Σχόλιο με αφορμή την «χούντα»
που βάζει πρόστιμο 100 ευρώ στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών.
Παρατηρώ ότι κάποιοι συμπολίτες,
ευτυχώς λίγοι, αλλά δυστυχώς πολύ φωνακλάδες και με πολύ χρόνο για χάσιμο,
διαμαρτύρονται για την υποχρέωση εμβολιασμού για τους άνω των 60 και το
πρόστιμο των 100 ευρώ. Οι ακροδεξιοί μιλούν κυρίως για ελευθερίες και
αυτοδιάθεση του σώματος και άλλες λέξεις ή έννοιες που δεν καταλαβαίνουν, ενώ
οι αριστεροί παίζουν το θλιμμένο μπουζουκάκι τους και κλαίνε για «οικονομική
εξόντωση» των συνταξιούχων. Και οι μεν και οι δε βέβαια μιλούν για χούντες και
δικτατορίες (οι αριστεροί για Πινοσέτ και οι ακροδεξιοί για Στάλιν).
Αν κάποιος προσπαθήσει να τους
πάρει στα σοβαρά και τους αντιμετωπίσει ως κάτι περισσότερο από κακομαθημένα
πεντάχρονα, αν πάρει στα σοβαρά αυτά που λένε, μπορεί να φτάσει στο συμπέρασμα
ότι το μέτρο του υποχρεωτικού εμβολιασμού των 60+ είναι μόνο μια από τις πολλές
εκφάνσεις της χούντας στην οποία ζούμε και η οποία:
- Αυταρχικά υποχρεώνει τους οδηγούς να σταματούν στο κόκκινο παρότι μπορεί να βιάζονται και να προσέχουν πολύ την ώρα που περνούν τη διασταύρωση. Τους αναγκάζει να ελέγχουν στο ΣΤΟΠ ακόμα και σε δρόμους με ελάχιστη κίνηση, και τους απειλεί με πρόστιμο και ποινές σε περίπτωση που θέλουν να οδηγήσουν μεθυσμένοι διαχωρίζοντας τους έτσι από τους υπόλοιπους πολίτες που αν θέλουν μπορούν να γίνουν κουνουπίδια.
Για να μη μιλήσουμε για την οικονομική εξόντωση την οποία υφίστανται όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με τον ΚΟΚ (το παράδειγμα αναφέρεται φυσικά στις περιπτώσεις που ο ΚΟΚ επιβάλλεται).- Φασιστικά μας
αναγκάζει να πληρώνουμε φόρους. Και μάλιστα υπό την απειλή ποινών.
Κάποια μάλιστα από τα χρήματα μας τα παίρνει από μόνη της η δικτατορία. Και τα
χρησιμοποιεί:
για να φτιάξει νοσοκομεία
παρότι μπορεί να μην αρρωστήσουμε ποτέ στη ζωή μας,
για να φτιάξει δρόμους χωρίς να
μας ρωτήσει αν έχουμε σκοπό να βγούμε ποτέ από το σπίτι μας,
να φτιάχνει σχολεία παρότι
εμείς μπορεί να μισούμε τα παιδιά,
να κατασκευάζει υποδομές παρότι
εμείς μπορεί να προτιμούμε τη φυσική ζωή στις σπηλιές κοκ.
Και δεν μιλάω μόνο για τα κράτη
μαμούθ. Ακόμα και η μειωμένη φορολογία είναι χουντική από τη στιγμή που είναι
υποχρεωτική.
- Αντιδημοκρατικά
μας απαγορεύει να σηκώνουμε
χέρι για να χτυπήσουμε όποιον μας εξοργίζει και έτσι καταπιέζει την
ελεύθερη μας βούληση.
Ούτε να αναγκάσουμε σε
περιπτύξεις το αντικείμενο του πόθου μας δεν μας αφήνει, γιατί δεν
σέβεται το ότι το σώμα μας μας ανήκει και μπορούμε ως ελεύθεροι άνθρωποι να
ακουμπάμε όποιον θέλουμε όποτε θέλουμε.
Αν κάποιος φοβάται μη χτυπηθεί ή μη
βιαστεί μπορεί να μείνει σπίτι του και να νιώθει ασφαλής με τον ίδιο τρόπο που
πρέπει να μένει σπίτι του κάποιος που φοβάται να μην κολλήσει τον κορονοϊό.
- Καταπιεστικά μας
υποχρεώνει να στείλουμε σχολείο τα παιδιά και μας υποχρεώνει και να τα εμβολιάσουμε.
Τα δικά μας τα παιδιά. Που είναι δικά μας και κανονικά πρέπει να έχουμε το
δικαίωμα να τα κάνουμε ό,τι θέλουμε.
- Ναζιστικά διαχωρίζει εγκληματίες
και νομοταγείς και βάζει τους πρώτους στη φυλακή ενώ αφήνει τους
υπόλοιπους να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Το ίδιο κάνει και με κάποιους ασθενείς που
τους απομονώνει διαχωρίζοντας τους από την υπόλοιπη κοινωνία.
Σα να μην έφταναν όλα αυτά, η
χούντα παίρνει τα σώματα όλων των ανδρών και για μήνες τα αναγκάζει να
υπηρετούν στο στρατό. Τα σώματα μας, που κανείς πάνω τους δεν έχει
κανένα δικαίωμα, που είναι δικά μας και τα κάνουμε ό,τι θέλουμε, τα παίρνει το
κράτος και τα χώνει σε στρατώνες που βρωμάνε ποδαρίλα και αυνανισμό, τα στέλνει
σε ασκήσεις να κοιμούνται πάνω σε λάσπες μέσα σε σκηνές, να ξενυχτάνε μες το κρύο
σε σκοπιές, να μαζεύουν πευκοβελόνες και γόπες και γενικά να κάνουν ό,τι θέλουν
άλλοι και όχι ο κάτοχος του σώματος[*].
Φυσικά όλα αυτά είναι σκέψεις του
πωπού και δεν έχουν σε τίποτα να κάνουν ούτε με χούντες ούτε με δημοκρατίες. Οι
περιορισμοί, οι υποχρεώσεις, οι διαχωρισμοί, οι απαγορεύσεις, τα πρόστιμα και
οι ποινές είναι συνέπειες της επιλογής των ανθρώπων να ζουν σε κοινωνίες και να
τις προστατεύουν. Είναι συνέπειες της κατανόησης ότι αυτός που μπορεί
(εσκεμμένα ή όχι) να διαλύσει την κοινωνία και άρα τα μέλη της, πρέπει να
περιορίζεται ή να υποχρεώνεται να αλλάξει συμπεριφορά.
Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν
συμπολίτες που είναι αντικοινωνωνικοί και ταυτοχρόνως αυτοκαταστροφικοί. Αλλά
δεν είμαι ψυχίατρος για να τους αντιμετωπίσω, παρότι μπορώ να τους πω ότι, αν
θέλουν, μπορούν να δοκιμάσουν να ζήσουν απομονωμένοι σε κάποιο βουνό μέσα σε
μια σπηλιά όπου μάλλον κανείς, εκτός από καμία αρκούδα, δεν πρόκειται να τους
ενοχλήσει.
Για όλους τους υπόλοιπους, αυτούς
που θέλουν να ζουν σε κοινωνία, το μόνο που έχω να πω είναι πως αν θεωρείς
αντιδημοκρατική και χουντική την υποχρέωση να κάνεις κάτι, χωρίς αντίτιμο, για
να προστατεύσεις τον εαυτό σου, τους γύρω σου, το σύστημα υγείας, την οικονομία
και την κοινωνία τότε πάει να πει ότι δεν καταλαβαίνεις ούτε τι είναι
χούντα ούτε τι είναι δημοκρατία ούτε τι είναι κοινωνία.
Και δεν είσαι τίποτα
περισσότερο από ένα μικρό παιδί που κλαψουρίζει επειδή οι γονείς του δεν
σέβονται την ελευθερία του να βάλει το δάχτυλο του στην πρίζα ενώ κρατάει από
το χέρι τον αδερφό του. Και μπράβο σου.
__________________
[*] Δοκιμάστε να πείτε αυτό με το
στρατό στους μπατριώτες που σας λένε για το σώμα τους που είναι δικό τους και
το κάνουν ότι θέλουν. Σας εγγυώμαι βραχυκύκλωμα.
«Πηγή: athensvoice
8 σχόλια:
Είμαστε άνθρωποι πλασμένοι κατ' εικόνα Θεού, με νού και βούληση, και δέν μπορούμε να αφήσουμε τα πάντα (ακόμη και την λειτουργία του σώματος μας) να την καθορίζη το κράτος, όσο σωστές αποφάσεις και άν παίρνει.
Και μήν ξεχνάμε, ότι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις και μάς δεσμεύουν, δικοί μας εντολοδόχοι είναι και θα πρέπει να εφαρμόζουν τις επιθυμίες μας, όχι τις επιθυμίες διαφόρων Κέντρων.
Για να εξηγήση κανείς μερικά πράγματα, που συμβαίνουν γύρω μας, είναι χρήσιμο να διαβάση το βιβλίο του George Orwell "1984".
Εκεί θα δή πώς ο Μεγάλος Αδελφός ρύθμιζε τα πάντα στην Κοινωνία, και ο πολίτης δεν είχε λόγο σε τίποτε.
Μερικές βασικές –νομίζω- αρχές.
α) Ναι, κάθε πολιτισμένος κοινωνικός σχηματισμός βασίζεται εν πολλοίς στην υπακοή.
Εάν μία μέρα ένας τρελός αποφασίσει να αγνοήσει όλα τα κόκκινα φανάρια θα έρθει το χάος. Η κουβέντα για τα κόκκινα φανάρια, τους στοιχειώδεις φόρους, ή τον στρατό πάνω κάτω αρχίζει και τελειώνει κάπου εδώ. Η κουβέντα για τον εμβολιασμό π.χ. των παιδιών, όχι.
β) Οι πολιτισμένοι κοινωνικοί σχηματισμοί βασίζονται επίσης εν πολλοίς στην ελάχιστη κοινή συναίνεση που προκύπτει από χρόνια ζυμώσεων, εμπειρίας, πληροφόρησης και εμπιστοσύνης των οποίων προηγούνται συνήθως περίοδοι ρευστότητας και –εν προκειμένω- έρευνας.
Τουτέστιν: ουδείς εχέφρων δεν σταματά στο κόκκινο (πάει στρατό ή πληρώνει φόρους) επειδή τον ενημέρωσε μία επιτροπή από την τηλεόραση να το κάνει. Το κάνει, επειδή αναγνωρίζει αυτόματα την δεδομένη χρησιμότητα των άνω για τον εαυτό του και το κοινωνικό σύνολο ζυγίζοντας τα ρίσκα και τα οφέλη. Επαναλαμβάνω, αυτά τα «κοινωνικά συμβόλαια» δεν προέκυψαν σε μία νύκτα ούτε αλλάζουν (σαν τα υγειονομικά μας πρωτόκολλα) κάθε μήνα. Για αυτό και επέχουν θέση σταθεράς.
Εκ του α) και του β) προκύπτει νομίζω αβίαστα το συμπέρασμα πως ένας (αριστεροδεξιός) σοσιοπάθικ τύπος, που λένε και στην Αγγλία, μπορεί κάλλιστα να είναι αντι-αν-εμβολίαστος αλλά το αντίστροφο σε καμία περίπτωση δεν ισχύει.
Αυτά, για τον «πολύ» κο Βουλαρίνο που συχνά δείχνει το ήθος του λόγου του είτε επιτιθέμενος χυδαιότατα στον Μίκη Θεοδωράκη είτε ειρωνευόμενος on air την πίστη των συναδέλφων του και των ακροατών του.
Χ.Π.
Πες τα Χρυσόστομος!!!!
Ιφ
Κάνετε λάθος αγαπητέ. Στα κόκκινα φανάρια ο κόσμος σταματά επειδή φοβάται τις κυρώσεις που θα έχει η τυχόν παράβαση. Το ίδιο ισχύει και για όλες τις άλλες περιπτώσεις που υποδείχτηκαν και οι οποίες βέβαια δεν είναι και οι μόνες, αν και από τις πλέον χαρακτηριστικές. Γενικά οι οργανωμένες κοινωνίες θεσπίζουν κυρώσεις για τις παραβάσεις των κανόνων ομαλής κοινωνικής συμβίωσης των ανθρώπων. Αν η τήρησή τους επαφιόταν στην καλή διάθεση και το αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας των πολιτών, ζήτω που καήκαμε!... Και λοιπόν ναι!Εκεί ακριβώς που αρχίζει και τελειώνει η συζήτηση για τα κόκκινα φανάρια, τις ζώνες ασφαλείας και την οδήγηση έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ, εκεί αρχίζει και τελειώνει και η συζήτηση για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό παιδιών και ενηλίκων. Τα λοιπά είναι για ψεκασμένους.
Τάσο μας έπεισε θα τα κάνουμε σημαία τα λόγια του!
Ειδικός είναι κάποιος που σου λέει ένα απλό πράγμα με μπερδεμένο τρόπο, σε σημείο που να σε κάνει να νομίζεις ότι το μπέρδεμα είναι δικό σου λάθος. (William Castle, 1914-1977).
Κύριε Μάνο συγνώμη, αλλά αυτό κάνετε και σεις στην προκειμένη περίπτωση. Τι σχέση έχει με το σώμα μας, η εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. και το αλκοτέστ με ένα φύσημα σε ειδικό δοχείο για εξέταση, με τον εμβολιασμό; οι φόροι που πληρώνουμε για να λειτουργήσουν οι κρατικές δομές που χρησιμοποιούν οι πολίτες; τα παραδοσιακά εμβόλια (που έχουν δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου και τα κάναμε «άπαξ δια παντός») με τα «υπό αίρεση» αδειοδοτημένα mRN εμβόλια που θέλουν να μας επιβάλουν να τα κάνουμε; η περιφρούρηση του έθνους μας από τα νιάτα στη στρατιωτική τους θητεία; ή ο εγκλεισμός των κακοποιών στη φυλακή όταν γίνονται επικίνδυνοι για την κοινωνία; (Αν και στην προκειμένη περίπτωση αυτοί που απειλούν την υγεία μας είναι οι εμβολιασμένοι κι όχι οι ανεμβολίαστοι!)
Που υπάρχει λογική όταν ο κ. πρωθυπουργός στις 3/11/2021 σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA στους δημοσιογράφους Ράνια Τζίμα και Γιάννη Πρετεντέρη έλεγε: «…η υποχρεωτικότητα δεν θα πείσει, τελικά, αυτούς τους συμπολίτες μας να εμβολιαστούν. Και όσο πιο σκληροί είμαστε και όσο περισσότερες υποχρεωτικότητες βάζουμε, τόσο περισσότερες αντιδράσεις προκαλεί αυτό…»! και στις 30/11/2021 μας ανακοινώνει: «ο εμβολιασμός (των άνω των 60 ετών) καθίσταται στο εξής υποχρεωτικός…»;!
Πώς γίνεται πριν λίγο χρονικό διάστημα να πριμοδοτεί με 150 ευρώ τους νέους, προκειμένου να τους αναγκάσει να εμβολιαστούν και τώρα να απειλεί τους ενήλικες με πρόστιμο 100 €;
Πως γίνεται στο Φ.Ε.Κ. Αρ.φυλ. 4577/3-10-2021, τευχ. Β΄, §4, σελ. 60721, να εξαιρεί από τον εμβολιασμό την Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων κάθε Νοσοκομείου και να ισχύει γι αυτούς μόνο το διαγνωστικό τέστ 2 φορές την εβδομάδα, ενώ όλοι αυτοί να μας υποχρεώνουν σε υποχρεωτικότητα εμβολιασμού; !!
Αυτό δείχνει ότι: «Δημοκρατία είναι το θεσμικό δικαίωμα να λες ανοησίες.» (Φρανσουά Μιττεράν, 1916-1996, Γάλλος πρόεδρος). Ποια η διαφορά του αυταρχικού λόγου του Κυριάκου Μητσοτάκη, από την δημόσια ρήση “αποφασίζομεν και διατάσσομεν”, του χουντικού Δημήτρη Ζαγοριανάκου, ανώτατου αξιωματικού της δικτατορίας των συνταγματαρχών; Πάει να προστατέψει τα «ενήλικα παιδιά» της Ελλάδος από τον Covid και τα καταδικάζει σε θάνατο από πείνα; Που βλέπετε τη λογική; Μάλλον εσείς έχετε χρόνο για χάσιμο, να μας λέτε τις εξυπνάδες σας.....
Δ.Χ.Σ.
Φαίνεται ότι το δικαίωμα να φωνάζουν «κάτω τα χέρια σας από το σώμα μας», το έχουν μόνο οι φεμινίστριες, για να μπορούν «ελεύθερα και θεσμικά» να σκοτώνουν τα παιδιά τους κάνοντας εκτρώσεις!
Δ.Χ.Σ.
Ορφέα εσύ καλά τα γράφεις! Απλά, όσοι μυρίζονται ότι κάποιος έχει στο ελάχιστο διαφορετική άποψη από τη δική τους, τη συστημική, έχουν την ταμπελίτσα στην τσέπη για να του την κρεμάσουν! Ψεκασμένοι επειδή σκέφτηκαν και αντιμίλησαν! Έτσι χαραμίζεται η κοινωνία!
Δημοσίευση σχολίου