Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Ἡ φρικτότερη βλασφημία - π. Δανιήλ Ἀεράκη,


Ἡ φρικτότερη βλασφημία

Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη, ἱεροκήρυκος
   
      Ὁ δημοσιογράφος τοῦ Ἄλφα Δημ. Βερύκιος ἀνέβασε στὸ λογαριασμό του στὸ Twitter μία εἰκόνα τῆς Παναγίας μὲ τὸ Χριστό. Θεωρήθηκε καὶ ἦταν φυσικὰ βλάσφημη εἰκόνα. Στὴ θέσι τοῦ προσώπου τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Παναγίας ἦταν ζωγραφισμένος ἕνα ἀρουραῖος. Μάλιστα εἶχε τὴν ἔμπνευσι ὁ ἀναρτήσας τὴν εἰκόνα νὰ τὴν ἐπονομάση «Παναγία ἡ Ἀρουραία»!
  Ξεσηκώθηκε θύελλα διαμαρτυριῶν γιὰ τὴν πρωτοφανῆ βλασφημία τοῦ δημοσιογράφου. Κάτω ἀπό τὴ γενική κατακραυγὴ ἀναγκάστηκε ὁ δημοσιογράφος στὶς 20 Αὐγούστου νὰ κατεβάση τὴ βλάσφημη παράστασι, νὰ προβῆ σὲ δημόσια συγγνώμη καὶ νὰ δηλώση, ὅτι εἶναι πιστὸς ὀρθόδοξος χριστιανός!

  Καρδιογνῶστες δὲν εἴμαστε γιὰ νὰ γνωρίζουμε τὰ ἐλατήρια γιὰ τὴ δημόσια συγγνώμη ἢ τὶς εἰλικρινεῖς προθέσεις τοῦ δημοσιογράφου. Ἐκεῖνο πού γνωρίζουμε εἶναι, ὅτι δύο ἀπείρως φρικτότερες βλασφημίες κατὰ τῆς Παναγίας καὶ τοῦ Χριστοῦ τελοῦνται ἐπί καθημερινῆς βάσεως καὶ κατὰ συρροὴν καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα (στὴ μεγίστη πλειονοψηφία τῆς) παραμένει ἀσυγκίνητη.
   Ἡ μία: Ἡ βλασφημία ἐν λόγοις. Δεκάδες χιλιάδες φορὲς στὸν τόπο μας ἡ Παρθένος Παναγία βλασφημεῖται χυδαία. Καμμία πόρνη καὶ μοιχαλίδα, γυναίκα τοῦ ὑποκόσμου, δὲν βρίζεται μὲ τόσο πρόστυχες λέξεις, ὅσο ἡ Μαρία, ἡ παρθένος Κόρη, ἡ ἀειπάρθενος Θεοτόκος. Τὸ ἴδιο καὶ χειρότερο ὑφίσταται ὁ Υἱός της καὶ Θεός της, ὁ Θεάνθρωπος Χριστός, ὁ Ἀναμάρτητος Κύριος.
  Δημόσια τελεῖται τὸ ἔγκλημα τῆς βλασφημίας καὶ οἱ πονοῦντες καὶ διαμαρτυρόμενοι ἐλάχιστοι.
   Ἡ ἄλλη: Ἡ βλασφημία ἐν ἔργοις, ἐν φόνοις. Ἀπὸ τοὺς πολλούς, πού στὸ διαδίκτυο διαμαρτυρήθηκαν γιὰ τὴ βλασφημία τοῦ δημοσιοράφου Δ. Βερύκιου, μόνο ἕνας τὴν εἰκόνα μὲ τοὺς ἀρουραίους συνδύασε μέ τό ἔγκλημα τῶν ἐκτρώσεων.
    Μικροὶ Χριστοί, ὄχι ἕνας, ἀλλὰ χιλιάδες κάθε χρόνο ὑφίστανται τὴ βάναυση καὶ φονικὴ βλασφημία. Χιλιάδες μικροὶ Χριστοὶ δὲν ζωγραφίζονται ὡς... ἀρουραῖοι, ἀλλὰ τοὺς σταυρώνουμε καὶ τὰ μέλη τους τὰ πολτοποιοῦμε καὶ τὰ ρίχνουμε στὸν ὑπόνομο, γιὰ νὰ τὰ «φᾶνε» οἱ... ἀρουραῖοι!!!
      Εἶναι ἢ δὲν εἶναι κάθε ἔκτρωσις φόνος ἐν ψυχρῷ; Εἶναι ἢ δὲν εἶναι κάθε κυοφορούμενο βρέφος ἕνας μικρὸς Χριστός; Εἶπε ἢ δὲν εἶπε ὁ Κύριος τό «Ἒφ' ὅσον ἐποιήσατε ἑνί τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοί ἐποιήσατε»; (Ματθ. κε´  40). Εἶναι ἢ δὲν εἶναι κάθε ἄνθρωπος εἰκόνα ἔμψυχη τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Παναγίας; Εἶναι ἢ δὲν εἶναι ἕνα ἀγέννητο παιδὶ εἰκόνα ἀξίας ἀπείρως περισσότερης ἀπὸ μιὰ εἰκόνα τῆς Παναγίας;
  Μὲ τὶς λίγες διαμαρτυρίες ὁ δημοσιογράφος κατέβασε τὴ βλάσφημο εἰκόνα τῆς Παναγίας καὶ τοῦ Χριστοῦ. Πότε οἱ διαμαρτυρίες τῶν λεγομένων χριστιανῶν θὰ γίνουν κραυγὲς οὐρανομήκεις, ὥστε νὰ κατεβῆ ὁ εἰκονομαχικός νόμος ὑπὲρ τῶν ἐκτρώσεων καὶ νὰ ἀνοίξη ὁ δρόμος γιὰ τὴ ζωὴ στὶς 200.000 παιδιά, πού κάθε χρόνο τὰ σφάζουμε στὸ βωμὸ τοῦ Μολώχ, τοῦ θεοῦ τῆς ἀπιστίας καὶ τῆς καλοπεράσεως;
    Κι ἂν ὑποθέσουμε, ὅτι ἡ Ἑλλάδα φτάση στὸ μηδὲν τῆς ὑπάρξεώς της καὶ παραμείνη ἕνα βρέφος, πού θὰ γεννηθῆ καὶ θὰ εἶναι τὸ κατάλοιπο τῆς ἑλληνικῆς φυλῆς, κι αὐτὸ τὸ βρέφος θὰ κηρυχθῆ «ἀνεπιθύμητη κύησις» καὶ θὰ σφαγῆ σὲ ἔκτρωσι!
    Νὰ γιατί ἐπικροτοῦμε τὴν ἀπόφασι τῆς Γερουσίας τῆς Ἀργεντινῆς, πού στὶς 9 Αὔγ. ἀπέρριψε τὴ νομιμοποίησι τῶν ἐκτρώσεων. Μὲ ψήφους 38 κατὰ καὶ 31 ὑπέρ, οἱ γερουσιαστὲς ὑπάκουσαν στὴ μεγάλη λαϊκὴ κινητοποίησι, ἄλλα καὶ στὶς νουθεσίες τοῦ Ἀργεντινοῦ Πάπα Φραγκίσκου.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζουμε πώς είναι σύγχυση της έννοιας της βλασφημίας η συγκαταρίθμηση στην έννοια της βλασφημίας του εγκλήματος των εκτρώσεων.

Παμβώ

Ανώνυμος είπε...

Το κειμενο εχει πολλες παραμετρους...θα μπορουσε να μιλησει κανεις ωρες για ολα αυτα που μας χωριζουν απο τον Κυριο ,την Υπεραγια Θεοτοκο και τους αγιους.

Θυμηθηκα μια ιστορια στο Τεπελενι στη μαχη,οπου καποιος υβρισε την Παναγια και ενα βλημα επεσε στο στομα του.

Ειμαστε υποχρεωμενοι,να υπερασπιστουμε το ονομα Του Κυριου ημων Ιησου Χριστου και της Υπεραγιας Θεοτοκου και των αγιων της εκκλησιας μας!

Δυστυχως,υπαρχουν γυρω μας ακομα και στο περιβαλλον μας,αθεοφοβοι.

Εαν τωρα εχει σχεση η βλασφημια αυτη με το εγκλημα των εκτρωσεων,θεωρω πως εχει σχεση ως προς το επιτιμιο,επειδη και παλαιοτερα,ακομα και η σκεψη για εκτρωση,ειχε επιτιμιο,ποσω δε μαλλον η βλασφημια προς την Υπεραγια Θεοτοκο .
Θυμηιηκα ομως και μια ιστορια για καποιον που πηγε να εξομολογηθη τον προηγουμενο αιωνα σε καποιον πνευματικο και αφου ειπε τα παντα,τον κοιταξε ο πνευματικος και του ειπε,πως οι αμαρτιες του ηταν πολλες και βαριες και για να του δωσει συγχωρεση επρεπε να σκαψει σε καποιο κακοτραχαλο σημειο να βρει νερο,οποτε οταν θα εβρισκε το νερο,την αλλη μερα θα τον κοινωνουσε.Αρχισε λοιπον να σκαβει ο βαρυποινιτης και μολις εσκαψε 8 μετρα μεσα σε τρεις εβδομαδες,κατεβηκε με τη σκαλα να συνεχισει τη δουλεια,ο γερων βρηκε ευξαιρια και τραβηξε τη σκαλα.Αρχισε να ουρλιαζει ο μετανοημενος,προσπαθωντας να ανεβει με τα χερια πραγμα αδυνατον,λογω και του στενου λαιμου του πηγαδιου.Εφυγε ο πνευματικος και καθε μερα εφερνε ενα παξιμαδι κ λιγο νερο να του δωσει.Εκεινος του φωναζε να τον ανεβασει,μα ματαια...παρολο που τον εβλεπε να εχει αδυνατησει πολυ.Μια ημερα μετα απο 3 χρονια ,εφερε την σκαλα και τον ανεβασε λεγοντας του πως η ταλαιπωρια και η φυλακιση που υπεστη ηταν ο κανονας ηγια τα αμαρτηματα του και πως αφου εξετελεσε την ποινη του,θα τον κοινωνουσε.
Μολις τον εβγαλε και συνηλθε λιγο τον σκοτωσε τον γεροντα,επειδη ηθελε λεει να πειραματισθη μαζι του.
Υπαρχει μετρο.Νομιζω το επιτιμιο ,πρεπει να μπορει να το σηκωσει κανεις,αλλιως απο μαρτυριες αλλων ειτε θα φυγει απο την εκκλησια,ειτε θα απελπιστει.

Οσον αφορα τους αιρεσιωτας ,τους οποιους ,οι αγιοι μας Πατερες ,θεωρουν βλασφημους Του Θεου,αυτοι,καλον ειναι να κατανοησουν πως δεν υπαρχει μετανοια διχως Ορθοδοξο φρονημα.Πολλες φορες πραττουν ετσι που να κερδισουν την κοινη γνωμη περι ηθους και καλυτερευσεως της ηθικης ζωης και αλλες φορες ,συνιστουν την ελευθεριοτητα των ηθων,αμνηστευουν την αντισυλληψη,τις εκτρωσεις,τα διαζυγια ,τους γαμους του ιδιου φυλου κλπ για να δεχθη ο κοσμος την ετεροτητα σιγα σιγα...εφευρισκουν τροπους εισδοχης της πλανης οι λεγοντες οτι ''βλεπομεν''....


Ανώνυμος είπε...


Άλλο βλασφημία, άλλο φόνος και έκτρωση. Με αυστηρή έννοια πάντα...

Ανώνυμος είπε...

Πάντα σωστές οι κριτικές επισημάνσεις του π. Δανιήλ αλλά πως είναι δυνατόν να διαμαρτυρηθούν οι χριστιανοί οργανωμένα και μαζικά ενάντια στις αμβλώσεις όταν οι ίδιοι τις κάνουν; Αυτές οι χιλιάδες που καταφεύγουν στην ενσυνείδητη δολοφονία των μικρών κυοφορούμενων παιδιών είναι οι ίδιοι χριστιανοί και πολλές φορές πηγαίνουν και με την συναίνεση των γονιών τους. Το κακό είναι ότι δεν στηλιτεύει δημόσια η Εκκλησία και μαζικά αυτό τον φόνο. Κάνουνε κηρύγματα οι ιερείς αλλά τα κηρύγματά τους είναι μίμου άπτου όσο για τους δεσποτάδες εξαντλούνε την ρητορεία τους σε επιφανειακά θεματάκια ή λίγοι σε βαριά θεολογία που κανένας δεν την πιάνει. Ας παραδειγματιστούμε από την είδηση που μας προσφέρει ο π. Δανιήλ σχετικά με την Αργεντινή και την απόφαση της Γερουσίας της που βασίστηκε στην φωνή του Πάπα που πολλές φορές μιλάει ενάντιά των αμβλώσεων ενώ οι δικοί μας μεγαλοσχίμονες μιτροφόροι σιωπούν με πνεύμα δειλίας.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με την καταδίκη των εκτρώσεων.
Όχι όμως πώς είναι αυτό βλασφημία. Η βλασφημία είναι κάτι χειρότερο και διαφορετικό από την έκτρωση.