Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Θεία Κοινωνία - Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας


«Αν δεν προσέλθει στην τράπεζα κανείς, ενώ μπορεί, αυτός είναι τελείως αδύνατο να επιτύχη τον αγιασμό από τα τίμια δώρα, όχι απλώς διότι δεν προσήλθε, αλλά διότι δεν προσήλθε ενώ ημπορούσε και με αυτό φανερώνει ότι έχει έρημη την ψυχή από τις αγαθές διαθέσεις, που χρειάζονται για τα μυστήρια.
Πραγματικά ποια ορμή και προθυμία προς την τράπεζα, έχει αυτός που, ενώ μπορεί εύκολα να τρέξη προς αυτήν δεν θέλει. Ποια πίστις προς τον Θεό υπάρχει σ’ αυτόν που δεν φοβήται την απειλή που ευρίσκεται στους λόγους του Κυρίου, σ’ αυτούς που περιφρονούν το δείπνο τούτο. Πώς θα μπορούσε να πιστευθή ότι αγαπά αυτό που δεν το λαμβάνει, ενώ μπορεί να το λάβη;»

Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας

3 σχόλια:

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΒΑΣΙΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑΑΑΑΑ!

πηνελοπη είπε...

Σαλογραια διαβασε το ''εκφραση μοναχικης εμπειριας''του ιωσηφ σπηλαιοτου εκδοσεως ιερας μονης φιλοθεου....εκει θα παθεις την τρελλα την πνευματικη ...εκει θα σου μιλουν και θα λες ειμαι στον κοσμο μου...θα σου λενε κατι κουτσομπολιστικο και θα λες ''τι μου λετε τωρα καλε εγω ειμαι αλλου''....Το βιβλιο που λες το εχω διαβασει καλο ....πολυ καλο...αλλα αυτο που σου λεγω ειναι αλλο βιβλιο ξυπναει το μυαλο,ζεσταινει την καρδια,ραγιζει την συνειδηση...ναι ειμαι στον κοσμο μου γιατι αυτος ο κοσμος μου αρεσει...αυτος ο κοσμος μου εβγαλε το λεγομενο ''πτερυγιο απο το ματι'' και αυτος ο κοσμος οδηγει εκει που δεν οδηγουν ολοι οι αλλοι...και ας μην ειμαι στον μοναχισμο....

Ανώνυμος είπε...

παλι καλα που το εβαλες Τασο διοτι πολλοι παιρνουν την αυστηρη αποψη να μην κοινωνουμε συχνα επειδη ειμαστε αναξιοι..και δεν κοινωνουν..
Ο συνειδητος χριστιανος πρεπει να κοινωνει...και θα δωσει λογο για την αποχή του..
Οι λόγοι αποχής απο το μυστηριο οφείλονται στην τεμπελια του αγωνιστη:
1)κουραστικη η νηστεια
2)λαιμαργια στα αρτυσιμα
3)εγκρατεια πνευματικη
οι λόγοι αυτοι βασίζονται στο μη ασκητικο πνευμα..

Ξερω εναν πνευματικο που λεει στα πνευματικοπαιδια του να κοινωνουν καθε Κυριακη..και τα ιδια μου λενε οτι ειναι κουραστικο...

Θελει αγωνα αδελφοι να κρατησεις τον Χριστο..είτε μεσα σου είτε στη ζωη σου που παρακολουθουν και οι αλλοι.

Κ.Λ