Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΙΛΑΡΟΣ ΣΟΦΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΓΕΙΩΤΗΣ


 
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΙΛΑΡΟΣ ΣΟΦΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
 
Οι πολιτικοί ως πρόσωπα δεν παύουν να είναι αδέρφια μας έστω τζι αν μας νευριάζουν συχνά γιε μου.. Εν τους εμίσησα αγαπώ τους παρά τα λάθη τους τες διώξεις τες πολλές που μου εκάμαν. Διαφωνώ με τις ατομοκρατικές ιδεολογίες τους τις καταστροφικές κάποτε επιλογές τους. Ελπίζω στη μετάνοιαν τους την εσωτερικήν τους αλλαγήν γιατι πολλά μπορει να δωρίσει στον τόπον μας. Αντιστέκομαι σε καταστροφικές τυχόν επιλογές τους. Ως ευθύνην έχων επιτελώ το καθήκον μου ομιλώ αλλά προσπαθώ αγωνίζομαι να το πράττω με μέτρον και διάκρισήν .Οι φωνασκίες δεν βοηθούν.
Άμαν όμως ζημιώνουν την πατρίδαν μου την μάναν μας Εκκλησίαν η λύπη εν μεγάλη.Άμαν διώκουν της παραδόσεως πράγματα και γράμματα και θάμματα πκιάννει με λλίον τζείνη αγάπη της ελευθερίας τζιαι φωτός που πκιαννέν τον παππουν μας τον Μακρυγιάννην.
Τζείνη εν δύσκολή ώρα να μεν πεις να μεν κάμεις ακρότητες.Ούλλα εν υπομονή τζιαι αγάπην γιε μου.Στα γόνατα πρώτα γιε μου τζιαι έσιει ο Θεός.
Εξαλλού οι πολιτικοι εν ανθρώποι με πάθη και αρετές.Τρεπτοι όπως ούλλοι μας.Πότε με το καλόν πότε με λάθη μικρα μεγάλα.
Που τα ψη γλέπει μας ο Θεός.
Αν επεριμέναμεν που τες πολιτικές μόνον
ο τόπος ήτουν ναν μια έρημος.
Θαρσείτε γιε μου εννα ρέξουν τζιαι τούτες οι μέρες να πνάσουν νάκκον οι ανθρώποι.
Έτσι μου τάπεν ο ίλαρος σοφός .Ο ,τι αθθυμουμουν έγραψας σας το..
Καλημέρα με ειρήνη εν ταις καρδίες ημων τζιαι δώστε τζιαι κανενου φτωχου απου το φαγητόν σας
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΓΕΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: