Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

"Κύριε, έλα και μείνε μαζί μου στη καμπή αυτή του δρόμου" - Μητροπολίτης Χαλκίδος Νικόλαος Σελέντης

Η ζωή του επισκόπου είναι μια μαρτυρική ζωή. Η νέκρωσις του Χριστού εν τω σώματί μου. Μια σταύρωσις, ένα μάτωμα της καρδιάς, που κάνει τα μάτια να υγραίνωνται και τα χείλη να λένε: "Κύριε, έλα και μείνε μαζί μου στη καμπή αυτή του δρόμου".

-Παιδί μου, χωρίς τον σταυρό δεν είσαι δικός μου.

-Συγχώρα με, Πατέρα, που θέλω νάμαι παιδί σου χωρίς τα ματωμένα σημάδια σου.

-Έπειτα, παιδί μου, γιατί ξεχνάς πως ο πόνος σου αυτός σε φυλάει από τόσα άλλα κακά;

-Σ ευχαριστώ γι αυτό, Κύριε... Μόνο να μην είναι πολλά τα δευτερόλεπτα που μου κρύβεσαι. Δεν αντέχω. Το πρόσωπό Σου φανέρωνέ Το γρήγορα στη ψυχή μου. Δίδε μου την παρηγοριά Σου. Αμήν.!!!!

Μητροπολίτης Χαλκίδος Νικόλαος Σελέντης

Δεν υπάρχουν σχόλια: