Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Ταξιδεύοντας στο Βελιγράδι

Εσωτερικό Ναού Αγίου Σάββα

Ναός Αγίου Σάββα

Τρούλος Ναού Αγίου Σάββα

Με τον Σεβασμιώτατο Αρτέμιο

Με τον Σεβασμιώτατο Αρτέμιο


Σερβικό Κοινοβούλιο

Σερβικό Κοινοβούλιο

Σερβικό Κοινοβούλιο


Στο κέντρο του Βελιγραδίου




Πλατεία Θεάτρου
Με τον φωτογραφικό φακό του π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είναι ο Επίσκοπος δίπλα στον π. Αναστάσιο;

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Αναστάσιος δεν ξεχνά. Έχει ήθος και αγωνιστικότητα.

Ανώνυμος είπε...

Μικρός το δέμας, αλλά πραγματικά μέγας!

Ανώνυμος είπε...

Ο συγκεκριμένος επίσκοπος εκφράζει την άγρυπνη συνείδηση του πληρώματος της Σερβικής Εκκλησίας που ανθίσταται στις ισοπεδωτικές λογικές της Νέας Τάξης που υποθάλπει και προωθεί τον πολιτικό, διαχριστιανικό και διαθρησκειακό οικουμενισμό. Άξιος συνεχιστής του πνεύματος του αγίου γέροντός του Ιουστίνου Πόποβιτς του οποίου τις παρακαταθήκες διατηρεί ανόθευτες εν αντιθέσει με κάποιους άλλους γνωστούς και μη εξαιρετέους συνεπισκόπους του καθαιρέθηκε κατά παράβαση ουσιωδών δικονομικών τύπων από την αρχιερατική ομάδα που διοικεί σήμερα τη Σερβική Εκκλησία. Ας ελπίσουμε ότι προιόντος του χρόνου ο αγωνιστής επίσκοπος θα αποκατασταθεί στην ιστορική του έδρα.

Ανώνυμος είπε...

Αποκατάσταση χωρίς μετάνοια δεν υπάρχει. Ο πρ. Επίσκοπος θα πρέπει να πειθαρχήσει στην Σύνοδο της Εκκλησίας στην οποία ανήκει. Όσο δεν πειθαρχεί θα ζει στην μοναξιά του μαζί με μια μερίδα αποσχισθέντων.

Ανώνυμος είπε...

Την πάτησε την πεπονόφλουδα ο Αρτέμιος και έθεσε τον εαυτό του εκτός των τεκταινομένων στην Σερβική Εκκλησία. Τώρα ακολουθεί την πορεία της μοναξιάς που πάει προς το πουθενά.

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε τι θα πει ο Θεός για τα τεκταινόμενα στην εκκλησία της Σερβίας. Μπορεί να καθαίρεσαν κάποιοι επίσκοποι τον Αρτέμιο, ο Θεός όμως έκανε δεκτή την καθαίρεση;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί 4:01 και 4:22
Τα περί "μοναξιάς" θα τα λέγατε και για τον ιερό Χρυσόστομο ;
π. ΑΚΓ

Ανώνυμος είπε...

Αλλού να απευθύνεις την προτροπή για μετάνοια ανώνυμε των 4:01 μ.μ. Στο θύτη τουτέστιν κι όχι στο θύμα. Στο σφαγέα κι όχι στο σφάγιο.

Ανώνυμος είπε...

"έθεσε τον εαυτό του εκτός των τεκταινομένων"!
Τι τυχερός που βρίσκεται "εκτός" με τόσα και τέτοια "τεκταινόμενα".
Το διαδίκτυο βοά από τα "τεκταινόμενα"!

Ανώνυμος είπε...

Θα έλεγα π. ΑΚΓ ότι τέτοιες συγκρίσεις είναι πρόκληση. Λίγος σεβασμός παρακαλώ. Φτάνει η ισοπέδωση.

Ανώνυμος είπε...

π. Αναστάσιε
όπως είδαμε στο πρόγραμμα που δημοσίευσε ο καλός ιστολόγος μας πήγατε στη Σερβία σε πολύ ενδιαφέρον Συνέδριο που φιλοξένησε ο Άγιος Μπάτσκας κ.κ.Ειρηναίος (Μπούλοβιτς) και συμμετείχατε στη Θ. Λειτουργία της Υψώσεως του Σταυρού (με το παλαιό) που τέλεσε ο ίδιος Επίσκοπος. Όμως δεν μας δώσατε καμία φωτογραφία από τη Θ. Λειτουργία, ούτε και δική σας με τον Άγιο Μπάτσκας, αλλά μόνο με τον Αρτέμιο! Είναι τυχαίο ;

Πειραχτήριος φίλος και αναγνώστης.

Ανώνυμος είπε...

Βρε παιδιά αφήστε το γεροντάκι να περάσει ήσυχα τα υπόλοιπα χρόνια του. Αν θα αγιάσει ή όχι αυτό το γνωρίζει ο Θεός. Εκτός και αν κάποιοι ως Πάπες Ρώμης ανακηρύσσουν τη αγιότητα ή κρίνουν τους ισοστάσιους των Πατέρων.

Ανώνυμος είπε...

Καλό φαίνεται το Βελιγράδι. Αξίζει να πάει κάποιος.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 8:01
Βεβαιώσου ότι τις «συγκρίσεις» δεν τις σχεδίασα εγώ.
Διαβάζοντας την πληθώρα των κειμένων που εγράφησαν εναντίον του Σεβ. Αρτεμίου (κυρίως από τον πρώην Ερζεγοβίνης Αθανάσιο Γιέφτιτς) και κυρίως το ύφος τους, μου θύμισαν το κατηγορητήριο και τη διαδικασία έναντίον του Αγ. Ιω. Χρυσοστόμου στη Σύνοδο της Δρυός προσαρμοσμένο στα δεδομένα της Σερβίας του 2010.
Διάβασε και συ και είμαι σίγουρος ότι θα με δικαιώσεις ...
π. ΑΚΓ

ΥΓ : Συνιστώ ιδιαίτερα το καταπληκτικό και μοναδικό έργο του A.Thierry, Άγ. Ιωάννης Χρυσόστομος, Μεγαλομάρτυρας μετά τους διωγμούς, Θεσσαλονίκη 20032, με πλήθος παραπομπών σε κείμενα του Αγ. Πατρός, του Παλλαδίου και άλλων ιστορικών.

Ανώνυμος είπε...

Η "μοναξιά" είναι πάντοτε για τους Μεγάλους, τους πραγματικά Μεγάλους της Εκκλησιάς μας

Ανώνυμος είπε...

Ο Αρτέμιος είναι από τους ελάχιστους που τόλμησαν να βάλουν την αλήθεια της Εκκλησίας πάνω από τον θρόνο. Μπόρεσε να ξεπεράσει την εφήμερη δόξα και να αγωνιστή την αιώνια αλήθεια. Τώρα απολαμβάνει την εγκατάλειψη στο μέλλον ….

Ανώνυμος είπε...

Συγχαίρω τον π. Αναστάσιο διότι τολμάει να υπερασπισθεί έναν διωκόμενο. Τον συγχαίρω διότι βρήκε χρόνο να πάει και να συμπαρασταθεί με την παρουσία του τον εμπερίστατο επίσκοπο. Τον συγχαίρω γιατί την επίσκεψη αυτή δεν την κράτησε κρυφή για κάποιους λόγους που θα μπορούσε να προφασισθεί αλλά την δημοσιοποιεί με αυτές τις φωτογραφίες. Τον συγχαίρω γιατί είναι παλληκάρι. Η εποχή μας έχει ανάγκη από ευθύτατα και ειλικρίνεια στον εκκλησιαστικό περίγυρο.
Σας ασπάζομαι σεβαστέ πάτερ.

Ανώνυμος είπε...

Πολλοί είναι εκτός αλλά είναι πιό εντός από τους εντός...

Ανώνυμος είπε...

Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι ανηφορικός. Πολύ περισσότερο για τους αληθινούς επισκόπους. Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν, λέει ο Κύριος για τους αληθινούς μαθητές τους. Και δεν υπάρχει χειρότερος διωγμός, από αυτόν που γίνεται από τα αδέρφια σου.
Και σ' ακούν οι ξένοι και ο αδελφός σωπαίνει, αχ δεν είναι άλλη πιο βαθιά πληγή... που λέει και ο ποιητής!
Μακάρι να αρθεί η αντικανονική αυτή ενέργεια της συνόδου της σερβικής Εκκλησίας.Για την αγάπη του Χριστού, αλλά και διότι η αδικία και η συκοφαντία τιμωρούνται.

Ανώνυμος είπε...

Mπράβο πάτερ Αναστάσιε. Αν σας εκτιμούσα μία φορά, τώρα σας εκτιμώ δέκα. Αφού στέκεστε στη δυσκολία του αδελφού, σημαίνει οτι η καρδιά σας είναι αληθινά "ρωμαίικη", αρχοντική και λεβέντικη. Να είστε καλά.

Ανώνυμος είπε...

Στον «πειραχτήριο –άγνωστο– φίλο»
Τίποτα στους ανθρώπους της Εκκλησίας δεν πρέπει να είναι «τυχαίο».
Πάντως δεν παραβρέθηκα στη Θ. Λειτουργία με τον Άγιο Μπάτσκας, γιατί προτίμησα με καλή παρέα να πάω σε Μοναστήρια στη Fruska Gora.
Για την αιτούμενη φωτογραφία μου με τον Άγιο Μπάτσκας σας γνωρίζω ότι δεν έχω, διότι δεν «έτυχε» να βγάλω …
Για άλλους τινάς σχολιαστάς : ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικές υπερβολές…

Ανώνυμος είπε...

Αφού τίποτα δεν είναι «τυχαίο» αυτό το «έτυχε» δεν είναι το σωστό.
Λανθασμένες οι πληροφορίες του Τελεβάντου που με χαροποίησαν. Έγραψε πολλά χωρίς να διαβάσει το σημείωμα τούτο 9:08 π.μ.
Βέβαια πιστεύω ότι ο κάθε κληρικός πρέπει να βαδίζει στα αχνάρια της Εκκλησίας αλλά και της συνείδησής του. Άρα δικό σας το θέμα.
π. Νεόφυτος

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ ότι στην Εκκλησία τίποτα δεν είναι τυχαίο. Δεν είναι τυχαία η καθαίρεση του Αρτεμίου από τον βαθμό του Επισκόπου σε αυτό του Μοναχού από τα πνευματικά παιδιά του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς που μετέχουν στην διοίκηση της Σερβικής Εκκλησίας.
Προσπερνώ την σύγκριση με τον ιερό Χρυσόστομο δεν αξίζει να δοθεί απάντηση.
Τέλος διαφωνώ με επισκέψεις συμπαθείας σε αποσχηματισθέντες κληρικούς διότι παίρνουν θάρρος να εμμένουν στις λανθασμένες απόψεις τους.
π. Ανάργυρος Θεοδωράκος

Ανώνυμος είπε...

π. Αναστάσιε, πάλι μας ανακάτεψες...
Πάντως μπράβο.
Συμφωνώ μαζί σου

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή π. Αναστάσιε δεν αναγνωρίζετε την Αρχιερωσύνη στον Άγιο Μπάτσκας, αλλά μόνο στον Αρτέμιο;

Ανώνυμος είπε...

Σεβαστέ μου π. Ανάργυρε 10:22 και αγαπητοί 8:01, 10:08,
Σπεύσατε να με λιθοβολήσετε λεκτικά χαρακτηριζοντάς με «ως Πάπα της Ρώμης» διότι, τάχα, συνέκρινα τον ιερό Χρυσόστομο με τον σεβ. Αρτέμιο, τον οποίο, τάχα, αγιοκατάταξα και τον έκρινα, τάχα, «ισοστάσιο των Πατέρων» ! Νομίζω επιβάλετε προσεκτικότερη ανάγνωση των κειμένων που θέλουμε να κρίνουμε ...
Αναφέρθηκα στον ιερό Χρυσόστομο όχι βέβαια συγκρίνοντάς τον κατά πάντα και διά πάντα με τον Σεβ. Αρτέμιο. Τόνισα ένα και μόνο σημείο και σε αυτό έκανα τη σύγκριση : Ο μέγας Χρυσόστομος ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ = αδίκως εκθρονίστηκε, χωρίς την απολύτως απαραίτητη εκκλησιαστική δίκη. Το αυτό ακριβώς συνέβη και στον σεβ. Αρτέμιο : ΚΑΙ αυτός ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ = αδίκως εκθρονίστηκε, χωρίς την απολύτως απαραίτητη εκκλησιαστική δίκη.
Κατά τούτο λοιπόν τους συνέκρινα και σε αυτό ΟΜΟΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ!
Θα ήθελα να ακούσω την τυχόν αντίρρησή σας.
Να προλάβω μία δίκαιη ένσταση : στον μεν ιερό Χρυσόστομο έγινε έστω η άδικη «δίκη» της Δρυός, ενώ ο σεβ. Αρτέμιος εκθρονίστηκε χωρίς καν να δικαστεί !!!
π.ΑΚΓ

Ανώνυμος είπε...

Ευχή και ευλογία λαμβάνει ο ιερέας από του Κυρίαρχο επίσκοπο, Μητροπολίτη, Πατριάρχη και μετά κάνει τις βόλτες του και στους σχισματικούς ή και τους αιρετικούς για να τους καλέσει σε μετάνοια και επιστροφή στην μάνδρα της Εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 2:17
ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ !
Από πού τα έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα;;;
π. ΑΚΓ

Ανώνυμος είπε...

Η Εκκλησία η Ορθόδοξη είναι η Εκκλησίας της Ελευθερίας. Ο κάθε πιστός κληρικός ή λαϊκός έχει την δυνατότητα να πιστεύει ότι θέλει. Υπάρχει μεγάλη ανεκτικότητα. Ευτυχώς. Γιαυτό συνυπάρχουν μέσα σε αυτή πολλά ετερόκλητα πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

Πολύς θόρυβος για το τίποτα!

Ανώνυμος είπε...

Το σωστό ήταν να λειτουργηθείς και να κοινωνήσεις από τον επίσκοπο και όχι να τρέχεις σε μοναστήρια και σε αποσχηματισμένους. Αυτή είναι η Κανονική Τάξις της Εκκλησίας. Τα άλλα είναι ……..

Ανώνυμος είπε...

Ποιος δίνει σημασία στον Αρτέμιο. Μια μικτή ομάδα 100 ανθρώπων. Πάντα υπάρχουν και τα απολωλότα που τα κατασπαράζει ο Λύκος.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 1;42
Συμφωνώ κανένας δε δίνει σημασία.
Φαίνεται από τα 34 σχόλια για μια ανάρτηση μιας φωτογραφίας.
Συμφωνείς;