Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Πρόγραμμα Κατασκηνώσεως "ΑΓΚΥΡΑ" 2009 της Γ.Ε.Χ.Α. Πατρών

Κατασκήνωση “ΑΓΚΥΡΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ 2009
της Γ.Ε.Χ.Α. εις Παναγοπούλα Πατρών

27 καί 28 Iουνίου 2009
Διήμερο επιστημόνων (γυναικών)
1 έως 9 Ιουλίου 2009
για μαθητές που θα πάνε Δ΄, Ε΄, Στ΄ Δημοτικού Σχολείου
9 έως 17 Ιουλίου 2009
για μαθήτριες που θα πάνε Δ΄, Ε΄, Στ΄ Δημοτικού & Α΄ Γυμνασίου
17 έως 20 Ιουλίου 2009
τριήμερο για Φοιτητές
20 Ιουλίου έως 1 Αυγούστου 2009
για μαθήτριες Γυμνασίου – Λυκείου
1 έως 8 Αυγούστου 2009
περίοδος Φοιτητριών
8 και 9 Αυγούστου 2009
Διήμερο Παλαιών Κατασκηνωτών
18 έως 30 Αυγούστου 2009
για μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου

Δηλώσεις συμμετοχής
στο Κτίριο της “Χριστιανικής Εστίας Πατρών”
Μιαούλη 57, Πάτρα.
τηλ. 2610325781, 2610 323728 απογευματινές ώρες

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στην Κατασκήνωση μετά την πυρκαγιά ήσουν μόνιμα όλο τον Ιούλιο ως Αρχηγός και μετά ως Επόπτης. Γιατί απέχεις από αυτή τα δύο τελευταία χρόνια; Κάποιες κακές γλώσσες λένε ότι πέρυσι δεν πήγες ούτε ως επισκέπτης. Για να την διαφημίζεις όμως από δω οι κακές γλώσσες δεν θα πρέπει να έχουν ενημερωθεί καλά. Αλλά αερολογούν γιατί είσαι ο ταμίας της ΓΕΧΑ. Καλά λεει κάποιος Πνευματικός Πατέρας ότι έχει κουραστεί από το «κουτσομπολιό» των Πατρινών. Έσυ έχεις κουραστεί από αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Στην κατασκήνωση πέρναγα πάντα τις καλύτερες μέρες του καλοκαιριού. Πάνω από όλα άξιζε η συνεχής καλή παρέα. Όμορφες μέρες που τις αναπολώ πάντα νοσταλγικά. Κατασκήνωση για πάντα θα είσαι στο νου μου. Βέβαια ως αρχηγό είχα τον κ. Κωστόπουλο επί πολλά έτη. Ήταν ανεπανάληπτος ως αρχηγός και μετά μοναδικός ως επόπτης. Σπούδασε πολλούς ομαδάρχες στην «σχολή» του. Να τον έχει ο Θεός καλά. Να μας στηρίζει πλέον στην ζωή μας την οικογενειακή, με τις συμβουλές και τις προσευχές του.

Ανώνυμος είπε...

μου δοθηκε η ευκαιρια να παω 2 χρονιες στην Ρίζα...ηταν οι καλυτερες μου διακοπες...ειχα την ευκαιρια να ερθω πιο κοντα στον Χριστο...
θυμαμαι παντα με νοσταλγια ολα οσα εζησα εκει...
και κατι ακομα....πατερας Βασιλειος..μια Άγια μορφη...:)

Ανώνυμος είπε...

Η άγκυρα είναι ένας υπέροχος χώρος. Η άγκυρα όμως δεν είναι η θάλασσα και η φύση αλλά οι άνθρωποι που σε κάθε περίοδο την ομορφαίνουν. Αναμνήσεις ανθρώπων που αγάπησα σε αυτό το χώρο έχω πολλές. Οι περισσότερες είναι θετικές και γιαυτό νοσταλγό τον χώρο αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε χριστιανική κατασκήνωση έχει την αξία της.

Ανώνυμος είπε...

Η Άγκυρα είναι ο αγαπημένος χώρος των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων. Όλα όσα μου τη θυμίζουν είναι ιδανικά και τέλεια. Χαίρομαι που υπάρχει γόνιμη συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΓΚΥΡΑ, για μένα είναι πρόσωπα σεβαστά και αγαπητά που με βοήθησαν στον πνευματικό μου αγώνα, π. Σωτήριος Τσάφος, π. Χαρίτων (Γεώργιος) Αθανασόπουλος, π. Λαυρέντιος (Λάμπρος) Καρανάσιος κ. Κωστόπουλος Αναστάσιος, κ. Παναγιωτόπουλος Κωνσταντίνος.

Ανώνυμος είπε...

Κατασκήνωσή μου σε λατρεύω. Αχ! και να γυρνούσαν τα χρόνια πίσω.

Ανώνυμος είπε...

Το έγραψα και κάπου αλλού για μένα Κατασκήνωση Άγκυρα δεν είναι ο μαγευτικός τόπος που συνδυάζει βουνό και θάλασσα. Είναι οι άνθρωποι που ομορφαίνουν τον χώρο. Καλά τοπία υπάρχουν πολλά. Όταν λοιπόν πηγαίνω πλέον ως επισκέπτης ή στο διήμερο σε αυτή, έχω ανάγκη να δω τα πρόσωπα που με έκαναν να αγαπήσω τον χώρο. Αν αυτά δεν είναι εκεί, τότε δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνω. Θεία Λειτουργία, κηρύγματα και άλλες πνευματικές ευκαιρίες βρίσκω, τους ανθρώπους που με βοήθησαν στην νεότητά μου θέλω να βλέπω και να τους χαίρομαι.

Ανώνυμος είπε...

Αχ ρε Κωστόπουλε σε είχα παρεξηγήσει. Τελικά άλλος έχει το όνομα και άλλος την χάρη. Εσένα θεωρούσα σκληρό και αυταρχικό όμως είσαι δημοκράτης. Κάποιος άλλος -όνομα και μη χωριό- δεν έβαλε σχόλιό μου για την άγκυρα, ενώ εσύ το έβαλες. Είσαι χαρακτήρας με ευθύτητα. Ότι έχεις τα λες, ενώ άλλοι είναι μουλωχτοί. Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη που σε είχα παρεξηγήσει.

Ανώνυμος είπε...

Εκπαιδευτήριο αγίων είναι η κάθε χριστιανική κατασκήνωση. Τους καρπούς της έχω και εγώ γευθεί. Ευχαριστώ όλους όσους κοπίασαν και κοπιάζουν για να παίρνουν ζωή κάθε καλοκαίρι.

Αριμαθαίος είπε...

Όλοι μας έχουμε απολαύσει τους καρπούς των χριστιανικών κατασκηνώσεων. Αξίζει ο έπαινος και η τιμή σε όσους κοπιάζουν γι’ αυτές. Τα 50 χρόνια δεν είναι λίγα. Αναλογίζομαι πόσες ψυχές μόρφωσαν Χριστό μέσα στην καρδιά τους, με τον Λόγο του Χριστού, την ιερά Εξομολόγηση, και την Χριστιανική αναστροφή. Ο κόπος των ανθρώπων που προσφέρουν είναι αρκετός. Θα άξιζε τον κόπο να δημοσιευθούν τα ονόματα ανδρών και γυναικών που πρόσφεραν εθελοντική εργασία για να πάρει ζωή μια κατασκήνωση. Σε όλους όσους προσφέρουν ευλαβικά τους λεω το ταπεινό μου ευχαριστώ. Θα λάβουν το μισθό τους από τον Κύριο των κατασκηνώσεων στον καιρό που πρέπει.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Κωστόπουλε, γνωρίζω ότι εκτός από Αρχηγός και Επόπτης της κατασκήνωσης «Άγκυρα» είσθε επί σειρά ετών μέλος του Δ.Σ.. Έχω πολλές φορές ρωτήσει ποιος είναι ο εντεταλμένος διαχειριστής του ιστοχώρου της. Δεν έχω πάρει ποτέ απάντηση. Είναι μήπως ο «συνεργάτης χωρίς όνομα»; Θα το εκτιμούσα αν λάμβανα υπεύθυνη απάντηση από σας.

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ μου, την διαχείριση και την ευθύνη για το blog της κατασκηνώσεως «ΑΓΚΥΡΑ», έχει με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, ο κ. Ιωάννης Παναγιωτόπουλος, διατελέσας Αρχηγός της κατασκηνώσεως και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΓΕΧΑ Πατρών.

Ανώνυμος είπε...

Έλαβα πρόσκληση για να μετέχω στο διήμερο παλαιών κατασκηνωτών. Σε αυτό με πληροφόρησαν ότι ομιλητής θα είναι ο π. Νίκων Χαρέας τον οποίο δεν γνώρισα όσα χρόνια ήμουν κατασκηνωτόπουλο. Παίρνοντας αφορμή από αυτό έστειλα κάποιο σχόλιο στον ιστοχώρο «ΑΓΚΥΡΑ» αλλά δεν έτυχε δημοσίευσης το σχόλιό μου μάλλον λογοκρίθηκε. Ελπίζω να μην έχω και εδώ την ίδια τύχη. Πρότεινα σε αυτές τις συναντήσεις να μας μιλούν άνθρωποι που τους γνωρίζομε και αγαπάμε. Έδωσα τα ονόματα έτσι όπως ήλθαν στο μυαλό μου: π. Χαρίτων Αθανασόπουλος, π. Λαυρέντιος Καρανάσιος, π. Γεννάδιος Κουτσόπουλος, π. Κύριλλος Ιατρός, π. Δημήτριος Σαββόπουλος, Ηλίας Σκόνδρας, Αναστάσιος Κωστόπουλος, Γιώργος Μαρκάκης, Θεόδωρος Χαλκιόπουλος. Υπάρχουν σίγουρα και άλλοι για επιλογή.
Που είναι το κακό στην πρότασή μου;
Γιατί έτυχε κοψίματος;
Ή και θα τύχει κοψίματος αν έχω και στο «Αναστάσιος» την ίδια μεταχείριση με την «Άγκυρα».

Ανώνυμος είπε...

Να προσκληθούν και οι: π. Χριστόφορος Μυτιλήνης και κ. Ανδρέας Παπαδόπουλος. Συμφωνώ και εγώ να μας μιλούν άνθρωποι που έχουν σχέση με την κατασκήνωση και όχι άγνωστοι σε μας.