"Ου γαρ ανέχεται η κεφαλή Χριστός ο Θεός εφεστάναι διηρημένω τω σώματι".
"Μέχρι τίνος οι του Αυτού
Χριστού και της αυτής πίστεως βάλλομεν αλλήλους και κατατέμνομεν; Μέχρι τίνος
οι της αυτής Τριάδος προσκυνηταί δάκνομεν αλλήλους και κατεσθίομεν, έως αν υπ'
αλλήλων και υπό των έξωθεν εχθρών εις το
μη είναι χωρήσωμεν;".
(Σχόλιο: Εδώ ο άγιος θεωρεί
ορθοδόξους και καθολικούς της "αυτής πίστεως και της αυτής Τριάδος
προσκυνητάς" και θεωρεί επίσης ως αίτιους της διαιρέσεως και τις δύο
πλευρές (βάλλομεν αλλήλους και κατατέμνομεν;.. δάκνομεν αλλήλους και
κατεσθίομεν;..)! Και να σκεφθεί κανείς ότι αυτά λέγονται 100 χρόνια μετά την
θεολογία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και την διαμάχη του με τον Βαρλαάμ,
γνώστης εγκρατής της οποίας υπήρξε ο άγιος Μάρκος!).
" Ότε διίστανται τινές
αλλήλων και ου χωρούσι προς λόγους, δοκεί μείζον είναι και η μεταξύ τούτων διαφορά. ότε δε εις
λόγους συνέλθωσι και εκάτερον μέρος νουνεχώς ακροάσηται τα παρ' ετέρου
λεγόμενα, ευρίσκεται πολλάκις ολίγη η διαφορά".
" Χρη μετά αγάπης τους λόγους ποιείσθαι, επεί και περί ειρήνης εστί ο
λόγος και ταύτην ο Κύριος ημίν ώσπερ τινά κλήρον αφήκε...Χρη ουν ημάς ταύτην
αεί πραγματεύεσθαι και μάλιστα εν τη παρούση των λόγων ύλη, και απ' αρχής άχρι
τέλους των λόγων αγάπην τηρείν".
ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ
34 σχόλια:
Μας αραδιάζουν ένα σωρό ψαλιδισμένους στα μέτρα τους κανόνες, οι φύλακες του ορθόδοξου δόγματος. Τώρα με αυτά που λέει ο Άγιος Μάρκος θα συνεχίσουν να διαστρέφουν το λόγο και το πνεύμα του. Τολμάω να πω ναι! Διότι ως μαθητές των φαρισαίων κάτι θα σκαρφιστούν για να μην πληγωθεί ο εωσφορικός εγωισμός τους.
"Ουκούν ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν και διά τούτο αυτών εχωρίσθημεν".
Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, αναφερόμενος στους αιρετικούς παπικούς.
Τελικά ο Μέγας Πατέρας Μάρκος ο Ευγενικός με πόνο μεγάλο ψυχής μας μιλάει για την αφύσικη διάσπαση. Δεν ήταν δυνατόν ένας επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού να μιλάει την γλώσσα σημερινών άγευστων της Ορθόδοξης Θεολογίας. Ας μελετήσουμε καλύτερα τους Αγίους πατέρες και θα διαπιστώσουμε με πόνο και πολύ προσευχή και προσοχή πρέπει να γράφουμε κάτι για το αποκομμένο κομμάτι της Εκκλησίας τα αδέλφια μας τους Δυτικούς. Άραγε σε τι διαφέρουμε από τον πρεσβύτερο γιό της Παραβολής του Ασώτου;
"Μέχρι τίνος οι του Αυτού Χριστού και της αυτής πίστεως βάλλομεν αλλήλους και κατατέμνομεν; Μέχρι τίνος οι της αυτής Τριάδος προσκυνηταί δάκνομεν αλλήλους και κατεσθίομεν, έως αν υπ' αλλήλων και υπό των έξωθεν εχθρών εις το μη είναι χωρήσωμεν;".
Ο διάλογος πρέπει να γίνει.
Όχι για να γίνει για το θεαθήναι.
Πρέπει να πετύχει.
Σκοπός το κοινό Άγιο Ποτήριο.
Ο άγιος Μάρκος δεν γνώριζε ότιείναι αιρετικοί πριν την Φερράρα; Μετά το διαπίστωσε; Μάθε 7:49 να διαβάζεις τους αγίους και μην κλίνεσαι σε κλισέ. Ο άγιος είναι πρότυπο καθοδηγητικό και για τους σημερινούς διαλόγους!
Ιφ
Ευχαριστούμε για την παρουσίαση των ερανισμάτων αυτών του Αγίου Μάρκου. Είναι ωφέλημα.
Ξεκάθαρη η σκέψη του Άγιου Μάρκου για τις πολλές κραυγές και λοιδορίες κατά του Διάλογου Ορθοδοξίας - Δύσης τελευταία, από κληρικούς, παρότι διεξάγεται μετά από Πανορθόδοξες Συνοδικές Ἀποφάσεις.
Ας τα ξανασκεφθεί ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος που γράφει χωρίς διάφορα εναντίον για την προβολή του ονόματός του.
Αυτά να τα προσέξουν και κάποια έντυπα που για να βρουν απήχηση στο φανατικό μη σκεπτόμενο κοινό γράφουν χωρίς περίσκεψη
Ο πολυγραφότατος π. Αναστάσιος γιατί σιωπά. Δεν σιωπά.. ετοιμάζει 10σέλιδα εναντίων των θέσεων του Αγίου Μάρκου.
Τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια θα το είχαν αναπαράγει το θέμα. Τώρα που δεν τους παίρνει να γράψουν τα ανούσια σχόλιά τους σώπασαν. Καλό και αυτό.
Αρίσταρχε πέτυχες διάνα!
Αρίσταρχε και λοιποί ενθουσιασθέντες.
Δηλώνω ότι είμαι άθεος διότι ακόμα και η Αγ. Γραφή το λέει ξεκάθαρα και χωρίς καμία αμφιβολία : "Ουκ έστιν Θεός" (Ψαλμ. 13,1)!
Ι.Ρ.
ΥΓ: πριν με κατηγορήσετε ότι κακοποιώ, αλλοιώνω και δεν ξέρω να διαβάζω την Αγ. Γραφή προσέξτε μήπως κοιτάτε καθρέπτη...
Χαίρομαι που δηλώνεις πως είσαι άθεος. Μην ανησυχείς είσθε πολλοί τοιούτοι ανά τον κόσμο. Μόνο σε παρακαλώ ως άθεος μην επεμβαίνεις σε θέματα της εκκλησίας. Δεν σου πέφτει λόγος.
Ναι! Η αγία Γραφή και μάλιστα η Παλαιά Διαθήκη λέει και άλλα για τους άθεους. Μην την επικαλείσαι διότι το Δευτερονόμιο θα σου δώσει και θα καταλάβεις από τους τηρητές των Γραφών.
Ε. Χ.
Αρίσταρχε δώσε μας και κάποια παραπομπή για να δούμε τι λέει πριν και τι λέει μετά ο Άγιος.
Γιατί μερικές φορές και ένα σημείο στίξεως κάνει τη διαφορά.
κλασικό παράδειγμα:
"Άρα ουν ο Χριστός αμαρτίας διάκονος"! ή μήπως
"Άρα ουν ο Χριστός αμαρτίας διάκονος; μή γένοιτο!"
Τα κείμενα αυτά δειχνουν την καλή προαίρεση που είχε ο Αγιος προσερχόμενος στην Συνοδο Φερράρας - Φλωρεντίας, αλλά όμως μετά από δύο χρόνια συζητήσεων το αποτέλεσμα ήταν, να αρνηθή να υπογράψη, επειδή προφανώς η καλή προαίρεση του διεψεύσθη.
Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί ένδειξη, για όσους διεξάγουν Διαλόγους σήμερα.
Είναι διασκεδαστική η επιμονή κάποιων φιλοπατριαρχικών καλάμων να παρουσιάσουν οπωσδήποτε, με το στανιό, το μέγα παπομάστιγα άγιο Μάρκο τον Ευγενικό οπαδό των στρεβλών τους απόψεων.
Μέσα απ την επιμονή τους διαφαίνεται ο εκνευρισμός τους μετά τις αποκαλύψεις του π.Αναστασίου Γκοτσόπουλου στις τεκμηριωμένες θέσεις του οποίου ακόμη "απαντούν"...
Εκτός απ τον άγιο Μάρκο και πληθώρα άλλων αγίων όπως και πλειάδα Συνόδων καταδίκασε τους παπικούς ως αιρετικούς.
Κανένας εκνευρισμός δεν υπάρχει στους φιλοπατριαρχικούς δηλαδή στην Αγία Εκκλησία. Δυστυχώς για τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο εκτός από δύο έως τρία ιστολόγια περιωπής τα κείμενά του τα φιλοξένησαν αιρετικά, αποτειχησμένα και εξωεκκλησιαστικά ιστολόγια.
Είναι κρίμα για τον π. Αναστάσιο να συγκαταλέγει τον εαυτό του με φανατισμένους μυστακοφόρους και μαντιλοφορούσες γυναίκες που κυκλοφορούν και φωνάζουν Ορθοδοξία ή Θάνατος και το χειρότερο ότι ενώ τον υποστηρίζουν δεν Κοινωνούν μαζί του διότι δεν τον θεωρούν ιερέα.
Ας τα αναλογιστή αυτά ο π. Αναστάσιος και να επιστέψει μέσα στο μαντρί της Εκκλησίας διότι τώρα που το παίζει σε πολλά ταμπλό κινδυνεύει.
Σε ευχαριστούμε Αρίσταρχε διότι μας έδειξες μίαν άλλη πτυχή της θεολογικής σκέψης του Αγίου από αυτή την οποία ως σήμερα μας έδειχναν οι κατά επάγγελμα πολέμιοι του διαλόγου με την Ρώμη.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΝΑ "ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ" ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΣΑΝ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΑΤΙΚΩΝ ΙΔΕΟΛΗΨΙΩΝ ΤΟΥΣ!
9:39 το σχόλιό σου είναι επιεικώς για τα κλάματα αν και μάλλον βαρύτερη έκφραση θα πρεπε να χρησιμοποιήσει κανείς!
Από πότε η Αγία Εκκλησία μας ταυτίζεται με τους φιλοπατριαρχικούς κεκράκτες που κατά σύστημα σπεύδουν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα;
Από πότε η αφεντιά σου εκδίδει πιστοποιητικά εκκλησιαστικότητας;
Σε πληροφορώ ότι πολλά εκκλησιαστικά ιστολόγια αναδημοσίευσαν τα μνημειώδη κείμενα του π.Αναστασίου που αποδομούν στη συνείδηση των πιστών κάποιους Φαναριώτες.
Έπρεπε να είχαμε εκκλησιαστικούς ηγέτες που να στέκονται στο ύψος τους και θα σου έλεγα εγώ τι θα επιφυλασσόταν για τους παραβάτες των ιερών κανόνων!
Πάει πολύ να βγαίνουν κάποιοι κι από πάνω!
ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΚΡΗΞΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΘΡΑΣΥΤΗΤΑΣ.
ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΦΩΝΕΣ.
Προς Ιφ: θα υπέγραφε ποτέ ο άγιος Μάρκος το επαίσχυντο κείμενο του Μπάλαμαντ που υπέγραψαν ορθόδιξοι αντιπρόσωποι στα πλαίσια του διαλόγου με τους παπικούς;
Να χαρώ αυτού του είδους το "διάλογο";
11:24 7/8, ο διάλογος πρέπει να διεξάγεται με ουσιώδεις όρους και προυποθέσεις.
Ένας απ αυτούς είναι και η κατάργηση της Ουνίας.
Χα,χα! Οι άνθρωποι που υποστηρίζουν ιεράρχες που ενέχονται για την καταπάτηση ιερών κανόνων καλούν τον π.Αναστάσιο που στηλιτεύει αυτήν την καταπάτηση να "επιστρέψει στο μαντρί" απ το οποίο ουδέποτε βγήκε!
Αρίσταρχε πέτυχες τον σκοπό σου. Από την μια μας κάνεις γνωστές τις θεολογικές απόψεις του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, και από την άλλη ξεσκέπασες υποστηρικτές του π. Αναστασίου. Λυπάμαι όπου τον π. Αναστάσιο τον υποστηρίζουν ακραίοι φανατισμένοι, που δεν απηχούν τις απόψεις της Εκκλησίας αλλά παρεκκλησιαστικών κινήσεων που καταδυναστεύουν με τις απειλές τους αμαθείς χριστιανούς.
Προσκαλώ τον π. Αναστάσιο να σοβαρευτεί. Τα πράγματα έχουν εκτροχιαστεί. Θα το επαναλάβω, αν νομίζει ότι έχει δίκιο, δια του Επισκόπου του να καταφύγει στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Π. Νεόφυτος
Eιναι προφανες οτι οι φιλοοικουμενιστες εχουν ξεσαλωσει και δεν εχουν επιγνωση του τι γραφουν.
Ο πατερας Αναστασιος τους εφερε σε δυσκολη θεση και γραφουν τα πιο απιστευτα.
Πάτερ Νεόφυτε "ξεχάσατε" τι υπονοήσατε, κατά επιεικώς φαιδρό τρόπο, για τον π.Αναστάσιο σε προηγούμενη ανάρτηση και την απάντηση που λάβατε απ τον ίδιο;
"Π. Νεόφυτε"
Η πρόσκλησή σου έχει αξία μόνο όταν είναι επώνυμη.
Να ρωτήσω και εγώ κάτι : "πάτερ" μου από πότε η Εκκλησία και η Θεολογία της έγινε πεδίο για να παίζετε κάποιοι κρυφτούλι;
Και μας παρουσιάζεστε και σοβαροί!
Σοβαροί με προσωπείο!
δηλ. καρναβαλοσοβαρότης!
Ευχαριστώ δεν θα πάρω!
Γιατί δεν αποκαλύπτετε τα στοιχεία σας;
Ντρέπεστε, μήπως, γι' αυτά που γράφετε;
Κάτι είναι και αυτό!
π. ΑΚΓ
Αφιερωμένο εξαιρετικά στον πρωτοπρεσβύτερο
του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Πατρών
π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο.
«Ὑπάρχουν ὡρισμένοι, δυστυχῶς, οἱ ὁποῖοι κατηγοροῦν καί συκοφαντοῦν τό ἔργον τῶν ἄλλων, τῶν συναθρώπων αὐτῶν, μέ τά ἀστειώδη λεγόμενά των καί μέ τήν ἀνώμαλον κριτικήν των. Ἀπό τώρα παρουσιάζονται θεοκίνητοι, φαίνονται ὡσάν νά εὑρίσκωνται μέσα εἰς τόν Παράδεισον. Ὅμως, μισοῦν τόν ἐπίμοχθον ἀγῶνα καί τάς τιμίας προσπαθείας τοῦ πλησίον των. Εἶναι ψευδο-κριταί τῶν ἄρθρων καί λόγων τῶν ἄλλων»
Τα σοφά αυτά λόγια είναι του Μητροπολίτη Ιταλίας Γενναδίου.
Πηγαίνουν «γάντι» στον Βαρουφάκιο ναρκισσισμό του π. Α.Κ.Γ.
Άφησε τον κάθε Νεόφυτο να λέει ότι θέλει π. Αναστάσιε. Έχεις δώσει τα δείγματα του αγωνιστικού σου φρονήματος σε θέματα πίστεως και εθνικά πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχης. Είσαι μπαρουτοκαπνισμένος μην δίνεις σημασία στους πολυθρονόβιους.
http://aktines.blogspot.gr/2014/11/blog-post_11.html?m=
Προς ιερέα μητροπόλεως Πατρών: αντί να επιτίθεσθε και μάλιστα με τέτοιο τρόπο στο συλλειτουργό σας καλύτερα να σχολιάσετε τα παραπάνω "σοφά λόγια" του μητροπολίτη Ιταλίας.
Aποσπασμα απο αρθρο του πατερα Διονυσιου Τατση στον Ορθοδοξο Τυπο.Γνωριζε παρα πολυ καλα το γεροντα Παισιο και μαλιστα ηταν αυτος που εγραψε το πρωτο βιβλιο για το γεροντα Παισιο (ανωνυμα ), εν οσο ζουσε, με τιτλο Αθωνικο ημερολογιο, Διδαχες ενος γεροντα.
Εἶναι καθῆκον τῶν χριστιανῶν νά διαφωνοῦν δηµοσίως µέ τούς οἰκουµενιστές καί νά ὑπερασπίζονται τήν Ὀρθοδοξία. Ἀλίµονο ἄν τούς ἀκολουθοῦµε λόγῳ κακῶς νοούµενου σεβασµοῦ πρός τό Οἰκουµενικό Πατριαρχεῖο καί τούς ἐν Ἑλλάδι ψοφοδεεῖς µητροπολίτες, οἱ ὁποῖοι «διαφωνοῦν συµφωνοῦντες», δηλαδή µεταξύ τους διαφωνοῦν, ἀλλά δηµοσίως συµφωνοῦν µέ τόν µεγάλο ποιµένα καί δεσπότη, τόν Οἰκουµενικό Πατριάρχη! Αὐτή τήν ἀξιοκατάκριτη τακτική θά µπορούσαµε νά τή χαρακτηρίσουµε µέ µιά παραβολική φράση: «Ἡ µεταµόρφωση τοῦ λιονταριοῦ σέ βάτραχο!».
Ὑπάρχουν ὅµως καί µητροπολίτες µέ παρρησία, πού λένε τά πράγµατα µέ τό ὄνοµά τους καί σ᾿ αὐτούς πρέπει νά ἔχουµε ἐµπιστοσύνη. Ἔχουµε ἀκόµα καί τό παράδειγµα τῶν συγχρόνων γερόντων, οἱ ὁποῖοι ἦταν ἀντιοικουµενιστές καί ἀντιπαπικοί.
Ορθόδοξος Τύπος, 31/7/2015
http://katanixis.blogspot.gr/2015/08/blog-post_89.html#more
Υ.Γ. Πατερ Αναστασιε τα γραφετε παρα πολυ ωραια και τεκμηριωμενα.Συγχαρητηρια για το εργο σας. Πιστευουμε οτι με τη βοηθεια του Θεου ουδεποτε θα δειλιασετε να εκφερετε τον ορθοδοξο λογο σας και να τονιζετε πικρες αληθειες.
Ας διαβάσει ο π. Αναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος την κατάθεση ψυχής του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, για τον Άγιο σήμερα Παΐσιο.
Ας την διαβάσουν και όλοι οι οπαδοί του, που βρίσκουν καταφύγιο για να βγάλουν χολή από τα εσώψυχά τους. .
http://anastasiosk.blogspot.gr/2011/10/blog-post_806.html
που σε κάθε ευκαιρία με αρχοντικό και διπλωματικό τρόπο υβρίζουν τον Πατριάρχη μας.
4.25 τα κριτηρια σου δεν ειναι ορθα!
Το χαρακτηριστικο γνωρισμα του Ορθοδοξου Χριστιανου δεν ειναι τα προσωπα αλλα η αληθινη Πιστις.
Ο αγ.Γρηγοριος το λεγει καθαρα και δεν αφηνει περιθωρια παρερμηνειας σε ενα γραμμα στου Αντιοχειας Ιγνατιου ''ποιος κληρος,ποια μερις,τις γνησιοτης προς την Χριστου Εκκλησιαν,τω συνηγορω του ψευδους,εκκλησιαν ,η στυλος και εδραιωμα της αληθειας!Ο π.Αναστασιος δεν κηρυξε κατι αντ-ορθοδοξο,επιπλεον προσπαθει να αποδειξει τα αποδεδειγμενα δηλαδη και βγηκαν μαχαιρια,το ''στηκετε,φυλαττετε τας Παραδοσεις ας παρελαβατε,για να καταλαβεις ,τηρειτε την καλην παρακαταθηκην,τι σχεση εχει με τη μετα-πατερικη θεολογια; ποια γνωμη μπορουμε να εχουμε ως Ορθοδοξοι περι '' αδελφων εκκλησιων'',της ''Βαπτιστικης θεολογιας'',της θεωριας των κλαδων'',του δογματικου μινιμαλισμου και μαξιμαλισμου,της ''ευχαριστιακης θεολογιας''της μετα-συνοδικης θεολγιας'',
Των ''ελλειμματικων εκκλησιων'' της ''ελλειμματικης κ μη πληρους μυστηριολογιας''της μετατροπης της οικονομιας σε δογμα,της ελλειψης της Ορθοδοξου ομολογιας εις υπερτονισμο των αιρετικων φρονηματων των αλλων ομολογιων,του αφανισμου διαφορων Ορθοδοξιας κ αιρεσεων,η πρακτικη να συζητουμε επι δεκαετιες αυτα που μας ενωνουν,η αμοιβαια αλληλο-αναγνωριση εκκλησιαστικοτητας και αποστολικης διαδοχης ιερωσυνης,η αμνηστευση της Ουνιας,η υπογραφη κοινων αντορθοδοξων κειμενων,το νεο δογμα πως καμμια εκκλησια[απο αυτα που μελετησαμε δηλαδη] δεν διεκδικει αποκλειστικα για τον εαυτον της τον χαρακτηρα της Καθολικης κ αληθινης εκκλησιαςαφου καθε μια ειναι μερος και οχι ολοκληρη η εκκλησια,κρεμιζει τα ορια μεταξυ αληθειας κ πλανης,Ορθοδοξιας κ αιρεσεως εξισωνοντας ολες τις θρησκειες και που αμβισβητειται πλεον η Ορθοδοπατερικη Παραδοση,εχει διαβρωθη το ολον οικοδομημα.Ποια σχεση λοιπον εχουν ολα αυτα με την Παραδοση τηςεκκλησιας μας;Βεβαιως διηνοιχθησαν αλλοι οδοι,αλλ'η Ορθοδοξος Εκκλησια δεν αποδεχεται αλλοτριας φωνας.
Επομενως ,επειδη δεν γνωριζεις τι εστι Ορθοδοξια ,δεν ειναι σωστο να εχεις κ αποψη τετοια που να θετει σε κινδυνο ποιμενες κ λαο!
Το λοιπον,επειδη ειμαστε ανθρωποι απλοι ,πιστοι που αγωνιζομαστε για τον Χριστο κ την αληθεια Του ,που χωρις αυτην δεν υπαρχει Χαρις,υπαρχουν Ι.Κανονες οπως ο στ` εν ΛΑΟΔΙΚΕΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ''περι του μη συγχωρειν τοις αιρετικοις εισιεναι εις τον οικον Του Θεου,επιμενοντας τη αιρεσει''...οσο για τον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο που πολυς λογος γινεται στην Συνοδο της Φερραρας ειπε για τους Λατινους '' ου μονον εισι σχισματικοι αλλα και αιρετικοι.Ημεις δε ουδε δι'αλλο τι εσχισθημεν αυτων ειμι οτι εισιν α ι ρ ε τ ι κ ο ι ''...Η προσθηκη του ΦΙΛΙΟΚΒΕ αναθεματισθηκε απο τη Συνοδο του 879 αλλα κ αλλες πανορθοδοξες συνοδους.Ομως,στην Εβδομη Οικουμενικη Συνοδο απεφασισθη πως
''Ο μη καταδικαζων και αναθεματιζων τους υπο των συνοδων κατακριθεντας,π α ρ α π α ι ει περι την πιστιν''
Αναποσπαστον δηλ τμημα πασης ορθης ομολογιας ειναι η καταδικη των αιρετικων που κατακριθηκαν υπο των Πατερων.Πρεπει δε να πουμε πως οι Ιεροι Κανονες δεν αιρονται ποτε ,μπορει να συμπληρωθουν οχι ομως να αρθουν.
2.
Γι αυτο ο μακαριστος Αρχιεπισκοπος Αθηνων και πασης Ελλαδος Χρυσοστομος Β` Χατζησταυρου εγραψε
Μεταξυ αλλων πως η αρσις των αναθεματων ουδεμιαν ισχυ εχει δια την οικουμενικην Ορθοδοξον εκκλησιαν.ουτε η αρσις των αναθεματων αιρεται ουτε η αρσις του σχισματος εις τον αιωνα,διοτι ειναι,...
Α ι ρ ε τ ι κ ο ι .Οταν μετανοησουν ,γινονται δεκτοι ως λεγουν οι Ι.Κανονες[βλπ ''πεπραγμενα''Αρχιεπισκοπου Χρυσοστομου Β`,Αθηναι 1967]
Επομενως , ο Οικουμενισμος δεν θυμιζει σε τιποτε Ορθοδοξια...
Μην λοιπον τα βαζετε με τον π.Αναστασιο.
Το ζητουμενο ειναι πως εαν ειναι αιρεσις,η ζημια των ψυχων θα ειναι μεγαλη!
Δεν τιθεται θεμα υβρης στα θεματα της πιστεως αξια εχει η αληθεια.
Αυτη ειναι η γνωμη μου,που δεν απεχει απο πολλους αλλους που εχουνμιλησει για την οικουμενιστικη κινηση!
Δημοσίευση σχολίου