Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Γνωστοποίηση







Γνωστοποίηση

 Αγαπητοί μου

από την 1η Ιουνίου 2023  παραιτήθηκα από άμισθος Διευθυντής της Μ.Φ.Η. «Η Αγία Σκέπη». Ως εκ τούτου ουδεμία διοικητική ή άλλη επαφή και αρμοδιότητα έχω. Ταυτόχρονα απενεργοποίησα και το κινητό μου τηλέφωνο, εις το οποίο μπαίνω κάποιες φορές για να δω αν είχα κλήσεις από φίλους.

Κατά τις τελευταίες τέσσερις ημέρες, έχω δεχθεί πολλές τηλεφωνικές κλήσεις από συγγενείς τροφίμων, καθώς και ορισμένα μηνύματα στο τηλέφωνο και στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο.

Σας ζητώ συγνώμη που δεν σας απαντώ, αλλά δεν έχω πλέον ουδεμία αρμοδιότητα.

Επιπλέον από σήμερα βρίσκομαι και εκτός Ελλάδος.

Με την ευκαιρία σάς γνωρίζω ότι κατά τις αρχαιρεσίες της Χριστιανικής Εστίας Πατρών την 31η  Μαΐου 2023 δεν έθεσα υποψηφιότητα. Ως εκ τούτου δεν μετέχω στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Παρακαλώ να απευθύνεστε στους αρμόδιους για κάθε πληροφορία.

 

Σας ευχαριστώ.

Αναστάσιος Κωστόπουλος