Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ησύχως… - Στάχυς


Ησύχως…

Ναι, κάπως έτσι λοιπόν θα ‘θελα
κάποια στιγμή να φύγω. Ησύχως…
Όπως της βροχής το αθόρυβο πότισμα,
στο άνυδρο της ψυχής μου περιβόλι
και σαν το αέναο της μέλισσας βούισμα,
στο αδυσώπητο της επιβίωσης παιχνίδι.
Σαν όλα αυτά τα απλά και ευτελή,
τα έξω από το κάδρο του είναι μου σημάδια.
Όλα όσα εν τέλει, την απλότητα δηλώνουν.
Αυτή, που δεν κατόρθωσα ποτέ, φευ, να κατακτήσω.
Μ’ απλότητα ήθελα να ζήσω…
Τουλάχιστον έτσι ας φύγω,
μη και στο τέλος την παρτίδα, σώσω.

Στάχυς

21 σχόλια:

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Πολύ ωραίο.

Η ευεργετική επίδραση του Γρυπάρη, του Πορφύρα και του Δροσίνη εμφανής.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Δεν γνωρίζω από ποίηση. Το διάβασα και μου άρεσε. Κατά τα άλλα όπως στρώνει ο καθένας έτσι και θα κοιμηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Πάντα πνευματικά τα ποιήματά σου. Είσαι υπέροχος. Πρέπει να δημοσιευθούν και σε χριστιανικά περιοδικά για περισσότερη ωφέλεια.

Ανώνυμος είπε...

Η παρτίδα θα σωθεί. Είναι σημαδεμένη με την θυσία του Χριστού μας.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ...
ΣΤΑΧΥ...ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΗΣΥΧΩΣ...
ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ?

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΩ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ...

ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ
ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ-ΚΡΑΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
ΚΑΙ ...ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ-
ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ...Ο ΑΘΛΙΟΣ ΕΓΩΙΣΤΗΣ.

ΑΥΤΑ ΛΕΩ εγω
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε των 8:41,

Πολύ σκληρός ο λόγος σου και απόλυτος!
Εύχομαι να μην απογοητευτείς ποτέ, γιατί τότε τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα.
Λίγη συμπάθεια αδελφέ/ή μου.
Όλοι την χρειάζονται και την έχουν ανάγκη... ακόμα και εσύ...!!!

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ κάπως έτσι θα ήθελα να φύγω.
Είσαι και πρώτος Στάχυ.
Μαίρη

Ανώνυμος είπε...

Το με «Μ’ απλότητα ήθελα να ζήσω…» μου θύμισε τον μεγάλο Ελύτη.
ΕΒ

Ανώνυμος είπε...

Το ησύχως μπορεί να συνταυτιστεί με το χριστιανικώς;
Αν ναι, τότες η παρτίδα κερδήθηκε, αν όχι, τότε η παρτίδα θα περιμένει την μακροθυμία του Κρουπιέρη.

Ανώνυμος είπε...

O 8:41MM EIPE THN ALH8EIA...

OPWS STRWNOUME
KOIMOMASTE!

PROS TI H EKPLHKSIS?
KAI POU EINAI H SKLHROTHTA?

H ALH8EIA EINAI AYTH.
APOLYTH,MIA,
KAI OXI EYXARISTH GIA OSOUS EXOYN LERWMENH TH FWLIA TOUS
ME EGWISMO KLP....

KALH SAS NYXTA!

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ μου ευτυχώς που δεν είσαι.....ΘΕΟΣ. Θα την είχαμε "βάψει" κανονικώς!!!!
Ευτυχώς για μας, ο καλός Θεούλης μας, συγχωρεί...!!!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=xNGqsC49Oss&feature=related

11.08MM

EIRHNEYE...

KANENAS DEN EINAI THEOS,
DIOTI KANENAS APO MAS DEN EXEI THN DIKH TOY TAPEINWSH...

EIRHNEUE.+.


http://www.youtube.com/watch?v=xNGqsC49Oss&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Στάχυ,
το "Ησύχως" αποτελεί μια "θορυβώδη στιγμή" στην ως τώρα παρουσία σου! Κι αυτό γιατί (παρατηρώντας κανείς την εξέλιξή σου από την πρώτη παρουσία σου σ' αυτό το ιστολόγιο μέχρι σήμερα) δεν ανιχνεύει απλώς την ποιητική εξέλιξή σου αλλά πιστοποιεί πλέον τη δυνατότητά σου να εκφέρεις τον ποιητικό σου λόγο με μορφική τελειότητα.
Στάχυ,
συνέχισε την προσπάθειά σου με κέφι και όρεξη για δουλειά και άσε τους Ταλιμπάν να κραυγάζουν περί των βεβαιοτήτων τους.
γδμ

Ανώνυμος είπε...

Καλύτερος απο κάθε άλλη φορά...Δεν είμαι ειδικός στην ποίηση, αλλά νομίζω οτι ο τρόπος γραφής σου έχει ωριμάσει πάρα πολύ.Σε παρακολουθώ απο την αρχή και η ανοδική εξέλιξή σου είναι εμφανής.Συνέχισε....μ' αρέσεις πολύ!!!!

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Στἀχυ γράφοντας έρχεται το καλύτερο.
Γράφοντας και αφαιρώντας.
Γράφοντας και ακούγοντας τη μουσική των λέξεων.
Προσυπογράφω το κείμενο του γδμ...

Φιλιάαααααααααααααααααα!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο!!!!!Καλό θα ήταν να μείνει κάπου στα πλάγια σε μια στήλη αυτό το ποίημα να το βλέπουμε και να το διαβάζουμε συνέχεια...Αναστάσιε, για σκέψου σοβαρά να εκδόσεις καμμια ποιητική συλλογη με τα ποιήματα των συνεργατών σου(με την άδειά τους φυσικά....).Συγχαρητήρια και πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν είχες βάλει την επωνυμία
"Στάχυς" θα έλεγα οτι αυτό το ποίημα ανήκει σε κάποιον μεγάλο, επώνυμο ποιητή.Το διαβάζω πάλι και πάλι...Εξαιρετικό!

Ανώνυμος είπε...

Το γράψιμό σου είναι ώριμο ποιητικά. Έχεις βάθος στην σκέψη .

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ κάπως έτσι θάθελα. Μακάρι να γίνει έτσι.

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβα τι λεει η τελευταία σειρά!τι σημαίνει;