Οι νέου τύπου ταυτότητες
έτσι όπως πρόκειται να εκδοθούν είναι θεολογικώς αδιάφορες» ανέφερε χαρακτηριστικά
ο μητροπολίτης Λαρίσης Ιερώνυμος μετά από ερώτηση που δέχτηκε για τις
διαμαρτυρίες και αντιδράσεις που προκαλεί σε ορισμένους χριστιανούς η έκδοση
των νέων ταυτοτήτων.
Ο κ. Ιερώνυμος μιλώντας στο action24, σημείωσε μάλιστα πως, «υπάρχει
ένα έλλειμμα ενημέρωσης και πολλές φορές ο κόσμος ανησυχεί. Το πρόβλημα δεν
είναι τόσο θεολογικό όσο θέμα πολλές φορές κακής χρήσης του διαδικτύου ή και
πληροφοριών που κυκλοφορούν σε αυτό», διευκρινίζοντας συγχρόνως πως, «εγώ βλέπω
με συμπάθεια όλους αυτούς τους ανθρώπους που από ένα φόβο ξεκινούν και κάνουν
αυτά τα οποία κάνουν και δεν νομίζω ότι μπορούμε να καταδικάσουμε αλλά καλύτερα
να ενημερώσουμε και νομίζω ότι μέσα από την ενημέρωση βγαίνουν πολύ περισσότερα
και καλύτερα συμπεράσματα», ξεκαθάρισε.
Ο ιεράρχης ακολούθως υπογράμμισε πως, «περιμένω μία μεγαλύτερη υπευθυνότητα και έναν μεγαλύτερο σεβασμό από τα κυβερνητικά ιδίως στελέχη, προκειμένου να πείσουν τον πολίτη και όχι να τον κοροϊδέψουν και να τον απομειώσουν και να εξηγήσουν τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί με αυτή τη νέα ταυτότητα».
Παράλληλα, ο μητροπολίτης Λαρίσης τόνισε πως, «αυτοί που στέκονται σε
ουρές στα αστυνομικά τμήματα κάνουν μόνοι τους αυτό που θέλουν να αποφύγουν,
αυτοφακελώνονται. Δηλαδή, όσοι έχουν ταυτότητα παλαιού τύπου καταλαβαίνετε σε
ποια κατηγορία πολιτών θα εμπίπτουν. Όποιος θα βλέπει ταυτότητα που έχει
εκδοθεί τον Αύγουστο του 23 θα καταλαβαίνει ότι ο άνθρωπος αυτός που τη φέρει
έχει συγκεκριμένο ιδεολογικό προσανατολισμό και φοβίες», σημείωσε
Απαντώντας στο εάν ο ίδιος θα πάρει τη νέα ταυτότητα, ο κ Ιερώνυμος
επεσήμανε πώς, «με αυτά που μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι στη νέα ταυτότητα δεν
θα υπάρχουν στοιχεία ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αλλά μόνο ταυτοποίησης
προσώπου, δεν έχω προσωπικά πρόβλημα να παραλάβω τη νέα ταυτότητα», κατέληξε.
Πηγή: orthodoxia. info
9 σχόλια:
Αφού όλοι οι επίσκοποι σιγά - σιγά εκφράζονται περί των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτητων, προς τι η αναμονή για τη Συνοδική Εκκλησιαστική απόφαση, για την οποία μίλησε ο Αρχιεπίσκοπος μόλις προχθές ότι πρέπει να εμπιστευόμαστε;
Απαξιώνουν την Ιερά Σύνοδο; Αντικαθιστούν την Ιερά Σύνοδο; Υπονομεύουν τον Αρχιεπίσκοπο;
Ορέγονται τη θέση του; Γι' αυτό και επιζητούν δύο λεπτά δημοσιότητας στην επικαιρότητα;
Προκαταλαμβάνουν την απόφαση της Ιεράς Συνόδου;
Τελικά, ας καταργήσουμε το Συνοδικό σύστημα. Έτσι κι αλλιώς οι επίσκοποι γνωρίζουν με απόλυτη βεβαιότητα τα πάντα. Η Σύνοδος περιττεύει γι αυτούς, όπως και το ποίμνιό τους.
Όταν οι επίσκοποι λοιπόν λειτουργούν ως Πάπες στην επισκοπή τους, λογικό είναι να διευρύνουν το "Ορθόδοξο" αλάθητό τους και σε όλη την εκκλησία.
Το να εκφράζει κάποιος Επίσκοπός την άποψή του δεν σημαίνει πως εκφράζει την Εκκλησία, ούτε ότι προκαταλαμβάνει την απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Ας μην ξεχνάμε για να πάρει μια απόφαση η Ιεράς Σύνοδος θα λάβει υπόψιν της τις απόψεις τον Επισκόπων. Το λάθος θα ήταν αφού αποφανθεί η Ιερά Σύνοδος να μην υπακούσουν στην απόφασή της!
Κατά την γνώμη του Ανωνύμου 3/9, 7:24, όλοι δικαιούνται να έχουν γνώμη και προπάντων οι καναλάρχες του διαδικτύου, ιερείς και λαϊκοί και μόνον οι Επίσκοποι πρέπει να σιωπούν, δυνάμενοι να εκφράζονται μόνον δια των αποφάσεων της Ιεράς Συνόδου; Έτσι αντιλαμβάνεται το συνοδικό σύστημα;
Αλίμονο αν ο επίσκοπος λειτουργεί όπως οι καναλαρχες του διαδικτυου. Τι κάνει ο κάθε ένας στο ίντερνετ δεν είναι οδός να ακολουθήσει κι ο κάθε επίσκοπος.
Οι Ορθόδοξοι επίσκοποι μεταφέρουν στη Σύνοδο όχι την ατομική τους πεποίθηση, αλλά του Σώματος της τοπικής τους εκκλησίας. Μην το ξεχνάμε, είμαστε Σώμα Χριστού, όχι μονάδες απομονωμένες και αυτός που κατέχει την πιο υψηλή θέση δεν την έχει για να αποφασίζει και να διατάζει! Κατέχει ο επίσκοπος τον τιμητικό αυτό ρόλο για να πραγματωσει τη μεγαλύτερη θυσία εν Χριστώ. Γι αυτό έγραψα ότι περιττεύει για τον κάθε επίσκοπο στην πράξη η Σύνοδος, όπως και το ποίμνιό τους. Δρουν οι επίσκοποι εντελώς αυτονομοι και από τη Σύνοδο και από τους πιστούς.
Τώρα, όταν ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος λέει, περιμένετε την απόφαση της Ιεράς Συνόδου και μόνο αυτήν να εμπιστεύεστε και ο Λαρίσης Ιερώνυμος βγαίνει τη επόμενη κιόλας μέρα να πει τα δικά του, τι άλλο προκύπτει από το ότι απαξιώνει και τη Σύνοδο και τον Αρχιεπίσκοπο; Από το ότι θέλει να προκαταλάβει τη Συνοδικη απόφαση; Υπερβαίνει ο Λαρίσης το ρόλο του και προτρέχει ως ανώτερος του Αρχιεπισκοπου να εκφράσει την εκκλησία. Αυτό επιδιώκει να γίνει; "Καίσαρας" στη θέση του "Καίσαρα"; Δεν είναι η πρώτη φορά που υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του. Με τον εμβολιασμό ήταν ο μόνος επίσκοπος που έφερε έξω από ναούς της Λάρισας υγειονομικές μονάδες για εμβολιασμό! Πάλι και τότε για να ξεχωρίσει και να κερδίσει λίγη εφήμερη δημοσιότητα;
Υ.Γ. Δεν είμαι κατά των νέων ταυτοτητων ούτε των εμβολιων. Για θεολογικες συμπεριφορές μιλάω που δε συνάδουν - κατά τη γνώμη μου - για επίσκοπο.
Αν καί δέν επετράπη στον κ. Κωτακάκο να ολοκληρώσει την σκέψη του, οι τελευταίες φράσεις που πρόλαβε να πεί είναι πολύ σημαντικές.
Η συγκέντρωση στοιχείων από όλη την δραστηριότητα του πολίτη στην νέα ταυτότητα θα επιτρέπει στο Κράτος να τιμωρεί τον πολίτη με απενεργοποίηση της ταυτότητος για κάποιο λόγο (π.χ. για οφειλή στην Εφορία), καθιστώντας τον ανενεργό για οποιαδήποτε κοινωνική δραστηριότητα που είναι απαραίτητη η ταυτότητα.
Πρόκειται δηλαδή για τρομερό όπλο στα χέρια των μελλοντικών κυβερνώντων, ώστε να έχουν δέσμιους τούς πολίτες, τούς οποίους μέσω αυτού τού τρόπου θα εξουσιάζουν ολοκληρωτικά.
Η σύνοδος δεν απαξιώνεται όταν ο κάθε επίσκοπος εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του επί των θεμάτων επί των οποίων πρόκειται αυτή να τοποθετηθεί, όπως δεν απαξιώνεται η Βουλή όταν ο βουλευτής εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του για το περιεχόμενο ενός νομοσχεδίου προτού δηλώσει τούτη επίσημα στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή. Ομοίως δεν απαξιώνεται το πολιτικό γραφείο ενός κόμματος, όταν το μέλος του πολιτικού γραφείου εκθέτει τις απόψεις του για τα ζητήματα της επικειμένης συνεδρίασης, προτού αυτή η συνεδρίαση πραγματοποιηθεί. Είναι άλλο θέμα ο τρόπος με τον οποίο ο επίσκοπος ασκεί την εξουσία και αρμοδιότητά του ως εκφραστής των μελών της τοπικής εκκλησίας, άλλο επίσης θέμα ο τρόπος με τον οποίο η τοπική εκκλησία διαμορφώνει την βούλησή της και υποχρεώνει - δεσμεύει τον επίσκοπο να την εκφράσει και άλλο η ελεύθερη διατύπωση της γνώμης οποιουδήποτε μέλους της, και πολύ περισσότερο του ιδίου του επισκόπου, όταν αυτός κρίνει ότι πρέπει να τοποθετηθεί για οποιοδήποτε ζήτημα. Η ελευθερία της έκφρασης γνώμης στην εποχή μας πλέον δεν υπόκειται σε περιορισμούς, αρκεί να μην εκδηλώνεται δι'αυτής απόπειρα ανοικτής αμφισβήτησης της ιεραρχικής οργάνωσης της Εκκλησίας.
Ελάχιστη σοβαρότητα δεν βλάπτει 11,25. Η ταυτότητα δεν είναι κάρτα ξενοδοχείου που όταν περάσει η ώρα δεν μπορείς να μπεις. Μην μας περνάς για χαζούς ούτε για μικρά παιδία για να μας λες φάγε γιατί θα έλθει ο μαμούτας. Αν τα στελέχη της Νίκης νομίζουν ότι κάνουν κατώτερο κατηχητικό είναι γελασμένοι.
Θα πρέπει να σού υπενθυμίσω αγαπητέ φίλε 4 - 02, ότι το σύστημα χρονικής απαγόρευσης για δραστηριότητες των πολιτών έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία κατά την διάρκεια της πανδημίας.
Συγκεκριμένα, όσοι πολίτες ήσαν ανεμβολίαστοι χρησιμοποιούσαν rapid test για να εισέλθουν σε καταστήματα εστίασης, τα οποία εκτύπωναν από τον ιστότοπο Gov.gr, καί τα οποία είχαν χρονική διάρκεια 48 ωρών.
Μετά την παρέλευση του 48ωρου, τα μηχανήματα ανάγνωσης των καταστημάτων έπαυαν αυτομάτως να αναγνωρίζουν τα πιστοποιητικά των πολιτών, οπότε χρειαζόταν νέο rapid test, για να μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετηθεί.
Οπως βλέπεις η "ζωή με άδεια του κράτους καί για όσο θέλει το κράτος" δέν είναι φαντασία, είναι πραγματικότητα.
Λες ανακρίβειες 8,01. Εγώ που έκανα τα εμβόλια με δική μου επιθυμία δεν έκανα τεστ και πήγαινα ελεύθερα παντού. Μην συγχέεις την πανδημία που πέθαναν αρχιερείς κλπ κλπ που δεν έκανα εμβόλιο με τις ταυτότητες από φαντασιώσεις βλαμμένων στο νου ανθρώπων. Η φαντασία σας οργιάζει. Όταν διαβάζω τέτοια επιχειρήματα όλο και περισσότερο θέλω να πάρω την νέα ταυτότητα
Δημοσίευση σχολίου