● Τήν Κυριακή 21 Ἀπριλίου, Ε’ Κυριακή τῶν
Νηστειῶν, ἐτελέσθη Ἀρχιερατική Θεία Λειτουργία στόν Ἱερό Ναό τοῦ Πολιούχου τῶν
Πατρῶν, Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου, προεξάρχοντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου
Πατρῶν κ.κ. Χρυσοστόμου, ὁ ὁποῖος ἒκανε συγκινητική ἀναφορά στήν θυσία τῶν
10.000 χιλιάδων καί πλέον Πατρέων, σφαγιασθέντων τό 1821 καί ἀνέγνωσε τήν Ἀπόφαση
τῆς
Ἱερᾶς Συνόδου, γιά τόν ὁρισμό τοῦ Ἐπισήμου Ἑορτασμοῦ, ἐκφράσας τίς θερμές καί εὐγνώμονες εὐχαριστίες του πρός τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμον καί τούς Σεβασμιωτάτους Συνοδικούς Ἀρχιερεῖς.
Ἐν συνεχείᾳ, ἐτελέσθη τό πάνδημο μνημόσυνο τῶν Σφαγιασθέντων καί τέλος, μπροστά στό μνημεῖο πού ἐστήθη πρός τιμήν τους, ἀνεπέμφθη ἐπιμνημόσυνη δέηση καί ὁ Σεβασμιώτατος κατέθεσε δάφνινο στεφάνι ἐκ μέρους τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου καί τοῦ εὐσεβοῦς Λαοῦ τῆς Ἀποστολικῆς Μητροπόλεως τῶν Πατρῶν.
Συγκινητική ἦτο ἡ παρουσία τῶν Πατριωτικῶν Συλλόγων, μέ τίς Ἐθνικές Ἐνδυμασίες, μέ τίς Σημαῖες καί τά Λάβαρα.
Ἱερᾶς Συνόδου, γιά τόν ὁρισμό τοῦ Ἐπισήμου Ἑορτασμοῦ, ἐκφράσας τίς θερμές καί εὐγνώμονες εὐχαριστίες του πρός τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμον καί τούς Σεβασμιωτάτους Συνοδικούς Ἀρχιερεῖς.
Ἐν συνεχείᾳ, ἐτελέσθη τό πάνδημο μνημόσυνο τῶν Σφαγιασθέντων καί τέλος, μπροστά στό μνημεῖο πού ἐστήθη πρός τιμήν τους, ἀνεπέμφθη ἐπιμνημόσυνη δέηση καί ὁ Σεβασμιώτατος κατέθεσε δάφνινο στεφάνι ἐκ μέρους τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου καί τοῦ εὐσεβοῦς Λαοῦ τῆς Ἀποστολικῆς Μητροπόλεως τῶν Πατρῶν.
Στό ἱερό Μνημόσυνο παρέστη καί ὁ Θεοφιλέστατος Ἐπίσκοπος Κερνίτσης κ.
Χρύσανθος, ὁ ὁποῖος προσῆλθε ἀπό ἂλλον Ἱερόν Ναόν, ὃπου ἐλειτούργησε.
Συγκινητική ἦτο ἡ παρουσία τῶν Πατριωτικῶν Συλλόγων, μέ τίς Ἐθνικές Ἐνδυμασίες, μέ τίς Σημαῖες καί τά Λάβαρα.
«ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΑΤΡΕΩΝ ΠΟΥ
ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΟ 1821».
Τοῦ
Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρῶν
κ.κ. Χρυσοστόμου.
Ἀγαπητοί μου,
Τήν Κυριακή τῶν Βαΐων τοῦ 1821 βάφτηκε τό ἁγιασμένο, ἀπό τήν θυσία τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου, χῶμα τῶν Πατρῶν, μέ τό αἷμα χιλιάδων Πατρέων, οἱ ὁποῖοι φρικτῷ καί μαρτυρικῷ θανάτῳ διά πυρᾶς καί μαχαίρας ἐτελειώθησαν ἀπό τούς αἱμοσταγεῖς καί βαρβάρους Τούρκους κατακτητάς.
Οἱ περιγραφές τῶν αὐτοπτῶν μαρτύρων καί τῶν ἱστορικῶν τῆς ἐποχῆς ἐκείνης Ἑλλήνων καί ξένων, ἀλλά καί τῶν μεταγενεστέρων ἱστορικῶν, οἱ ὁποῖοι περιέγραψαν καί διέσωσαν τά φρικτά καί ἀποτρόπαια γεγονότα, συγκλονίζουν διαχρονικά, ὂχι μόνο τόν Ἑλληνικό Λαό, ἀλλά καί κάθε ἂνθρωπο, ὃπου καί ἂν εὑρίσκεται, ἀδιακρίτως καταγωγῆς, γλώσσης ἢ θρησκείας.
Οἱ εἰλικρινεῖς φίλοι Σας
+Ὁ Παλαιῶν Πατρῶν Γερμανός
+Ὁ Κερνίτσης Προκόπιος
Ὁ Ἀνδρέας Ζαΐμης
Ὁ Ἀνδρέας Λόντος
Ὁ Μπενιζέλος Ῥοῦφος
Στό σημεῖο αὐτό, ἂς ἀκούσωμε τήν ἀπάντηση τῶν ξένων δυνάμεων στούς Ἀρχιερεῖς καί Προκρίτους τῆς Ἀχαΐας, τήν ὁποίαν υἱοθέτησαν ὃλοι τους, οἱ πρόξενοι, δυστυχῶς:
Καί ὑπογράφεται τό κείμενο ἀπό κάθε πρόξενο.
Μιά πόλις ὁλόκληρη ἔγινε σκόνη καί στάχτη. Ὁ Σπυρίδων Τρικούπης θά σημειώσῃ: "Ἡ ἐμπορικώτερη καί πλουσιότερη πόλις τῆς Πελοποννήσου, ἡ μία τῶν δύο ἐπαναστατικῶν ἑστιῶν καθ' ἥν πρῶτον ὑψώθη τό σύμβολον τῆς ἐλευθερίας κατεστράφη ἐκ πρώτης ἀφετηρίας παραδοθεῖσα εἰς τό πῦρ καί τήν λεηλασίαν".
«Ὦ λαιμοί τῶν ἀθώων παιδιῶν μας, ὦ πλευρά σεβάσμια τῶν μητέρων, γερόντων, κόμαι εἰς αἷμα ἀθλίως βρεγμέναι! (Κάλβος, Λύρα, Ὠδή, 6η,1ζ)
Ὁ Ἱερέας τῆς Ἀγγλικῆς Πρεσβείας στήν Κωνσταντινούπολη R. Walsh περιγράφει τήν φρίκη ἀπό τά κομμένα κεφάλια, τίς χιλιάδες κομμένα αὐτιά καί τά ἀκρωτηριασμένα μέλη ἀπό τά σώματα τῶν σφαγιασθέντων Πατρινῶν πού μετεφέρθησαν στήν Κωνσταντινούπολη καί ἀδειάστηκαν ἀπό τά σακκιά μπροστά στό Σεράϊ καί στούς δρόμους, γενόμενα βορᾶ τῶν σκύλων.
καί στήθια ἀπό λιθάρια
νά βγῆ στής Πάτρας τά βουνά
στής Πάτρας τά μπουγκάζια
...κλαῖνε μανάδες γιά παιδιά
καί τά παιδιά γιά μάνες.."
Ὅμως ἡ ἐλευθερία βγῆκε ἀπό τά κόκκαλα τῶν Ἑλλήνων τά Ἱερά. Ὅσοι ἀπέμειναν, ἐζώσθησαν τά ἅρματα τοῦ χρέους καί τῆς τιμῆς καί ἀφήνοντας πίσω τά συντρίμια, τίς στάχτες καί τά ἐρείπια, ἒχοντας δώσει τόν ὅρκο γιά τήν ἐλευθερία, ἔφθασαν διά τοῦ Σταυροῦ καί τῆς εἰς Ἅδου καθόδου στήν Ἀνάσταση καί κρατώντας τό ἀναστάσιμο Λάβαρο μέ τήν ἀπόφαση ἤ γιά τήν νίκη ἤ τήν θανή, ἀπό τό Μοναστήρι τῆς Παναγίας στόν Ὀμπλό, ὅπου οἱ ἔνοπλοι εἷχαν τό στρατηγεῖο τους, "λεύγας τινάς ἀπέχοντας τῶν Πατρῶν, ἑόρτασαν πρό τοῦ στρατοπέδου τῶν Τούρκων, τό Πάσχα, πληρώσαντες τήν ἀτμόσφαιρα διά τῶν εὐθύμων κραυγῶν τοῦ, Χριστός Ἀνέστη". Αὐτό ἔψαλαν μέχρι τήν τελική πτώση τοῦ Κάστρου καί τήν Ἀπελευθέρωση τῆς Πάτρας ἀπό τόν τουρκικό ζυγό.
Μέ τό σουγιά στό κόκκαλο
Μέ τό λουρί στό σβέρκο
Νά τήν πετιέται ἀπό 'ξαρχῆς
Κι ἀντριεύει καί θεριεύει
Καί καμακώνει τό θεριό
Μέ τό καμάκι τοῦ ἣλιου"
Αὐτό τό γεγονός ἀναδεικνύομε, ὡς ἒχομε χρέος, ἒναντι τῶν μαρτύρων καί ἡρώων Πατρέων τῶν πεσόντων μαχαίρᾳ καί ἰκριώμασι καί σταυροῖς ὑπό τῶν Τούρκων, ἀπό τῆς Κυριακῆς τῶν Βαΐων, 3 Ἀπριλίου 1821, ἓως καί τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς τοῦ ἒτους ἐκείνου.
Χρεωστικῶς ἀναφέρω στό σημεῖο αὐτό τήν ἐπαινετή πρωτοβουλία, κατά τά τελευταῖα ἒτη, τῶν παιδιῶν μελῶν τοῦ Λαογραφικοῦ Συλλόγου «Μωραΐτες ἐν Χορῷ», ὣστε νά τιμηθοῦν οἱ μάρτυρες μέ πορεία μνήμης καί τιμῆς ἀπό τό σημεῖο ὃπου εὑρίσκεται ἡ προτομή τοῦ ἁγνοῦ, τοῦ σεμνοῦ ἣρωος Ἰωάννου Παπαδιαμαντοπούλου ἓως τήν Πλατεία Ἁγίου Γεωργίου Πατρῶν, ὃπου ὁ μεγάλος καί λεοντόκαρδος Ἱεράρχης τῆς Πάτρας Γερμανός, ὓψωσε τήν Σημαία στίς 25 Μαρτίου 1821.
Ἡ ἐκδήλωσις αὐτή ἐτέθη ὑπό τήν αἰγίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν καί ἐστέφθη καί στέφεται ἀπό ἐπιτυχία. Τῆς Λιτανείας καί ἐφέτος προέστη ἡ ἐλαχιστότητά μου, συμμετεῖχαν Ἱερεῖς τῆς πόλεως, ἐνῶ ἡ συμμετοχή τῶν τμημάτων μέ τίς ἐθνικές ἐνδυμασίες ἐσκόρπισε ρίγη συγκινήσεως.
Καί αὐτή ἡ ἐκδήλωσις θά πραγματοποιῆται κατ’ ἒτος ὑπό τήν αἰγίδα τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας, τήν παραμονή τῆς Ε’ Κυριακῆς τῶν Νηστειῶν, ἡμέρας μνήμης τῶν χιλιάδων θυμάτων τῆς τοπικῆς θηριωδίας, στήν Πάτρα τό 1821.
Μέ αἲτημά μας πρός τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀπεφασίσθη Συνοδικῶς ὡς ἡμέρα μνήμης καί τιμῆς γιά τούς ὑπό τῶν Τούρκων σφαγιασθέντας Πατρινούς τό 1821, ἡ Ε’ Κυριακή τῶν Νηστειῶν, ἑκάστου ἒτους. Διά τοῦτο χρεωστικῶς καί εὐγνωμόνως εὐχαριστοῦμεν τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερώνυμον καί τούς Σεβασμιωτάτους Ἀδελφούς Ἁγίους Ἀρχιερεῖς, μέλη τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου.
Εἶχαν περάσει μόλις πέντε χρόνια, ἀπό τήν Κυριακή τῶν Βαΐων τοῦ 1821 καί τήν φοβερή σφαγή τῶν Πατρέων. Ἦταν μιά ἂλλη Κυριακή τῶν Βαΐων. Αὐτή τή φορά στό ἁγιασμένο καί μαρτυρικό Μεσολλόγι, οἱ Ἐξοδίτες πέρασαν στήν Ἀθανασία, ζώντας καί ἐκεῖνοι μέσα ἀπό τό δικό τους Πάσχα-Πέρασμα, τήν Ἀνάσταση μιά βδομάδα νωρίτερα. Τό Μεσολόγγι, «τό ράσο τοῦ Δεσπότη του φορεῖ γιά σάβανο καί φωτεινό μετέωρο πετᾶ στόν οὐρανό του». Ἐκεῖ ψηλά συνάντησαν τούς Πατρινούς καί ὃλοι μαζί ἒψαλαν στά οὐράνια μέ τήν οὐρανομήκη φωνή τους, τό «Χριστός Ἀνέστη».
Ἒχομεν ὃλοι μας χρέος Ἐκκλησιαστικοί καί ἂλλοι ἡγέτες, νά διατηρήσωμε τήν παρακαταθήκη πού μᾶς παρέδωσαν οἱ μάρτυρες πρόγονοί μας καί τήν λαμπάδα ἂσβεστη νά διατηρήσωμε, τήν σκυτάλη δέ στούς ἐπιγενομένους νά παραδώσωμε.
Εἶναι ἀλήθεια ὃτι τά τελευταῖα χρόνια, τίς τελευταῖες δεκαετίες τόσο τό θρησκευτικό, ὃσο καί τό ἐθνικό φρόνημα, ἀμβλύνθησαν καί οἱ Ἓλληνες υἱοθετήσαμε ἓνα τρόπο ζωῆς, ἀταίριαστο στήν πνευματική μας ὑπόσταση, στήν ἱστορία μας, στήν μακραίωνη ἒνδοξη πορεία μας.
Αὐτός ὁ τρόπος ζωῆς τεχνηέντως καί μέ περισσή μαεστρία ἐπηρέασε τήν ζωή μας, ἢ μᾶλλον ἐπεβλήθη ὡς ὑπηρέτης τοῦ πνεύματος τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί τῆς νέας τάξεως πραγμάτων, περνώντας ἀκόμη καί μέσα ἀπό τά ἐκπαιδευτικά συστήματα. Εἶναι καιρός νά ἐπιστρέψωμε στίς ρίζες μας, στίς πηγές τῶν ἰδικῶν μας ὑδάτων, νά ὑποκλιθοῦμε στήν ἱστορία μας, νά τήν μελετήσωμεν εἰς βάθος, νά καθαρίσωμε ἀπό τίς μπογιές τούς ἀνδριάντες τῶν ἡρώων μας, νά ἀγαπήσωμε τήν πατρίδα μας.
Ὃποιος λαός δέν γνωρίζει τήν ἱστορία του, ἢ τήν ἀλλοιώνει καί τήν παραχαράσσει, μή σεβόμενος τήν ἲδια τήν κοιτίδα του, εἶναι καταδικασμένος νά ἀφανισθῇ μέσα στήν χοάνη πού τόν ἒριξε τό σύστημα.
Ὃσο ὑπάρχουν Ἑλληνόπουλα, ὃσο ὑπάρχουν παιδιά αὐτῆς τῆς γῆς καί τῆς πατρίδος πού ξέρουν, νά γονατίζουν μπροστά στούς ἣρωες καί μάρτυρας τοῦ Γένους καί νά δακρύζουν μπροστά στά αἳματα καί τίς θυσίες τους γιά τήν Πίστη καί τήν Πατρίδα∙, ὃσο ὑπάρχουν Ἑλληνόπουλα, πού ὃπως μᾶς ἐδήλωσαν πρό ἡμερῶν στήν Ἀναπαράσταση τῆς Ὀρκωμοσίας τῶν Ἑλλήνων ἀπό τόν Γερμανό, ξέρουν νά ψάλουν ζῶντες ἀκόμα, ἂν χρειασθῇ καί τήν Ἑξόδιο Ἀκολουθία τους, ὡς ἒπραξαν τότε στόν ἒνδοξο καιρό τοῦ Παλαιῶν Πατρῶν Γερμανοῦ, ὃσο ὑπάρχουν λέγω αὐτά τά παιδιά, ἡ Ἑλλάδα θά ζήσῃ ἓως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος.
Αἰωνία ἡ μνήμη τῶν χιλιάδων Πατρέων τῶν φρικτῷ θανάτῳ ὑπό τῶν Τουρκικῶν ὀρδῶν τελειωθέντων.
Ζήτω ἡ ἡρωική Πάτρα.
7 σχόλια:
Όπως διαπιστώνω στις φωτογραφίες η πολιτική η δημοτική και όλες οι άλλες οι εξουσίες οι οποίες τρέχουν από πίτες σε πίτα ήταν απούσα το ίδιο και τα συμβούλια των λεγομένων θρησκευτικών συλλόγων από αυτήν την εκδήλωση μνήμης για τους αδίκως σφραγισθέντες Πατρινούς. Τιμή σε όσους παρίστανται. Αίσχος σε όσους απουσίαζαν.
Αισχος θα ήταν για μένα αν ήταν παρόντες οι πολιτικοί που αρνήθηκαν την Εκκλησία ψηφίζοντας τον γνωστό νόμο για τους ομοφυλόφιλους. Αφού έχουν άλλη άποψη από την Εκκλησία, τότε τι τη θέλουν;;
Ο Μητροπολίτης προσπαθεί να αναδείξει την ιστορία τους αγώνες και τις θυσίες υπέρ Πατρίδος της Πάτρας έπρεπε όλοι να είμαστε εκεί για να τιμηθούν οι ένδοξοι πρόγονοί μας. Εγώ από το Ρίο σήμερα πήγα στον Άγιο Ανδρέα χθες δεν μπόρεσα. Έπεμπε όλοι να είμαστε εκεί λαός και εξουσία.
Το που κατάντησε ο ταλιμπανισμός των ανθρώπων που μονοπωλούν την Ορθόδοξη πίστη φάνηκε σήμερα στην Καβάλα από υποψήφια βουλευτή και μέλος του κόμματος ΝΙΚΗ. Απόψεις όπως αυτές του σχολιαστή 4.15 οδηγούν σε έκτροπά και φανατισμούς. Το αίσχος είναι και για τον σχολιαστή.
Διαβάστε την ανακοίνωση του κομματικού σχηματισμού ΝΙΚΗ
«Η ΝΙΚΗ πληροφορήθηκε το καταδικαστέο συμβάν που έλαβε χώρα στην εκκλησία Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης στο Πουλίδειο γηροκομείο, στο τέλος της Θείας Λειτουργίας σε βάρος της βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας στην Καβάλα Αγγελικής Δεληκάρη.
Είναι αδιανόητη πράξη και απαράδεκτη. Το γεγονός ότι έλαβε χώρα σε Ιερό Ναό καταδεικνύει το μη εκκλησιαστικό φρόνημα της δράστιδος και την έλλειψη σεβασμού της στις Αρχές της Νίκης ώστε να δικαιολογεί την απομάκρυνσή της από τις τάξεις της Νίκης που ούτως ή άλλως είχε λάβει χώρα από καιρό. Η ΝΙΚΗ άμεσα επιβεβαίωσε τη αναστολή της κομματικής της ιδιότητας και την άμεση παραπομπή της στο Πειθαρχικό με ερώτημα διαγραφής. Ο πόνος όλων μας για την ψήφιση του επαίσχυντου νόμου για τον γάμο των ομοφυλοφίλων είναι δεδομένος όσο και ο υποκριτικός θρησκευτικός ζήλος που όψιμα επιδεικνύουν αυτοί που τον ψήφισαν.
Η ΝΙΚΗ ως γνήσιο λαϊκό δημοκρατικό κίνημα θα τα αντιπαλέψει και τα δύο νόμιμα και δημοκρατικά και κάθε άλλη ενέργεια προπηλακισμού ή βίας είναι εκ του πονηρού και δεν έχουν καμία σχέση με το ήθος και το φρόνημα της ΝΙΚΗΣ», επισημαίνει το κόμμα σε σχετική ανακοίνωση.
Καλά τα έγραψε αλλά το κακό έχει γίνει στις καρδιές των ανθρώπων. Τα κόμματα ότι χρώμα και αν έχουν κομματιάζουν και δεν μπορούν να κατεβαίνουνε ως εκκλησιαστικά γιατί αντί να ανεβάζουν τον άνθρωπο τον κατεβάζουν. .
Όπως διάβασα σε ενημερωτικό σαιτ ο ταλιμπανισμός κατά προσώπων έφτασε και στην Πάτρα. Το στόμα του ιερέα είναι να ευλογεί και όχι να κακολογεί. Χάλασε η κοινωνία. Αλλά όταν ιεροκήρυκες κηρύττουνε από άμβωνες ενάντια στους πολιτικούς τι να κάνουν και οι απλοί παπάδες και οι πιστοί που τους ακούνε. Την Μεγάλη Παρασκευή και την Ανάσταση προβλέπω αναστάτωση.
«Δεύτερο κρούσμα με επίθεση εναντίον βουλευτή της ΝΔ σημειώθηκε νωρίτερα την Κυριακή.
Πιο συγκεκριμένα μετά το χαστούκι που δέχθηκε η βουλευτής Καβάλας Αγγελική Δεληκάρη, από μία γυναίκα, στην εκκλησία Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης στο Πουλίδειο γηροκομείο, υπήρξε ένα δεύτερο περιστατικό
Αυτή τη φορά στην Πάτρα όπου σημειώθηκε επίθεση εναντίον της υφυπουργού Υποδομών Χριστίνας Αλεξοπούλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες όλα κυλούσαν ομαλά στο Τρισάγιο και στη Λιτανευτική πορεία στη μνήμη των πατρινών θυμάτων της τουρκικής βαρβαρότητας, όταν στο τέλος ιερέας προσπάθησε να προκαλέσει ένταση στο μνημείο των Ταμπαχάνων.
Ο ιερέας αναφερόμενος στο νομοσχέδιο για τους γάμους των ομόφυλων ζευγαριών επιτέθηκε λεκτικά στην κυρία Αλεξοπούλου χρησιμοποιώντας έντονο ύφος, αφορισμούς κατάρες.
Το ίδιο πήγαν να πράξουν και λιγοστά πρόσωπα, μικρής ηλικίας, που έχουν σχέση με την Εκκλησία. Η Χριστίνα Αλεξοπούλου κατάφερε να αποχωρήσει από την πλατεία στα Ταμπάχανα, έχοντας στο πλευρό της τον αδερφό του Δεσπότη που την πήρε από το χέρι και στην κυριολεξία την έσωσε από τον μαινόμενο κόσμο που κατευθυνόταν προς το μέρος της.
Το περιστατικό επιβεβαίωσε μιλώντας στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ η ίδια η Χριστίνα Αλεξοπούλου χωρίς όμως να δώσει διάσταση.
H υφυπουργός, θυμίζουμε, ψήφισε υπέρ του γάμου των ομόφυλων.»
Πληροφορία από το THE BEST
Κάπου διάβασα ότι όποιος επιλέγει σε τι να πιστέψει από την Αγία Γραφή και τον Λόγο του Θεού δεν πιστεύει στο Θεό αλλά στον εαυτό του ...
Κατά τα λοιπά, η Εκκλησία ίσως για μερικούς να είναι χρήσιμη...
Δέν υπάρχουν "κόμματα εκκλησιαστικά".
Υπάρχουν κόμματα με καλές αρχές που προσπαθούν να καταδείξουν στην κοινωνία το σωστό δρόμο, καί να δώσουν στο λαό εναλλακτική λύση, ώστε να μήν επιλέγει πρόσωπα που δοκιμάζουν τη συνείδηση του.
Δημοσίευση σχολίου