Δηλώσεις του Σεβ. Μητροπολίτη κ. Παύλου μετά τον εμβολιασμό του: «Θα καταθέσω στην Εισαγγελία για παραπτώματα 4-5 ιερέων μου»
Εμβολιάστηκε για τον κορωνοϊό,
σήμερα (5/5) το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δράμας κ. Παύλος, ο
οποίος επισκέφτηκε το εμβολιαστικό κέντρο στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας.
Μετά την ολοκλήρωση του
εμβολιασμού ο Σεβασμιώτατος κ. Παύλος μίλησε σε τοπικά Μ.Μ.Ε. εξηγώντας τους
λόγους για τους οποίους επέλεξε να δημοσιοποιήσει τον εμβολιασμό του.
Παράλληλα, ο Μητροπολίτης Δράμας έκανε λόγο για ανταρσία 4-5 ιερέων της Ιεράς
Μητρόπολης Δράμας, οι οποίοι δεν ακολούθησαν τα οριζόμενα για την τελετή της
Ανάστασης. Επίσης, αναφέρθηκε και σε ιερέα, ο οποίος κάλεσε όσους πιστούς
φοράνε μάσκα να μην πλησιάσουν τον Επιτάφιο. Για όλα αυτά τα παραπτώματα, ο
Σεβασμιώτατος κ. Παύλος ανέφερε ότι θα επισκεφτεί την Εισαγγελία Δράμας και
δώσει τη μαρτυρία του.
Αναλυτικά στις δηλώσεις του ο
Μητροπολίτης Δράμας κ. Παύλος αρχικά ευχήθηκε «υγεία και κάθε καλό σε όλους
τους Δραμινούς και σε όλο τον κόσμο» και στη συνέχεια επεσήμανε:
«Δεν είχα σκοπό να δημοσιοποιήσω
τη λήψη του εμβολίου μου. Όμως θεώρησα ως Ποιμενάρχης αυτής της μαρτυρικής
επαρχίας ότι έχω πλέον υποχρέωση να το κάνω, γιατί πρέπει να δίδουμε το μήνυμα
αντιμετώπισης αυτής της πανδημίας, της οποίας πανδημίας οι συνέπειες ήταν
τραγικές τον περασμένο χειμώνα για τη Δράμα και την περιοχή μας.
Και διότι είχα μια στενάχωρη
εμπειρία το Πάσχα με την ανταρσία 4-5 Ιερέων μου, οι οποίοι θεώρησαν καλό να
μην ακολουθήσουν τις οδηγίες μου για την τελετή της Αναστάσεως, όπως τις όρισε
η Ιερά Σύνοδος, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας διχασμός στους Χριστιανούς
και να ταλαιπωρηθούν οι άνθρωποι ψυχικά, πνευματικά. Θεωρώ ότι κάποιοι το κάναν
τελείως υποκριτικά. Διότι π.χ. δεν μπορεί ένας ιερεύς, το καλοκαίρι στην αυλή
της εκκλησίας, να περιδιαβαίνει όλη την ημέρα με σορτσάκι και να ενοχλείται η
συνείδησή του αν θα κάνει την Ανάσταση δύο ώρες ενωρίτερα. Και διότι δεν είναι
δική μας δουλειά, των ιερωμένων, να ασχολούμεθα με ιατρικά ζητήματα. Και να
λέμε ότι πρέπει να φοράμε μάσκα ή το χειρότερο ακόμη που συνέβη, να λέει ο
ιερεύς δεν θα πλησιάσετε τον Επιτάφιο όσοι φοράτε μάσκα. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα
πράγματα.
Για αυτό και το επόμενο διάστημα
θα επισκεφτώ και την Εισαγγελία της Δράμας να δώσω και τη μαρτυρία μου, ώστε να
επιληφθεί και η Δικαιοσύνη αρμοδίως αυτά τα παραπτώματα, διότι αισθάνομαι βάρος
εις στη συνείδησή μου και δεν θέλω έμμεσα να είμαι υπεύθυνος ασθένειας ή πολύ
περισσότερο θανάτου για κάποιον άνθρωπο, ο οποίος πιθανώς να ακούσει την
ανεύθυνη προτροπή ή απαγόρευση του α’ ή β’ ιερωμένου. Γιατί έτσι όπως είπαμε θα
καταλήξουμε στο τέλος να έχουμε εκκλησίες εμβολιασμένων, εκκλησίες μη
εμβολιασμένων, εκκλησίες μασκοφόρων ή εκκλησίες μη μασκοφόρων.
Καιρός να σοβαρευτούμε και να
αντιμετωπίσουμε αυτή την πανδημία με τη δέουσα σοβαρότητα, να αποδίδουμε τα του
Θεού εις τω Θεώ και τα των ασθενειών μας να συμβουλευόμαστε τους ιατρούς. Αυτός
είναι και ο λόγος που δημοσιοποιώ τη σημερινή μου προσέλευση στο Νοσοκομείο
Δράμας για να λάβω το εμβόλιο».
Τέλος, ο Μητροπολίτης Δράμας
εξέφρασε τις ευχές του προς τη Διοίκηση, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές του
Νοσοκομείου, καθώς και σε όλους όσοι «δίνουν τον αγώνα για την πανδημία όλο
αυτό το διάστημα και μας περιμένουν με πολύ χαμόγελο και αγάπη να μας
εξυπηρετήσουν». «Ο Θεός να τους έχει καλά και να τους δίδει δύναμη», πρόσθεσε.
Το βίντεο με τις δηλώσεις τουΣεβασμιώτατου Μητροπολίτη Δράμας κ. Παύλου
61 σχόλια:
Υπεύθυνη στάση Μητροπολίτη που επιθυμεί την ευταξία στην περιφέρειά του.
Επισκόπου που δείχνει σεβασμό και ενδιαφέρον για το ποίμνιό του.
Μητροπολίτη που δεν κάνει τα «κρυφά μάτια» για να το παίζει καλός.
Η ομολογία του: «αισθάνομαι βάρος εις στη συνείδησή μου και δεν θέλω έμμεσα να είμαι υπεύθυνος ασθένειας ή πολύ περισσότερο θανάτου για κάποιον άνθρωπο, ο οποίος πιθανώς να ακούσει την ανεύθυνη προτροπή ή απαγόρευση του α’ ή β’ ιερωμένου.»
Αν και άλλα μέλη της Ιεραρχίας του έμοιαζαν στο ελάχιστο θα ήταν εντελώς διαφορετική η θέση της Εκκλησίας στην Κοινωνία, δεν θα έκανε κάθε ιερέας το δικό του, δεν θα έπαιζε με την υγεία των πιστών.
Άξιος!!!
"Ουδέν δέδοικα ως επισκόπους πλην ολίγων".
Πόσο διαχρονικά επίκαιρη παραμένει η ρήση του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ Αναστάσιε, χίλιες φορές ντροπή σου!
Εφθασες στο ανήκουστο σημείο να υπερθεματίζεις της άθλιας αυτής επισκοπικής πρακτικής!
Τόσο πολύ έχει θολωθεί η κρίση σου;
Τι κατάντημα είναι αυτό;
Υπερασπίζεσαι το δεσπότη που παραδίδει στην κοσμική εξουσία τους ιερείς του, τους εν Χριστώ αδελφούς του, τους συνεργάτες του στο ιεραποστολικό έργο.
Αποκάλυψες το "ήθος" σου Κωστόπουλε!
Η ρουφιανιά του καταδότη τώρα λέγεται " υπεύθυνη στάση".
Οι παλιοί ρουφιάνοι τουλάχιστο είχαν ντροπή και φορούσαν κουκούλες. Οι σύγχρονοι αρκούνται σε μια μάσκα.
100% δίκιο έχει ο Δεσπότης.
100% σωστός ο Ιστολόγος.
Η ρουφιανιά τώρα λέγεται "υπεύθυνη στάση". Τουλάχιστον οι παλιοί καταδότες είχαν τσίπα και φορούσαν κουκούλες. Οι τωρινοί φοράνε μόνο μάσκες.
Από πότε ένας προισταμενος πρέπει να κλείνει τα μάτια στις παρανομίες των υφισταμένων του. Ο Μητροπολίτης Δράμας δεν τους κάλεσε (όπως μπορούσε) να τους θέση σε αργία γιατί δεν τήρησαν τις εντολές του και τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου. Είπε πως θα καταφύγει στην Δικαιοσύνη. Αν αυτοί οι ιερείς δεν έχουν παρανομήσει θα αθωωθούν. Απλά και κατανοητά. Διαφορετικά τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια να μην καταφεύγουν στην Δικαιοσύνη αν νομίζουν ότι κάποιος πιστός με παράνομο τρόπο του πήρε ένα μετρό χωράφι.
Κατάπτυστη η ενέργεια του μητροπολίτη.
Κατάπτυστος και ο έπαινος από μέρους σου.
Ντροπή και σε σένα 10:30.
Μπράβο eumenios για το υπέροχο σχόλιο.
Έχουμε επιπλέον τώρα και "θεολογική" θεμελίωση της ρουφιανιάς...
Βρέθηκε ένας δεσπότης να σταθεί στο ύψος του αξιώματός του και του την πέσαν τα χριστιανόπουλα που νομίζουν ότι θα αγιάσουν αν γεμίσουν με ιό τους άλλους ή αν θα νοσήσουν αυτοί από την ασθένεια. Χάλασε ο κόσμος!!!!!!!!!!
Στο μέτρο που οι Επίσκοποι- Μητροπολίτες γνωρίζουν καλά τη διάκριση. «τα του Θεού-Θεολογικά και Κανονικά- στο Θεό, τα λοιπά στους αρμόδιους. Και, αφού ως οι «εις τύπον και τόπον Χριστού» στην τοπική τους Εκκλησία εξηγούσαν τις σχετικές Συνοδικές Αποφάσεις στις οποίες υπακούει και εφαρμόζει πρώτα ο ίδιος και οφείλουν να ακολουθήσουν όλοι οι κληρικοί της Θεόσωστης περιφέρειας τους. Και εξαντλούσαν με το χάρισμα της Αγίας Διάκρισης την οφειλή της οικονομίας. Σε αυτό ή σε κάτι παρόμοιο ως απαραίτητο για το, «πάντα ευσχημόνως και κατά τάξιν γινέσθω»-1Κορ.14,40-όφειλαν όλοι να προχωρήσουν. Βλέπετε σε κάθε εποχή, δεν είναι λίγοι όσοι διεκδικούν το προνόμιο του … «χαρισματούχου». Περιττό, λοιπόν, να πει κανείς τι έγινε και ποια τα ακολουθούντα ήδη παρεπόμενα. Και ας ελπίσουμε ότι ο Χριστός που πονάει για τα θλιβερά μας καμώματα, θα βρει τον κατάλληλο φωτισμό να στείλει. Την ευχή Σας Άγιε Δράμας. Αθανάσιος Κοτταδάκης
Δεν μου λες Ευμένιε αν κάποιος κλέψει για να τα δώσει στους πτωχούς θα είναι καταδότης αυτός που θα υπόδειξη τον κλέφτη. Πρόσεξε γιατί χαλασμένος από συνείδηση μου φαίνεσαι. Ο Δράμας είπε αυτό που αν το έκανε νωρίτερα θα ήταν καλύτερη η κατάσταση. Για τους άλλους επισκόπους να γνωρίζουν ότι οι πλείστοι εξ αυτών είναι σε ανυποληψία υπό του λογικού ποιμνίου.
"Άξιος" ο καταδότης;
Πού καταντήσαμε...
Ποιος θα περίμενε τέτοιο κατάντημα από τη μεριά του μητροπολίτη...
Γεμίσαμε πατριούς και όχι πατέρες...
Κρίμα....τον είχα σε ψηλότερο επίπεδο.....
Εἰναι σωστό ένας πατέρας να οδηγεί τα παιδιά του στον Εισαγγελέα;
Η συμπεριφορά του δεσπότη της Δράμας είναι σκέτο δράμα...
Αν μη τι άλλο, η διάθεση αποπομπής στην (κοσμική) δικαιοσύνη υφιστάμενου από τον προϊστάμενο του δείχνει δημόσια παραδοχή αδυναμίας επιβολής του δεύτερου στον πρώτο, όπως και φυσικά πλήρη ανικανότητα επικοινωνίας και στοιχειωδέστατης συνεργασίας μεταξύ των.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι γεγονός επαινετό πολλώ δε μάλλον άξιο μίμησης!
Θερμά συλλυπητήρια 10:30...
Ρε παιδιά τι γίνεται εκεί στην Πάτρα; Όλοι οι αρνητές εκεί είστε μαζεμένοι ή απλά όσοι υπάρχουν σχολιάζουν εδώ; Δε φτάνει που κολλήσατε οι "σκληροπυρηνικοί" και πήρατε και άλλους στο λαιμό σας, έχετε το θράσος να κρίνετε και το Δεσπότη...
Τι άλλο θά δούμε!!!!!Δεσποτάδες ελάτε στα συγκαλάσας....θα μείνετε μόνοι σας...
Όταν έφθασαν στο σημείο οι συνοδικοί ιεράρχες να διακηρύτουν σε επίσημο συνοδικό ανακοινωθέν ότι η υγεία του σώματος συνιστά "το ύψιστο αγαθό επί της γης" sic τι να περιμένει κανείς;
Όταν οι αρχιερείς μας έχουν μετατραπεί σε λοιμωξιολόγους, υγειιονολόγους και εμβολιολόγους και ξεμπρατσώνονται φωτογραφιζόμενοι κατά τη στιγμή του εμβολιασμού τους και προπαγανδίζουν τον εμβολιασμό με εμβόλια ουσιαστικά αδοκίμαστα σε βάθος χρόνου τι άλλο να περιμένει κανείς;
Τολμούν να με κρίνουν αυτοί που δεν υπογράφουν.
Δημοσιεύω τα σχόλια σας, για να δουν οι σκεπτόμενοι το επίπεδο των φανατικών ανώνυμων «μασκοφόρων».
Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος για να ασχοληθώ με ….
Είθε ο Αναστάς Κύριος να σας χαρίσει φωτισμό.
Με ιό 10:51 μπορείς και συ να κολλήσεις εύκολα τον άλλο και κείνος εσένα.
Και γω κόλλησα και νόσησα παρόλο που φορούσα μάσκα ακόμη και στην τουαλέτα στο χώρο που δούλευα και όταν δεν υπήρχε άνθρωπος στο κτίριο, ακόμη και τις νυχτερινές ώρες.
Άσε λοιπόν τις εξυπνάδες και τις σοφιστείες.
Το θέμα μας είναι η αισχιστη συμπεριφορά του συγκεκριμένου μητροπολίτη στους ιερείς του την οποία κάθε εχέφρων πιστός οφείλει να καταδικάσει, είτε είναι υπέρ των κυβερνητικών μέτρων είτε όχι.
Οταν διάβασα αυτή την είδηση και τα λόγια του Σεβασμιωτάτου, αισθάνθηκα άσχημα μέσα μου. Δεν περίμενα να ακούσω τέτοιες δηλώσεις, περί καταγγελίας Ιερέων στον Εισαγγελέα.
Μήπως έχει διαστραφεί το αισθητήριο μου και συγχέω το σωστό με το λάθος ?
Η κατάσταση της συνείδησης μου είναι θέμα δικό μου και του πνευματικού μου, και οπωσδήποτε όχι του κάθε τυχάρπαστου ανωνύμου σχολιαστούν. Μαζέψου λίγο.
Έχουν το δικαίωμα να σε κρίνουν και οι ανώνυμοι.
Εσύ τους το δίνεις αυτό το δικαίωμα.
Επομένως να μην σου κακοφαίνεται.
Και πολύ καλά κάνουν και σε κριτικάρουν.
Προκαλείς αφόρητα. Τα τελευταία χρόνια έχεις αποκαλυφθεί.
Συμφωνώ με τον επίσκοπο στη Δράμα ως προς την τήρηση των μέτρων και των οδηγιών της Ι. Συνόδου.
Λίγο υπερβολικό το να πάει στον εισαγγελέα, θα δημιουργήσει άσχημο προηγούμενο και άσχημες αντιδράσεις.
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος συμμόρφωσης; Εξαντλήθηκαν όλοι;
Αν. Παν.
Εσένα να σε φωτίσει ο Θεός να συνέλθεις Αναστάσιε!
Γιατί αυτό που έκανες σήμερα είναι κάτι το ασύλληπτο!
Σοβαρή και υπεύθυνη η στάση του Μητροπολίτου. Πρόκειται για άντρα (έχει ξεχαστεί αυτή η λέξη) με γνήσιο εκκλησιαστικό ήθος. Τα περί αναφοράς του για προσφυγή στον εισαγγελέα ίσως είναι ένα ποιμαντικό τέχνασμα για να προλάβει χειρότερες καταστάσεις. Εύχομαι να βρει μιμητές. Δεν μπορεί εμείς να ιερείς να απαιτούμε υπακοή από τους άλλους όντας ανυπάκουοι.
Συγχαρητήρια και στον ιστολόγιο για την ουσιαστική του προσφορά στα εκκλησιαστικά και κοινωνικά δρώμενα.
Χριστός Ανέστη
π. Χριστόφορος Χρόνης
Αγρίνιο
Από πότε εφημέριος θα μου απαγορεύσει να προσκυνήσω τον Επιτάφιο επειδή φοράω μάσκα; Με ποιο δικαίωμα; Κουμάντο στο σπίτι του και στην οικογένειά του όχι σε μας. νομίζουν τις εκκλησίες τσιφλίκια τους οι ιερείς;;;
Αν ένας διευθυντής νοσοκομείου διαπιστώσει ότι κάποιοι γιατροί χρηματίζονται ή δεν είναι συνεπείς ή δεν ασκούν σωστά τα καθήκοντά τους δεν είναι εγκληματικό να μην πράξουν τα δέοντα; Αν δεν το κάνουν μας πειράζει και τους κατηγορούμε. Λειτούργημα το ένα (του ιατρού) λειτούργημα και το άλλο (του ιερέα). Και τα δύο σχετίζονται με την ζωή, αυτό το δώρο του Θεού.
Καιρός να γίνει παντού, αυτό που πρέπει. Η ατιμωρησία βλάπτει σοβαρά την κοινωνία μας. Ήδη, και με άλλα θέματα που βγήκαν τον τελευταίο καιρό, νιώθουμε ότι επιτέλους υπάρχει νόμος και δικαιοσύνη σιγά-σιγά. Δώστε κι εσείς, ιερείς, το καλό παράδειγμα και συμμορφωθείτε. Όχι μόνο λόγια και υπακοή σε αυτό που εσείς πρεσβεύετε, αλλά σε αυτό που λέει η Εκκλησία. Αν δεν συμφωνείτε με την Εκκλησία, μαζέψτε τα και φύγετε. Να δούμε τα "παλικάρια" τώρα. Ή μένετε για το μισθό; Συγνώμη που το λέω έτσι, αλλά πλέον η κατάσταση έχει γίνει προκλητική. Αρχιερείς, βάλτε τα πράγματα στη θέση τους.
Και διηγώντας τα να κλαις!
Καμία ΚΥΑ δεν υποχρεώνει τους μητροπολίτες που λειτουργούν και χοροστατούν να φοράνε μάσκα και κάποιος από αυτούς που κατά καιρούς ειρωνεύεται ως "τζάμπα μάγκες" και απαξιώνει τους παραδοσιακούς πιστούς φορούσε μάσκα ακόμη και τη στιγμή που κοινωνούσε τους πιστούς.
Άλλοι δεν αφήνουν τον κόσμο να τους φιλήσει το χέρι και άλλοι δίνουν το αντίδωρο σε... σακουλάκι!
Και άλλοι καταδίδουν στον εισαγγελέα τους ιερείς τους!
Δεν έχουν αφήσει τίποτε όρθιο!
«Λίγο σοκαριστικό από κάποιες πλευρές, αλλά ναι, δεν πάει άλλο. Την ευθύνη για όλο αυτό την έχουν οι εξυπνάκηδες που παριστάνουν τους σούπερ γεροντάδες, έχοντας δει πολλές ταινίες με σούπερ ήρωες.
Ανάμεικτα αισθήματα, όπως σε όλες τις διλημματικές καταστάσεις, αλλά όχι: καλά κάνει ο δεσπότης, αρκετά τους παραχαϊδέψαμε.
Εδώ παίζονται και ψυχές και ζωές.’
Εύη Βουλγαράκη
Μάζεψαν τους κάθε λογής βαρεμένους, τους χειροτόνησαν, εξέθρεψαν τους φανατικούς και τώρα τρέχουν στον εισαγγελέα να βρουν άκρη. Δε βάζουμε λουκέτο λέω εγώ...
«Δεν φοβάμαι ένα στρατό λιονταριών που διοικούνται από ένα πρόβατο. Φοβάμαι ένα στρατό προβάτων που τα διοικεί ένα λιοντάρι»
Τέτοιο λιοντάρι είναι ο Μητροπολίτης Δράμας. Τα λόγια του Μ. Αλεξάνδρου του ταιριάζουν. Ξέχασαν οι επικριτές του με το μυαλό χρυσόψαρου τους αγώνες του συγκεκριμένου ανθρώπου σε όσα η πολιτεία προσπάθησε να επιβάλει. Ξέχασαν το κόστος σε ανθρώπους που πέθαναν από κορονοιό στην Δράμα.
Το κακό ότι όσοι είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουν. Ο Άγιος Δράμας πόνεσε για τον άδικο θάνατο πολλών ψυχών εξαιτίας αυτών που τόπεζαν μάγκες. Να δω τώρα αν πάει στον εισαγγελία… την μαγκιά τους. Όλοι εσείς που ασκήστε κριτική στην θέση του φοβάστε γιατί σας αρέσουν τα ύπουλα και όχι η ανδρεία χριστιανική στάση «Εγώ ειμί». Δεν είστε χριστιανοί αλλά υποκριτές.
π. Βασίλειος Αμανατίδης
Τα αντικρουόμενα μηνύματα δημιουργούν σύγχυση στο ποίμνιο της Εκκλησίας. Ίσως θα έπρεπε, Αναστάσιε, για σοβαρά θέματα που δεν είναι μια "συζήτηση" αλλά αφορούν τη ζωή και την υγεία των ανθρώπων, να δημοσιεύεις μόνο τη θέση της Εκκλησίας. Ας μην κάνουν κακό και μέσα από το Ιστολόγιό σου άνθρωποι (λαϊκοί, κληρικοί, μοναχοί) που βρίσκονται σε πλάνη. Αυτό, νομίζω, είναι "έμμεση" ευθύνη.
Επιτρέπεται σε κληρικούς, ασχέτως βαθμίδος, να προστρέχουν σε κοσμικά δικαστήρια; Δεν υπάρχει σχετικός κανόνας που το απαγορεύει;
Επαναλαμβάνω την ερωτησή μου.
Επιτρέπεται σε κληρικούς, ασχέτως βαθμίδος, να προστρέχουν σε κοσμικά δικαστήρια; Δεν υπάρχει σχετικός κανόνας που το απαγορεύει;
Χριστός Ανέστη.
Ταπεινά φρονώ κ. Αναστάσιε ότι η παρούσα αντίδρασή σας είναι λανθασμένη.
Μπορείτε αν θέλετε μέσω του blogger να αποκλείσετε τους ανώνυμους σχολιαστές από το blog σας - όπως συμβαίνει σε πολλά ανάλογα blog.
Αποδεχόμενος όμως την παρουσία τους, επιτρέποντας τους να γράφουν, δεν μπορείτε να τους «μέμφεστε» εκ των υστέρων ότι είναι ανώνυμοι, εφόσον εσείς τους έχετε παράσχει αυτό το δικαίωμα.
Στον περίεργο κόσμο του διαδικτύου έχει ταυτιστεί η ανώνυμη (ή με ψευδώνυμο) παρέμβαση περί των εκκλησιαστικών ζητημάτων με τον μη κατ' επίγνωση ζηλωτισμό. Αυτό το φαινόμενο όμως δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί επικριτικά ή απορριπτικά. Οι μη κατ' επίγνωση ζηλωτές δεν αντέχουν στο διάλογο με επιχειρήματα: αυτό είναι το όπλο σας.
Προς: 6 Μαΐου 2021 - 2:37 μ.μ.
Σεβαστέ μου π. Νικόλαε
Όντως ηγέρθη ο Κύριος.
Δημοσιεύω εκ διαμέτρου αντίθετα κείμενα διότι πιστεύω ότι από την γνώση πολλών απόψεων κάτι καλό μπορεί να πρόκυψη.
Σας ευχαριστώ για την υπόδειξη σας με την οποία συμφωνώ μεν αλλά έχω διαλέξει να υπάρχει και ο αντίλογος. Από την στιγμή που επέλεξα να πάρω θέση ανέμενα αντιδράσεις και ενορχηστρωμένη επίθεση.
Η αντίδρασή μου ήταν για να καταδείξω ότι με την σιωπή μου δεν σημαίνει ότι συναινώ.
Σας ευχαριστώ για τις κατά καιρούς παρεμβάσεις σας και για το ότι είσθε επισκέπτης. Ευελπιστώ στην μακροθυμία σας.
Παρακαλώ για την ευλογία σας.
Στέλνω σε πολλά «χριστιανικά» μπλοκ σχόλια τα περισσότερα υπακούον σε γραμμή και συμφέροντα και τα διαγράφουν. Ο Αναστάσιος συνήθως τα δημοσιεύει.
Συνέχισε κ. Αναστάσιε στην ίδια γραμμή και πάντα ανεξάρτητος.
Συγγνώμη αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά.
Απο την στιγμή που φοράς την μάσκα για να προστατευτείς απο τους ιούς και τα μικρόβια, τα οποία εισέρχονται στον οργανισμό μέσω του αναπνευστικου, το να την βγάλεις και να προσκυνησες τον Επιταφιο, αυτό ακυρώνεσαι άμεσα.
Για αυτό τον λόγο, η εν γένει μασκοφόρια, κατ εμέ, είναι προβληματική, καθώς η στοματική κοιλότητα δεν μπορεί να μείνει όλες τις ώρες φραγμενη.
Έτσι εάν είσαι στην δουλειά σου, λόγου χάριν, 7.30 ώρες θα φοράς την μάσκα, αλλά στο διαλλειμμα της εργασίας σου, θα την βγάλεις για να φας, μαζί με τους συναδέλφους σου. Άρα όλος ο κόπος πήγε χαμένος, σε μισή μόνο ωρίτσα.
1) Θυμίζω ότι ο Δεσπότης Δράμας, με αφορμή το Ουκρανικό, είχε δηλώσει ότι αισθάνεται την Μητρόπολή του ως κανονικό έδαφος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, υπονοώντας ότι εάν η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος υιοθετούσε στάση διάφορη του Πατριαρχείου στο θέμα αυτό, εκείνος δεν θα εφήρμοζε την σχετική απόφαση! Τώρα, μέμφεται τους ιερείς του διότι δεν εφήρμοσαν την απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά…υιοθέτησαν, προφανώς, την διάφορη πρακτική του Οικουμενικού Πατριαρχείου, το οποίο «ανέστησε» την δωδεκάτη!!
2) Οι Ιεροί Κανόνες, τους οποίους ενεθυμήθη ο Δεσπότης Δράμας για να κατοχυρώσει την εξάρτησή του από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, επιτρέπουν την προσφυγή στην κοσμική δικαιοσύνη Αρχιερέως για κανονικά παραπτώματα ιερέων του;
3) Ποια ποινική διάταξη παρέβησαν οι ιερείς του και θα υποβάλει εις βάρος τους μηνυτήριο αναφορά; Εάν πάλι δεν προτίθεται να υποβάλλει εις βάρος τους μηνυτήριο αναφορά, αλλά καταφέρθηκε εναντίον τους για να τους εκφοβίσει απλώς, μήπως διέπραξε το αδίκημα της συκοφαντικής τους δυσφημίσεως, ότι δήθεν διέπραξαν ποινικό αδίκημα, εν γνώσει του ότι δεν διέπραξαν τέτοιο;
4) Δεν γνωρίζει ο Δεσπότης Δράμας ότι η άποψη του Αρχιεπισκόπου μας για την ώρα της Αναστάσεως ήταν διαφορετική και ότι εκβιάσθηκε από το καθεστώς για να προσχωρήσει στην δική τους άποψη; Δεν γνωρίζει τις αντιρρήσεις των συνεπισκόπων του και τους χαρακτηρισμούς που επιδαψίλευσαν στην απόφαση αυτή του καθεστώτος, όπως π.χ. ο Άγιος Ιερισσού;
5) Από πότε Επίσκοπος χρησιμοποιεί τα ΜΜΕ για την προβολή και επίλυση ενδοεκκλησιαστικών ζητημάτων; Θα ήθελε και οι ιερείς του να κάνουν χρήση της ιδίας ευχερείας ή και οι πιστοί που διαφωνούν μαζί του;
6) Για την φράση «όποιος φορά μάσκα να μην πλησιάσει τον Επιτάφιο», ρώτησε τον ιερέα που την είπε τι εννοούσε; Μήπως ήθελε να επισημάνει το άτοπο απλώς της προσκυνήσεως του Επιταφίου, κατά την ώρα της προσκυνήσεως, χωρίς αφαίρεση της μάσκας; Ο ίδιος ο Δεσπότης πώς προσκυνά και πώς κοινωνεί; Με μάσκα;
Άστους να βρίζουν κ. Αναστάσιε. Εσύ συνέχιζε το σπουδαίο ενημερωτικό σου έργο. Να σε έχει ο Θεός καλά.
Έχω την γνώμη ότι ο επίσκοπος είναι πατέρας και δεν διώχνει τα παιδιά του ,τα φωνάζει κοντά του , συζητάει μαζί τους έτσι λύνονται τα όποια προβλήματα,το να διώχνουμε τα παιδιά μας δεν είναι νουθεσία αντίθετα αποτελέσματα θα επιφέρουμε, σκεπάζουμε όπως είχε πει ο Άγιος Κωνσταντίνος δεν διαπομπεύουμε στα ΜΜΕ .
Επίσκοπος που έχει την ευθύνη απέναντι στην ζωή του λαού του δεν φοβάται τις επιπολαίες κρίσεις. Είναι σπουδαίος. Δεν τον γνωρίζω αλλά τον πάω.
Κανείς σχολιαστής δεν έβρισε τον Αναστάσιο 6:43 που θέλεις να μας τον παρουσιάσεις και σαν θύμα...
Μάθε πρώτα τι σημαίνει ύβρις και μετά πιάσε το πληκτρολόγιο.
κ. Αναστάσιε, πολύ καλά κάνετε και δημοσιεύετε όλες τις απόψεις και ο καθένας έτσι κι αλλιώς θα δώσει λόγο στον Κύριο εν ημέρα Κρίσεως. Όταν ήμουν ζηλωτής ου κατ’ επίγνωσιν, έκαμνα ακριβώς αυτό: με το που έβλεπα κάποια ανάρτηση προερχόμενη από κάποιον που είχα ήδη ταμπελιάσει ως οικουμενιστή ήέστω χλιαρό κατ’ εμέ χριστιανό, ο οποίος είχε αντίθετη με εμένα γνώμη, αμέσως και σχεδόν πριν καν διαβάσω (ποτέ προσεκτικά) τον άρθρο του έγραφα σχόλιο κατακεραυνώνοντάς τον με ότι λόγια μπορούσα, κυρίως για να υπάρξει οπωσδήποτε αντιλογία και μην μείνουν τα λόγια του στον αέρα του διαδικτύου και πάθουν οι υπόλοιποι ζημιά. Με την χάρη του Θεού και τις προσευχές πολλών ανθρώπων συνήλθα από την μέθη αυτήν και είμαι στην πορεία της ειρήνευσης με τους συνανθρώπους μου. Με την ευκαιρία της παρούσης ανάρτησης και των σχολίων, θα ήθελα σε όλους, όσοι μέμφονται τον Δράμας με ανήκουστα λόγια, αλλά και τους εραστές της ακριβείας (οι οποίοι συχνά κάνουν επιλεκτική εφαρμογή κανόνων και γενικώς ενός προσωπικού τους εκκλησιαστικού δικαίου και νομιζόμενης ορθοπραξίας) να παραπέμψω στους παρακάτω ΙΕΡΟΥΣ Κανόνες που αφορούν στην χρήση βίας από τις αρχές σε περιπτώσεις ανυπότακτων ιερέων στις οδηγίες των επισκόπων τους: ο Θ (9ος) της ΑΒ Συνόδου (…τούτους δια της προς τους κατά τόπον άρχοντας εγκλήσεως ουδείς κωλύει σωφρονίζεσθαι), ο Ε (5ος) της Αντιοχείας (… τους θορύβους και στάσεις τη Εκκλησία παρεισάγοντας, δια της έξωθεν χειρός κανόνισε επιστρέφεσθαι) και ο ΝΖ (57ος) της Καρθαγένης (επέμβαση της αρχής προς συμμόρφωση ανυπάκουου επισκόπου). Την επέμβαση των αρχών όρισαν δλδ οι Άγιοι Πατέρες μας με πάνω από 1 Σύνοδο και όχι στο πόδι. Χριστός Ανέστη!
κ Αγγελίδη συγχαρητήρια!
Γ. Δ. Μαρκάκης
Συγχαρητήρια στον Σεβασμιότατο!
Ο Ποιμήν ο καλός πρέπει να μεριμνά για την προστασία των προβάτων και όχι να αφήνει τους λύκους να του το καταστρέφουν
Θερμά συγχαρητήρια στον κ.Ιωαννίδη.
Μακράν το καλύτερο σχόλιο.
Όσοι έσπευσαν να κατακρίνουν τον Μητροπολίτη Δράμας ας διαβάσουν την απάντησή του.
http://anastasiosk.blogspot.com/2021/05/blog-post_43.html
Δεν κατακρίνουμε κανέναν. Εκφράζουμε μία διαφωνία με κόσμιο τρόπο.
Το πλήρωμα της Εκκλησίας έχει δικαίωμα να διαφωνή και να εκφράζη την διαφωνία του, επειδή αποτελείται από λογικά όντα.
Αλλωστε εάν τα σχόλια δεν είναι κόσμια, υπάρχει η διαγραφή, η οποία πολλές φορές είναι ορμητική και παρασύρει και ευπρεπή σχόλια με επιχειρήματα, τα οποία όμως δεν αρέσουν στον ιστολόγο.
Νομίζω πάντως ότι οφείλουν οι Κληρικοί, και ιδιαίτερα οι Επίσκοποι να μάθουν να δέχωνται την διαφορετική άποψη, ειδικά όταν πρόκειται για σοβαρά θέματα εκκλησιαστικής τάξεως.
Και με αφορμή τα λεγόμενα του Ανωνύμου 12:45.
Για το εάν, πότε, πώς και πού μπορεί ο λαϊκός να εκφράζεται για εκκλησιαστικά θέματα, πάλι θα ήθελα να παραπέμψω τους υπερασπιστές του νομιζόμενου δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης πάνω σε εκκλησιαστικά θέματα την υποσημείωση του Αγίου Νικοδήμου (τον οποίο καμαρώνουν οι εραστές της ακρίβειας) στον Η’ κανόνα της Δ’ Οικουμενικής Συνόδου όπου λέει κατηγορηματικά: «Δι’ ο και εν τη ι΄ πράξει της επί Βασιλείου του Μακεδόνος γενομένης συνόδου, ορθότατα κατά τούτο γέγραπται, «δεν είναι συγκεχωρημένον εις κανένα οιονδήποτε λαϊκόν, ή να κινή λόγον δια εκκλησιαστικάς υποθέσεις, ή να αντιστέκεται εις ολόκληρον εκκλησίαν, ή οικουμενικήν Σύνοδον. Διότι το να ανιχνεύει, και να εξετάζει τινάς τα τοιαύτα, τούτο είναι έργον των Πατριαρχών και ιερέων και διδασκάλων, εις τους οποίους εδόθη εκ Θεού να λύουσι, και να δένουσιν, Ο γαρ λαϊκός, καν και είναι γεμάτος από κάθε σοφίαν και ευλάβειαν, όμως λαϊκός πάλιν είναι, και πρόβατον, αλλ’ όχι και ποιμήν, ο δε Αρχιερεύς, καν και δείχνη κάθε ανευλάβειαν, αλλ’ όμως Ποιμήν είναι, έως οπού ευρίσκεται εις τον τόπον των Αρχιερέων. Όθεν δεν πρέπει τα πρόβατα να αντιφέρωνται κατά των ποιμένων». Ας προσέξουμε λοιπόν.
Δοξάζω τον Θεό που μας έπλασε κατ' εικόνα Του, μας έδωσε λογική και ελευθερία, μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την επιστήμη, και που η επιστήμη προχωράει χάρη στις θυσίες και την εργασία τόσων ανθρώπων, χάρη στην τεχνογνωσία, και έφτιαξαν τόσους τύπους εμβολίων σε τόσο λίγο χρόνο.
Δοξάζω τον Θεό και γιατί καθώς θα αναπτύσσω αντισώματα θα μπορώ στο μέλλον να συναντηθώ ξανά με ανθρώπους δίχως να κινδυνεύω να τους βάλω σε θανάσιμο κίνδυνο. Δοξάζω που η ανθρωπότητα θα επιβιώσει και δεν θα βιώσει την κατάσταση του Μαύρου Θανάτου που αφάνισε τα 2/3 του πληθυσμού της Ευρώπης.
Δοξάζω επίσης τον Θεό που χάρη στο εμβόλιο δεν θα γίνω δολοφόνος, και μου χαρίστηκε άλλη μια φορά.
Γιατί γνωρίζω πολύ καλά, και από προηγούμενους καιρούς, πως το να μη γίνεις δολοφόνος είναι συχνά θέμα τύχης, τόπου και χρόνου, κοινωνικής τάξης κοκ. Ιδίως σήμερα το να μη γίνεις δολοφόνος είναι το να μην έχεις ένα τεράστιο ΕΓΩ και να πιστεύεις ότι τα ξέρεις καλύτερα από γιατρούς και υπεύθυνους και να διασπείρεις τον θάνατο με τις ηλίθιες ιδέες σου και με το ίδιο το κορμί σου, και την αναπνοή σου, έτσι, για το γούστο. Για να συντηρείς τον μύθο ότι είσαι κάτι ξεχωριστό από τον μέσο όρο και γαία πυρί μειχθήτω.
Εύη Βουλγαράκη
Συγγνώμην, αλλά η θεωρία του ασθενούς που γίνεται δολοφόνος, δεν μού φαίνεται πολύ λογική.
Σε μία οικογένεια που ζεί όλη μαζί, αν ένα μέλος νοσήση, οι υπόλοιποι πρέπει να τον αντιμετωπίζουν ως δολοφόνο τους ?
Αρκετοί γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό κόλλησαν τον ιό, προσπαθώντας να νοσηλεύσουν ασθενείς. Μόλις οι ασθενείς θεραπευτούν, θα πρέπει να συλληφθούν και να οδηγηθούν στη φυλακή ως δολοφόνοι των ιατρών ?
Υπάρχει κάποια υπερβολή νομίζω.
Κυρία Βουλγαράκη, γιατροί και μάλιστα έγκριτοι, έχουν κατά καιρούς εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις και ενστάσεις για τα συγκεκριμένα εμβόλια τα οποία παρήχθησαν και κυκλοφόρησαν σε συνθήκες εξαιρετικά συμπιεσμένου χρόνου και κατά παράβαση της θεσμοθετημένης επιστημονικής διαδικασίας.
Έχουν δε δημοσιεύσει τις θέσεις τους αυτές σε έγκριτα ιατρικά περιοδικά.
Επιπρόσθετα, Γαλλικό κέντρο αξιολόγησης φαρμάκων έχει αιτηθεί την απόσυρση τεσσάρων τύπων εμβολίων κατά της covid.
Λένε μερικοί πως με τα εμβόλια σου εμφυτεύουν τσιπάκια με το χάραγμα του Αντιχρίστου...
Αφού Αντίχριστος-φυσικό πρόσωπο δεν υπάρχει ακόμα για ποιό λόγο «σφραγίζονται» οι άνθρωποι;
Απλά «σφραγίζονται» μερικοί με το γενικό όνομα «Αντίχριστος» και τους κρατάμε κατάψυξη μέχρι να έρθει ο αρχηγός;...
Ν
Δημοσίευση σχολίου