Έβαλε η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες. Ανέτρεξα να δω τις κορυφαίες εκκλησιαστικές προσωπικότητες και είδα δύο κληρικούς καθολικά διαμαρτυρόμενους που παντού βλέπουν διάφορα φαντάσματα εχθρών της Ορθοδοξίας. Μην το παρακάνουν μερικοί. Οι συγκρίσεις είναι ανεδαφικές. Τα όσα λέει ο Αναστάσιος είναι η φωνή της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ας τον προσέξει ιδιαίτερα αυτός που έστειλε το μήνυμα. Να γνωρίζει ότι αν και άγνωστος κρίνετε και ο κρίνων. Άγγελος Κ.
Ο π. Διονύσιος Τάτσης αρθρογραφεί στην εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος, που τόλμησε να γράψει ότι ο γίγαντας της Ορθοδοξίας Παναγιώτης Τρεμπέλας είναι αιρετικός, μεταφέροντας τις ενορχηστρωμένες κατακριτέες απόψεις ενός δικηγόρου και ενός κληρικού προ ετών. Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι δημιουργός πολιτικού κόμματος. Νέα ήθη!!!!!
Εχθρός δεν είναι ο οικουμενισμός και ο συγκρητισμός, αλλά η κακιά μας μοίρα. Κατάντησε εδώ και αιώνες η Ορθόδοξη Εκκλησία να είναι διασπασμένη, και να μην έχει Κοινό Ποτήριο (σήμερα Αντιόχεια – Ιεροσόλυμα καθώς και Εκκλησία Π.Γ.Δ.Μ.). Αυτή η Σύνοδος θα έδειχνε μια τυπική ενότητα. Όμως οι πολιτικές των διαφόρων κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών άλλα πρεσβεύουν. Μιλάει ο Αναστάσιος για την ενότητα των Ορθοδόξων μετά το σχίσμα και κατακρίνει τους Ρωμαιοκαθολικούς που έγιναν κομμάτια από τα οποία δημιουργήθηκαν νέες εκκλησιαστικές ομολογίες. Ας δει τώρα την κατάντια της κατακερματισμένης Ορθοδοξίας. Σε αυτή την κατάσταση συντέλεσαν και οι Τάτσιδες, Βολουδάκιδες, Ζήσιδες, Μεταλληνοί, Γκοτσόπουλοι και ο μέγας Μετζελόπουλος που συγχαίρει τους προκαθημένους που δεν θα μετέχουν στην Σύνοδο και η ι. Σύνοδος της Ελλάδας κάνει τα κρυφά μάτια. Έπρεπε από ετών να τους έχει τραβήξει τα αυτιά. Τις εκκλησιολογικές απόψεις οι κληρικοί πρέπει να τις εκφράζουν δια του επισκόπου τους και οι επίσκοποι δια της ι. Συνόδου. Κατάντησε η Εκκλησία της Ελλάδος ξέφραγο αμπέλι που ο καθένας λέει το κοντό και το φαρδύ του. Κρίμα !!!!! αυτή είναι η Εκκλησιαστική Ενότητα; Άγγελος Κ.
Αυτά που λέει εδώ ο Αλβανίας να τα ακούσουν όσοι προκαθήμενοι θα απέχουν από την Σύνοδο για να διαπιστώσουν την ανεπάρκειά τους και να αναθεωρήσουν άποψη.
Όσοι είναι στα μετόπισθεν του μετώπου κρίνουν ως άκαπνοι πολεμιστές. Ας καθίσουν στην ησυχία τους οι παπάδες αυτού και ας αφήσουν τους ανθρώπους που δίνουν μάχη για Εκκλησία να προχωρούν. Αν δεν υπήρχε ο Παύλος και δεν ακολουθούσε τις αποφάσεις της Αποστολικής Συνόδου ο Πέτρος η Εκκλησία του Χριστού θα ήταν μια αίρεση του ιουδαϊσμού. Ξυπνήστε από τους καναπέδες σας παπάδες!!!!
Οι φιλοοικουμενιστες είναι κυριολεκτικα απιστευτοι. Λενε ότι εχθρος μας δεν είναι ο οικουμενισμος και ο συγκρητισμος. Εχουν χαραξει τη δικη τους πορεια. Δεν τους ενδιαφερει ότι ολοι οι συγχρονοι και παλαιοτεροι αγιοι ησαν ανυποχωρητοι στα θεματα της πιστεως και εναντιοι στον οικουμενισμο. Αυτοι όπως δειχνουν με τα λογια τους εχουν ξεπερασει τους αγιους …… Εχουν ξεπερασει και τον αγιο Παισιο, τον πατερα Ιακωβο Τσαλικη, τον αγιο Ιουστινο Ποποβιτς, το γεροντα Εφραιμ το Καταουνακιωτη, το γεροντα Σιμωνα Αρβανιτη και ποσους αλλους . Για τους φιλοοικουμενιστες κορυφαια εκκλησιαστικα προσωπα δεν είναι οι ανθρωποι του Θεου που αξιωθηκαν των χαρισματων του Αγιου Πνευματος. Τι και αν παρα πολλοι προορατικοι και διακριτικοι γεροντες είναι αντιθετοι στον οικουμενισμο ; Για τους φιλοοικουμενιστες κορυφαια προσωπα είναι οσοι φορουν χρυσα αμφια και εχουν μεγαλους τιτλους. Σε αυτους αναπαυονται και πιστευουν ότι αυτοι είναι η εκκλησια. Όμως η εκκλησια δεν είναι μονο αυτοι. Είναι και ο ευσεβης λαος ο οποιος στη πλειοψηφια του ειναι εναντια στις οικουμενιστικες κινησεις. Ο ευσεβης λαος , η συνειδηση της εκκλησιας η οποια κρινει ακομα και συνοδους .
Οι φιλοοικουμενιστες δυστυχως εχουν μια ταση προσωπολατρειας και υποτελειας σε προσωπα τα οποια μαλιστα βαρυνονται με πνευματικες οικουμενιστικες πτωσεις όπως συμπροσευχες με αιρετικους αλλα και ετεροθρησκους. Ακομα και ο αγιος Πορφυριος δε δεχτηκε να συμπροσευχηθει με παπικο . Οι φιλοοικουμενιστες όμως τα εχουν ξεπερασει όλα αυτά , εχουν ξεπερασει και τους αγιους μας και διακρινονται από μια νοσηρη αγαπολογια που οδηγει σε σκανδαλα.
Το καλο είναι ότι καποιοι φιλοοικουμενιστες εκφραζονται με τετοιο τροπο και υφος ώστε να μπορει ο καθενας να βρει ευκολα την αληθεια. Απαξιωνουν δημοσια (κατακρινουν ) προσωπα με τεραστια προσφορα στην εκκλησια μας όπως το πατερα Διονυσιο Τατση , Μεταλληνο, Ζηση , Γκοτσοπουλο κτλ. Στη πραγματικοτητα βεβαια δεν αδικουν τα προσωπα αυτά αλλα τους ευεργετουν. Αυτους που αδικουν είναι τους ευατους τους.
Ποιος είναι ο ευσεβής λαός; Πότε οι σύγχρονοι καταδίκασαν τον οικουμενισμό; Κοίτα να καταδικάσεις και εσύ και εγώ την αμαρτία που κυριαρχεί στην ζωή μας. Τι είναι ο οικουμενισμός; Τον περιφέρουν ορισμένοι ως τον μπαμπούλα στα μικτά παιδιά. Ανύπαρκτος εχθρός.
Ο Άγιος Παΐσιος δεν καταδέχθηκε να συμπροσευχηθεί με παπικούς ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός για μήνες συμπροσευχόταν. Ποιόν να ακολουθήσω. Περιμένω οδηγίες.
Και ο Άρειος μεγάλη προσφορά είχε στην Εκκλησία αλλά στο τέλος πήγε κατά …. .
Ως προς το ποιοι καταδικασαν τον οικουμενισμο οι μαρτυριες ειναι παρα πολλες. Μια απο αυτες μας την μεταφερει ο καθηγητης θεολογιας κυριος Τσελεγγιδης απο το στομα του γεροντα Εφραιμ του Κατουνακιωτη. Στη πραγματικοτητα ο ιδιος ο Χριστος καταδικαζει τον οικουμενισμο .
Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης. Ο Οικουμενισμός κυριαρχείται από ακάθαρτα πνεύματα http://www.impantokratoros.gr/F99EA4A8.el.aspx
11 σχόλια:
Και ο πατηρ Διονυσιος Τατσης για τη μεγαλη συνοδο.
http://aktines.blogspot.gr/2016/06/blog-post_86.html
Εδω ειναι και η αποψη αλλων κορυγαιων εκκλησιαστικων προσωπων.
Πρωτοπρ. ∆ιονύσιος Τάτσης, Η «Αγία και Μεγάλη Σύνοδος» θα αποφασίσει κατά του Οικουμενισμού;
http://aktines.blogspot.gr/2016/06/blog-post_86.html
Η Σύνοδος της Κρήτης, ούτε Αγία, ούτε Μεγάλη είναι. Ο Συγ-κρητισμὸς εις τα πρόθυρα της συγκλήσεως ή της ματαιώσεώς του.
http://aktines.blogspot.gr/2016/06/blog-post_27.html
Έβαλε η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες.
Ανέτρεξα να δω τις κορυφαίες εκκλησιαστικές προσωπικότητες και είδα δύο κληρικούς καθολικά διαμαρτυρόμενους που παντού βλέπουν διάφορα φαντάσματα εχθρών της Ορθοδοξίας. Μην το παρακάνουν μερικοί. Οι συγκρίσεις είναι ανεδαφικές.
Τα όσα λέει ο Αναστάσιος είναι η φωνή της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ας τον προσέξει ιδιαίτερα αυτός που έστειλε το μήνυμα.
Να γνωρίζει ότι αν και άγνωστος κρίνετε και ο κρίνων.
Άγγελος Κ.
Ο π. Διονύσιος Τάτσης αρθρογραφεί στην εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος, που τόλμησε να γράψει ότι ο γίγαντας της Ορθοδοξίας Παναγιώτης Τρεμπέλας είναι αιρετικός, μεταφέροντας τις ενορχηστρωμένες κατακριτέες απόψεις ενός δικηγόρου και ενός κληρικού προ ετών.
Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι δημιουργός πολιτικού κόμματος.
Νέα ήθη!!!!!
Εχθρός δεν είναι ο οικουμενισμός και ο συγκρητισμός, αλλά η κακιά μας μοίρα. Κατάντησε εδώ και αιώνες η Ορθόδοξη Εκκλησία να είναι διασπασμένη, και να μην έχει Κοινό Ποτήριο (σήμερα Αντιόχεια – Ιεροσόλυμα καθώς και Εκκλησία Π.Γ.Δ.Μ.).
Αυτή η Σύνοδος θα έδειχνε μια τυπική ενότητα. Όμως οι πολιτικές των διαφόρων κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών άλλα πρεσβεύουν.
Μιλάει ο Αναστάσιος για την ενότητα των Ορθοδόξων μετά το σχίσμα και κατακρίνει τους Ρωμαιοκαθολικούς που έγιναν κομμάτια από τα οποία δημιουργήθηκαν νέες εκκλησιαστικές ομολογίες.
Ας δει τώρα την κατάντια της κατακερματισμένης Ορθοδοξίας.
Σε αυτή την κατάσταση συντέλεσαν και οι Τάτσιδες, Βολουδάκιδες, Ζήσιδες, Μεταλληνοί, Γκοτσόπουλοι και ο μέγας Μετζελόπουλος που συγχαίρει τους προκαθημένους που δεν θα μετέχουν στην Σύνοδο και η ι. Σύνοδος της Ελλάδας κάνει τα κρυφά μάτια. Έπρεπε από ετών να τους έχει τραβήξει τα αυτιά. Τις εκκλησιολογικές απόψεις οι κληρικοί πρέπει να τις εκφράζουν δια του επισκόπου τους και οι επίσκοποι δια της ι. Συνόδου. Κατάντησε η Εκκλησία της Ελλάδος ξέφραγο αμπέλι που ο καθένας λέει το κοντό και το φαρδύ του.
Κρίμα !!!!! αυτή είναι η Εκκλησιαστική Ενότητα;
Άγγελος Κ.
Αυτά που λέει εδώ ο Αλβανίας να τα ακούσουν όσοι προκαθήμενοι θα απέχουν από την Σύνοδο για να διαπιστώσουν την ανεπάρκειά τους και να αναθεωρήσουν άποψη.
Όσοι είναι στα μετόπισθεν του μετώπου κρίνουν ως άκαπνοι πολεμιστές. Ας καθίσουν στην ησυχία τους οι παπάδες αυτού και ας αφήσουν τους ανθρώπους που δίνουν μάχη για Εκκλησία να προχωρούν. Αν δεν υπήρχε ο Παύλος και δεν ακολουθούσε τις αποφάσεις της Αποστολικής Συνόδου ο Πέτρος η Εκκλησία του Χριστού θα ήταν μια αίρεση του ιουδαϊσμού.
Ξυπνήστε από τους καναπέδες σας παπάδες!!!!
Οι φιλοοικουμενιστες είναι κυριολεκτικα απιστευτοι. Λενε ότι εχθρος μας δεν είναι ο οικουμενισμος και ο συγκρητισμος. Εχουν χαραξει τη δικη τους πορεια. Δεν τους ενδιαφερει ότι ολοι οι συγχρονοι και παλαιοτεροι αγιοι ησαν ανυποχωρητοι στα θεματα της πιστεως και εναντιοι στον οικουμενισμο. Αυτοι όπως δειχνουν με τα λογια τους εχουν ξεπερασει τους αγιους …… Εχουν ξεπερασει και τον αγιο Παισιο, τον πατερα Ιακωβο Τσαλικη, τον αγιο Ιουστινο Ποποβιτς, το γεροντα Εφραιμ το Καταουνακιωτη, το γεροντα Σιμωνα Αρβανιτη και ποσους αλλους . Για τους φιλοοικουμενιστες κορυφαια εκκλησιαστικα προσωπα δεν είναι οι ανθρωποι του Θεου που αξιωθηκαν των χαρισματων του Αγιου Πνευματος. Τι και αν παρα πολλοι προορατικοι και διακριτικοι γεροντες είναι αντιθετοι στον οικουμενισμο ; Για τους φιλοοικουμενιστες κορυφαια προσωπα είναι οσοι φορουν χρυσα αμφια και εχουν μεγαλους τιτλους. Σε αυτους αναπαυονται και πιστευουν ότι αυτοι είναι η εκκλησια. Όμως η εκκλησια δεν είναι μονο αυτοι. Είναι και ο ευσεβης λαος ο οποιος στη πλειοψηφια του ειναι εναντια στις οικουμενιστικες κινησεις. Ο ευσεβης λαος , η συνειδηση της εκκλησιας η οποια κρινει ακομα και συνοδους .
Οι φιλοοικουμενιστες δυστυχως εχουν μια ταση προσωπολατρειας και υποτελειας σε προσωπα τα οποια μαλιστα βαρυνονται με πνευματικες οικουμενιστικες πτωσεις όπως συμπροσευχες με αιρετικους αλλα και ετεροθρησκους. Ακομα και ο αγιος Πορφυριος δε δεχτηκε να συμπροσευχηθει με παπικο . Οι φιλοοικουμενιστες όμως τα εχουν ξεπερασει όλα αυτά , εχουν ξεπερασει και τους αγιους μας και διακρινονται από μια νοσηρη αγαπολογια που οδηγει σε σκανδαλα.
Το καλο είναι ότι καποιοι φιλοοικουμενιστες εκφραζονται με τετοιο τροπο και υφος ώστε να μπορει ο καθενας να βρει ευκολα την αληθεια. Απαξιωνουν δημοσια (κατακρινουν ) προσωπα με τεραστια προσφορα στην εκκλησια μας όπως το πατερα Διονυσιο Τατση , Μεταλληνο, Ζηση , Γκοτσοπουλο κτλ. Στη πραγματικοτητα βεβαια δεν αδικουν τα προσωπα αυτά αλλα τους ευεργετουν. Αυτους που αδικουν είναι τους ευατους τους.
Γεωργιος Μ.
Αν ο πατηρ Διονυσιος Τατσης εχει πει αιρετικο τον Τρεμπελα ευχαριστως να μας το δειξετε. Να δουμε πληρως ολα τα στοιχεια .
Ποιος είναι ο ευσεβής λαός;
Πότε οι σύγχρονοι καταδίκασαν τον οικουμενισμό;
Κοίτα να καταδικάσεις και εσύ και εγώ την αμαρτία που κυριαρχεί στην ζωή μας.
Τι είναι ο οικουμενισμός;
Τον περιφέρουν ορισμένοι ως τον μπαμπούλα στα μικτά παιδιά.
Ανύπαρκτος εχθρός.
Ο Άγιος Παΐσιος δεν καταδέχθηκε να συμπροσευχηθεί με παπικούς ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός για μήνες συμπροσευχόταν. Ποιόν να ακολουθήσω. Περιμένω οδηγίες.
Και ο Άρειος μεγάλη προσφορά είχε στην Εκκλησία αλλά στο τέλος πήγε κατά …. .
Γιωργάκη σε χαιρετώ ένας κάργα οικουμενιστής.
Δεν είπα ό ο π. Τάτσης σπίλωσε την μνήμη του Τρεμπέλα αλλά η εφημερίδα στην οποία είναι συνεργάτης. Στους εκκλησιαστικούς κύκλους την λένε … Ρύπο.
Οδηγιες εχει το πηδαλιο οπως και τα επιτιμια.
Ως προς το ποιοι καταδικασαν τον οικουμενισμο οι μαρτυριες ειναι παρα πολλες. Μια απο αυτες μας την μεταφερει ο καθηγητης θεολογιας κυριος Τσελεγγιδης απο το στομα του γεροντα Εφραιμ του Κατουνακιωτη. Στη πραγματικοτητα ο ιδιος ο Χριστος καταδικαζει τον οικουμενισμο .
Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης. Ο Οικουμενισμός κυριαρχείται από ακάθαρτα πνεύματα
http://www.impantokratoros.gr/F99EA4A8.el.aspx
Κάποτε, λοιπόν, νεαρός τότε καθηγητής στή Θεολογική, μιλᾶμε τώρα πρίν ἀπό τριάντα χρόνια, τοῦ εἶπα τό ἑξῆς. Ἐπειδή καί στή Θεολογική Σχολή, ἰδιαίτερα τῆς Θεσσαλονίκης, τό κλῖμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀνθεῖ, εἶχα κάποια ἔντονα προβλήματα καί ἐρωτήματα, ἐπειδή ἔβλεπα νά ἐκπροσωπεῖται ἀπό σεβαστούς, κατά τά ἄλλα, καθηγητές. Φυσικά, τόσο ἡ συνείδησή μου ὅσο καί οἱ γνώσεις μου ἀντιδροῦσαν μέν, ἤθελα ὅμως, πέρα ἀπό τήν ἐπιστημονική μου θέση, νά ἔχω καί τήν χαρισματική ἀπάντηση, πρᾶγμα τό ὁποῖο ἔκανα καί σέ πάρα πολλά ἄλλα θέματα.
Τόν ρώτησα, λοιπόν, ἐπί τοῦ συγκεκριμένου, μήπως μπορεῖ νά μοῦ πεῖ τί πρᾶγμα εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός. Μοῦ ἀπήντησε ἀπερίφραστα καί χωρίς καμμία δυσκολία: «Αὐτήν τήν ἐρώτηση, παιδί μου, μοῦ τήν ἔχει κάνει κι ἕνας ἀκόμη νωρίτερα ἀπό σένα. Ἐγώ, ἐδῶ πέρα ἐπάνω, βρίσκομαι σαράντα χρόνια στά βράχια. Ἔχω ξεχάσει καί τά ἑλληνικά μου»- σημειωτέον τελείωσε σχολαρχεῖο - «ἀλλά μ’ αὐτό τό θέμα δέν ἔχω ἀσχοληθεῖ. Γι’ αὐτό, ἐπειδή ἔπρεπε νά τό ἀπαντήσω, ἀφοῦ δέχτηκα ἐρώτημα καί δέν εἶχα καμμία γνώμη πάνω στό θέμα, πῆγα στό κελλί μου καί προσευχήθηκα καί ρώτησα τόν Χριστό νά μέ πληροφορήσει τί εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός. Πῆρα τήν ἀπάντησή του, ἡ ὁποία εἶναι, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα». Καί τόν ρώτησα, πῶς ἀκριβῶς πιστοποιήθηκε αὐτό. Μοῦ ἀπάντησε, πώς «μετά τήν προσευχή γέμισε τό κελλί μου ἀπό ἀφόρητη δυσωδία, ἡ ὁποία μοῦ ἔφερνε ἀσφυξία στήν ψυχή, δέν μποροῦσα νά ἀναπνεύσω πνευματικά». Τόν ρώτησα, ἄν αὐτό ἦταν ἕνα ἔκτακτο γεγονός γι’ αὐτόν ἤ ἄν ἔτσι τοῦ ἀπαντᾶ ὁ Χριστός σέ ἀνάλογες περιπτώσεις, καί μέ βεβαίωσε, ὅτι «σέ ὅλες τίς περιπτώσεις, πού εἶναι μπλεγμένες μέ μάγια, μέ ἀκάθαρτα πνεύματα, αὐτή εἶναι ἡ κατάσταση, στήν ὁποία μέ εἰσάγει. Μερικές φορές ὑπάρχει καί λεκτική ἀπάντηση, ἀλλά στήν προκειμένη περίπτωση, αὐτή ἦταν ἡ ἀπάντηση καί ἔχω ἀπόλυτη τή βεβαιότητα, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός δέν ἔχει τό Πνεῦμα τό Ἅγιο, ἀλλά τό πνεῦμα τό ἀκάθαρτο».
Δημοσίευση σχολίου