Παρουσιάσεις Εργασιών στην Θεολογική Σχολή της Κινσάσας.
Εχθές Πέμπτη το πρωί οι τελειόφοιτοι της Θεολογικής Σχολής του Ορθοδόξου Πανεπιστημίου του Κογκό "Άγιος Αθανάσιος ο Αθωνίτης" παρουσίασαν τις πτυχιακές εργασίες τους ενώπιον της Πρυτανίας του Ορθοδόξου Πανεπιστημίου και των καθηγητών. Όλες οι εργασίες κρίθηκαν επιτυχείς. Τα θέματα τα οποία παρουσιάστηκαν ήταν δογματικής κσι απολογητικής φύσεως. Ο Μητροπολίτης Κινσάσας κ Θεοδόσιος ο και Πρύτανης του Ορθοδόξου Πανεπιστημίου του Κογκό ευχήθηκε καταλλήλως στους νέους πτυχιούχους και μετέφερε τις ευχές και τα συγχαρητήρια του Μακαριωτάτου Πάπα και Πατριάρχου Αλαξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ Θεοδώρου του Β από την έδρα του Αγίου Μάρκου.










1 σχόλιο:
Συγχαρητήρια στην Σχολή για την θεολογική προσφορά στην Εκκλησία της Αφρικής. Οι νέοι αυτοί να Ευαγγελίσουν Χριστό σε κάθε κομμάτι της Αφρικανικής ευλογημένης γης.
Δημοσίευση σχολίου