Από σήμερα Κυριακή της Απόκρεω ξεκίνησα την εβδομάδα της Τυρινής, το παν στην
ζωή δεν είναι το φαγητό.
Το γεύμα περιλάμβανε: τσιπούρα ψητή, σαλάτα μαρούλι, αναρή αλατισμένη, και ακόμα (αντίδια, πατάτες, καρότο, κρεμμύδι, όλα αυτά βραστά), ντάκο κριθαρένιο και για επισφράγισμα
τεντούρα Πάτρας.
Και ο Θεός βοηθός και αυτή την βδομάδα.
6 σχόλια:
Ειναι σωστο να ανατρεπεις την Εκκλησιαστικη Ταξη και να αυτονομεισαι απο τους αλλους πιστους ?
Τέλεια όλα.........ακόμα και τα αναμμένα κεριά...!!! δεν παίζεσαι.....
Λοιπόν....άσε τα γεύματα και τα δείπνα τα ρομαντικά στη Κύπρο...και έλα κατά Ελλάδα μεριά...!!! Σαν να ξεχάστηκες εκεί...
Άντε...!!!
Προς: 20 Φεβρουαρίου 2017 - 9:01 π.μ.
Ούτε το βλέπω ως αυτονόμηση ούτε ως ανατροπή της Εκκλησιαστικής Τάξης. Μα νομίζω ότι και δεν προσπάθησα να υποδείξω στους άλλους να κάνουν το ίδιο.
1. Γράφεις ότι ανατρέπω την Εκκλησιαστική Τάξη. Αγαπητέ μου η Εκκλησιαστική Τάξη δια των Ιερών Κανόνων ορίζει κάθε Τετάρτη και Παρασκευή ξηροφαγία, εμείς το ορίζουμε ως αλάδωτο, εκτός της περιόδου του Πεντηκοσταρίου και όταν εορτάζει Άγιος που έχει δοξολογία.
Ελάχιστοι λαϊκοί αλλά και κληρικοί ή και μοναχοί είναι συνεπείς ως προς την Εκκλησιαστική αυτή Τάξη.
2. Το Ιερόν Πηδάλιο αναγνωρίζει μόνο δύο εβδομάδες κατά τις οποίες υπάρχει κατάλυσης εις όλα. Είναι της Διακαινησίμου και η εβδομάδα μετά την Αγία Πεντηκοστή.
Ουδεμία άλλη.
3. Αλήθεια ποια Εκκλησιαστική Τάξη με βάση τους Θείους και Ιερούς Κανόνες ορίζουν:
α) Την πρώτη εβδομάδα του Τριωδίου την Τετάρτη και την Παρασκευή Κατάλυση εις πάντα;
β) Την Τρίτη Εβδομάδα του Τριωδίου Τετάρτη και Παρασκευή κατάλυση εις οψάρια κλπ;
γ) Το Άγιον Δωδεκαήμερο κατάλυση εις άπαντα;
Όλα αυτά νεότεροι τα στηρίζουν στην Ιερά Παράδοση και όχι στους Ιερούς Κανόνες. Τα δε χέρια που τα πρόσθεσαν στα υμνολογικά βιβλία της Εκκλησίας θα δώσουν απολογία.
4. Η Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή όλη την Περίοδο από την Δευτέρα ως και την Παρασκευή είναι με ξηροφαγία, και κατάλυση ελαίου έχει μόνο σαββατοκύριακο. Πόσοι έχουν συνέπεια προς την Εκκλησιαστική Τάξη και τους Αγίους και Ιερούς Κανόνες;
Το περί αυτονομήσεως το αντιπαρέρχομαι διότι το θεωρώ ανόητο αφού δεν προσπαθώ την συγκυρία αυτή να την επιβάλω ή να την στηρίξω κάπου. Αν και γνωρίζω πολλούς που δεν τρώγουν κρέας όλο το έτος. Εγώ δεν συγκαταλέγομαι σε αυτή την μερίδα. Ενθυμούμαι τον αείμνηστο γέροντά μου π. Χριστόδουλο Φάσσο ο οποίος ουδέποτε από την ημέρα της Κουράς του έφαγε κρέας ως την οσιακή κοίμησή του.
Προσωπικά αδελφέ στα θέματα της νηστείας θα είμαι από τους κολασμένους διότι τίποτα από τα παραπάνω δεν επιμελούμαι και πολλές φορές λοξοδρομώ και καταλύω με προφάσεις διάφορες και από τα απλά. Όμως αυτά που μου προσάπτεις δεν τα δέχομαι.
Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου. Αν χθες μου είχαν κρέας εκεί που έφαγα θα το έτρωγα ευχαρίστως. Δεν συγκαταλέγομαι στους νηστευτές. Και για όλα αυτά τα 1, 2, 3, 4 που αράδιασα θα δώσω απολογία. Διότι δεν τα εφαρμόζω όπως και θα έπρεπε. Μου έλεγε ο αείμνηστος σοφός κατηχητής των Πατρών Γεώργιος Οικονόμου, ο οποίος αν και είχε συνέπεια λόγων και έργων και στα ζητήματα της νηστείας ήταν συνεπέστατος με τους Ιερούς κανόνες, αυτός διέθετε διάκριση και αγάπη και δεν σε επιτιμούσε ελεγκτικά ποτέ. Ας είναι αιωνία η μνήμη του.
Καλό αγώνα και καλή σαρακοστή και στους δυο μας.
Προς: 20 Φεβρουαρίου 2017 - 11:22 π.μ.
Αυτό το «έλα κατά Ελλάδα μεριά» δεν το κατάλαβα. Η Κύπρος είναι ανεξάρτητο Κράτος αλλά δεν παύει να είναι κομμάτι του Ελληνισμού. Όπου και μα πας αισθάνεσαι την Ελλάδα. Βλέπεις περισσότερες Ελληνικές σημαίες από ότι στην Ελληνική επικράτεια. Μακάρι να μπορούσα να έμενα μόνιμα εδώ. Είναι όλα υπέροχα.
Τον μάρανε τον πρώτο φίλο η εκκλησιαστική τάξη ορέ βρεγμένη σανίδα που του πρέπει. Ας δει πρώτα τα δικά του και μετά ας κρίνει τους άλλους. Καλά του απάντησες. Για να δω πόσα απίδια πιάνει ο σάκος του σε θέματα νηστείας κλπ
Πως αρέσει σε κάποιους τύπους να ελέγχουν την ζωή των άλλων. Του γουστάρει να μην νηστεύει περισσότερο από σένα βρε φίλε γιατί διαμαρτύρεσαι μην και χαλάσει την πιάτσα;
Δημοσίευση σχολίου