ΔΟΚΗΣΙΣΟΦΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΤΤΑΔΑΚΗΣ
Δέκα ερωτήματα προπετάσματα καπνού
για να περάσει δια στόματος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου ένα ψέμα
! Και αυτό είναι η προειλημμένη άποψη-πεποίθηση του Πρωτοπρεσβύτερου
Αναστασίου Γκοτσόπουλου ότι, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Διονύσιος ο Δ΄ το
1686 παρέδωσε μια για πάντα τη Διοίκηση της Εκκλησίας της Ουκρανίας στη
δικαιοδοσία του Πατριάρχη της Μόσχας, και απεμπόλησε έτσι οριστικά τη
δικαιοδοσία της Μητρός Εκκλησίας, του Οικουμενικού Πατριαρχείου της
Κωνσταντινούπολης σ’ αυτήν !
Η περί αυτού ηλίου φαεινότερη αποκάλυψη
γίνεται στο ερώτημα με αριθμό επτά. «7.
Αν όπως ισχυρίζονται ορισμένοι-γράφε, εξονυχιστικά αναλύσαντες το
θέμα Πανεπιστημιακοί Καθηγητές επιπέδου Β. Φειδά κλπ. και είναι «ντουφεκιά στον
αέρα» το αόριστο «ορισμένοι» ή το … «πατριαρχικοί»-η Ουκρανία συνεχώς και
πάντοτε μέχρι σήμερα υπαγόταν στην Κωνσταντινούπολη, γιατί ο
Οικουμενικός Πατριάρχης με τη φράση «η Μήτηρ Εκκλησία προσέφερε προθύμως επί
επτά αιώνας και εκ του υστερήματος αυτής» περιορίζει την προσφορά της «Μητρός
Εκκλησίας», δηλ. του Οικουμενικού Πατριαρχείου προς την Ουκρανία μόνον «επί
επτά αιώνας» και όχι σε δέκα 10 (από το 988 μέχρι σήμερα»;
α.
Γιατί είναι ειλικρινής και λέει την αλήθεια που έχει ως εξής. «Η
υπαγωγή της Μητροπόλεως του Κιέβου στον Μόσχας έγινε «τρόπω συγκαταβατικώ» και
«οικονομικώς», λόγω των συγκεκριμένων ιστορικών συνθηκών της εποχής
εκείνης, «δια τε του τόπου το υπερβάλλον διάστημα και δια τας συμβαινούσας
αναμεταξύ των δύο βασιλειών μάχας», ένεκα των οποίων «ο εχθρός της ορθής
και αληθούς και αμωμήτου πίστεως των ορθοδόξων χριστιανών ζιζάνια και ακάνθας
εγκατέσπειρε μεταξύ του σίτου, ήτοι της Ορθοδοξίας, και κινδυνεύει ταύτην
υποχείριον έξειν τοις αλλοτριοις και εναντίοις φρονήμασι». Που ιστορικά θα
πει. «Η Μητρόπολη του Κιέβου είχε περάσει στην εξουσία των Ρωμαιοκαθολικών
ηγεμόνων της Πολωνίας και της Λιθουανίας»-Κάλλιστος Ware, «Η Ορθόδοξη Εκκλησία» σελ. 168.
β. Γιατί γνωρίζει τον
προσωρινόν χαρακτήρα της κατ’ οικονομίαν και συγκατάβασιν
διευθετήσεως, την οποίαν προβλέπει η Πατριαρχική και Συνοδική «Πράξις» του
1686, τον οποίο-προσωρινό χαρακτήρα- μαρτυρεί ρητώς και ο λόγιος διαπρεπής
Πατριάρχης Ιεροσολύμων Δοσίθεος, του οποίου ο ρόλος εις τας διαπραγματεύσεις
υπήρξε ως ελέχθη καίριος, όταν γράφει ότι εδήλωσεν εις τον μεσολαβητήν πρέσβην
Νικήταν Αλεξιοβίτσην «να δοθεί … το Κίεβον επιτροπικώς τω Μοσχοβίας δια την
κατέχουσαν τυραννίδα, έως ημέρας επισκέψεως θείας».
Η κατέχουσα τυραννίδα ήταν
και ο Μέγας Πέτρος, που αντιστάσεως μη τολμούσης μηδέ ούσης έκανε ό,τι ήθελε !
Και στο άρμα του οποίου είχε ανέβει ήθελε δεν ήθελε η Ρωσική Εκκλησία-ίσως
εν καιρώ και περί αυτού- οπότε το Οικουμενικό Πατριαρχείο προχώρησε σε μια
κίνηση «οικονομίας», των πραγμάτων, αλλά ποτέ ως η Μητέρα Εκκλησία δεν
απεμπόλησε οριστικά την επί της Εκκλησίας της Ουκρανίας δικαιοδοσία της !
Ορθώς, λοιπόν, και
ειλικρινώς ως είχε χρέος μίλησε για εφτά και όχι δέκα αιώνες. Ωστόσο σε καμιά
περίπτωση το πράγμα δεν πάει εκεί που
επιθυμεί ο Πρωτοπρεσβύτερος, για να στηρίξει τη γνωστή πολεμική του, δεν
βγαίνει από τα χείλη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου η οριστική
απεμπόληση της δικαιοδοσίας του Οικουμενικού Θρόνου στην Εκκλησία της Ουκρανίας!
Με «την αγάπην την πρώτην, ην
ουκ αφήκα
Αθανάσιος Κοτταδάκης
35 σχόλια:
Επί τον τύπον των ήλων ο κ. Κοτταδάκης απαντά με την απτή – χειροπιαστή απόδειξη των γραφομένων του, στα προπετάσματα καπνού του π. Αν. Γκοτσόπουλου. Αν και τεκμηριώνει την απάντησή του ο κ. Κοτταδάκης, ο π. Αν. Γκοτσόπουλος θα βρει δικαιολογίες, γιατί από τα γραφόμενά του έως σήμερα, δεν επιθυμεί να διατυπώσει την πραγματικότητα, αλλά να βγάλει τόξα από την φαρέτρα του εναντίον του πατριάρχη Βαρθολομαίου, και εις βάθος ενάντια στο Οικ. Πατριαρχείο.
π. Νεόφυτος
Εις μάτην ο κόπος σας. Τον παπά Τάσο τον γνωρίζω. Δεν κάνει πίσω. Μπορεί να γυρίσει ο ήλιος!! αλλά αυτός θα παραμείνει σταθερά στις ιδεοληψίες του. Με τους άλλους στην Θεσσαλονίκη σε αυτό ταιριάζει και τα έχουν βρει. Κρίμα που τώρα έμπλεξε μα δαύτους γιατί έχει μυαλό.
Ευτυχώς κε Κοτταδακη που τρέξατε και πάλι να υποστηρίξετε τον Πατριάρχη μας έστω και έτσι γιατί ουδείς άλλος υπήρξε μέχρι τώρα.... Τι να πει άλλωστε...
Χαίρομαι που ο κ. Κοτταδάκης ερμηνεύει σωστά την Πατριαρχική Πράξη του Διονυσίου Δ΄ ότι αναφέρεται στην ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ της Μητροπόλεως Κιέβου στην Εκκλησία της Ρωσίας και όχι ως απλή χορήγηση άδειας χειροτονίας του Κιέβου από τον Μόσχας.
Αυτή η ερμηνεία είναι σωστή όπως κατέδειξε και ο π. Θεόδωρος Ζήσης σε πρόσφατη εργασία του (Το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο, Θεσσαλονίκη 2018).
Αυτή η ερμηνεία και μόνο αυτή είναι αποδεκτή πανορθοδόξως επί 332 χρόνια (ακόμα και από το Οικουμενικό Πατριαρχείο)!
Συνεπώς, και κατά τον κ. Κοτταδάκη, ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ η αρτιφανής ερμηνεία κύκλων του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όπως έχει καταγραφεί στην έκδοση «Ομιλούν τα κείμενα», ότι μὲ τὴν Πατριαρχικὴ Πράξη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Διονυσίου Δ΄ (1686) παραχωρήθηκε στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο τό δικαίωμα ἐκλογῆς καὶ χειροτονίας τοῦ Μητροπολίτου Κιέβου καὶ τίποτα περισσότερο! Συμφωνούμε απολύτως!
Χαίρομαι που, όπως δηλώνει ο κ. Κοτταδάκης, ακόμα και ο Οικ. Πατριάρχης στην ομιλία του αποδέχεται την πραγματικότητα ότι η δικαιοδοσία της Κωνσταντινούπολης επί της Ουκρανίας άρχισε το 988 και τελείωσε το 1686.
Για τα περί προσωρινότητος της Πράξεως εν καιρώ…
Για "τις εξονυχιστικές αναλύσεις επιπέδου Φειδά", κ. Κοτταδάκη, ας μη μιλήσουμε καλύτερα...
π. Αναστάσιος
π. Νεόφυτε, άξιος ο μισθός σας
Πρέπει ο π.Αναστάσιος να πάει σε οφθαλμίατρο διότι δεν μπορεί να αναγνώσει τα γραπτά τα οποία βλέπει. Και κάτι ακόμα το λάθος του είναι ότι δίνει σημασία στα όσα γράφει ο αποτειχισμένος Θεόδωρος Ζήσης. Μάταιος κόπος κάθε συζήτηση μαζί του.
Βέβαια για τον Φειδά ας μην μιλήσει ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος όταν υπάρχουν οι π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Νικόλαος Μανώλης, ο π. Τρικαμηνάς, ο π. Αγγελόπουλος. Αυτοί μόνο είναι οι αυθεντίες για τον π. Α.Γ.
Ο Κοτταδάκης έβαλε τα πράγματα στην θέση τους ο π. Γκοτσόπουλος σφυρίζει αδιάφορα. Αυτό το σφύριγμα δεν είναι καλό πράγμα παπά μου.
Αν δεν κάνω λάθος ο π. Αναστάσιος έκανε φύλλο και φτερό τις αστοχίες επιεικώς του κ. Φειδά στο ζήτημα των συμπροσευχών. Σωστά;
Οπότε καλά κάνει και ξέρει ο π. Αναστάσιος και "δεν μασάει" από "
"αυθεντίες Φειδά". Δεν υπάρχουν αλάθητες αυθεντίες.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης είναι πολύ μεγαλύτερη αυθεντία από τον κ. Φειδά.
Μάταιος κόπος κάθε συζήτηση μαζί με φανατικούς οικουμενιστές ανώνυμους σαν τον 1:16 μ.μ. και 1:20 μ.μ.
"ίσως εν καιρώ και περί αυτού". Λυπούμαι αγαπητέ μου πάτερ Αναστάσιε που δεν προσέξατε αυτή την παρένθετη φράση του γραπτού μου. Αλλά ! Πιο πολύ λυπούμαι που λέτε ότι είπα αυτό που λέτε !! Κάποιο όριο στην και εξ υφαρπαγής επίτευξη αυτού που θέλετε, θα σας ήταν πιο χρήσιμο ! Αθανάσιος Κοτταδάκης
Ακόμη και άν υποθέσουμε ότι ο κ. Κοτταδάκης έχει δίκιο, πόσο ηθικό και τίμιο είναι για μία Εκκλησιαστική Αρχή, να αποδέχεται και να παραδέχεται μία κατάσταση επί 350 χρόνια, και κατόπιν ξαφνικά να την αναιρή, χωρίς να δίνη εξήγηση γιατί δεν εκδήλωνε την διαφωνία της επί 3,5 αιώνες ?
Οι έννοιες Αξιοπιστία και Συνέπεια πρέπει να διακρίνουν τους Εκκλησιαστικούς Θεσμούς ή όχι ?
Με ποιόν πήγες και τα έβαλες Κοτταδάκη. Προτού γράψεις να ρωτάς. Δεν έχεις στην Πάτρα γνωστούς για να σου πουν;
Λοιπόν μάθε, στην Ρώμη πάντα αλάθητος είναι ο Φραγκίσκος, στην Πάτρα όμως, ο μοναδικός αλάθητος είναι ο Γκοτσόπουλος.
Με την διευκρίνηση ότι επειδή είναι Ορθόδοξος κληρικός υπερέχει του αιρετικού Φραγκίσκου και πάσης αρχής και εξουσίας στην Πάτρα. Για την οικουμένη δεν μπορώ να το γράψω.
Κάνει ότι θέλει, όποτε το θέλει, όπως το θέλει. Τα γράφω αυτά γιατί μιλάει σε συνέδρια χωρίς εκκλησιαστική άδεια(;) από βίντεο και κανένας δεν τόλμησε να του μιλήσει. Συμμετέχει στα συνέδρια που δεν έχουν άδεια του οικείου επισκόπου της περιοχής και ο εκεί επίσκοπος τον αφήνει ανενόχλητο. Άλλα παππαδάκια τα στέλνει σε εκκλησιαστικά δικαστήρια. Γράφει κατά των αποφάσεων της Συνόδου του Πατριαρχείου, αλλά επειδή είναι σωστός και αλάθητος κανείς δεν τολμάει να του πει ή με έγγραφο έστω να τον επιπλήξει. Λοιπόν Κοτταδάκη αφήστε τον και εσείς ελεύθερο να γράφει όπως οι δεσποτάδες.
Είμαι συνάδελφός του στο ράσο, και όχι στο οφίκιο του Πρωτοπρεσβυτέρου, ή τις γνώσεις, ούτε βέβαια κατά διάνοια στη δύναμη της θεολογίας και στο αλάθητο.
Αυτός είναι ο Πρώτος.
Είναι πρώτος διότι αν και στην ιεροσύνη τον περνώ και 20 χρόνια με το οφίκιο αφήνει πίσω του ποιο σεβάσμιους κληρικούς από μένα τον ασήμαντο και αθεολόγητο.
Αγαπητέ κ.Κοτταδακη σας ευχαριστούμε για όσα κατά καιρούς γράφετε. Βλέπετε και μόνος ότι στην περίπτωση του "σωτήρα της Ορθοδοξίας" ισχύει το "ου με πείσεις καν με πείσεις". Ενοχλείται δια το ανώνυμο πολλών σχολιογραφβν και όχι για το περιεχόμενο των σχολίων.
Ιφ
Γεμάτο χολή και κακό πάθος το σχόλιο του οικουμενιστή 4:57 μ.μ.
Φαίνεται ότι έχει διάφορα απωθημένα με τον π. Αναστάσιο!
Από τον γνωστό φανατικό Γιανναρικό μοντέρνο Ιφ. δεν περιμέναμε τίποτα άλλο....
Προς τους σχολιαστές. Σας παρακαλώ επειδή δεν αντέχω να βλέπω και να διαβάζω τις μελέτες επί του Ουκρανικού κλπ κλπ του π.Αναστ. Γκοτσόπουλου και εδώ μας αφήνει δυο υπονοούμενα ότι θα επανέλθει σας ικετεύω σταματήστε να του πηγαίνετε κόντρα. Δεν θα το αντέξω.
Μην πυροβολείτε τον π. Τάσο. Είναι από τους μοναδικούς που μιλούν για ορθόδοξο Δόγμα, ιερούς Κανόνες και ορθοπραξία στην Πάτρα. Ευτυχώς που ο πανάγιος Θεός τον ευλόγησε να ομολογεί την πίστη μας, αφού εδώ και καιρό ο πανσεβάσμιος π. Νικόδημος του Απ. Παύλου δεν μπορεί να δώσει μάχες. Σήμερα η φωνή της Ορθοδοξίας στην Πάτρα είναι μόνο ο π. Τάσος.
Π. Τ.
Κύριε ελέησον....!
....έτσι ακριβώς! Από τον ένα Ταλιμπάν στον άλλο! Καταλάβατε; Δεσποτης και τόσοι κληρικοί δεν ομολογούν ορθοδοξία. Μόνο ένας!!!!
Ίχ ίχ ιχ
Το πάθος προς τον π.Αναστάσιος σκότισε τους ανώνυμους οικουμενιστές και δεν καταλαβαίνουν ότι αποκαλύπτονται οι κακίες τους για τον π. Αναστάσιο και αυτοδιασύρονται...
Το πάθος προς τον π.Αναστάσιο σκότισε τους ανώνυμους οικουμενιστές και δεν καταλαβαίνουν ότι αποκαλύπτονται οι κακίες τους για τον π. Αναστάσιο και αυτοδιασύρονται...
11:22,
Είναι, ελπίζω, προφανές ότι δεν αποδέχομαι τέτοιες ανοησίες.
Μάλλον ως προβοκάτσια μου "μυρίζουν"...
π.ΑΚΓ
Ερώτηση Κατανόησης: Διατί ο κληρικός π. Αν. Γκοτσόπουλος συμμετείχε σε συνέδριο αποτειχισμένων κληρικών χωρίς την άδεια του ποιμενάρχου της περιοχής;
Σε αυτό θα απαντήσετε π. Αναστασιε;
Όχι μάλλον π. Αναστάσιε, Βγάζει μάτι ότι είναι προβοκάτσια κάποιου Βαρθολομαιολάτρη που έχει μένος εναντίον σας.
Δεν τολμά να σας πει π. Αναστάσιο και σας λέει υποτιμητικά π. Τάσο, αφήνω πόσο φανερό είναι ότι είναι ειρωνικό.
Και μετά λέτε "μάλλον";
Είναι γνωστό π. Τάσο ότι είσθε ταπεινός και σας τιμά η απάντηση. Για μας όμως, που οι φωνές αντίστασης στον οικουμενισμό έχουν σωπάσει από καιρό, είσαστε ο ηγέτης στον χώρο τον αγωνιστικό, που χωρίς φόβο λέτε την αλήθεια, όπως αυτό έκανε κι έγραφε ο πράγματι πανσεβάσμιος π. Νικόδημος Πετρόπουλος επί δεκαετίες. Ελάχιστοι τολμάνε να ελέγξουν τους υψηλά ιστάμενους γιαυτό κατάντησε έτσι η Αγιότατη Ορθοδοξία μας με πνευματικούς ταγούς που προσκυνούνε τα σχέδια του οικουμενισμού και των νεοπατερικών.
Και κάτι στον 2.45 επί χρόνια στην Παπαφλέσσα και στα Συχαινά ως Τάσο τον γνωρίζαμε όλοι μας και όχι Αναστάσιο και από τότε που έγινε παπάς έτσι του μιλάμε.
Π. Τ.
Προς τον 2:12 μ.μ.
Θα σου απαντήσω εγώ και αν θέλει ας σου απαντήσει και ο π. Αναστάσιος.
Πολύ καλά έκανε ο π. Αναστάσιος και συμμετείχε σε συνέδριο ΣΩΣΤΑ αποτειχισμένων κληρικών χωρίς την άδεια του ποιμενάρχου της περιοχής.
Ο ποιμενάρχης είναι ποιμενάρχης των Ναών και όχι δικτάτορας που διαφεντεύει όλη την επαρχία και τους πολιτικούς-κοσμικούς χώρους, εννοώ τους χώρους εκτός των εκκλησιαστικών κτηρίων και Ναών.
Στους μη εκκλησιαστικούς χώρους που δεν ανήκουν στη Μητρόπολη, δεν διαφεντεύει ο ποιμενάρχης διότι δεν είναι δικτάτορας. Εκεί δεν απαιτείται καμία άδεια.
Αντιαιρετικός
Που καταντούν οι φανατισμοί μερικών. Υπερατλαντικό ιστολόγιο αναδημοσιεύει το άρθρο αυτό –όπως είδα προ ολίγου- και ενώ σε άλλα λέει την πηγή σε αυτό δεν την αναφέρει. Μάλλον μην μολυνθεί από τον αρθρογράφο ή τον ιστολόγο. Αυτή είναι η μιζέρια και ο διχασμός τον οποίον έχουν επιφέρει στην εκκλησία μερικοί που το παίζουν θρησκευτικοί.
Περικλής Αγγελικάκης
Αστόρια
Για την προσφορά σας στην ενημέρωσή μου ευχαριστώ αμφοτέρους.
Απορία ψάλτου βηξ. Μια ζωή έτσι απαντά ο π. Αναστάσιος. Χωρίς να απαντά αλλά να βήχει αμέριμνα και να συνεχίζει το βιολί του. Σήμερα πέρασε σε δεύτερη επίθεση με νέο άρθρο του. Αφήστε τον στην μοναξιά του και στην συντροφιά των αποτειχισμένων κ. Κοτταδάκη. Οποίος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες. Και οι μαυροφόρες κότες της Θεσσαλονίκης δεν έχουν άλλη δουλειά από το να τρέχουν σε ξένα κοτέτσια. Είναι αλανιάρες και δεν τις νοιάζει τίποτα. Μια εδώ μια εκεί. Παρακαλώ μην παρεξηγηθώ χιούμορ κάνω.
Υπογραφή.
Μια κότα από ράτσα.
Στον 7:21 μ.μ.
Αν εννοείς το ιστολόγιο που εννοώ και εγώ τότε αυτό το ιστολόγιο πολλές φορές έχει αναφέρει σαν πηγή το παρόν ιστολόγιο.
Τώρα για το συγκεκριμένο άρθρο γιατί αποκλείεις το πολύ πιθανό ενδεχόμενο, ο αρθρογράφος π. Αναστάσιος να το έστειλε και σ΄αυτό το ιστολόγιο και σε άλλα;
Αντί να κατακρίνεις εύκολα, βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί.
Στο οικουμενιστικό σχόλιο 8:28 μ.μ. "της κότας από ράτσα", το μόνο σωστό απ΄ όλο το σχόλιο είναι η τελευταία σειρά, αφού ο ίδιος τον εαυτό του γνωρίζει καλύτερα απ΄ όλους.
Οι Αντιοικουμενιστές Πατέρες της Θεσσαλονίκης που αποτειχίστηκαν σωστά, δεν είναι καθόλου "μαυροφόρες κότες" όπως με ασέβεια και αγένεια τους βρίζει σαν κότα που ομολόγησε και ο ίδιος ότι είναι.
Ευτυχώς που υπάρχουν θεολόγοι που τιμούν την διακονία τους και πληροφορούν τον λαό του Θεού την αλήθεια.
Δυστυχώς που υπάρχουν χριστιανοί και μάλιστα κληρικοί που διχάζουν τον λαό του Θεού.
Προς Αριμαθαίο:
Και η αλήθεια τους κακοπροαίρετους τους διχάζει από τους καλοπροαίρετους.
Δεν πρέπει να λέμε την αλήθεια;
Νομίζω πώς ο Αριμαθαίος έχει επηρεαστεί από τον οικουμενιστικό "αγαπουλισμό".
Ο οικουμενιστικός "αγαπουλισμός" δεν προτιμά την αλήθεια, αλλά το ψεύδος και τον συγκρητισμό για να ετοιμάσει το έδαφος για τον Αντίχριστο.
Ιάκωβος
Ετσι διχασε το λαο ο μητροπολιτης Βιδυνιου Δανιηλ?
''Αρχη της ομοφωνιας των Πατριαρχων για την σταθερη και αδιακοπη προσπαθεια διαφυλαξεως της ενοτητας εν τη ορθοδοξω πιστει και αγαπη θεωρειται αναγκαια οχι μονον για τα θεματα της πιστεως αλλα κ για θεματα κανονικης ευταξιας κ για την ανακηρυξη του αυτοκεφαλου κ αυτονομου εκκλησιας τινοςε.
Ομοθυμως η συμφωνια ολων των πατριαρχ.θρονων με συνοδο,αποτελουν το κανονικο οργανο ανακηρυξης αυτοκεφαλου.
Παν το εναντιον
διασπα
την εν τη ορθοδοξω πιστει κ αγαπη,
ενοτητα.''
Δημοσίευση σχολίου