Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Εγώ φρίκαρα με αυτά που έγιναν στη εκκλησία - Γιάννης Μπουτάρης

Σε έντονο ύφος μίλησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης  για την εισβολή των αντιεξουσιαστών στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης.
«Δεν μπορεί ο καθένας να μπαίνει σε έναν χώρο και να προκαλεί καταστροφές. Εγώ φρίκαρα με αυτά που έγιναν στη εκκλησία, φανταστείτε να έμπαιναν σε ένα τζαμί τι θα γινότανε... θα τους είχαν λιντσάρει. Οι Χριστιανοί που ήταν στην εκκλησία έμειναν αποσβολωμένοι. Είναι πρωτοφανή αυτά που συνέβησαν» 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μίλησε και ο Δήμαρχος. Μίλησε και ο υπουργός. Ντροπή τους. Δεν σέβονται τίποτα και να μου πούνε φρικαρε. Για να το κάνανε σε τζαμί αυτό θα δεις τι θα γινόταν.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν φρίκαρα με αυτά που έγιναν στην Εκκλησία.
Εγώ φρίκαρα, που βλέπω κάθε χρόνο τους ομοφυλόφιλους να παρελαύνουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, κουνώντας τα γεννητικά τους όργανα, με τον Δήμαρχο συμπαραστάτη !