ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΤΤΑΔΑΚΗΣ
α/ «Ο κ. Κοτταδάκης σχολιάζει και απαντά σε όσα εκείνος θα ήθελε να γράψω εγώ, και όχι σε όσα εγώ έγραψα». Αυτό να μ’ εύρισκε ! Ωστόσο αυτό μου καταλογίζει ο π. Αναστάσιος, αναφερόμενος στην ανάρτηση. «Και όμως κινείται», δηλαδή, μεταδίδεται». Σ’ αυτήν σχολίαζα την εκτενή δική του. «Ἅγ. Δημήτριος Θεσσαλονίκης : καὶ ὅμως, τελικά, δὲν κολλάει…» με τη γνωστή γραμμή εμμονή του ότι στο Ναό ο Κόβιτ19 δεν κολλάει ! Θέση την οποία για να υποστηρίξει ακόμα πιο πολύ επικαλέστηκε και την ακόλουθη ανάρτηση του Μητροπολίτη Χονγκ-Κονγκ Νεκτάριου. «Φανταστεῖτε αὐτὸ ποὺ ἔκαναν τὰ τηλεοπτικὰ κανάλια καὶ ἐφημερίδες μὲ τὴ δημοσίευση ψευδῶν βίντεο καὶ φωτογραφιῶν γιὰ τὸν ἑορτασμὸ τῶν Θεοφανείων, νὰ τὸ εἶχαν κάνει γιὰ κάποια Ἑβραϊκὴ ἢ Μουσουλμανικὴ ἑορτή... Θὰ εἶχαν ξεσηκωθεῖ τὰ Ἑβραϊκὰ λόμπυ μέχρι τὸν Ἄλφα τοῦ Κενταύρου, οἱ δὲ Μουσουλμᾶνοι θὰ εἶχαν ξεκινήσει ἐκτεταμένο πρόγραμμα περιτομῶν σὲ ὅλη τὴν χώρα... Δὲν περιγράφω ἄλλο...»
Και ιδού τι του έγραφα, ή
του επεσήμανα επ’ αυτού. «Στην
ανάρτηση που επικαλεστήκατε-ο Μητροπολίτης Χονγκ-Κονγκ-κατά κύριο λόγο
καταγγέλλει τη χρήση πλαστο-φωτογραφίας ! Πιο συγκεκριμένα τη σκόπιμη ανάρτηση φωτογραφίας από τα περσινά Θεοφάνια, στη θέση των φετινών, για πονηρή
δυσφήμηση της Εκκλησίας. Την καταγγέλλει, μάλιστα, με συγκριτική αναφορά σε
ενδεχόμενη δυναμική αντίδραση πιστών άλλων θρησκειών για αντίστοιχη
πλαστο-φωτογραφία-ως η σφαγή συντακτών περιοδικού στη Γαλλία, άσχετα, αν η υπονοούμενη
προέκτασή της δε νοείται και δεν έχει θέση στα όρια της Εκκλησίας-Αναστάσιος, 10.1.21, ώρα 11.58. Και πρόσθετα. «Άλλωστε την καταγγελία της πλαστο-φωτογραφίας αυτής
έκανε ήδη ο Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς, που τον αφορούσε».
Δηλαδή,
εύρισκα και του επεσήμαινα ότι-και
όποιος ξέρει ανάγνωση διαβάζει- το
γραπτό αυτό αφορά άλλο θέμα, είναι άσχετο, και δεν υποστηρίζει τη γνωστή
θεώρηση του ότι στο Ναό δεν μεταδίδεται ! Αν μπορεί να το πει έτσι κανείς, ότι είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά ! Δηλαδή,
αποκάλυπτα ότι βάζει ένα γραπτό να λέει αυτό που ο ίδιος θέλει να λέει και να
εννοεί, αλλά προφανέστατα το
συγκεκριμένο γραπτό δεν το λέει ! Δεν ξέρω αν, και πάντως δεν φαντάζομαι να
λογίστηκε ή να είπε μέσα του,
«σάμπως καταλαβαίνουν όλοι αυτοί τι κάνω εγώ,
ότι δηλαδή, εγώ γράφω αυτά που θέλω
και υποστηρίζω αυτό που θέλω-«δεν μεταδίδεται στο Ναό»-και το ενισχύω με γραπτό
άλλου, που όμως είναι άσχετο με αυτό
που θέλω, γράφω. υποστηρίζω βέβαια πάντα
εγώ !
Ποιος, λοιπόν, «ο κ. Κοτταδάκης σχολιάζει και απαντά σε όσα εκείνος-ο κ. Κοτ.- θα ήθελε να γράψω εγώ, και όχι σε όσα εγώ έγραψα», ή ο π. Αναστάσιος λέει πως το απόσπασμα
του Μητροπολίτη Χονγκ-Χονγκ που επικαλείται λέει αυτό που αυτός -ο π.Α.- ντε και
καλά θέλει να λέει-δηλ. ότι δεν μεταδίδεται μέσα στο Ναό-όμως δυστυχώς γι
αυτόν, προφανέστατα δε το λέει ;
β/ Αλλά
! Κατά σύμπτωση (;), ή οποία
σύμπτωση ! «Στην έτερη ανάρτηση της ίδιας μέρας και ώρας, με διαφορά πέντε λεπτών,
ο ίδιος Μητροπολίτης Χονγκ-Κονγκ Νεκτάριος γράφει και συμβουλεύει άριστα τους
ορθόδοξους πιστούς ταύτα : «Οι λαϊκοί, τηρήστε
τα απαραίτητα μέτρα, αλλά μην φοβείσθε να προσέλθετε στο Μυστήριο» ! Και, έντιμα, θαρραλέα, απροκάλυπτα, χωρίς
περιστροφές, προσθέτει και τούτο το πιο σπουδαίο για την περίπτωση-οι θεολόγοι
καταλαβαίνουν πιο πολύ: «Αν κάποιος πιστεύει με έναν παγανιστικό
τρόπο πως η θεία Κοινωνία θα λειτουργήσει σαν εμβόλιο ας μην πάει
να κοινωνήσει. Είναι σκληρό, αλλά είναι αληθινό» ! -10.1.21, 11,53.
Τι παρατηρεί κανείς εδώ και δια γυμνού,
γυμνότατου οφθαλμού ; Ότι, από τη μια επικαλείται
μια ανάρτηση που αφορά άλλο θέμα -και έχει ήδη κατά χρέος απαντήσει
ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και τον στόχευε- μια
ανάρτηση που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τη θεώρηση που θέλει να υποστηρίξει-«στο
Ναό δεν μεταδίδεται». Από την άλλη, και
αυτό είναι το χειρότερο, φρονίμως(;)
ποιών, ή σκοπίμως(;) ενεργών παραλείπει,
παρασιωπά την μερικά λεπτά νωρίτερα ευθέως
αντίθετη με ή από τη δική του θεώρηση
του ίδιου Μητροπολίτη, ασφαλώς επειδή λέει καθαρά και ξάστερα ότι
μεταδίδεται και στο Ναό ! Και να μην επεκταθώ στην τελευταία
απροκάλυπτη, έντιμη, ειλικρινή., θαρραλέα, και
θεολογικά πεντακάθαρη χριστιανική ορθόδοξη επισήμανση του Μητροπολίτη, που
τινάζει στον αέρα όλη αυτή τη μακροσκελή δοκησισοφία του. «Αν κάποιος
πιστεύει με έναν παγανιστικό τρόπο-προσωπικά παλιά έγραφα, «μαγικό»- πως η θεία
Κοινωνία θα λειτουργήσει σαν εμβόλιο, ας μην πάει να κοινωνήσει.
Είναι σκληρό, αλλά είναι αληθινό» !
Ποιο,
λοιπόν, είναι το διαυγέστατο συμπέρασμα εδώ; Ότι : «Ο κ. Κοτταδάκης σχολιάζει και απαντά σε όσα εκείνος -ο
κ.Κ.- θα ήθελε να γράψω εγώ, και όχι
σε όσα εγώ έγραψα»; Ή ότι : «Ο π. Αναστάσιος επιλέγει
ακόμα και άσχετο κείμενο για να
υποστηρίξει αυτό που θέλει να υποστηρίξει-ότι Κοβιτ19 δεν μεταδίδεται στο Ναό;
Ενώ! Παραλείπει και παρασιωπά γραπτό
του ίδιου συγγραφέα-του Μητροπολίτη Χονγκ-Κονγκ-που λέει ρητά και καθαρά, αλλά και προωθημένα ότι ο Κόβιτ 19 αλωνίζει παντού, ήτοι μεταδίδεται και μέσα στο Ναό»;
γ/ Δικαίωμα του και σεβαστό είναι
να απαντά ή όχι στον … «κάθε κ. Κοτταδάκη»-«Ο κάθε κ. Κοτταδάκης». Και, θέλω να ελπίζω ότι αυτή η
διατύπωση δεν πάει εκεί που παρευθύς μπορεί να βάλει στο νου ο καθείς ! Και έχω
εδώ να καταθέσω δυο-τρία τινά που πάνε το θέμα και στα κάπως πιο βαθιά. Ο
αυταπόδεικτα ταπεινός π. Ευσέβιος Ματθόπουλος, και ακολούθησε τη σύσταση
ενός μικρού παιδιού να έρθει πιο μέσα γιατί ερχόταν το τραμ, και του είπε «ευχαριστώ» ! Και, όταν άλλος τον πληροφόρησε ότι
στην πλάτη του, πάνω στο ράσο του έφτυσε
κάποιος, και κόλλησε και μένει ένας βρωμερός εμπτυσμός, απάντησε.
«Αυτά μας αξίζουν» ! Όποιος ξέρει
γράμματα, διαβάζει και καταλαβαίνει !
Προσωπικά όμως μπορώ να ειπώ
μετά λόγου γνώσεως ότι δεν είναι πολύ σπάνιο ακόμα και ένα καλογεράκι που φόρεσε το
ράσο μόλις χτες να εκλαμβάνει εαυτόν ως από
καθέδρας ομιλούντα μέγα πάντων φωτιστή! Και αν αυτό το πάτε πιο ψηλά, σε
Ιερομόναχο, Αρχιμανδρίτη, Πρεσβύτερο, Πρωτοπρεσβύτερο, Επίσκοπο ... «θα
παραβιάσετε ανοιχτές πύλες», τι θα προκύψει να μην ειπώ ! Ο μακαριστός π. Ηλίας
Μαστρογιαννόπουλος, καταγράφει το εξής ενδιαφέρον εδώ από μια συζήτηση στο Άγιο
Όρος, όπου είναι παρών και παρακολουθεί. Το
Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή να υποστηρίζει με πολλή ηρεμία και συγκεκριμένη
αναφορά ότι, μπορεί να υπάρχει γνήσια
πνευματική ζωή με την προσευχή του Ιησού κλπ., και έξω από το μοναχισμό !
Και, ο γνωστός λόγιος μοναχός Θεόκλητος
Διονυσιάτης να επιμένει ότι, αυτό δεν είναι δυνατόν!
Τώρα, επειδή ένα χρόνο κιόλας και τα
πράγματα στην Ελλάδα και έδειξαν και φωνάζουν διάτορα ότι, τα νύχια του Κόβιυτ19
είναι πολύ θανατερά ! Και ότι. και πάει, και αλωνίζει παντού ! Και, όσο κι αν επιμένουν
κάποιοι, «σε μια ανόητη
άρνηση της πραγματικότητας του κορονοϊού, μαζί με
μια αδιάκριτη πεποίθηση στην αναγκαστική βοήθεια
του Θεού, χωρίς καμιά δική μας συν-ενεργητική προφύλαξη», ως γράφει ο π.
Νικόλαος Λουδοβίκος. Και
προσθέτει και εξηγεί ότι είναι δείγμα «λαλίστατης αθεολογησίας» αυτό. Επιλέγω
να κλείσω και πάλι με τη δια γραφίδος διαπρεπούς ιατρού υπόμνηση
και επισήμανση από το Θεό προς όλους ημάς τους της Εκκλησίας
εγγύς ή εντός, ιδιαίτερα τους τα πρώτα φέροντες, των εξής θαυμάσιων και
άκρως επίκαιρων ρήσεων των : Αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου. «Τίποτε δε
σχίζει τόσο πολύ το σώμα της Εκκλησίας, όσο η αλαζονεία». Και, του Ιερού
Αυγουστίνου που το ίδιο το χέρι του Θεού άρπαξε από την κόλαση της και
ακολασίας, και τον πέρασε στην οδό της ζωής και σωτηρίας δικό του οδηγό. «Υπάρχει
και κάτι πολύ χειρότερο από την αμαρτία. Είναι η αλαζονεία της αρετής».
Οπότε ας μου συγχωρηθεί ακροτελεύτια να προτείνω
κάποιοι εκκλησιαστικοί, εκεί στην Πάτρα να κοιταχτούν στον καθρέφτη ιδιαίτερα
αυτό τον καιρό. Μήπως και διακρίνουν το ανωτέρω γραφόμενο από τον π. Νικόλαο
Λουδοβίκο να ακουμπάει καλά αυτό που μανικά εκπροσωπούν και υπηρετούν! Μπορεί έστω
και έτσι να αρχίσουν να αναρωτούνται και από ποιο δρόμο, και αν είναι σωστό να
παρασπονδούν από το «πείθεσθαι τοις ηγουμένοις» που απηύθυνε η Συνοδική Ηγεσία
της Εκκλησίας της Ελλάδος! Και, κατ’ επέκταση, με ποιο πρόσωπο-ανάστημα θα
βγουν κάποια στιγμή να διδάξουν στους, και να ζητήσουν από τους ενορίτες τους
το «πείθεσθαι τοις ηγουμένοις» στο μέτρο που αναλογεί σ’ αυτούς !
Με «την αγάπην την πρώτην,
ην ουκ αφήκα …»
Αθανάσιος Κοτταδάκης
23 σχόλια:
Του χρειαζόταν αυτή η απάντηση. Συγχαρητήρια. Επιτέλους υπάρχει και κάποιος που τολμάει επώνυμα να αποστομώσει των περιλάλητο π. Αναστάσιο.
Αυτό το ακροτελεύτιο ας το ακούσουν όλοι οι κληρικοί που πάνες αντίθετα στην Σύνοδο και στους προϊσταμένους τους Μητροπολίτες. Θα το πω στην καθομιλουμένη ή στην μαλλιαρή η υπόθεση είναι μπάχαλο.
Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε.
Είστε σπουδαίος.
Όσοι έχουν θράσος πρέπει να παίρνουν απάντηση.
π. Νεόφυτος
Αυτό το ακροτελεύτιο ας το ακούσουν όλοι οι κληρικοί που είναι αντίθετοι στην Σύνοδο και στους προϊσταμένους τους Μητροπολίτες. Θα το πω στην καθομιλουμένη ή στην μαλλιαρή η υπόθεση είναι μπάχαλο.
Αυτός ο περίφημος γέρων τω σώματι κ. Κοτταδάκης έχει την εντύπωση ότι ο Λαός έχει ανάγκη τις αντιπαραθέσεις του ίδιου και του π. Αναστασίου Γκοτσοπουλου;
Την απάντηση στο μακροσκελές κείμενο δίδει η συμπεριφορά των Αγίων Ανθίμου της Χίου και Ευμενίου Σαριδάκη.
Σωπάστε πια μας κουράσατε...
Ότι κατέβει στο μυαλό του π. Αναστάσιου το γράφει προκειμένου να υπερασπιστή της δοξασίες του. Ας ρίξει μια ματιά να δει πόσοι κληρικοί έχουν covid στην Πάτρα και μετά ας ξανανοίξει το μελίρρυτο δηλητηρίου στοματάκι του. Γιατί έκλεισαν Ναοί στην Πάτρα; Γιατί απολυμάνθηκαν αφού στο Ναό κανένας δεν κολλάει τίποτα. Τον έκανες με τα κρεμμυδάκια κ. Κοτταδάκη έτσι το λέμε εμείς οι Πατρινοί. Να μάθουν όλοι οι κληρικοί να κάνουν πειθαρχεία στον Μητροπολίτη. Μετά πως θα μου ζητήσει στην εξομολόγηση ο κάθε αντάρτης π. Αναστάσιος να πειθαρχήσω σε όσα λέει αφού πρώτος αυτός γράφει στα παπούτσια του τους νόμους του κράτους και τις εντολές της Ιεράς Συνόδου;
Τον π. Αναστάσιο δεν πιάνουν καθόλου τα πικρόχολα σχόλια των ανώνυμων.
Ήταν και είναι απο τους καλύτερους κληρικούς της Μητρόπολης των Πατρών.
Αφήστε τίς κοκορομαχίες καί τά σούπα μου πες καί κάντε κάνα κομποσχοίνι γιατί χανόμαστε....
Τα πεσμένα πλατάνια μην τα κτυπάς κ. Κοτταδάκη. Ζει πόνο μεγάλο για μήνες τώρα ο σεβαστός πατέρας Αναστάσιος. Οι αγώνες του πήγαν χαμένοι. Η ιδεολογική του μοναξιά τον έριξε κάτω. Αφήστε τον σας παρακαλώ να ζει με τις αυταπάτες του.
Συγχωρέστε με, αλλά μόνο εγώ διαβάζω στο κείμενο του π. Αναστασίου (http://anastasiosk.blogspot.com/2020/08/blog-post_916.html#more), ότι: "Εἶναι ἀπολύτως ἀναμενόμενο σὲ μία χορωδία τῶν 50 ἀτόμων ὅπου τα μέλη της βρίσκονται ὁ ἕνας κοντὰ ἕως κολλητὰ στὸν ἄλλο καὶ συμψάλλουν ἐπὶ τρίωρο μὲ ἔνταση τὸ ἰικὸ φορτίο ποὺ ἐκπέμπουν ἀπὸ τὸ στόμα κατὰ τὴ διάρκεια τῆς πολύωρης ψαλμωδίας νὰ εἶναι πολὺ μεγάλο καὶ ἕνας μόνο φορέας εἶναι ἀπολύτως βέβαιο ὅτι θὰ κολλήσει τοὺς πλησίον του μὲ ὅλες τὶς δυσάρεστες συνέπειες!". Άρα, σύμφωνα με τον συγγραφέα, δεν μεταδίδεται καθόλου ο ιός λόγω της ιερότητας του χώρου ή απλά είναι γενικά χαμηλό το ιικό φορτίο και μπορεί υπὸ προϋποθέσεις να μεταδοθεί και εντός του Ναού;
Πληρωμένη απάντηση. Άλλη μια φορά τον έκανες σκόνη. Γιαυτό και δεν τολμάει να απαντήσει.
Στην ανακοίνωση της Ιεράς Μητροπόλεως όταν σας απάλλαξε μετά από αίτησή σας από προϊστάμενο του Ναού π. Αναστάσιε λέγατε ότι θα δώστε τις δυνάμεις σας στο συγγραφικό έργο. Σας αρέσει η συγγραφή αλλά όχι οι απαντήσεις. Αυτό κατανοώ εδώ και πολλά χρόνια.
Τό να γράφη κάποιος δύο μακροσκελή κείμενα και να επιμένη για ένα θέμα, χωρίς να είναι ειδικός ούτε να διαθέτη επιδημιολογικά στοιχεία, δεν μπορεί να χαρακτηριστή σοφό.
Η μετάδοση ή όχι του ιού μέσα στους ναούς δεν έχει αποδειχθεί από κανέναν ούτε από τον ΕΟΔΥ.
Τα δείγματα που λαμβάνει ο ΕΟΔΥ είναι τυχαία, σε υπαίθριους χώρους, δρόμους, πλατείες, ή στοχευμένα σε κλειστές δομές, οικους ευγηρείας, άσυλα, κλπ.
Δεν έχει γίνει ως τώρα δειγματοληψία σε ναούς, ούτε ειδική επιδημιολογική μελέτη, επομένως ο αρθρογράφος εκφράζει απλώς την προσωπική του γνώμη, όπως φυσικά και ο Μητροπολίτης Χονγκ - Κονγκ.
Εάν εξεταστή το θέμα από την πνευματική σκοπιά, δηλαδή της Θείας Χάριτος, που είναι παρούσα στον ναό, τότε αυτό είναι θέμα Πίστεως, που δεν είναι ίδια σε ΄όλους ούτε έχει την ίδια ένταση σε όλους.
Πάντως πρέπει να υπάρχη ψυχραιμία και νηφαλιότητα και να αποφεύγωνται οι έμμεσοι και πλάγιοι χαρακτηρισμοί περί "αλαζονείας", για καλούς Κληρικούς, διότι μερικές φορές αντιστρέφονται.
Είναι σε δύσκολη θέση ο πατέρας γιατί είχε μάθει να μιλάει σε συνέδρια ή αυτοπρόσωπα ή με βίντεο ενώ ήταν παρών. Του άρεσε να γράφει και να τα βάζει με αδίκους και δίκαιους. Τώρα σε περίοδο κορωνοΐου έκανε τραγικά λάθη και από πρωταγωνιστής έγινε ουραγός. Μετά και την παραίτηση από προϊστάμενος ούτε στην πρώην ενορία του έχει δύναμη. Αυτό το αποδεικνύει το ότι αποφεύγει να απαντήσει. Η πρώτη σας παρέμβαση κ. Κοτταδάκη τον αφόπλισε η δεύτερη δεν χρειαζόταν.
Ο Κοτταδάκης να σέβεται και να εκτιμά περισσότερο τον αντιοικουμενιστή π. Αναστάσιο και να κάτσει να διδαχθεί από τον π. Αναστάσιο τί είναι ο οικουμενισμός για να ωφεληθεί.
Θίχτηκε ο κ Κοτταδακης με τον τρόπο που μίλησε ο π.Αναστασιος,γιατί ανθρώπινο είναι να υπάρχει ένταση μετά από τον εγκλεισμό ,τον διχασμό που όλοι έχουμε,την σύγχυση και τις πιέσεις που υφίσταται, η πατρίδα μας!
Όταν ο άλλος έχει νευριάσει,είναι καλύτερο να μην του μιλήσεις ούτε καν να σηκώσεις τηλέφωνο να τον ενοχλήσεις γιατί κάτι θα σου πει,κάτι θα του πεις και μπορεί κ να πάθει και κάτι.
Νομίζω πως θα το πάω αλλού το ζήτημα,καθώς οι διαξιφισμοι οδηγούν σε όφελος του εχθρού.
Είχα διαβάσει ,τότε επί ιού Η1Ν1,τότε που ούτε αίτηση κάναμε για εμβολιασμό και που κ αυτός ο ιός καλλιεργήθηκε εργαστηριακά,αλλά κανείς δεν εκλησε τότε τις εκκλησίες,ούτε διανοήθηκε να πει πως ο ιός κολλάει η δεν κολλάει εντός αυτής η και εκτός τέλος πάντων,και πράγματι δεν αναφέρθηκε τότε να κόλλησε κανείς εντός του Οίκου Του Πατρός!!!
Και όμως,βρήκα το απόκομμα όπου κάποιοι επιστήμονες είχαν καταλήξει σε συμπέρασμα,πως ο ιός αυτός ήταν έτσι κατασκευασμένος εργαστηριακά,ώστε να διαθέτει ορισμένους μεταδότες,επειδη κατασκευάστηκε γενετικά ως στρατιωτικό βιολογικό όπλο και είχε την ικανότητα της ταχείας πανδημικης μετάδοσης των βιολογικών όπλων.
Και όλα αυτά δεν υλοποιήθηκαν απόλυτα παρόλο που δαπανήθηκαν χρήματα κ πλούτισαν οι μεγαλομέτοχοι,με τα εμβόλια τα οποία έθαψαν στη χωματερή.
Και ο ΕΟΔΥ όταν σε πάρει τηλέφωνο, που είσαι σε καραντίνα,σε ρωτάει που πιστεύεις πως κόλλησες τον ιό,στη αγορά,στο Σούπερ Μάρκετ,Στην εκκλησία μήπως η κοντά σε άνθρωπο που είχε τη νόσο;
Που πιστεύεις πως κόλλησες τον ιό...
Έπρεπε να πει κανείς τον κόλλησα γιατί είμαι θύμα αυτού του στελέχους της γριππης,που καλλιεργήθηκε εργαστηριακά,όπως η Κίνα διελαλησε και όπως η γρίπη αυτή του Η1Ν1 ονομάστηκε γρίπη των χοίρων, και δεν ξέρω γιατί κ ήταν τελικά όπλο,βρείτε εσείς που κ πως το κόλλησα κ αν διαθέτει αυτό το όπλο μεταδότες.Παντως,και βόμβες να έπεφταν όπως κάποτε,αν οι άνθρωποι ήταν σπίτι κλείνονταν όπως μου έλεγε η μητέρα μου κ κάνανε την Παράκληση της Παναγίας.Και αν ήταν στον δρόμο κρύβονταν στην εκκλησία!
Η Εκκλησία ,επ ουδενί δεν έκλεισε αν κ οι βόμβες είχαν τοξικότητα.
Η γρίπη των χοίρων εξελίχτηκε τελικά και εμείς μαλώνουμε για τα ευραργυρια των ζαμπλουτων και γνωρίζουν ποιοι είναι.
Και το επιχείρημα,έχει επιτευχθεί!
Αλλά,τον τελευταίο λόγο τον έχει Ο Θεός!
Αντί λοιπόν να αντιδράσουμε στο πως φθάσαμε σε αυτό τον πόλεμο,γιατί πόλεμος είναι,δημιουργούμε διχόνοιες που δεν πρέπει και ο εμφύλιος εξυπηρετει πάντοτε τους εχθρούς!
Όπως κ να έχει ,έχουμε δικαίωμα στη ζωή και αυτό μας το έχει δώσει Ο Θεός!
Όλα αποδεικνύονται και κρίνονται και διακρίνονται.
Γιατί εάν η πολιτεία ζητά τα κλειδιά των καταστημάτων,κ θεωρεί ως μαγαζάκι την Εκκλησία,θα θελήσει κ τα κλειδιά της εξισώνοντας τα δύο μεγεθη,υποβιβάζοντας τις ιερουργικες ακολουθίες κ μη το παν ελπίζοντας μετά Πίστεως εις Τον Θεόν!
Ακόμα κ η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια σε περιπτώσεις κ επικαλείται " Τώρα πια μόνον Ο Θεός!"
Δυστυχώς,δεν υπάρχει θέλησις για λιτανείες κ ιερουργικες Ακολουθίες διότι,είπε αΦρων,ουκ έστι Θεός λέει ο Δαβίδ.ψλμ 13,1)...
Νομίζω πως η Ζωή της Ορθοδόξου Εκκλησίας,δεν γνωρίζει χωρισμό Θεού και ανθρωπων!!!
🕊️
α/ Αν προσέχατε τη σειρά που γράφονται οι αποδέκτες των «μηνυμάτων» -όχι χαρακτηρισμών»- των, Αγίου Ιωάννη του Χρυσόστομου και Ιερού Αυγουστίνου-«Προς όλους ημάς τους της Εκκλησίας εγγύς ή εντός, ιδιαίτερα τους τα πρώτα φέροντες»- ίσως να μην προσθέτατε, «διότι μερικές φορές αντιστρέφονται» 5:48 μ.μ 10.2.2021 !
β/ Αν κάνατε κλικ στην εικόνα Άγιος Άνθιμος Χίου-και την κάτω από αυτήν φωτογραφία, να προσθέσω και τις δυο πάνω-πάνω;-που υπάρχει στη Βιτρίνα του Ιστολογίου, ίσως να καταλαβαίνατε 1:13 μ.μ.10.2.21 ότι, «αυτός ο περίφημος γέρων τω σώματι κ. Κοτταδάκης» έχει προηγηθεί από καιρό σ’ αυτό που λέτε.
γ/ Σε γραπτά σαν κι αυτό έχω πάντα στο νου το του Αριστοτέλη: «Φίλος μεν ο Πλάτων, φιλτάτη δ’ αλήθεια» ! Επί του προκειμένου. «Σεβαστός ο π. Αναστάσιος ως Λειτουργός του Κυρίου, φίλτατη δ’ αλήθεια» ! Διό επιστρέφω το ως ex kathedra προστακτικό στο ύφος σχόλιο του ανώνυμου 12:36 της 11.2.21, που δε διάβασε ότι και ο π. Αναστάσιος αποδίδει στα ανώνυμα σχόλια αξία μηδενική ! Και, τον αφήνω μαζί με κάθε άλλον να διονυσιάζονται σκιαμαχώντας δονκιχωτικά το … «αντί-οικουμενιστικό» τους ψευτοείδωλο ! Αθανάσιος Κοτταδάκης
Σύμφωνα με το τελευταίο σχόλιο του Θανάση Κοτταδάκη 11:16 π.μ. ο ίδιος ο Κοτταδάκης σέβεται τον π. Αναστάσιο και αδειάζει τους παθιασμένους ανώνυμους (οικουμενιστές προφανώς) που έχουν μεγάλο κακό πάθος προς τον π. Αναστάσιο και τον απαξιώνουν!
Χρύσανθος
Έχει άδικο ο π. Αναστάσιος να βάζει όλα μη επώνυμα σχόλια στο ίδιο τσουβάλι.
Πολλά μη επώνυμα σχόλια αξίζουν πολύ περισσότερα από πολλά επώνυμα.
Ο οικουμενισμός είναι 11,36 μια αιρετική δοξασία που δεν υπάρχει αλλά είναι στο χαλασμένο μυαλό φαντασμένων χριστιανών που παντού βλέπουν εχθρούς και κινδύνους. Άρθρα και ομιλίες που περιέχουν των όρο οικουμενισμός είναι φανταστικό γέννημα και δεν έχω την ανάγκη να με διδάξουν τα ψέματά τους.
Αδελφέ μου, νομίζω ότι είσαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Μεγάλοι Άγιοι της Εκκλησίας μας, έχουν μιλήσει για τον οικουμενισμο, καθώς και γέροντες της εποχής μας. Ας μην ξεχνουμε ακόμη και τους αρχηγούς των αιρέσεων που ομιλούν για την οικουμενική/οικουμενιστικη κίνηση.
Δυστυχώς, εσύ επιλέγεις να μην το πιστέψεις, το οποίο είναι δικαίωμα σου φυσικά, αλλά από την στιγμή που εκφέρεις δημόσιο λόγο, δημόσια οφείλω να σου πω ότι είσαι εντελώς λάθος και και ο μοναδικός φαντασμενος είσαι εσύ.
Φιλικά και επώνυμα.
Μπράβο στον κ. Σπυρίδωνα Σεργιάννη για την πολύ καλή απάντηση του στον οικουμενιστή ανώνυμο 4:54 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου