Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Ο ΝΥΜΦΙΟΣ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗΣ ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΓΕΙΩΤΗΣ

Ο ΝΥΜΦΙΟΣ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗΣ ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ
ΤΑ ΡΟΥΧΙΝΑ ΤΙΜΑΛΦΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ

Απλώννε τη θκιαλεχτήν ελλιάν στον ήλιον μες τον τσέστον για να φύει η υγρασία.Ετσι ελάλεν η γιαγιά της γειτονιάς μας.Αφού οι κλάδοι ελαίας και τα μυριάδες φύλλα ετοιμάζοντο, η μαστόρισσα της γειτονιάς ανεφώνει γλυκήτατα .’’Γιώρκο έλα γιε μου να γράψεις τα μαξυλαροντυματα για τες ελλιες μας,για τα καπνίστηρκα μας’’.Ο Γιώρκος αίφνης άφηνε ο,τι έκαμνεν τζιαι τρεχτός έμπαιννεν έσσω δια το ευλογημένον διακόνημαν.΄Εγραφεν καλλιγραφικά
με τον μαρκαδόρον τον καλόν το όνομα της γιαγιάς του Καλλισθένη ΓΕΩΡΓΙΟΥ.΄Ητα ανέγραφεν τα άλλα δύο ρούχινα έμορφα σακκούλλια.Δια έτη όμως ικανά ουδέποτε απεκάλυπτεν τα δύο αλλά ονόματα.΄Ητα εικάζω το μόνον μυστικόν που ΕΙΧΑΜΕΝ με τον λίαν αγαπητόν παιδικόν μου φίλον.Πάντα στην αγωνιώδη ερώτηση μου.Φιλούιν θυμμώννει η γιαγιά μου.Εν γίνεται να σου πω.
Βράδυ της Κυριακής των Βαϊων την ώρα πούταν να φκει ο Νυμφίος ο Γιώρκος με ταπεινόν ΦΡΟΝΗΜΑΝ μου έλεγεν "Φίλε μου πκιάσε εσύ τον σταυρόν που σαι ψηλός."Ο ίδιος άδραχνε ένα των εξαπτερύγων και έδραμεν διά την σημαντικότερην πορείαν χαρμολύπης που επορευόμεθα εις την παιδικήν μας ηλικία.Ιδού ο Νυμφιος έρχεται....
Η γιαγιά του ψιθυριστά έβαλλεν μας ευτζιές.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΓΕΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: