριε Κωστόπουλε.
Σύνελθε επιτέλους! Έχεις υπερβεί κάθε όριο ανοχής και θρασύτητας!
Ντροπή σου!
Προς: 10 Ιουλίου 2022 - 4:22 μ.μ.
Έχετε δίκιο στην υπόδειξή σας ο π. Νικόλαος Πρίντεζης, έπρεπε να γράψω ότι είναι πρώην Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος Νάξου, Άνδρου, Τήνου και Μυκόνου και πρώην Αποστολικός Διοικητής της Χίου. Ο άνθρωπος όμως είναι τόσο απλός που δεν υπογράφει βαρύγδουπα όπως πολλοί δικοί μας αλλά ως πατήρ. θα συνεχίσω να δημοσιεύω ότι καλό γράφει.
Υπάρχει σε αυτό που γράφει κάτι το «αιρετικό»; Παρακαλώ δια τις καθ’ υμάς διορθώσεις.
Και ορισμένα εκ των ομιλιών του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κυρού Χριστοδούλου προς τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Β΄ και Βενέδικτο 16ο
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
προς τον Πάπα ιωάνη Παύλο τον Β΄
Ἁγιώτατε Πάπα Ρώμης, καλῶς ἤλθατε!
Αἰσθανόμεθα ἰδιαιτέραν τιμήν διότι ὁ Προκαθήμενος τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας ἐξέφρασε τήν ἐπιθυμίαν νά ἐπισκεφθῇ τόν Προκαθήμενον τῆς ἐν Ἑλλάδι Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ……..
Και στην Ρώμη.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος στην επίσκεψή του στο Βατικανό τόνισε στον Πάπα Βενέδικτο 16ο μεταξύ άλλων ότι «η στερρά ημών προσδοκία δια την υπέρβασιν των αποκλειόντων τον δρόμον της εν τη πίστει ενότητος δογματικών εμποδίων, εμπλουτίζουν την προσευχήν ημών και ενδυναμώνουν την επιθυμίαν να βιώσωμεν με την επίνευσιν την πλήρη ενότητα και να μεταλάβωμεν του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου εκ του αυτού Ποτηρίου της Ζωής. Προς τούτο ευχόμεθα ευόδωσιν των εργασιών της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής επί του Διαλόγου μεταξύ της Ορθοδόξου Εκκλησίας και της Ρωμαιοκαθολικής».
Για διαφορές ομιλεί περί αιρέσεως δεν είδα. Αυτές οι διαφορές κάποτε θα λυθούν με τον διάλογο. Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις μεμονωμένων μελών της Εκκλησίας αλλά το τι πρεσβεύει η εν Ελλάδι Εκκλησία.
ΥΓ. Σε λίγες ημέρες θα δημοσιεύσω άλλο ένα κείμενο του Πάπα Φραγκίσκου προς ωφέλειά σας.
Αγαπητέ κ. Κωστόπουλε. Είχα επισκεφθεί δύο φορές ως προσκυνητής στο νησί της Μεγαλόχαρης την Τήνο. Επισκέφθηκα τον Ναό της Μεγαλόχαρης όπου παρακολούθησα και τις δύο φορές τον Εσπερινό και Παράκληση και το πρωί την Θεία Λειτουργία. Καθώς και την Μονή Κεχροβουνίου.
Τα έφερε έτσι ο θεός μετά από χρόνια να μετατεθώ στην Τήνο. Είμαι Δημόσιος υπάλληλος.
Εδώ διαπίστωσα ότι μεταξύ των συναδέλφων υπήρχαν και Ρωμαιοκαθολικοί που είχαν καταγωγή από την Τήνο. Ένιωσα έκπληξη διότι είχα την εντύπωση ότι στο νησί της Μεγαλόχαρης ήταν Ορθόδοξοι. Κατά την διαμονή μου είδα ότι στο νησί υπάρχουν Ναοί Ρωμαιοκαθολικών με πολλούς για να μην πω ότι η πλειοψηφία στο Νησί είναι Ρωμαιοκαθολικοί. Κάποια χωρία είναι αμιγώς Ρωμαιοκαθολικά και πολλοί έχουν συνάψει μικτούς γάμους.
Είναι υποκρισία από την «κύριο» που σας ψέγει με τέτοια φρασεολογία φαρισαϊκή να μιλάει έτσι για μια μεγάλη Εκκλησία Ρωμαιοκαθολικών με ευλαβείς ανθρώπους ίσος και καλύτερους από εμάς τους Ορθοδόξους. Στην περιοχή αυτή κανένας δεν τους βλέπει ως αιρετικούς αλλά ως χριστιανούς διαφορετικού Δόγματος.
Οι ιερείς τους είναι κοσμήματα στην εδώ κοινωνία και απολαμβάνουν του σεβασμού του Ορθόδοξου πληθυσμού. Το ίδιο πιστεύω και εγώ. Ας σταματήσουνε τις ανοησίες μερικοί ακραίοι τύποι. Διαβάζω το μπλοκ σας προτού έρθω ως εργαζόμενος εδώ.
Τέλος η όλη υποκρισία είναι στο ότι το πνευματικό αυτό καταπληκτικό και διδακτικό ανέκδοτο αν το υπέγραφε ο οποιοσδήποτε Ορθόδοξος κληρικός ή Επίσκοπος δεν θα έλεγε τίποτα ο «κυριος» αυτός. Ντρέπομαι που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που θεωρούν τον εαυτό τους κριτές των άλλων. Θα τους πω μόνο «Αιδώς Αργείοι».
Μάλλον έτσι είναι Αναστάσιε ,θα πρέπει να κοιτάμε την "καμπούρα μας" και όχι των άλλων, έτσι κι αλλιώς η εκκλησία επιτρέπει τους μικτούς γάμους, ήδη νομίζω αν κάνω λάθος διορθώστε με βαπτίζει τα παιδιά που "αποκτούν" οι ομοφυλόφιλοι, πολλά θα δούμε ακόμα που μας προβληματίζουν και η ζυγαριά Αγία Γραφή κλείνει στην άλλη πλευρά .
Ευχαριστώ Θεόδωρος
Ο Ανώνυμος 4 - 22 γράφει την άποψη του ως απλός πιστός και γι αυτό η γνώμη του μπορεί να αμφισβητηθεί από άλλους, που πιθανόν να μήν έχουν καλή γνώση των πραγμάτων ή απλώς να μήν συμφωνούν.
Γι αυτό θα παραθέσω την γνώμη ενός Αγίου, που έκανε διάλογο με τους Λατίνους εκ τού σύνεγγυς, και ασφαλώς γνωρίζει τα θέματα πολύ καλύτερα από εμάς.
"Ουκούν ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν, και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν.....αιρετικοί εισίν άρα και ως αιρετικούς αυτούς απεκόψαμεν."
Αγιος Μάρκος Ευγενικός Επίσκοπος Εφέσου.
Πολύ σύντομα θα αναφέρω συνόδους που καταδικάζουν τις αιρέσεις και τις κακοδοξίες του παπισμού. Η μεγάλη σύνοδος του 879 στην Κωνσταντινούπολη που είχε όλα τα χαρακτηριστικά οικουμενικής συνόδου (καταδίκασε την αίρεση του Φιλιόκβε). Η σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1054. Οι ησυχαστικές σύνοδοι επί Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά το 1341, 1347 και 1351. Η σύνοδος του 1351 (είχε όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία οικουμενικής συνόδου) με την παρουσία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά απεφάνθη για το ότι η ενέργεια του θεού είναι άκτιστη. Καταδίκασε την αίρεση του Βαρλαάμ και Ακινδύνου (ταύτιση της ακτιστης ουσίας με την ακτιστη ενέργεια και ότι επομένως ο Θεός επικοινωνεί με τον άνθρωπο με κτιστες ενέργειες). Συνεχίζουν οι παπικοι να πιστεύουν στην αίρεση του actus purus που είναι η μεγαλύτερη αίρεση των παπικών από την οποία προέρχονται πολλές άλλες.
Η Σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1440, τηςΡωσίας το 1441, των Ιεροσολύμων το 1443, της Κωνσταντινουπολεως το 1450. Σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1484 (καταδίκασε την ψευδοσυνοδο της Φερραρας- Φλωρεντίας). Επίσης οι συνοδοι της Κωνσταντινουπολεως το 1722 και το 1727. Ακόμα η σύνοδος της Κωνσταντινουπολεως το 1756 με την συμμετοχή των πατριαρχων της Ανατολής που επανέφερε τον αναβαπτισμο όλων των δυτικών που επεστρεφαν στην εκκλησία. Ακολουθούν οι συνοδοι της Κωνσταντινουπολεως το 1838, το 1848 (καταδικάζει τον παπισμό ως αίρεση) και 1895. Ο παπισμός είναι αίρεση χωρίς χάρη Αγίου πνεύματος, μυστήρια και αποστολική διαδοχή. Όσο για τους μικτούς γάμους που διάβασα παραπάνω, εύχομαι καλή μετάνοια στους επισκόπους που υπογράφουν τους μικτους γάμους. Απαγορευται αυστηρά από τους ιερούς κανόνες της εκκλησίας. Εύχομαι καλή μετάνοια σε όσους πιστεύετε ότι ο παπισμός δεν είναι αίρεση. Εκτός από τις συνόδους που προανέφερα μαζί σας διαφωνούν πατέρες και Άγιοι όπως ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, Ο Μέγας Φώτιος, ο Άτλας της ορθοδοξιας Μάρκος ο Ευγενικός, ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Νεκτάριος, ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο Άγιος Παίσιος, ο Άγιος Πορφύριος, ο Άγιος Ιωσήφ ο ησυχαστής, ο Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης, ο Εφραίμ της Αριζόνας, ο Φιλόθεος Ζερβάκος και αμέτρητοι άλλοι. Καλή μετάνοια σας εύχομαι διότι υπάρχει θεός και ημέρα της κρίσεως.
Η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος καταδίκασε τον Αρειανισμό και τον Άρειο. Παρακαλώ να μάθω ποια Οικουμενική Σύννοος έχει καταδικάσει τον Πάπα. Γιατί μέχρι σήμερα ουδέποτε αναπλήρωσαν την θέση του Πάπα με Ορθόδοξο.
Κουράστηκα να ακούν σάπιες δικαιολογίες από πολλούς αγράμματους στα εκκλησιαστικά.
Αυτό που γράφει ο Ανώνυμος 12, 07 ότι "ουδέποτε αναπλήρωσαν την θέση του Πάπα με Ορθόδοξο" δέν είναι ακριβές.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο συνεχώς και μονίμως τοποθετεί Ορθόδοξο Μητροπολίτη στην Ιταλία, ο οποίος έχει Πνευματική δικαιοδοσία σε όλη την Ιταλία.
Σήμερα είναι ο κ. Πολύκαρπος.
Οι σύνοδοι 879-880 μ.χ επί Μεγάλου Φωτίου και 1351 επί Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά θεωρούνται ως Ή και ΄Θ οικουμενικές σύνοδοι. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι μόνο τα τυπικά μένουν ώστε να πάρουν και επίσημα οικουμενικό κύρος. Περιμέναμε να το κάνει η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Κρήτης το 2016.
Η σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 879-880 έχει χαρακτηριστικά οικουμενικής συνόδου διότι i) συνεκλήθη από τον Αυτοκράτορα Βασίλειο τον Μακεδόνα, ii) υπήρχαν σε αυτήν εκπρόσωποι όλων των πατριαρχείων και πρόεδρος της συνόδου ήταν ο Μέγας Φώτιος, iii) τα θέματα που ασχολήθηκε ήταν δογματικά, εκκλησιολογικά, θεολογικά και ιεροκανονικά και τέλος συμφώνησαν όλοι οι πατριάρχες και αρχιερείς της καθολικής ορθοδόξου εκκλησίας.
Στην συνέχεια παραθέτω κάποια κομμάτια από το βιβλίο του μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου. << Είναι χαρακτηριστικό ότι η σύνοδος αυτή αυτοαποκλήθηκε ως οικουμενική σύνοδος από την εγκύκλιο των πατριαρχών της ανατολής του 1848 μ.χ και η ίδια σύνοδος επικύρωσε και την ΄Ζ οικουμενική σύνοδο. Στην σύνοδο αυτή φάνηκαν τα εξής θέματα. Το πρωτείο του Πάπα. Τα λειτουργήματα στην εκκλησία και η μεταξύ τους σχέση. Τα τυπικά έθιμα. Η αθρόον χειροτονία από λαικό σε επίσκοπο και κυρίως το θεολογικό πρόβλημα του Filioque, δηλαδή η προσθήκη που είχαν βάλει τότε οι φράγκοι στο σύμβολο της πίστεως, ότι το άγιο πνεύμα εκπορεύεται από τον πατέρα και τον Υιό, πράγμα το οποίο είναι αίρεση, και για το οποίο αντιδρούσε τότε και η παλαιά Ρώμη. Μάλιστα, η σύνοδος αυτή καταδίκασε και αφόρισε όσους έθεσαν στο σύμβολο της πίστεως το Filioque>>
Η σύνοδος αυτή χαρακτηρίστηκε οικουμενική από αγίους όπως ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ο Άγιος Γεννάδιος Σχολάριος, ο Όσιος Ιωσήφ Βρυέννιος, κ.α
Μάλλον αγράμματοι θεολογικά και εκκλησιαστικά είναι όλοι οι οικουμενιστές, αιρετικοί και φιλοπαπικοί οι οποίοι δεν έχουν ιδέα από ορθόδοξη θεολογία και εκκλησιολογία.
Ο Μητροπολίτης Ιταλίας δεν είναι Πατριάρχης – Πάπας Ρώμης. Υπάρχει διαφορά Μάλιστα η έδρα του είναι η Βενετία και όχι η Ρώμη.
Συνέχισε π. Νικόλαε να διδάσκεις τους Χριστιανούς. Άστους να λένε… ο κόσμος αντί να δε τα χάλια του κοιτάζει να κατηγορήσει τους άλλους μήπως και αμνηστεύσει τον εαυτό του για τα ερείπια που έχει.
Την ευχή σας διότι κάθε χριστιανός μπορεί να προσφέρει απλόχερα την ευχή του και την συγχώρεσή του.
Προς 7:01: συλλυπητήρια για τον τρόπο που σκέπτεσαι!
Δεν σε αναπαύει φαίνεται η κρυστάλλινη ορθόδοξη αλήθεια και ψάχνεις για παπικά δεκανίκια..
Μάθε ότι η Ορθοδοξία είναι αυτάρκης.
Δημοσίευση σχολίου