Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος: "Αυτό είναι ελληνικό ήθος"

O διεθνής άσος του ΝΒΑ συγκλόνισε με τον λόγο του τους ομογενείς της Νέας Υόρκης. Μεταξύ άλλων ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είπε: «Πάντα σε ότι κάνουμε στην ζωή μας εγώ και η οικογένειά μου πάντα ευχαριστούμε τον Θεό πρώτα. Ευχαριστώ τον Θεό. Με την εθνική ομάδα που θα παίξουμε, ο κόσμος, η Ελλάδα πρέπει να είναι ένα. Να στηρίζουμε τον κόσμο. Να κάνουμε την επιτυχία μαζί. Για την Ελλάδα. Θέλω να δώσουμε ένα χειροκρότημα στον Θανάση, γιατί σε αυτή την οικογένεια βοήθησε πάρα πολύ ο Θανάσης γιατί ακούγεται το όνομά μου, ο Γιάννης και ο Γιάννης, ενώ ο αφανής ήρωας που μας κρατάει μαζί είναι ο Θανάσης. Εμένα με ρωτάνε συνέχεια «Πως γίνεται αυτή η οικογένεια να δουλεύει τόσο πολύ σκληρά; Η απάντηση είναι οι γονείς μου. Έβλεπα κάθε μέρα δύο ανθρώπους να παλεύουν να δίνουν ό,τι έχουν, για ένα πιάτο φαγητό. Υπήρχαν μέρες που οι γονείς μου δεν τρώγανε για να φάμε εμείς
Στην εκδήλωση μίλησε και ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε: «Αυτός ήταν ένας πολύ μεγάλος λόγος από έναν μεγάλο παίκτη. Ότι η προτεραιότητα είναι ο Θεός για να γίνει κάτι μεγάλο. Και αυτό το είπε και το έδειξε. Και έδειξε και κάτι άλλο. Έδειξε μια ταπείνωση προβάλλοντας τον αδελφό του. Αυτό είναι ελληνικό ήθος. Είναι μία από τις καλύτερες εκφράσεις ελληνικού ήθους. Γιατί η ταπείνωση δεν είναι εύκολο πράγμα για τους Έλληνες».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μίλησε ως Έλληνας. Πολλές φορές κάνει αναφορά στον Θεό και στην Πατρίδα. Γνωρίζει να αναγνωρίζει τις αξίες και να τις αξιολογεί. Τα δικά μας παιδιά είναι χωρίς αυτό το ήθος …. Κρίνω από την οικογένειά μου και το ευρύτερο περιβάλλον μου.
Μου άρεσε και ο λόγος του φωτισμένου αυτού κληρικού για τον οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα.