Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Παντρεύτηκα τον αγαπημένο μου Ανδρέα πριν 46 χρόνια.

Παντρεύτηκα τον αγαπημένο μου Ανδρέα πριν 46 χρόνια. 

Σε κάθε επέτειο γενεθλίων μου έστελνε το πιο όμορφο μπουκέτο λουλουδιών, με ένα σημείωμα που περιείχε μόνο πέντε λέξεις: 

«Η αγάπη μου για σένα μεγαλώνει». 

Τέσσερα παιδιά, 46 μπουκέτα και μια ζωή γεμάτη αγάπη, αυτή είναι η κληρονομιά που άφησε σε μένα πριν πεθάνει, εδώ και δύο χρόνια.

Δέκα μήνες μετά την απώλειά του, συγκλονίστηκα όταν τη μέρα των γενεθλίων μου  πήρα ένα πανέμορφο μπουκέτο λουλουδιών από τον ... Ανδρέα.

Αρκετά θυμωμένη, κάλεσα τον ανθοπώλη και του είπα ότι είχε συμβεί κάποιο λάθος. 

Ο ανθοπώλης απάντησε:

"Όχι, αυτό δεν είναι λάθος. Πριν πεθάνει, ο σύζυγός σας μου έδωσε μια προκαταβολή για πολλά χρόνια και μου ζήτησε να του δώσουμε μια εγγύηση ότι θα λαμβάνετε ένα μπουκέτο λουλουδιών σε κάθε γενέθλια".

Με έναν κόμπο στο λαιμό μου, άνοιξα και διάβασα την κάρτα που έλεγε

"Η αγάπη μου για σένα είναι αιώνια".

by web

1 σχόλιο:

Εκτός ορίων είπε...

ΑΠΛΑ, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!! Η ΑΓΑΠΗ σε όλο της το μεγαλείο!