Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Ευχές από τον π. Γερασιμάγγελο Στανίτσα

Αγαπητέ μου Αναστάσιε,
Παρά τη δεδομένη εκτίμηση και αδιάπτωτη συμπάθεια και αγάπη στο πρόσωπο σου, τις άγιες αυτές μέρες της αγάπης και της προσωπικής εγγύτητας των ανθρωπίνων προσώπων που μυσταγωγεί το υπερκόσμιο μυστήριο της ενσάρκωσης του Θεού, νοιώθω την ανάγκη να σου  απευθύνω τις πιο θερμές και εγκάρδιες ευχές μου για μία αγωνιστική και θεοφιλή ζωή  αφιερωμένη στην αγάπη του Θεού και των αδελφών μας τους οποίους διακονείς με το δικό σου τρόπου.

            Με πολλή εκτίμηση και πρωτοχρονιάτικες ευχές
                        π. Γερασιμάγγελος  


 Σεβαστέ μου π. Γερασιμάγγελε σας ευχαριστώ για τις ευχές σας καθώς και για τα καλά σας λόγια. Γνωρίζω την αγάπη σας προς το πρόσωπό μου και σας είμαι ευγνώμων.
Παρακαλώ για τις προσευχές σας και τις συμβουλές σας.
Αναστάσιος Κωστόπουλος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τον παρακολουθώ στις εκπομπές του Λύχνου είναι καταπληκτικός.

Ανώνυμος είπε...

Να έχει υγεία ο Πάτερ στηρίζει πολλούς ανθρώπους και υλικώς και πνευματικώς.
Να τον έχει καλά ο Θεός και καλή χρονιά να έχουμε όλοι αδελφοί μου.

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα και απο εμενα πατερ.Ευτυχες εν κυριω το νεον ετος! Την ευχη σας!πην