Το Κοινοτικόν οργανώνει
εκστρατεία συλλογής υπογραφών με τίτλο "ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ" ως μοχλό πίεσης προς τη Διοίκηση του
Αστικού ΚΤΕΛ καθώς επίσης και προς το Δήμο της Πάτρας.
Για να διαβάσετε όλο το κείμενο
του ψηφίσματος και στην συνέχειa να ψηφίσετε, επιλέξτε τον παρακάτω
υπερσύνδεσμο:
Θα παρακαλούσαμε για την ενεργό
συμμετοχή σας στην εκστρατεία αυτή υπογράφοντας και διαδίδοντας το συγκεκριμένο
ψήφισμα σε φίλους και γνωστούς ή συλλογικότητες στις οποίες συμμετέχετε ή έχετε
πρόσβαση.
Μετά την ολοκλήρωση του
ψηφίσματος οι υπογραφές σας θα παραδοθούν στους αποδέκτες του, τη Διοίκηση του
Αστικού ΚΤΕΛ και στο Δήμο της Πάτρας.
Ευχαριστούμε για την υποστήριξή
σας.
"Κοινοτικόν"
www.koinotikon.gr
www.facebook.com/koinotikon/
==========================
www.koinotikon.gr
www.facebook.com/koinotikon/
==========================
Γιατί είναι σημαντικό;
Επειδή, κανένας από τους
οργανωμένους φορείς της πόλης της Πάτρας (Δήμος, συνδικάτα, επιμελητήρια, κλπ)
δεν δείχνει πραγματική διάθεση να πιέσει και να απαιτήσει ώστε η διοίκηση του
Αστικού ΚΤΕΛ να αναλάβει τις ευθύνες που της αναλογούν για το χαμηλό επίπεδο
υπηρεσιών που παρέχουν οι αστικές συγκοινωνίες,εμείς ως «Κοινοτικόν» ξεκινάμε
προσπάθεια ευαισθητοποίησης και συλλογής υπογραφών των
ίδιων των πολιτών που θα αποτυπώνουν το ελάχιστο που πρέπει να
κάνει το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας και στο συντομότερο χρονικό
διάστημα ώστε να ικανοποιεί το αίτημα για αποτελεσματική και οικονομικά
προσιτή αστική συγκοινωνία στην Πάτρα με στόχο την ξυπηρέτηση όλων των
κατοίκων της πόλης και με δεδομένες τις οριακές συνθήκες διαβίωσης πολλών. Στην
προσπάθεια αυτή ο Δήμος της Πάτρας μπορεί και πρέπει να αναλάβει κατάλληλες
πρωτοβουλίες και να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης και συντονισμού των
προσπαθειών για την επίτευξη του στόχου εκσυγχρονισμού των αστικών
συγκοινωνιών της πόλης.Πιο συγκεκριμένα, ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ και ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
- Καθιέρωση ενιαίου εισιτηρίου, διάρκειας 1,5
ώρας. Στο χρονικό διάστημα αυτό θα επιτρέπονται πολλαπλές μετεπιβιβάσεις
από και προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.
- Καθιέρωση εκπτωτικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών,
ημερήσιας, μηνιαίας ή ετήσιας διάρκειας.
- Σε συνεργασία με το Δήμο, επιδοτούμενο
εισιτήριο για τους μακροχρόνια άνεργους/ες αλλά και τους
προνοιακά καταγεγραμμένους .
- Κατάργηση της εντελώς παράλογης
επιβάρυνσης στην τιμή του εισιτήριου για έκδοση εντός του αστικού
λεωφορείου με δεδομένο ότι τα σημεία πώλησης και οι ώρες εξυπηρέτησης του
κοινού έχουν μειωθεί πάρα πολύ.
- Ανάκληση των πρόσφατων αυξήσεων στις
τιμές των εισιτηρίων (λόγω αύξησης ΦΠΑ κατά 10%) καθώς η τιμή των καυσίμων
έχει πέσει πάνω από 20% τους τελευταίους μήνες.
- Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των ατόμων με
αναπηρία (ΑμεΑ) με την τροποποίηση των υπαρχόντων λεωφορείων ώστε
να φέρουν κατάλληλο εξοπλισμό για την πρόσβαση σε αυτά τόσο των ατόμων με
αναπηρία όσο και ηλικιωμένων, εγκύων, κλπ. ή και με την προμήθεια νέων
σύγχρονων οχημάτων ώστε να εξυπηρετούνται και οι συγκεκριμένες ομάδες
πολιτών.
- Αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών,
με τη δημιουργία νέων απευθείας συνδέσεων μεταξύ Νοτίου, Ανατολικού και
Βορείου διαμερίσματος και επανασχεδιασμό των υφιστάμενων ώστε να
συμβαδίζουν με την πολεοδομική επέκταση της πόλης και να ενισχύεται η
πρόσβαση σε σημαντικούς πόλους έλξης (Βραχναίικα, Μουσείο Πατρών, ΑΤΕΙ,
Πανεπιστημιούπολη, Νοσοκομεία, παραλίες, κλπ).
- Κατάλληλη αναδιάρθρωση των στάσεων και των
τερματικών σταθμών, με στόχο την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών. - Πίνακες δρομολογίων σε κάθε στάση για
άμεση ενημέρωση των πολιτών.
- Λειτουργία περισσότερων μεταμεσονύκτιων
δρομολογίων τουλάχιστον Παρασκευή-Σάββατο.
- Μέτρα διευκόλυνσης της κυκλοφορίας των αστικών λεωφορείων, για την αντιμετώπιση των καθυστερήσεων και την αύξηση της αξιοπιστίας των δρομολογίων
Γιατί είναι σημαντικό;
Είναι γνωστό ότι η οικονομική και κοινωνική κρίση έχει προκαλέσει καταλυτικές μεταβολές στην καθημερινότητα μας έχοντας επιφέρει περιορισμούς στις μετακινήσεις και αλλαγές στις προσωπικές επιλογές μας για τον τρόπο μετακίνησης. Παράλληλα, η πόλη μας, υποφέρει από μόνιμη κυκλοφοριακή ασφυξία εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης του Ι.Χ., όχι μόνο στο κέντρο της αλλά και σε πολλές συνοικίες. Η ύπαρξη ενός εκτεταμένου και οικονομικού δικτύου αστικών συγκοινωνιών είναι η μόνη λύση που διαθέτει η τοπική κοινωνία για να προσφέρει τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλα ανεξαιρέτως τα μέλη της και να προστατεύσει αποτελεσματικά το περιβάλλον και τις γειτονιές από την επέλαση του Ι.Χ.
Δυστυχώς, με εξαίρεση τον προαστιακό σιδηρόδρομο, το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας αρνείται να παίξει τον κομβικό ρόλο που του αντιστοιχεί στη διαμόρφωση εκτεταμένης και φτηνής αστικής συγκοινωνίας. Με έναν σχεδιασμό δρομολογίων της δεκαετίας του ’80 που αφήνει εκτός πρόσβασης το 60% των πολιτών ενός γιγάντιου Καλλικρατικού Δήμου, με συνεχείς αυξήσεις τιμών και ανελαστικό εισιτήριο, με παρωχημένη υποδομή σε οχήματα και υπηρεσίες χωρίς κανέναν κοινωνικό έλεγχο, αποτελεί ανασταλτικό παράγονταστη διαμόρφωση ενός σύγχρονου και οικονομικού δικτύου αστικών συγκοινωνιών το οποίο συμβάλλει στηνποιότητα ζωής των πολιτών του, την οικολογική ισορροπία καθώς και στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της πόλης.
"Κοινοτικόν"
Είναι γνωστό ότι η οικονομική και κοινωνική κρίση έχει προκαλέσει καταλυτικές μεταβολές στην καθημερινότητα μας έχοντας επιφέρει περιορισμούς στις μετακινήσεις και αλλαγές στις προσωπικές επιλογές μας για τον τρόπο μετακίνησης. Παράλληλα, η πόλη μας, υποφέρει από μόνιμη κυκλοφοριακή ασφυξία εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης του Ι.Χ., όχι μόνο στο κέντρο της αλλά και σε πολλές συνοικίες. Η ύπαρξη ενός εκτεταμένου και οικονομικού δικτύου αστικών συγκοινωνιών είναι η μόνη λύση που διαθέτει η τοπική κοινωνία για να προσφέρει τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλα ανεξαιρέτως τα μέλη της και να προστατεύσει αποτελεσματικά το περιβάλλον και τις γειτονιές από την επέλαση του Ι.Χ.
Δυστυχώς, με εξαίρεση τον προαστιακό σιδηρόδρομο, το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας αρνείται να παίξει τον κομβικό ρόλο που του αντιστοιχεί στη διαμόρφωση εκτεταμένης και φτηνής αστικής συγκοινωνίας. Με έναν σχεδιασμό δρομολογίων της δεκαετίας του ’80 που αφήνει εκτός πρόσβασης το 60% των πολιτών ενός γιγάντιου Καλλικρατικού Δήμου, με συνεχείς αυξήσεις τιμών και ανελαστικό εισιτήριο, με παρωχημένη υποδομή σε οχήματα και υπηρεσίες χωρίς κανέναν κοινωνικό έλεγχο, αποτελεί ανασταλτικό παράγονταστη διαμόρφωση ενός σύγχρονου και οικονομικού δικτύου αστικών συγκοινωνιών το οποίο συμβάλλει στηνποιότητα ζωής των πολιτών του, την οικολογική ισορροπία καθώς και στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της πόλης.
"Κοινοτικόν"
5 σχόλια:
Παρακαλώ όλους τους επισκέπτες του μπλοκ από την Πάτρα, αφού διαβάσουν και συμφωνούν, να υπογράψουν. Πρέπει να γίνει κάτι με τις αστικές συγκοινωνίες της πόλεως.
Ευχαριστώ
Αγαπητέ Αναστάσιε,
Συμμετέχω όντας κάτοικος αυτής της πόλης.Πάντως αυτά τα θέματα έπερεπε να τα είχε επιλύσει απο μόνο του το Αστικό ΚΤΕΛ σαν ιδιωτική επιχείρηση που είναι.Επίσης πρέπει να τεθεί και το θέμα της απόκτησης νέων λεωφορείων και την ενισχυση των δρομολογίων....
ΑΙΣΧΟΣ ΤΟ 2016 να επικρατούν αυτές οι τριτοκοσμικές συνθήκες.Ίσως έχουμε το χειρότερο αστικό ΚΤΕΛ της Ελλάδος...
ΨΗΦΙΣΤΕ για να ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ του ΚΤΕΛ ΕΝΑΝΤΙΟΝ της ΠΟΛΗΣ και των ΚΑΤΟΙΚΩΝ της
π. ΑΚΓ
Σπουδαία η πρωτοβουλία. Κάτι πρέπει να γίνει. Οι αστικές συγκοινωνίες είναι απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών. Την προσπάθεια αυτή να την εγκολπωθούν κ. Κωστόπουλε σύλλογοι, φορείς, ενορίες, σωματεία κλπ. Πρέπει να μαζευτούν αρκετές χιλιάδες και όχι 2000 που γράφουν οι διοργανωτές στο σημείο ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.
Αυτές δεν είναι αστικές αλλά κολαστικές συγκοινωνίες. Να γίνουν καλύτερες ανθρώπους εξυπηρετούν.
Δημοσίευση σχολίου