Μητροπολίτης Αργολίδος: Η αγελάδα και το εμβόλιο
Του Μητροπολίτη Αργολίδος Νεκταρίου
Παρατηρούμε τούτες τις μέρες, ύστερα από μία
πρόσκαιρη ύφεση, ο κορονοϊός να επανέρχεται δριμύτερος. Τα κρούσματα να
αυξάνουν αλματωδώς. Η επιστημονική κοινότητα να κρούει, τον κώδωνα του
κινδύνου. Η πολιτεία με αγωνιώδεις εκκλήσεις να προσπαθεί να πείσει για την
αναγκαιότητα του εμβολιασμού, ζητώντας μάλιστα την αρωγή της εκκλησίας. Στόχος
η επίτευξη της ανοσίας, που μπορεί να τιθασεύσει τον ιό και τις συνεχείς
μεταλλάξεις του.
Μία ομάδα που δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί είναι όσοι φοβούνται τις παρενέργειες. Είναι κατανοητό, τόσα που ακούν να έχουν μία κάποια δικαιολογία να διστάζουν. Όμως οι ίδιοι άνθρωποι παίρνουν κάποια φάρμακα. Μερικοί μάλιστα είναι κινητό φαρμακείο. Αλήθεια έχουν διαβάσει το συνοδευτικό φυλλάδιο με τις οδηγίες και παρενέργειες; Τρομάζεις πολλές φορές απ’ αυτά που διαβάζεις και διστάζεις να πάρεις το συγκεκριμένο φάρμακο. Γι’ αυτό και πολλοί γιατροί συστήνουν στους ασθενείς, να μην διαβάζουν τις παρενέργειες! Φάρμακο σημαίνει φαρμάκι και αφού το φάρμακο έχει ενέργεια, θα έχει και παρενέργεια. Όμως χάρη σ’ αυτά τα φάρμακα ζούμε οι περισσότεροι και χάρη σ’ αυτά ο μέσος όρος ζωής έχει ανέβει.
Μου έλεγε ένας φίλος γιατρός ότι όταν
πρωτοβγήκε το πρώτο εμβόλιο, νομίζω του δαμαλισμού, κυκλοφόρησε η φήμη ότι ο
άνθρωπος θα μεταβληθεί σε … αγελάδα! Μου έδωσε μάλιστα «το ημερολόγιο του
2021 των εκδόσεων ΒΗΤΑ, με τίτλο, “Ιατροί και ασθενείς στη χαρακτική”,(1609 –
1840), όπου οι γελοιογράφοι διακωμωδούν τους αντιεμβολιαστές και τις φοβίες
τους. Σε μια γελοιογραφία δείχνει ανθρώπους να εμβολιάζονται και σε λίγο να
βγαίνουν από το σώμα τους αγελάδες! Σήμερα εκτός από τα τσιπάκια που
«εμφυτεύονται» στο σώμα μας, κάποιοι ισχυρίζονται ότι όσοι εμβολιάστηκαν θα
βγάλουν κέρατα στο κεφάλι και ουρά! Σε μία άλλη γελοιογραφία δείχνει τον Edward
Jenner (1749 – 1823), που ήταν επινοητής του εμβολιασμού κατά της ευλογιάς, με
άλλους δύο συναδέλφους του, να απομακρύνουν τους αρνητές του εμβολιασμού, που
αποχωρούν με κατάρες! Κάθε ομοιότητα με τα καθ’ ημάς, είναι απλώς
συμπτωματική…
Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ένα περιοδικό του
1960. Μεταξύ των άρθρων ήταν ένα για την αξία και την αναγκαιότητα του
εμβολιασμού. Και τότε υπήρξαν αντιεμβολιαστές, αλλά η απήχηση τους ήταν
μικρή.
Το κίνημα του αντιεμβολιασμού επιτάθηκε με τον Η1Ν1
πριν από μία δεκαετία, αλλά τώρα πλέον έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.
Μπορούμε λοιπόν να κατανοήσουμε την ομάδα αυτών που
διστάζει. Με μία πληρέστερη ενημέρωση, η διστακτική αυτή ομάδα, μπορεί να
πεισθεί.
Εκεί όμως που είμαι απαισιόδοξος είναι στο κομμάτι
εκείνο του πληθυσμού που έχει ιδεολογικοποιήσει ή έχει δώσει διαστάσεις
μεταφυσικές στο πρόβλημα. Και δεν εννοώ μόνο τους χριστιανούς, αλλά και όλους
όσοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι σε μία ιδεολογία, όπου απαγορεύεται η κριτική
σκέψη, η ελευθερία επιλογής και η προσωπική ευθύνη πάει στο περιθώριο. Όταν δεν
αντέχεις την ελευθερία σου και την προσωπική σου ευθύνη, ψάχνεις για ένα
«καταφύγιο ιδεών», κάπου να κουρνιάσεις να παραδώσεις την ελευθερία, τη σκέψη,
την ευθύνη και να παίρνεις «γραμμή» από κάποιο άλλο κέντρο ή πρόσωπο.
Αυτή ακριβώς είναι η λειτουργία της σέκτας.
Απροκάλυπτα ο γκουρού Μαχαράτζι πριν χρόνια, καλούσε τους οπαδούς του «να
πετάξουν το μυαλό τους στο σκουπιδοτενεκέ και ν’ ακολουθήσουν το δικό του
μυαλό!»
Κάθε σέκτα δείχνει υπερβολική αφοσίωση σε κάποιο
πρόσωπο, (γκουρού, «γέροντα», λαοπλάνο) ή σε κάποια ιδέα. Απαιτεί ολοκληρωτική
αφοσίωση. Ξέρει να χρησιμοποιεί, να χειρίζεται, να πείθει, να τρομοκρατεί, να
εξαναγκάζει, να ελέγχει, να ταπεινώνει. Δεν επιτρέπει την κριτική, με τη
δικαιολογία ότι όταν αγωνίζεσαι για μία ιδέα ή ένα σκοπό, όταν είσαι στην πρώτη
γραμμή της μάχης, δεν έχεις την πολυτέλεια της κριτικής. Μόνο μάχεσαι…
Στις σέκτες, ιδεολογίες, ολοκληρωτικά κόμματα ή
καθεστώτα, όλα είναι τακτοποιημένα. Έχει μεριμνήσει το «κυβερνών στόμα» να
υπάρχουν έτοιμες απαντήσεις, προκατασκευασμένα τσιτάτα για όλους και για όλα.
Τα μέλη δεν έχουν μάθει στο διάλογο, δεν έχουν μάθει να ακούνε τον συνομιλητή
τους. Μοιάζουν σαν κουρδισμένοι και απαγγέλουν το ποίημα, την έτοιμη και
μασημένη τροφή, που τους έχει δοθεί από πάνω. Υπερασπίζονται την ιδεολογία τους
μ’ έναν πρωτόγονο φανατισμό που πολλές φορές καταντάει επικίνδυνος. Τα μέλη και
οι οπαδοί έχουν την αίσθηση ότι είναι οι «εκλεκτοί» οι «σεσωσμένοι». Το
σύνθημα «Εμείς και οι άλλοι», είναι η πρώτη παγίδα της σέκτας.
Και αφού αυτοί είναι οι «εκλεκτοί» δεν φταίνε σε
τίποτα. Για όλα φταίνε οι άλλοι: Το κεφάλαιο, οι σκοτεινές δυνάμεις, οι
πολυεθνικές, ο σιωνισμός, η παγκόσμια μυστική υπερκυβέρνηση, ο αντίχριστος κ. λ
π. Πάντα σε κάθε κρίση υπάρχει κάτι για να δαιμονοποιήσουν και το οποίο θα
πρέπει να το καταγγείλουν, να του επιτεθούν, να διαδηλώσουν στους δρόμους.
Όταν κανείς έλθει αντιμέτωπος με τέτοιες
καταστάσεις και πρόσωπα, είναι εκ των προτέρων χαμένος. Μάταιος κόπος. Κάθε
συζήτηση με ιδεολόγους, ιδεοληπτικούς, φανατισμένους, παρανοϊκούς, εκουσίως
ανοηταίνοντας, είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. «Με τη βλακεία και οι Θεοί
ακόμη δεν τα βγάζουν πέρα», έλεγε ο Σίλλερ.
Γράφει γι’ αυτό το φαινόμενο ο Χ. Γιανναράς:
«Αυτός είναι ο λόγος που αποδείχνεται πάντα
μάταιη κάθε προσπάθεια (έστω κι αν γίνεται με την πιο γνήσια ανθρώπινη
συμπάθεια) να υποδείξεις λάθη, νευρωτικές μονομέρειες ή μικρονοϊκές αφέλειες σε
ανθρώπους στρατευμένους και εγκλωβισμένους ψυχολογικά σε οποιοδήποτε ιδεολογικό
καταφύγιο. Δεν υπάρχουν περιθώρια διαφωνίας, διαλόγου, κριτικής αντιπαράθεσης ή
επιχειρηματολογίας, όταν ο άλλος νιώθει έστω και ασυνείδητα ότι του αμφισβητείς
τα ερείσματα που τον δικαιώνουν στα ίδια του τα μάτια…
… Αυτός ο τύπος ανθρώπου, εγκλωβισμένος σε
κάποια σέκτα, ιδεολογία κ. λ π, σαρκώνει μια τραγικότητα που αξίζει πολλή
συμπόνοια και ανεκτική κατανόηση. Γνώρισα τέτοιους ανθρώπους στρατευμένους στον
ορθόδοξο χριστιανισμό ή στον ορθόδοξο μαρξισμό ή στον τροτσκισμό ή στον μαοϊσμό
ή στον ρωμαιοκαθολικό κλήρο ή σε προτεσταντικές σέκτες. Και λέω ότι αξίζει να τους
συμπονάει κανείς, γιατί μόνο από φοβερή εσωτερική ανασφάλεια γαντζώνεται ο
άνθρωπος έτσι απεγνωσμένα στη σιγουριά μίας ολοκληρωτικής ιδεολογίας και
μάχεται γι’ αυτήν, δηλαδή για την σιγουριά του, με νύχια και με δόντια.
Επιλέγει αθέλητα την τραγική μοναξιά του «εκλεκτού», του «ασυμβίβαστου», του
«γνήσιου ορθόδοξου», του «αγωνιστή με συνέπεια». Μα κάπου βαθιά μέσα του
σφαδάζει το χαμένο του πρόσωπο, η δίχως ταυτότητα ψυχή του».
Αφορμή να γράψω τούτες τις γραμμές, στάθηκε μία
φωτογραφία από τις αντιεμβολιαστικές διαδηλώσεις που έγιναν την περασμένη
εβδομάδα. Όπως πάντα η πλ. Συντάγματος είναι ο κοινός τόπος όλων των αντί… Ένας
νεαρός ρασοφόρος σε έξαλλη κατάσταση μ’ ένα μεγάλο σταυρό σα λάβαρο και πίσω
του πλήθος μαινόμενων «χριστιανών», με αναπεπταμένες σημαίες να ωρύονται κατά
του εμβολίου, που περιέχει τσιπάκι, κατά του Γκέιτς, της C.I.A. Ένιωσα βαθιά
θλίψη. Όχι μόνον γιατί είναι επικίνδυνοι για τη δημόσια υγεία και τις ζωές των
άλλων, αλλά γιατί δίνουν μία άθλια εικόνα της εκκλησίας. Καπηλεύονται την πίστη,
ευτελίζουν την αγωνία των ανθρώπων που αναζητούν διέξοδο στα υπαρξιακά τους
προβλήματα. Ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος αρκετά υποψιασμένος, τα τελευταία
χρόνια, έπειτα από προσωπική του αναζήτηση, είχε αρχίσει μια προσέγγιση με την
εκκλησία. Βλέποντας τη στάση των κατ’ όνομα χριστιανών στην περίοδο της
πανδημίας, απογοητεύτηκε. Είπε στο φίλο του, που όλο αυτό τον καιρό του
συμπαραστάθηκε στις αναζητήσεις του.
– Μην μου ξαναμιλήσεις για εκκλησία. Το κεφάλαιο
αυτό έκλεισε για μένα.
Άραγε όλοι αυτοί οι φανατισμένοι κι εγκλωβισμένοι
στις ιδεοληψίες τους, έχουν υποψιαστεί τις οδυνηρές συνέπειες της αφροσύνης
τους. Αναρωτιέμαι, ο λόγος του Ιησού Χριστού « δι᾿ ὑμῶν βλασφημεῖται το ὄνομα
μου ἐν τοῖς ἔθνεσι», τους έχει ποτέ προβληματίσει;
Να λοιπόν γιατί είμαι απαισιόδοξος. Το
αντιεμβολιαστικό κίνημα, που εκπροσωπείται κυρίως από «ιδεολόγους»
εγκλωβισμένους στα ιδεολογικά τους καταφύγια, είναι σχεδόν αδύνατο να
τιθασευτεί. Ακούγεται ότι θα υπάρξει υποχρεωτικός εμβολιασμός. Οι ευαίσθητοι
στις δημοκρατικές διαδικασίες, αντιδρούν και μιλούν για αντισυνταγματικότητα.
Δεν αμφιβάλω ούτε συμφωνώ με δικτατορικές μεθόδους. Όμως όταν κάποιοι γίνονται
δημόσιοι κίνδυνοι; Όταν το παιδί σου παίζει με τα σπίρτα πάνω από ένα καζάνι
βενζίνη, δεν συζητάς, ούτε χάνεις τον χρόνο σου να του εξηγήσεις. Γιατί δεν θα
προλάβεις. Του αρπάζεις τα σπίρτα από τα χέρια… Όταν ένας άλλος κουβαλάει ένα
μπουκάλι με βιτριόλι, δεν ανοίγεις συζήτηση του αρπάζεις το μπουκάλι από τα
χέρια…
Κάποτε πήγαν να δουν τον άγιο Αντώνιο κάποιοι
επισκέπτες. Ήθελαν να ακούσουν κάποιο λόγο από τον άγιο γέροντα. Ο άγιος
Αντώνιος τους είπε τρία πράγματα. Και στα τρία διαφώνησαν. Δεν ήταν
διατεθειμένοι ν’ ακούσουν και βέβαια να πράξουν. Τότε ο άγιος Αντώνιος, με
χιούμορ,(οι άγιοι πάντα έχουν χιούμορ), γυρίζει στο μαθητή του και του
λέει.
– Φτιάξε λίγο λαπά να φάνε και να πάνε στο καλό,
γιατί είναι άρρωστοι.
Έπειτα γυρίζει στους επισκέπτες και τους λέει:
– Τι να σας κάνω; Το ένα δεν μπορείτε, το
άλλο δεν το θέλετε… Ευχών χρεία.
Που σημαίνει, χρειάζεστε προσευχή. Αλλά
μάλλον ο άγιος εννοούσε αυτό που λέει και ο λαός μας, «χρειάζεστε
διάβασμα».
Όταν τα θύματα της πανδημίας είναι
εκατομμύρια (στην Ελλάδα έφτασαν τις 13,000, δηλαδή μία ολόκληρη πόλη), όταν
υπάρχουν τόσες μαρτυρίες ανθρώπων που πέρασαν αυτή την φοβερή δοκιμασία, με
τόσες συνέπειες στην υγεία τους, όταν τόσοι επιστήμονες κάνουν τεράστιους
αγώνες να σώσουν ανθρώπους και να ενημερώσουν με επιστημονικά στοιχεία κ. λπ.
κ. λπ. και ο άλλος επιμένει ότι ο COVID 19 είναι μία γριπούλα, ότι το εμβόλιο
είναι επικίνδυνο και αχρείαστο, τότε δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις. «Ευχών
χρεία». Διάβασμα. Και όχι απλώς διάβασμα. Χρειάζονται οι μεγάλοι εξορκισμοί του
μεγάλου Βασιλείου…
23 σχόλια:
Δυστυχώς!
γδμ
Τα θύματα της πανδημίας ....
Τα θύματα των εκτρώσεων....
Τα θύματα της πείνας στην Αφρική....
Τα θύματα του καρκίνου....
Τα θύματα της προπαγάνδας....
Τα θύματα του εμβολίου....
Γενικώς είμαστε θύματα.... εκτός αυτών που αποφασίζουν για μας....
Δέσποτα αφήστε τον λαό στην ελεύθερη επιλογή... δημοκρατία λέμε ότι έχουμε... άλλωστε ο εμβολιασμενος είναι ασφαλής κατά τα λεγόμενα των ιατρών...
Καλά τα λέει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολιτης μας
- Δημήτριος: Γέροντα, το απολυτίκιο του προφήτου Ηλίου λέει ότι είναι ο δεύτερος πρόδρομος της Παρουσίας Χριστού. Αυτός, καθώς είναι γνωστό, δεν κοιμήθηκε, όπως επίσης και ο Ενώχ. Θα έρθει ο προφήτης Ηλίας στην γη;
- Γ. Παΐσιος (χαμογελώντας): Ο προφήτης Ηλίας τροχάει και ετοιμάζει την μαχαίρα του! Και μάλιστα πρώτα θα αρχίσει από τους Πατριάρχες, δεσποτάδες, παπάδες και μοναχούς!
- Νικόλαος: Και λαϊκούς. - Γ. Παΐσιος: Τα δικά σας είναι αγνοήματα, ενώ τα δικά μας είναι αμαρτήματα (...) Έτσι δεν λέει η ευχή της θείας λειτουργίας; «Υπέρ των εμών αμαρτημάτων και των του λαού αγνοημάτων».
"Όταν δεν αντέχεις την ελευθερία σου και την προσωπική σου ευθύνη, ψάχνεις για ένα «καταφύγιο ιδεών», κάπου να κουρνιάσεις να παραδώσεις την ελευθερία, τη σκέψη, την ευθύνη και να παίρνεις «γραμμή» από κάποιο άλλο κέντρο ή πρόσωπο."
Και καλά αυτοί. Οι άλλοι που αναλαμβάνουν να "σκέφτονται" για αυτούς δεν αναλογίζονται τις ευθύνες τους;
Ας αναλάβει τότε και την ευθύνη των θυμάτων και των σοβαρών παρενεργειών των "εμβολίων" των δέκα μηνών ο π. Νεκτάριος.
Αφού τόσο πολύ πλειοδοτεί σε φιλοεμβολιαστικές θέσεις.
22 Ιουλίου 2021 - 3:51 μ.μ. Ο εμβολιασμένος θα είναι ασφαλής το πολύ για 1 έτος και θα εμβολιάζεται μέχρι να εξαφανισθεί η νόσος, η οποία όμως θα παραμένει γιατί θα την μεταδίνουν αυτοί που δεν εμβολιάζονται. Οι ανεμβολίαστοι είναι η αιτία που δεν σπάζει η αλυσίδα και διατηρούν την νόσο.
Eυχαριστούμε τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Ναυπάκτου και Αργολίδος για την ψυχική συμπαράσταση και ανακούφιση που μας προσφέρουν με τις επίκαιρες και άλατι ηρτυμένες θεολογικές παρεμβάσεις και άρθρα τους. Ευχόμαστε ο Θεός να τους δυναμώνει και χαριτώνει για να συνεχίσουν επί πολλά έτη το επωφελές για την Εκκλησία μας έργο τους.
Ελπίζουμε ο κλονισμός και ο σάλος που επήλθε στις ψυχές διαφόρων από τις ακραίες ιατροπολιτικές παρεμβάσεις εκκλησιαστικών και παρεκκλησιαστικών κύκλων, στο πλευρό αναρχικών, ακροδεξιών και ακροαριστερών μορφωμάτων, σύντομα θα παύσει και ότι θα τους δοθεί η ευκαιρία να έλθουν σε επαφή και με το άλλο αυτό πρόσωπο της Εκκλησίας, που είναι το αληθινό της πρόσωπο.
Ευχαριστούμε θερμά και τον κ.Κωστόπουλο, που συμπαρίσταται στον αγώνα αυτόν των δύο σεπτών Μητροπολιτών (και άλλων) και παρέχει σε εμάς την δυνατότητα να αναγινώσκουμε και αυτά τα άρθρα, σε αντίθεση με την φρικώδη μονομέρεια άλλων ιστολογίων, που κατά τα άλλα κόπτονται για την... δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα!
ΥΓ: Επισημαίνω ότι δεν είναι κρατούσα η άποψη, στον χώρο τουλάχιστον της νομικής επιστήμης, ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός είναι αντισυνταγματικός.
Γιάννης Ιωαννίδης
Πολύ σωστή Σεβασμιώτατε, η προτροπή σας. Γιατί χρειάζονται προτάσεις, όχι μόνο κριτική. Οι εξορκισμοί του Μεγάλου Βασιλείου!
Γιατί η δαιμονική επιρροή μαζί με την αμετανοησία μας, έφεραν τα πράγματα σε αυτό το σημείο.
Δώσαμε δικαιώματα στον διάβολο, με το κλείσιμο των Εκκλησιών, τον αποκλεισμό από τα μυστήρια, την αδιαφορία της διοικούσης Εκκλησίας για τους ασθενείς - με πρόφαση τα μέτρα, την "οδηγία" για προσκύνηση των Ιερών Εικόνων με μάσκες και υποκλίσεις, την απαγόρευση των λιτανειών Τους, γιατί φυσικά είναι εστίες μόλυνσης... Πώς περιμένετε κάτι διαφορετικό από τη σύγχυση που συμβαίνει; Όπου βάζει το χέρι του ο διάβολος, μόνο θάνατος υπάρχει.
Δεν σας έκανε εντύπωση ότι η Εκκλησία είχε τις μεγαλύτερες απώλειες στα κύματα της πανδημίας; Αφού εγκαταλείψαμε το Θεό.
Αντί να κηρύξει μετάνοια, νηστεία, εξομολόγηση, συχνή συμμετοχή στα μυστήρια και παλλαϊκές λιτανείες γονατιστοί, πένθος για τις αμαρτίες μας που έφεραν αυτά τα δεινά, η διοικούσα Εκκλησία επέλεξε να γίνει θεραπαινίδα του κράτους, να φερθεί σαν κρατική υπηρεσία κάτω από τις εντολές της Κυβέρνησης.
Και να στηρίξει αυτούς που ευθύνονται για τους θανάτους αυτούς που λέτε Σεβασμιώτατε, με την ανεπάρκειά τους να οργανώσουν το σύστημα υγείας, που αυτοί διέλυσαν.
Πώς θα τους εμπιστευτεί ο λαός; Η σύγχυσή τους, εν πολλοίς έφερε το αντιεμβολιαστικό κίνημα. Αυτοί οι φανατικοί που λέτε είναι ελάχιστοι, ευτυχώς. Δεν αρθρώνεται σοβαρός λόγος, και η διοικούσα Εκκλησία συμμετέχει στην διαφημιστική προβολή του "success story" των ισχυρών. Με όποιο τίμημα.
Μεγάλος εξορκισμός, πολύ σωστά, και κυρίως στη Βουλή η οποία έγινε κατοικητήριο δαιμονίων και αποφασίζει χωρίς προσευχή και προσοχή.
Χάσαμε το δρόμο μας και βλέπουμε τους ποιμένες μας να συναγελάζονται με τους λύκους.
Κηρύξτε μετάνοια και νηστεία! Εξομολόγηση και μυστηριακή ζωή!
Βγάλτε τα Άγια λείψανα να περιοριστεί ο θάνατος! Κάνατε γνωστό τον Άγιο Λουκά τον Ιατρό! Ξεχάσατε;
Δεν είδατε τί έγινε στη Θεσσαλονίκη, μόλις απαγορεύτηκε η λιτανεία του Αγίου Δημητρίου, γιατί θεωρήθηκε εστία μόλυνσης; Τί απέγινε ο προεστώς της ακολουθίας; Πόσοι άνθρωποι πέθαναν;
Αφήστε τα εμβόλια στους επιστήμονες και προασπιστείτε την ελευθερία του ανθρώπου! Το αγαθό της εργασίας, που τόσο αίμα έχει χυθεί! Ελάτε κοντά στο λαό και σταθείτε απέναντι στους άθεους κυβερνώντες του αιώνος τούτου. Σταματήστε τους διωγμούς όσων διαφωνούν και υπερασπιστείτε όσους υφίστανται την καταπάτηση των αγαθών και των δικαιωμάτων τους, στο όνομα δήθεν της υγείας (και δήθεν γιατί η υγεία έγινε αγοραία έκφραση των φονιάδων και των καναλιών τους).
Μεγάλος εξορκισμός γιατί εγκαταλείψαμε τον Θεό και τον βλασφημήσαμε με τα λόγια και τα έργα μας!
Ευλογείτε!
Eσύ 5:58, πού στηρίζεις αυτά που ισχυρίζεσαι;
Βλέπεις τι γίνεται στο Ισραήλ και την Αγγλία;
Μήπως η πραγματικότητα σε διαψεύδει;
Ενας μικρός σχολιασμός για μερικές απόψεις του κειμένου.
1. Τα φάρμακα τα παίρνουν οι άνθρωποι διότι έχουν κάποια νόσο και χρειάζονται θεραπεία. Γι αυτό παραβλέπουν τις πιθανές παρενέργειες των φαρμάκων επειδή πρέπει να θεραπεύσουν την κύρια νόσο. Αντιθέτως το εμβόλιο του κορωνοιού το κάνουν άνθρωποι υγιείς, χωρίς να νοσούν, και χωρίς κανείς να γνωρίζη άν ποτέ θα νοσήσουν. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις.
2. Αυτό που έλεγε ο γκουρού Μαχαράτζι στους οπαδούς του, το λέει τώρα η Κυβέρνηση στους πολίτες.
3. Ο πολυ σοβαρός άνθρωπος που είχε αρχίσει προσέγγιση με την Εκκλησία, έπρεπε να μήν προσέχει τους άλλους Χριστιανούς, αλλά να έχη ως πρότυπα τον Χριστό και τούς Αγίους. Δεν τού το είπε αυτό ο φίλος του, που τού συμπαραστεκόταν ;
4. Το παιδί που παίζει με τα σπίρτα πάνω από ένα καζάνι βενζίνη τί σχέση έχει με τον κορωνοιό ; Ποιό είναι το καζάνι με την βενζίνη ; Τα 9.500. 000 Ελλήνων που ουδεμία σχέση έχουν με τον ιό, άν και έχουν περάσει 18 μήνες επιδημίας ;
(Ο ΕΟΔΥ δίνει 450.000 κρούσματα, δηλαδή μόνον το 4,5 % του πληθυσμού, μετά από ενάμιση χρόνο επιδημίας). Αν χρειάστηκε 1,5 έτος για να μολυνθή το 4,5 % του πληθυσμού, πόσα χρόνια χρειάζονται για να μολυνθή το υπόλοιπο 95 % του πληθυσμού ;
5. Πράγματι ο κορωνοιός έφερε 12.500 θανάτους, δηλαδή μία μικρή πόλη. Τί πρέπει να πούμε όμως για τον καρκίνο, πού φέρνει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 32.000 θανάτους, δηλαδή ΤΡΕΙΣ μικρές πόλεις ; Ανησυχεί κανείς ; Γίνονται lock down, συνεδριάζουν Επιτροπές ; Επιβάλλονται απαγορεύσεις και πρόστιμα ; Τίποτε δεν γίνεται διότι ο καρκίνος δεν είναι μεταδοτικός. Είναι όμως βαρειά θανατηφόρος και θα έπρεπε να γίνεται περισσότερη συζήτηση γι αυτόν.
Πρός το παρόν όμως, ολοι είναι απασχολημένοι (και με την συμπαράσταση των Ιεραρχών) να βρούν τρόπο να υποχρεώσουν μικρούς και μεγάλους να λάβουν το εμβόλιο.
Ευχαριστούμε τον κ. Δημήτριο Ρόδη για το παρόν σχόλιο του και γενικά για τα σχόλια του , γεμάτα φώς και Ορθόδοξο Χριστιανικό προσανατολισμό, ξυπνητήρια από τον πνευματικό ύπνο και τα νανουρίσματα.
Χριστιανός Ορθόδοξος
Κε Ροδη επικοινωνείτε; Διαθετε κοινό νου η βαρατε μπαταριες στο γάμο του Καραγκιόζη;
Αγαπητέ κ. Αναστάσιε, συγχωρήστε με, αλλά πώς σας διέφυγε το παραλήρημα του 10.32; Τέτοιες "θέσεις" είναι καταστροφικές επειδή είναι άρρωστες.
Το COVID-19 πολύ απλά σημαίνει COrona VIrus Disease, που ανακαλύφθηκε το 2019. Η ονομασία δόθηκε πολύ πριν αναρωτηθούμε καν εάν είναι δυνατόν να κατασκευασθή εμβόλιο.
Έχει συσσωρευθή πολλή ψυχιατρική παθολογία στην Εκκλησία μας και λυμαίνεται τους πιο απλούς ή συντηρητικούς αδελφούς μας. Ζούμε ατμόσφαιρα παλαιοημερολογιτικού σχίσματος. Ο Θεός να βάλει το χέρι Του, αλλά και εμείς μαζί Του...
π. Βασίλειος Θερμός
Η κατάληξη του μάλλον εξυπηρετούντος, ανεπιγνώστως προφανώς, τον εκκλησιαστικό διχασμό αυτού κειμένου που παραπέμπει στους εξορκισμούς του μεγάλου Βασιλείου είναι απάδουσα σε επίσκοπο της Εκκλησίας του Χριστού.
Ο ρόλος του επισκόπου είναι να ενώνει και όχι να προκαλεί ή να επιτείνει έναν υπάρχοντα διχασμό.
Προς: 23 Ιουλίου 2021 - 8:30 μ.μ
Σεβαστέ μου π. Βασίλειε.
Έχετε απόλυτο δίκιο και ζητώ συγνώμη.
Είναι ευνόητο ότι δεν συμφωνώ με τα όσα γράφει ο 10:32.
Η απάντησή σας ρίχνει άπλετο φως στην πραγματικότητα, και σας ευχαριστώ.
Εύχομαι τόσο από το εμπνευσμένο άρθρο του Μητροπολίτου Αργολίδος κ. Νεκταρίου, όσο και από την δικιά σας παρέμβαση, να ωφεληθούν πλανεμένοι αδελφοί από ευφάνταστες παραδοξολογίες οι οποίες παραπλανούν και προξενούν κακό.
Σας ευχαριστώ για την παρέμβαση.
Συμφωνώ με την παρατήρηση του π Βασίλειου Θερμού. Δεν είναι δυνατό καθένας που ζει στην φαντασία του να γράφει τα παραμυθία του. Θυμάμαι το σχόλιο και όταν το διάβασα γέλασα με οσα έγραφε. Πάντα όμως υπάρχει κίνδυνος να τα πάρει στα σοβαρά όχι ο σκεπτόμενος ανθρωπος αλλά αυτός που έχει πλανηθεί σε συνωμοσιολογίες.
Χρήστος Παπαγιαννόπουλος
Δεν είδα καθόλου το σχόλιο 10:32. Τί έγραφε ακριβώς;
Αλλά ό,τι και να έγραφε δεν αρκούσε να το αναιρέσετε και να το ονομάσετε και καταστροφικό; Έπρεπε και να το σβήσετε; Η αλήθεια φοβάται από τα παραμύθια, αν είναι πράγματι παραμύθια;
Υπάρχει επικίνδυνη παραπληροφόρηση από πλανεμένους που είναι κατά του εμβολίου. Πρέπει για να υπάρξει ομαλότητα και για να γίνει αυτό πρέπει να σταματήσουν να προβάλουν τις βλαβερές απόψεις των αντιεμβολιαστών από το διαδίκτυο. Ο Αρχιεπίσκοπος τα είπε με δύο λέξεις «Εδώ είναι το εμβόλιο, εκεί είναι ο τάφος. Διάλεξε και πάρε».
Δεσπότη μου κάθε τι το νέο τρομάζει τους φανατικούς-συντηρητικούς και αρχίζουν πόλεμο. Μέχρι σήμερα η πολεμική αυτή δεν είχε συνέπειες. Πολέμησαν το ηλεκτρονικό χρήμα, τις κάρτες ανάληψης από ΑΤΜ. Σήμερα όλοι αυτοί πληρώνουν με κάρτες ή κάνουν αναλήψεις με κάρτες. Πολέμησαν την ταυτότητα. Σήμερα για να πάνε στους Αγίους τόπους βγάζουν ταυτότητα χωρίς θρήσκευμα. Σήμερα όμως αυτοί που πολεμούν το εμβόλιο πεθαίνουν οι ίδιοι, συγγενείς, και μεταδίδουν την νόσο στους διπλανούς. Όσοι πολεμούν την λύση που έδωσε ο ιατρικός κόσμος και παραμένουν στον αγιασμό είναι εγκληματίες. Μεγάλο κακό κάνουν οι ιερείς. Διάβασα ότι την εγκύκλιο της ιεράς Συνόδου την κατηγορεί γνωστός κληρικός ψυχίατρος. Δεν έχει δεσπότη; Γιατί τον ανέχεται; Πολλά φίδια εκτρέφει η εκκλησία στους κόλπους της.
Δημήτριος Αργυρόπουλος
Η δημοκρατία την οποία πιστεύουν οι αντιεμβολιαστές είναι αυτή του Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς. Γράψτε ψέματα στο τέλος κάτι θα μείνει. Οι ψυχιατρικά ασθενείς δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση αλλά να είναι στην απομόνωση.
Δημοσίευση σχολίου