Στο εδώλιο ο κ. Φλαμής!…
Κατά αγαθή συγκυρία την προσεχή
Δευτέρα 10.10.22, συμπίπτει μαζί με την εκδίκαση της υποθέσεώς μου ενώπιον
του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών (δικάζομαι γιατί λειτούργησα την 25η
Μαρτίου 2020, εορτή του Ευαγγελισμού! (βλ. ανακοίνωσή μου 5.10.22), να
εκδικάζεται στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πατρών και η μηνυτήρια αναφορά μου κατά
του δημοσιογράφου Πατρών κ. Κων. Φλαμή.
Ο αρμόδιος Εισαγγελέας που εξέτασε την αναφορά μου παρέπεμψε την υπόθεση στο ακροατήριο και έτσι ο κ. Φλαμής θα δικαστεί για τα εγκλήματα της κατά συρροή δημόσιας εξύβρισης και συκοφαντικής δυσφήμησης δια του τύπου και του ραδιοφώνου.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο
Εισαγγελέας στο κατηγορητήριο με το οποίο παραπέμπει τον κ. Φλαμή να δικαστεί,
ο κ. Φλαμής «Α. με περισσότερες πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση
του ιδίου εγκλήματος, προσέβαλλε δημόσια και μέσω διαδικτύου την τιμή και υπόληψη
του εκκαλούντος π. Αναστασίου Γκοτσοπούλου… ανέφερε για τον εκκαλούντα τις εξης
εξυβριστικές φράσεις… Ο κατηγορούμενος ανέφερε όλα τα παραπάνω σε ένδειξη
περιφρόνησης προς το πρόσωπο του εκκαλούντος, προσβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο
την τιμή και την υπόληψή του. Β. Με περισσότερες πράξεις που συνιστούν
εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος, ενώπιον τρίτων ισχυρίστηκε και διέδωσε δημόσια
ψευδή γεγονότα που μπορούσαν να βλάψουν την τιμή και την υπόληψή του τελώντας
εν γνώσει της αναλήθειάς τους… Έπραξε δε τα παραπάνω ο κατηγορούμενος, παρόλο
που γνώριζε ότι τα παραπάνω γεγονότα που ισχυρίστηκε και διέδωσε κατά τη διάρκεια
των ραδιοφωνικών του εκπομπών στους ακροατές του σταθμού, ήταν ψευδή. … καθώς
διαμόρφωσαν στους ακροατές την εικόνα μη σοβαρού πολίτου-κληρικού για το πρόσωπό
του».
Αναγκάστηκα να προσφύγω στην Ελληνική Δικαιοσύνη για να προστατεύσω πρωτίστως
το δικαίωμα που έχω ως Ορθόδοξος κληρικός και Έλληνας πολίτης να εκφράζω δημόσια
και να υπερασπίζομαι τις όποιες θεολογικές ή άλλες απόψεις μου. Αυτό το αναφαίρετο
δικαίωμα είναι ο πρωταρχικός στόχος των επιθέσεων του κ. Φλαμή κατά του
προσώπου μου. Είναι προφανές για όποιον παρακολουθεί το δημόσιο λόγο τού κατηγορουμένου ότι ο κ. Φλαμής αδυνατώντας να εκφράσει
ουσιαστικό αντίλογο επί των θέσεων και απόψεων μου επιχειρεί να με απαξιώσει ως
στερούμενο σοβαρότητας (argumentum ad hominem) «διαμορφώνοντας στους ακροατές
την εικόνα μη σοβαρού πολίτου-κληρικού για το πρόσωπό μου», σύμφωνα με τον αρμόδιο
Εισαγγελέα. Παράλληλα είναι προφανές
ότι τέτοιο ήθος και τέτοιες συμπεριφορές από δημόσια πρόσωπα, όπως είναι οι δημοσιογράφοι,
αποτελούν κίνδυνο για την ελευθεροτυπία και την ίδια την δημοκρατία.
Είμαι βέβαιος ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη θα λειτουργήσει παιδαγωγικά και
με την απόφασή της θα καταστήσει σαφές στον κ. Φλαμή ότι η άσκηση του δημοσιογραφικού
λειτουργήματος δεν τον θέτει υπεράνω των νόμων και της ηθικής τάξης και προπαντός
δεν του δίνει κανένα δικαίωμα να προσβάλει, να εξυβρίζει και να συκοφαντεί συστηματικά
όποιον θέλει να ασκεί το συνταγματικό δικαίωμα να διατυπώνει δημόσια την διαφορετική
προσέγγισή του στα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία μας.
Είμαι βέβαιος ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη θα υπερασπιστεί το δικαίωμα του κάθε Έλληνα πολίτη να μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις όποιες απόψεις του.
π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
19 σχόλια:
Να χαρούμε δίδυμο!
Ιφινοης
Όταν ο γείτονας με έβρισε και με ταπείνωσε παρουσία πολλών στην γειτονία ο πνευματικός μου είπε να μην κάνω μήνυση γιατί οι χριστιανοί είναι μεγαλόκαρδοι και συγχωρούν. Να τον πάω τώρα στο δικαστήριο για «παιδαγωγικούς λόγους;
Μας πάρε ο κατήφορος. Άλλα μας διδάσκου και άλλα κάνουν. Κολάστηκα με γέμισα αγανάκτηση. Θα πάρω αυτή τη είδηση και θα πάω στον πνευματικό που με έπεισε και την πάτησα με το να μην τον «παιδαγωγήσω» τον βρομόστομο γείτονα.
Θα δικαιωθώ και εγώ.
Ευχαριστώ τον σεβάσμιο κληρικό για την υπόδειξή του να κάνω μήνυση.
Ο κ. Κωστόπουλος σε ανύποπτο χρόνο την Κυριακή που πέρασε μας έγραψε «Να γίνουμε «οικτίρμονες».
Με σεβασμό το αφιερώνω εις τον π. Αναστάσιο διότι μάλλον στο μπλοκ του Κωστόπουλου γράφει αλλά δεν τον διαβάζει.
«Ο Κύριος στην σημερινή Ευαγγελική περικοπή δεν μας προτρέπει να γίνουμε σοφοί, όπως ο Θεός είναι πάνσοφος. Ούτε παντοδύναμοι όπως είναι ο Θεός. Μας προτρέπει να γίνουμε «οικτίρμονες» με το να έχουμε καλοσύνη και συμπάθεια ακόμα και στους πονηρούς ανθρώπους που είναι δίπλα μας, όπως συμπάθεια σε όλους έχει ο Ουράνιος Πατέρας μας.
Κάθε ένας από εμάς πρέπει, να συνειδητοποιήσουμε το πότε είμαστε «οικτίρμονες» όχι στα λόγια αλλά στην πράξη, και να διαπιστώσουμε στην καθημερινή μας ζωή πότε είμαστε «ανοικτίρμονες».
Οι Πατέρες της Αγίας μας Εκκλησίας ήταν αυστηροί με τον εαυτό τους και επιεικείς με τους άλλους. Εμείς κάνουμε ακριβώς το αντίθετο, είμαστε επιεικείς με τον εαυτούλη μας και αυστηροί έως σκληροί με τους άλλους. Έτσι παρουσιάζεται το φαινόμενο να μη συγχωρούμε εύκολα και γλήγορα τα σφάλματα των διπλανών μας με αντίθεση στο ότι στον εαυτό μας τα συγχωρούμε όλα.»
Ο π. Αναστάσιος κρίνει και διδάσκει άλλο Ευαγγέλιο;
Ο Πρωτομάρτυρας και Αρχιδιάκονος Στέφανος τί μας λέει προ του Μαρτυρίου του;
Ολίγα τινά, γνωστά εν πολλοίς τοις παροικούσι την Ιερουσαλήμ:
1. Είναι κρίμα οι παλιοί συμμαθητές (Γκοτσόπουλος-Φλαμής) να τσακώνονται και να αλληλομηνύονται στα δικαστήρια.
2. Αν δεν κάνω λάθος ο π. Αναστάσιος -εκ νεότητος αυτού- ασχολείται με ιερούς κανόνες ενώ έχει σπουδάσει και στη Νομική Σχολή. Μήπως αυτό όλο τον έχει επηρεάσει καθιστώντας τη σκέψη του "νομική";
3. Όπως και ο ίδιος έγραφε σε άλλη ανάρτηση δεν είναι η πρώτη φορά που μηνύει κάποιον. Μοιάζουν να του αρέσουν οι αντιπαραθέσεις εν δικαστηρίω. Οι πηγές μου λένε επίσης ότι ουκ ολίγα καταγγελτικά έγγραφα για τους κατα καιρούς συνεργάτες του -κληρικούς και λαϊκούς- έχουν αποσταλεί στην Μητρόπολη Πατρών.
Όλα αυτά θα πρέπει να τον προβληματίζουν αντί να τον κάνουν δημοσίως να επαίρεται για το γεγονός και μάλιστα να το δημοσιεύει ώστε και όσοι είχαν γλιτώσει τον σκανδαλισμό να μην ξεφύγουν τελικώς.
4. Τα καπέλα του καλού πολίτη και του θυσιαζόμενου κληρικού τα εναλλάσει με αστραπιαία ταχύτητα αναλόγως του την τον συμφέρει! Ο Ιησούς ενώπιον του Πιλάτου απλώς εσιώπησε! Λέμε τώρα... Προαφανώς η Αλήθεια που είχε να υπερασπιστεί ήταν κατώτερη αυτής του π. Αναστασίου!
Ταύτα και μένω...
ΥΓ. Περί του κ Φλαμή ουδεμίαν αγαθή εντύπωσιν έχω. Είναι γνωστό πια το επίπεδο της "δημοσιογραφίας" στη χώρα μας και πλέον καταγγέλεται και υπό επισημοτάτων και μέχρι τούδε κλειστών χειλέων. Για δε το επίπεδο της περιφερειακής δημοσιογραφίας στην εποχή του κυνηγητού του κλικ οπότε έπεσαν και οι τελευταίες αντιστάσεις ας μην μιλήσουμε Αλλά είπαμε. Άλλο ο φτωχοδημοσιογραφίσκος που τρέχει πίσω από το ψωμάκι του (έστω και με απολύτως ακατάλληλο τρόπο) και άλλο ο κληρικός που όρισε να φυλάττει Θερμοπύλες!
Ας αποδοθεί η Δικαιοσύνη. Μόνο που το αποτέλεσμα δεν θα ήθελα να το πληροφορηθώ. Δεν είναι χριστιανικά ΟΡΘΟΔΟΞΑ αυτά.
Υ.Γ. σε παρόμοια δίκη με πολυσέλιδο κατηγορητήριο ο μηνυθείς από τον π. Αν. Γκ. Αθωώθηκε. Τότε «ούτος εσιώπα»
Φίλος μεν Πλάτων (π. Αναστάσιος) φιλτάτη δε η αλήθεια. Εδώ δεν νομίζω αλλά πιστεύω ότι έκανες λάθος. Αν ήταν να πάρεις από τον Αθλοθέτη Κύριο κάποιο στεφάνη το έχασες. Μην πέφτεις στα μάτια μας φίλε. Έστω και τώρα ας αποσύρεις την μήνυση γιατί θα δικαιωθείς στα μάτια μας. Ο ιερέας πρέπει να σηκώνει τους Σταυρούς και όχι να τον έχει επί του στήθους. Το Γεροντικό μας διδάσκει.
Στάθης
Oι λόγοι που επικαλείται ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος για την καταφυγή του στη Δικαιοσύνη της πατρίδας μας φαίνονται ουσιαστικοί.
Αυτό γιατί δείχνουν να το αγνοούν οι επικριτές του;
Μελέτησαν, άραγε, με προσοχή το όλο κείμενο προτού πιάσουν το πληκτρολόγιο;
Αγαπητέ μου π. Αναστάσιε παρακαλώ να διαβάσεις το παρακάτω μπορεί να σε βοηθήσει να συνέλθεις.
ΘΕΛΟΝΤΑΣ να βεβαιωθούν οι Γέροντες, αν πραγματικά ήταν τόσο ταπεινός και πράος ο Αββάς Αγάθων, όσο τουλάχιστον φημιζόταν, πήγαν μια μέρα τάχα θυμωμένοι στο κελλί του και του φώναξαν:
— Εσύ είσαι ο Αγάθων, ο φαύλος κι υπερήφανος;
— Ναι, Πατέρες μου, τέτοιος είμαι, αποκρίθηκε εκείνος, χωρίς καν να ταραχθή.
— Και τολμάς να φλυαρής και να κατακρίνης τους αδελφούς; εξακολούθησαν οι άλλοι.
— Δίκιο έχετε, αλλά παρακαλέστε τον Θεό να μ' ελεήση, είπε πάλι ο ταπεινός Αγάθων.
— Και δε φτάνουν όλα αυτά, έγινες τώρα κι' αιρετικός.
— Α, όχι, αιρετικός δεν έγινα ακόμη, ύψωσε ζωηρά τη φωνή ο Αββάς, προς μεγάλη έκπληξι των ανακριτών του.
— Για εξήγησε μας, Αγάθων, του είπαν χαμογελώντας οι Γέροντες, γιατί δέχτηκες ευχαρίστως όλες τις άλλες κατηγορίες και τούτη την τελευταία δεν θέλησες να την παραδεχτής;
— Καλό είναι για την ψυχή μου, κι' ούτε κανένα βλάπτει, να με νομίζουν οι άλλοι φαύλο και φλύαρο, υπερήφανο και φιλοκατήγορο, αποκρίθηκε ο Όσιος. Αλλά να με νομίζουν αιρετικό, ζημιώνονται, και μένα χωρίζουν από τον Κύριό μου.
Οι Γέροντες θαύμασαν τη διάκρισί του και παραδέχτηκαν πως είχε δίκιο.
Γεροντικόν, μοναχής Θεοδώρας Χαμπάκη εκδ. Λυδία
Νομίζω ότι όταν ένας κληρικός αισθάνεται ότι εξυβρίζεται και συκοφαντείται από τα ΜΜΕ, οφείλει να προσφεύγει στην Δικαιοσύνη.
Η προάσπιση της τιμής του δεν είναι ατομική υπόθεση, αλλά αντανακλά σε όλη την Εκκλησία.
Δεν είναι και το καλύτερο, βέβαια, να πάει κάποιος στα δικαστήρια ένα συνάνθρωπό του.
Κάποιες φορές όμως αναγκαζόμαστε εκ των πραγμάτων να το κάνουμε.
Γι αυτό και υπάρχουν τα δικαστήρια.
Εάν δεν υπήρχαν και αυτά να αποδίδουν δικαιοσύνη κανείς δεν θα υπολόγιζε κανένα.
Ας ελπίσουμε να αποδοθεί δικαιοσύνη προς όφελος και του δικαζόμενου (για παιδαγωγικούς λόγους όπως έγραψε και ο π. Αναστάσιος) αλλά και προς γενικότερο όφελος της κοινωνίας.
Υπάρχει μια τρομερή αντίφαση στο σχόλιό σου 9.35.
Ο πρωτ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος στην μπροσούρα του «θέλω να δικαστώ» μας λέει ότι για πνευματικούς λόγους δεν κάνει δεκτή την Κυβερνητική Απόφαση (ΚΥΑ) την οποία συμμερίστηκε και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ο ίδιος μας λέει ότι η Εκκλησία δεν κάνει υπακοή στους Νόμους της Κοσμικής Πολιτείας. Γιατί όμως για θέμα καθαρά ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ζήτημα καταφεύγει στα πολιτικά Δικαστήρια. Για ζητήματα συκοφαντίας η εμπειρία της Εκκλησίας μας διδάσκει να κάνομε υπομονή και ο αδικημένος Χριστός θα μας δικαιώσει όταν θα υπάρχει όφελος για μας. Μήπως έχει κάποια τρικυμία στις σκέψεις του.
Το γενικότερο όφελος της κοινωνίας θα ήταν να υπομείνει χωρίς διαμαρτυρίες την λασπολογία όπως π.χ. ο Άγιος Νεκτάριος που γεν κατέφυγε ούτε στην Πολιτική ούτε στην Εκκλησιαστική δικαιοσύνη για όσα τον σπίλωναν ως άνθρωπο και Αρχιερέα.
Ο πρωτ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος έχασε το τραίνο έγινε ένας από αυτούς που για κάθε περίσταση κάνουν μια μήνυση. Έχει χρήματα νομίζω να τα σκορπά για το είναι του και όχι για φιλανθρωπία.
Δεν γνωρίζω αλλά θα τον ερωτούσα οι πάτρωνές του Αρχιμ. Γερβάσιος Παρασκευόπουλος και ο κατηχητής Γεώργιος Οικονόμου τους πήγαν άλλοι στα δικαστήρια αλλά αυτοί ποτέ δεν μήνυσαν κανένα όπως έχω διαβάσει.
Κύριε ελέησόν με από τον σκανδαλισμό!
Αύριο να Λειτουργήσεις και να μεταλάβεις τον Κύριο διότι έπραξες το χρέος σου π. Αναστάσιε. Ο Άγιος Κοσμάς είχε προφητεύσει για τους κληρικούς της εποχής μας. Προχώρα με τον σταυρό της εκδικήσεως στο χέρι. Σε τι διαφέρεις εσύ από αυτόν που μήνυσες;
Ας ακούσουν οι επισκέπτες από το 24.5 έως 26.3 το καλύτερο να ακούσουν όλη την εισήγηση. Πήρα απαντήσεις και αναθεώρησα σκέψεις.
https://anastasiosk.blogspot.com/2022/10/blog-post_80.html
Δυστυχώς, πολλοί σύγχρονοι δημοσιογράφοι είναι ασύδοτοι.
Η δικαιοσύνη πρέπει να τους επαναφέρει στην τάξη.
Τι θέλουν κάποιοι σχολιαστές εδώ μέσα τέλος πάντων; Ας προτείνουν αυτοί έναν άλλο τρόπο που θα περι στείλει την ασυδοσία του τύπου.
Τυχερός ο παπαΤάσος με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Δεν θα κουράσει τους οπαδούς του να τρέχουν άλλη μέρα. Να γνωρίζει ότι οι άνθρωποι της Δικαιοσύνης δεν έχουν θετικό επηρεασμό από οπαδούς με εικονες σταυρούς και κομποσκοίνια που είναι κάτι από παθιασμένους ακραίους, ανεμβολίαστους, ενάντια στα μουρόπανα στην εκκλησία, παλαιοημερολογίτες και γενικά από κάτι σαν την μακαρίτισσα Λουκά. Το μόνο ότι θα απουσιάσουν μια μερίδα από αυτούς που είχαν πάει την προηγουμένη φορά διότι θα έχουν ανειλημμένες υποχρεώσεις…..
Σας ασπάζομαι όλους τους ακραίους γιατί σας πάω.
Απαντώ σε όλους εσάς που επιμελώς κρύβεστε πίσω από την βολική ανωνυμία σας, μιας και αυτή δεν σας εκθέτει μπρος σε όλους όσους διάβασαν το ανώνυμο μεν αλλά συνάμα γεμάτο χολή και μίσος σχόλιό σας για έναν ιερέα που έκανε το αυτονόητο .Ο Άγιος Νεκτάριος στο βιβλίο του " Γνώθι σ αυτόν" έγραψε : Ο
ΦΘΟΝΟΣ εστιν των παθών απάντων το αδικότατον άμα και δικαιότατον.Το μεν ότι πάσι διοχλει τοις καλοίς ,το δε ότι τήκει τους έχοντας".
Δηλαδή : ο φθόνος είναι από όλα τα πάθη το πιο άδικο και συγχρόνως και το πιο δίκαιο.Και είναι το πιο άδικο γιατί εναντιώνεται σε ολα τα καλά, συνάμα όμως είναι και το πιο δίκαιο,γιατί λειώνει αυτούς που το ενεργούν.
Αυτός που έχει το θάρρος της γνώμης του ,μιλά φανερά και ξεκάθαρα με κάθε κόστος. Όμως ο φθόνος είναι τόσο ύπουλος,που οδηγεί εκείνους που φθονούν στο συστηματικό κρυφτούλι,χωρίς αυτό να τους εμποδίζει όμως να λασπώνουν κάθε έναν, ακόμα και ιερέα.Ντροπή κύριοι και κυρίες εν ανωνυμία.Τι φοβάστε; Αν ζητάτε την αλήθεια, επιτέλους γίνετε αληθινοί.
Γιαννακοπούλου Πολυξένη
Μία είναι η ΑΜΑΡΤΙΑ σας π. Αναστάσιε το ότι δεν κάματε ΥΠΑΚΟΗ στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Ο Θεός δια του δημοσιογράφου αυτού σας προκάλεσε σε ανάνηψη αλλά μάταιος ο κόπος. Δεν συμμερίζομαι τον τρόπον του, αλλά ούτε την ανυπακοή σας στην Συνοδικότητα της Εκκλησίας.
π. Μελέτιος
H ασυδοσία κάποιων δημοσιογράφων πρέπει να κολασθεί δικαστικά.
Το πρόβλημα δεν είναι η προσωπική διαφορά του π. Αναστασίου με το δημοσιογράφο αλλά είναι γενικότερο.
Η δημοσιογραφική ασυδοσία.
Πώς θα προστατευθεί η κοινωνία εάν
δεν εγκαλούνται δικαστικά οι ασύδοτοι δημοσιογράφοι;
Δημοσίευση σχολίου