Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Τι ποιήσει μοι άνθρωποι; - Στέφανος Μπολέτσης


Αφιερωμένο με αγάπη
στους ψευδαδέλφους του 189 και του 61.
                                                  Αναστάσιος πρώην συνεργάτης 


Τι ποιήσει μοι άνθρωποι;
(Κύριος εμοί βοηθός, και ου φοβηθήσομαι)

Δε θα μ’ αφήσεις Θεέ μου να χαθώ
σε δύσκολες ημέρες.
Ξέρω πως σ’ έχω βοηθό
Δε θα μ΄ αφήσεις να χαθώ.

 

Τι κι αν οι εχθροί γύρω, πολλοί
και πειρασμοί με τριγυρίζουν
Δεν έχω πια να φοβηθώ
Ξέρω πως σ’ έχω βοηθό.
Δεν θα χαθώ.

Στέφανος Μπολέτσης

9 σχόλια:

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Παρόλον ότι δεν ξέρω τι θα πει 189 και 61 μου αρέσει το ποίημα, μου αρέσει η αισιοδοξία και η εγκατάλειψη στα χέρια του Χριστού και μου αρέσει το ωραίο επίτιτλο του ποιήματος.

Ανώνυμος είπε...

Αμ!! και εσύ δεν μπορείς να ησυχάσεις.
Όλο αφιερώσεις με νόημα είσαι.
Ξέχνα τους δεν αξίζουν τον κόπο.
«Τα αρχαία παρήλθε, ιδού γέγονε καινά τα πάντα». ...

Ανώνυμος είπε...

Μου θύμισε ραδιοφωνικές εκπομπές του β’ προγράμματος με αφιερώσεις. Καλό μου παιδί ότι και να αφιερώσεις αυτοί δεν γνωρίζουν από τεχνολογία για να μπουν εδώ. Αυτοί μόνο από δολοπλοκία γνωρίζουν καλά. Και που την χύνουν αργά με φρόνηση φιδιού.

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου παιδί,
να σε φυλάει ο Θεός,
από μαυροφόρο φίδι από νησί,
και από βαφέα υφασμάτων.

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ,

είρήνευσε και συγχώρησε...

Όχι γι' αυτούς, αλλά για σένα!

Ανώνυμος είπε...

Να τους ψήσει τα ψάρι και να διεκδικήσει εκείνα που του χρωστούν. Διαφορετικά όσες αφιερώσεις και να κάνει θα παραμείνει βλάκας. Πάνω τους!! μήπως και μετανοήσουν για τις κατ’ εξακολούθηση αδικίες τους.

Ανώνυμος είπε...

θά μᾶς ἐξηγήσει κάποιος τούς μυστηριώδεις ἀριθμούς;

Ανώνυμος είπε...

Κανένα μυστήριο δεν κρύβουν οι αριθμοί. Είναι σαν να λες «τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια».

Ανώνυμος είπε...

Ρέ παιδιά, ἐγώ δέν γνωρίζω τί εἶναι αὐτοί οἱ ἀριθμοί. Ἐσεῖς εἶστε Πατρινοί καί ξέρετε, ἐγώ δέν εἶμαι. Πέστε μας κάτι, ἐξηγεῖστε.

Ἀναστάσιε, πάντως ἀφιέρωση μέ ἀγάπη καί χαρακτηρισμός "ψευδάδελφοι" νομίζω δέν συμβαδίζουν.