Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Χρεία υπομονής - Γέρων Ιωσήφ Ησυχαστής

Η ζωή του ανθρώπου, παιδί μου, είναι θλίψις, διότι είναι στην εξορία. Μη ζητής τελείαν ανάπαυσιν. Ο Χριστός μας σηκωσε τον σταυρόν, και ημείς θα σηκώσωμεν. Όλας τα θλίψεις εαν τας υπομένωμεν ευρίσκωμεν Χάριν παρά Κυρίου. Δι' αυτό μας αφήνει ο Κύριος να πειραζώμεθα. δια να δοκιμάζη τον ζήλον και την αγάπην προς αυτόν όπου έχομεν. Δι' αυτό χρεία υπομονής. Χωρίς υπομονήν δεν γίνεται ο άνθρωπος πρακτικός, δεν μανθάνει τα πνευματικά, δεν φθάνει εις μέτρα αρετής και τελειώσεως.

Γέρων Ιωσήφ Ησυχαστής

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αραγε ο Γερων Ιωσηφ έπασχε από γεροντισμό, που δεν άφηνε τα πνευματικοπαίδια του να μιλήσουν σε άνθρωπο;
Μαρίνα

Ανώνυμος είπε...

Μα με την υπακοή και μόνο αυτά [πνευματικοπαίδια ] έχουν φύγει για τον παράδεισο. όλες οι αρετές έχουν και από ένα στεφάνι..η υπακοή σε γέροντα,σε πνευματικό έχει ένα στεφάνι παραπάνω...Π

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΜΑΡΙΝΑ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ?
ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ
ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ/ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ?!

ΜΕ ΕΚΠΛΗΤΕΙΣ...
ΙΣΩΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΙΔΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ
ΚΑΙ ΙΣΩς ΝΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΤΟΥΣ.


ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ.
ΑΣ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΓΕΡΟΝΤΑ
ΕΝ ΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ!
ΑΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ,ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ!!
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΣ ΠΛΕΟΝ!

ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ-ΝΟΕΡΩΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΕΤΑΙ...
ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΠΑΠΟΥΛΗ
ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή μου, δεν κατηγορω τον Γεροντα, που μου είναι πολύ αγαπητός. Ναι έχω γνωρίσει πνευματικοπαίδια του. Διαβασε το βιβλίο ο Γεροντας μου Ιωσηφ ο Σπηλαιωτης. Είμαι σιγουρη ότι είχε δικαιο ο γεροντας και το έκανε . Το σχολιο μου είναι για τον Αναστασιο και το άρθρο περι γεροντισμου. Ποιος μπορεί να μας πει ακριβως τα όρια γεροντισμου και υπακοης;
Μαρίνα