Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Εκδρομή της Χ.Φ.Δ. Πατρών στην ΚΕΡΚΥΡΑ

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εκδρομή
της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης Πατρών
στην Κέρκυρα την πρωτομαγιά του 2009

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ αναστάσιε τι σημαίνει αυτό το σκιτσάκι με την γάτα?
Γιατί λές ότι έτσι αισθάνεσαι με κάποιους "φίλους σου"?
Πες και σε μας τι έγινε...
Χρ.ανεστη

φοιτητής είπε...

Δόξα τω Θεώ!Ο Θεός ευλόγησε και αυτήν την εκδήλωση της Χ.Φ.Δ.
Η επικοινωνία μεταξύ μας και ο προσκυνηματικός χαρακτήρας της εκδρομής ήταν τα δύο βασικότερα συστατικά της που μας προσέφερε ένα αξέχαστο τριήμερο!
Περάσαμε τέλεια!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ για την ευκαιρία που μας χάρισε ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΜΦΑΝΩΣ Η ΑΦΑΝΩΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ.

Ανώνυμος είπε...

Η αργία της Πρωτομαγιάς ήταν η αφορμή. Το κάλλος του προορισμού ήταν ένα επιπλέον κίνητρο. Ο λόγος όμως που 24 φοιτητές-μέλη της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης από την Πάτρα αποφάσισαν να περάσουν το τριήμερο 1-3 Μαΐου στην Κέρκυρα ήταν η επιθυμία τους ν’ απομακρυνθούν για λίγο από τις περισπάσεις της καθημερινότητας ώστε να συσφίξουν τις μεταξύ τους σχέσεις και όλοι μαζί να πλησιάσουν τον αναστάντα Κύριο.
Η αναχώρηση έγινε τα μεσάνυχτα της Πέμπτης από το λιμάνι της Πάτρας. Μέσα στο πλοίο ο ύπνος ήταν δύσκολος έως αδύνατος. Ούτε αυτό όμως ούτε και ο βροχερός καιρός που συναντήσαμε-χαράματα πια-στο νησί δεν μας στέρησε μία πρωϊνή βόλτα, που ξεκίνησε με προσκύνηση στα δύο ολόσωμα ιερά λείψανα που το κοσμούν, του Αγίου Σπυρίδωνος και της Αγίας Θεοδώρας, αστείρευτες πηγές ευλογίας και δυνάμεως. Το μεσημέρι μας βρήκε κατάκοπους αλλά και ενθουσιασμένους από την πρώτη μας γνωριμία με το στολίδι αυτό του Ιονίου. Έπειτα από λίγες ώρες ανάπαυσης ήμασταν έτοιμοι για νέες περιηγήσεις, ακόμα πιο μακρινές. Το σούρουπο μας βρήκε στο κατάφυτο Ποντικονήσι, κάτω από τον πολύχρωμο ουρανό να συζητάμε, παραδομένοι στην ομορφιά της πλάσης και των Θείων Λόγων.
Το πρωί της επόμενης ημέρας, προσευχηθήκαμε όλοι μαζί στον Κύριο στον Ι.Ν. Αγίων Σωσιπάτρου και Ιάσωνος. Το πρόγραμμα ήταν ακόμη πλουσιότερο, καθώς επισκεφθήκαμε το Αχίλλειο, τόπο ανάπαυσης της αυτοκράτειρος της Αυστροουγγαρίας και την Παλαιοκαστρίτσα, περιοχή της βόρειας Κέρκυρας, όπου συγκλονιστήκαμε από την ομορφιά της κτίσης και την Σοφία του Κτίστη. Πολύτιμος βοηθός μας αλλά και κατηρτισμένος ξεναγός ήταν ο κ. Βασίλειος Λευτεριώτης, Κερκυραίος φιλόλογος. Η επιστροφή στην πόλη της Κέρκυρας μας έδωσε την δυνατότητα να γευματίσουμε, να ξεκουραστούμε και να αφεθούμε στην μαγεία της. Το βράδυ, αφού παρακολουθήσαμε τον μακρόσυρτο εσπερινό στον Ι.Ν. του Αγίου Σπυρίδωνος, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Η επομένη ήταν μία μεγάλη ημέρα, η ημέρα του Κυρίου.
Την Κυριακή των Μυροφόρων παρακολουθήσαμε την Θεία Λειτουργία στη γυναικεία Ιερά Μονή Παντοκράτορος της βόρειας Κέρκυρας. Ήταν μία ασυνήθιστη εμπειρία που δεν μας άφησε ασυγκίνητους. Μετά το πέρας αυτής, οι μοναχές μας περιποιήθηκαν με θέρμη, όπως έκαναν και με το υπόλοιπο πολυπληθές εκκλησίασμα. Ιδιαίτερη τιμή προς εμάς αποτέλεσε η παρουσία της ηγουμένης και η ευχάριστη συναναστροφή μαζί της. Με την χαρά του Κυρίου να πλημμυρίζει της καρδιές μας αποχαιρετίσαμε την Κέρκυρα με ένα μεγαλοπρεπές ομαδικό γεύμα δίπλα στη θάλασσα.
Το ταξίδι της επιστροφής ήταν μία διαρκής επικοινωνία τόσο μεταξύ μας όσο και με τον κύριο Εμμανουήλ Σταθούλια και τον κύριο Αναστάσιο Κωστόπουλο. Η άφιξη στην Πάτρα και ο αναγκαστικός χωρισμός διόλου δεν μετρίασε την ικανοποίησή μας και τα αισθήματα ευγνωμοσύνης προς τον Κύριο. Γνωρίζουμε εξάλλου πως και στην πολύβουη πόλη έχουμε μία ήσυχη γωνιά για να συναντηθούμε και να συμπνευματισθούμε σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό, χάρη στην ευλογημένη ευκαιρία της εκδρομής.
Η εκδρομή στην Κέρκυρα αποτέλεσε σχολείο αρμονικής συνύπαρξης, ευκαιρία δημιουργίας ψυχικών δεσμών, πνευματική τροφοδοσία και αγνή απόλαυση των αισθήσεων. Οφείλουμε λοιπόν να ευχαριστήσουμε πάνω απ’ όλα τον Κύριο που μας αξίωσε να τύχουμε μίας τέτοιας ευλογίας και τους ανθρώπους Του που κοπίασαν για αυτήν. Και του χρόνου!