Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Εύχομαι σε όλους μία όμορφη, συναρπαστική χρονιά.

Lente hora, celeriter anni.
Αργά (περνάει) η ώρα, γρήγορα τα χρόνια.

Μία ακόμα χρονιά έφτασε στο τέλος της, και σκέφτομαι τις εμπειρίες αλλά και τα μαθήματα, που μου έδωσε αυτός ο χρόνος στο διάβα του…

Μία χρονιά γεμάτη από χαρά, εκπλήξεις, επιδοκιμασίες και αποδοκιμασίες, γέλιο, κλάμα, απώλειες, κέρδη, ανησυχίες, όνειρα και αμφιθυμικά συναισθήματα....

Άλλοι σκέφτονται «Να φύγει και να μην ξαναγυρίσει αυτή η χρονιά», άλλοι σκέφτονται: «Μου ήταν αδιάφορο αυτό το έτος» ενώ άλλοι αισθάνονται τυχεροί γιατί κατάφεραν μέσα στην χρονιά παίρνοντας μαθήματα να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους! 

Πέρασα μέρες όμορφες, χαρούμενες και ελπιδοφόρες, αλλά και μέρες που εμπεριείχαν την πρόκληση, τη στενοχώρια, τη δυσκολία.

Επιλέγω να αφήσω πίσω όλα όσα μου στέρησαν το χαμόγελο από το πρόσωπό μου, και να κρατήσω την ουσία από τις αρνητικές εμπειρίες...

Επιλέγω να κρατήσω τις στιγμές που γέλασα με την ψυχή μου, αλλά και όλες εκείνες τις στιγμές που έκλαψα από «δικούς» μου ανθρώπους, που με πίκραναν χωρίς κανένας να με δει.

Επιλέγω να βγάλω από τη ζωή μου τους ανθρώπους που νιώθω ότι με πήγαν ένα βήμα πίσω από τους στόχους μου, και επιλέγω να κρατήσω αυτούς που με βοήθησαν να εξελίξω τα όμορφα κομμάτια μου.

Δοξολογώ τον Θεό γιατί γύρισα σελίδα σε τοξικούς ανθρώπου. Προσπάθησα επί χρόνια, να προσφέρω μεθοδικά την εμπειρία και τις επιστημονικές μου γνώσεις, με κύριο στόχο να βοηθήσω όσο μπορώ ψυχές με τις οποίες συνδέθηκα και αγάπησα. Συνάντησα εμπόδια από ανθρώπους που γνωρίζουν μόνο «το αποφασίζω και διατάσσω». Που είναι έξω από την πραγματικότητα, αλλά στοχεύουν πάντα με την πρόσκαιρη «εξουσία» τους, να επιβάλουν το θέλημά τους ως παντογνώστες, χωρίς να σκέπτονται το αύριο. Δεν τους αξίζει να τους δίνω σημασία.  

Αισθάνομαι ότι ανήκω στους «τυχερούς» της χρονιάς γιατί τόλμησα και έφυγα.

Εύχομαι ο νέος χρόνος το 2024 που παίρνει σειρά να φέρει καλύτερες μέρες, με περισσότερη πίστη, όραμα και υγεία για όλο τον κόσμο. Εύχομαι σε όλους, η εσωτερική μας ενδοσκόπηση να οδηγήσει εγγύτερα στην αυτογνωσία. Να χαιρόμαστε με αυτά που έχουμε, να μη θέλουμε αυτά που έχουν οι γύρω μας, τουλάχιστον όχι με άσχημο τρόπο. Να εστιάζουμε σε εμάς, όχι στους άλλους. Να ανοίξουμε τις καρδιές και τα σπίτια μας. Να μην είμαστε απομονωμένοι. Να δίνουμε σημασία στη φιλία και τη συντροφικότητα. Προσωπικά, όσο κλισέ κι αν ακούγεται, εύχομαι να καταφέρω να γίνω καλύτερος άνθρωπος, ώστε κάποτε… να γίνω και καλύτερος χριστιανός..  

Θα κρατήσω τις απώλειες που βίωσα, που με θύμωσαν, που τις αρνήθηκα και εν τέλει τις αποδέχτηκα... και θα τις ενσωματώσω στο βιβλίο της ζωής μου..

Αποφεύγω να κρατήσω οτιδήποτε ψεύτικο, κάτι που δεν ήταν ο εαυτός μου, κάτι που ίσως αναγκάστηκα να υποκριθώ χωρίς να το θέλω...

Θα κρατήσω τα πρόσωπα που αγαπώ κοντά μου, και θα προσπαθήσω τη νέα χρονιά να τα φροντίζω, να τα προσέχω και να δείχνω πιο έμπρακτα την αγάπη μου...

Δεν θα ξεχάσω να θυμάμαι πόσο ίδιοι είμαστε τελικά όλοι μας, αλλά και συνάμα πόσο διαφορετικοί...

Ας κρατήσουμε και να αναστήσουμε τις ελπίδες και τους οραματισμούς, γιατί η ζωή χωρίς όνειρα, είναι ζωή χωρίς νόημα.

Εύχομαι σε όλους μία όμορφη, συναρπαστική χρονιά.   

Αναστάσιος Κ. Κωστόπουλος

1 σχόλιο:

Νικόλαος Μεσσαλάς είπε...

Μήπως Ἀναστάσιέ μου νά λέμε πῶς φεύγουν οἱ δεκαετίες;
Χρόνια πολλά καί καλά καί χαρούμενα καί φωτισμένα καί χαριτωμένα καί μέ ὅλα τά ἀγαθά τοῦ Θεοῦ.
π. Νικόλαος