Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

ΠΡΟΣΕΥΧΗ γιὰ τοὺς ἐχθρούς μου.

ΠΡΟΣΕΥΧΗ 
γιὰ τοὺς ἐχθρούς μου.
 
  • Κύριε τοῦ ἐλέους καὶ τῆς ἀγαθότητας, πρόσφερε εἰρήνη καὶ ἀγάπη σὲ ὅσους μὲ μισοῦν, μὲ λοιδοροῦν καὶ μὲ διαβάλλουν ἀπὸ μίσος καὶ κακία.
  • Δός τους μετάνοια καὶ ἔλεος, ὥστε νὰ κατανοήσουν τὰ πάθη τῆς ψυχῆς τους.
  • Ἀξίωσέ τους νὰ σ’ ἀγαπήσουν ὅπως σ’ ἀγαπῶ καὶ νὰ ζήσουν στὴν αἰώνια Βασιλεία σου ὡς φῶτα γιὰ νὰ δοξάσουν αἰώνια τὸ Ἅγιο Ὄνομά Σου.
  • Κύριε Παντοκράτορα, ἐλέησέ τους κατὰ τὸ μέγα ἔλεός Σου, ὥστε νὰ σωθεῖ ἡ ψυχή τους.
  • Πρόσφερέ τους ἡρεμία καὶ βαθειὰ γαλήνη στὴν ψυχή τους, γιὰ νὰ παύσει κάθε δαιμονικὴ ἐπίθεση, οὕτως ὥστε νὰ μπορέσουμε νὰ ὑμνήσουμε ὅλοι μας τὸ Πανάγιο Ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Αμήν
 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι προσευχές στους ανθρώπους αυτούς δεν πιάνουν. Όσο προσεύχεσαι τόσο ο δαίμονα κυριαρχεί στο νου τους και είναι επικίνδυνοι.

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι πόσο καλός μπορεί να είστε, σας έκαναν τόσα πολλά και εσείς αντί να είστε θυμωμένος, προσεύχεστε για αυτούς.Σας θαυμάζω...!

Αναστάσιος είπε...

Προς: 4 Φεβρουαρίου 2024 στις 3:27 μ.μ.

Αν το σχόλιό σας είναι για το πρόσωπό μου οφείλω να σας πω τα παρακάτω.
Η προσευχή δεν είναι συνταγμένη από εμένα αλλά μου την έστειλαν από την Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως.
Για κάποιους ανθρώπους που είμαι «θυμωμένος» επειδή «στερούμαι πνευματικότητας» όπως μου είχε πει προ 18 ετών σπουδαίος Πνευματικός δεν κάνω προσευχή. Δυστυχώς για εμένα τους έχω διαγράψει από το μικρό δίπτυχο που έχω και μνημονεύω δεν τους δίνω σημασία δεν υπάρχουν.
Δεν θέλω να είμαι υποκριτής και να φοράω μάσκα όπως ορισμένοι πρώην φίλοι μου που μου το παίζουν ανώτεροι αφού μου έσκαψαν τον λάκκο. Ας με κρίνει ο Θεός.
Συνηθίζω να λέω αυτός είμαι, και σε όποιους αρέσω.
Τόσα χρόνια που έκανα τον βλάκα δεν κέρδισα. Το είδαν σας αδυναμία και με εκμεταλλεύτηκαν.
Να τους δω και αυτούς πως θα κλείσουν τα μάτια από την πρόσκαιρη ζωή. Εγώ ομολογώ την αμαρτία μου, αυτοί που είναι φαρισαίοι πάντα βέβαια «εν αφελότητι καρδίας» όπως γράφουν να βρουν έλεος από Αυτόν που είναι ο δίκαιος Κριτής.
Ως κατακλείδα γράφω τα λόγια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Χασκόπουλου που σε ανάρτησή μου στις 23 Ιανουαρίου 2018 https://anastasiosk.blogspot.com/2018/01/blog-post_753.html
Είχα γράψει
«Να μάθεις να λες όχι. Από τον κλητήρα ως τον πρόεδρο θα σε διατάζουν.
Να μαζέψεις χρήματα για τα γεράματά σου. Θα σου χρειασθούν.
Να γνωρίζεις όταν σε στύψουν όπως την λεμονόκουπα θα σε πετάξουν.».
Δεν τον άκουσα αλλά ο Θεός με ευλογεί τον αμαρτωλό, εμπαθή και ως τώρα αμετανόητο.
Αυτά για να μην το παίζω άγιος.

Ανώνυμος είπε...

Σωστά καταλάβατε,για σας ήταν το σχόλιο.