Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Ευχαριστώ


Έλαβα το παρακάτω μήνυμα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. .

Καλημέρα αδελφέ μου, πιστεύω να είσαι καλά.
Σ’ έχασα.
Όμως είσαι στην καρδιά μου και στις προσευχές μου..
π. Παναγιώτης

Σας ευχαριστώ πάτερ για τα καρδιακά σας λόγια, και τις προσευχές σας που με στηρίζουν. Χάθηκα όντως. Πρέπει να κάνω μια επανεκκίνηση στην ζωή μου. Πολλά για πολλούς λίγα για μένα. Τα χρόνια περνούν και ο χρόνος συντομεύει. Δεν θάθελα να πω προς το τέλος μου ότι «τα χρόνια μου πήγαν χαμένα»

Παρακαλώ για την μνημόνευσή μου στην Προσκομιδή. Γνωρίζω το ενδιαφέρον σας. Ομολογώ ότι το μήνυμα σας με συγκίνησε διότι γνωρίζω τα ειλικρινή σας αισθήματα και την αγάπη σας.
Με σεβασμό.
Α.Κ.

Υ.Γ. Τα λουλούδια είναι από την είσοδο του σπιτιού σας;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν υπάρχουν άνθρωποι που σας αγαπούν κ. Κωστόπουλε μην φοβάστε τίποτα. Πόσο μάλλον όταν είναι κληρικοί προσευχόμενοι.

Ανώνυμος είπε...

Ζεστές κουβέντες που δροσίζουν την ψυχή.

Οχι στον οικουμενισμό!!!! είπε...

Καλά όλα αυτά. Αλλά υπο έναν όρο...
Φτάνει να μην τον παρασέρνουν στην παν-αίρεση του οικουμενισμού και σε άλλες αιρέσεις...
Διαφορετικά βλάπτουν αντι να ωφελούν!!!