Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος απένειμε το οφφίκιο του Πρωτοπρεσβύτερου εις τον π. Νικόλαο Μεσσαλά.


 Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος
απένειμε το οφφίκιο του Πρωτοπρεσβύτερου
εις τον π. Νικόλαο Μεσσαλά.

Σεβαστέ και αγαπητέ μου π. Νικόλαε, γνωρίζοντας το ιερατικό σας ήθος, το πνευματικό και κοινωνικό σας έργο στον ευαίσθητο χώρο του Πανεπιστημιακού Ναού, εκφράζω την χαρά μου για την ευαρέσκεια του Σεπτού Ποιμενάρχου μας προς την ιερατική σας διακονία, και αναφωνώ και εγώ το
Άξιος!


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για τους κληρικούς σίγουρα είναι τιμή. Για τον π. Νικόλαο ο καλύτερες έπαινος είναι η αγαθή μνήμη των μαθητών του. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ που μου δίδαξε ως θεολόγος πολλά στο σχολείο.
Βασίλης Κ.

Ανώνυμος είπε...

Άξιος π. Νικόλαε. Χαρήκαμε οι ενορίτες σας στον πανεπιστημιακό ναό για την επάξια τιμή από τον δεσπότη μας στο πρόσωπό σας.

Ανώνυμος είπε...

π. Νικόλαε, συγχαρητήρια...
Ο Θεός να σας δίνει περισσότερη χάρη και δύναμη...
Το έργο που κάνετε, ιδιαίτερα δε με τους φοιτητές και τις πολύωρες αγρυπνίες στο εκκλησάκι είναι η πολυπόθητη λειτουργική αναγέννηση που έχει ανάγκη η Εκκλησία...
Είναι μία πρωτοφανής κίνηση...
Αξίζει κάθε έπαινος για την αγάπη που δείχνετε στα παιδιά, την Εκκλησία και την Ιερωσύνη...
Συνεχίστε την Παράδοση...
Πάντα άξιος...

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Νικόλαος δίνει καθημερινά την παρουσία του στον ναό και πλησιάζει τον φοιτητόκοσμο με διάκριση και αγάπη. Οι ακολουθίες είναι κατανυκτικές.

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Νικόλαος είναι για μας τους φοιτητές ο δικός μας άνθρωπος. Άξιος!