Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Η προσευχή έκφραση ενότητος - Άγιος Ιωάννης Κροστάνδης


Μη λησμονείτε στην προσευχή σας κανέναν άνθρωπο. Να προσεύχεσθε για τους γονείς και τα αδέλφια σας, τους συγγενείς και τους φίλους σας, τους διδασκάλους και τους εργοδότες σας, τους ποιμένες και τους άρχοντες, τους πιστούς και τους απίστους, «τους εγγύς και τους μακράν». Να προσεύχεσθε «υπέρ του σύμπαντος κόσμου». Η προσευχή μάς ενώνει με όλους τους ανθρώπους μέσω του Θεού. Τι μεγαλείο! Η προσευχή είναι η ζωηρότερη εκδήλωση της αγάπης του χριστιανού, που αγκαλιάζει ολόκληρη την κτίση. Η προσευχή είναι η έκφραση της ενότητος των «πανταχού της οικουμένης» μελών της Εκκλησίας, στο όνομα του Χριστού. Η αγάπη του Χριστού συνέχει ημάς» (Β΄ Κορ. 5, 14).
Άγιος Ιωάννης Κρονστάνδης

4 σχόλια:

πηνελοπη είπε...

καλημερα! ΠΡΟΣΕΥΧΗ---Η μεγαλυτερη αρετη .καμμια αρετη δεν ενωνει με τον θεο παρα η προσευχη.Ενωνει τα δυο εις ενα πνευμα.[λεγει ο Αγ. Νικοδημος ο αγιοριτης].Εκ της ενωτητας γενναται η διακρισις αληθειας η ψευδους--η διορασις--η προωρασις--και η προγνωσις των μελλοντων.Ολες οι αρετες εχουν ενα κοινο γνωρισμα λεγει ο Αγιος...ειναι αναρχες -ατελευτητες-απειρες-και αναριθμητες--και συνεχιζει ο Αγιος με το ερωτημα [πως μπορει να υψηλοφρονησει κανεις αφου οι αρετες ουτε εχουν αρχη ...αλλα ουτε και τελος;....]----παραθετω κομματια σημαντικα που μου εκαναν εντυπωση αγιων πατερων που αγαπω ιδιαιτερα...καλη μερα εν κυριω

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Πηνελόπη κουκλάρααα!
(Στην ψυχή κουκλάρα, για το σώμα δεν ξέρω, δεν σε ξέρω εκ του σύνεγγυς)

Φιλιά αδερφικά, πεταχτά σα σπουργιτάκια από την Πάτρα

πηνελοπη είπε...

Δεν εχω γνωμη για μενα ...αδελφη-ε[ο,τι εισαι]το ζητημα ειναι τι λεγει ο θεος για μενα και για σενα και για ολους.ο,τι εχω δεν ειναι δικο μου και ο,τι εχεις καλο δεν ειναι δικο σου ...ειναι πολλοι συνανθρωποι μας που σου λενε΄΄ Δεν τοχω ρε παιδι μου...δεν ειμαι της θρησκειας τι να κανουμε τωρα...φταιω εγω που δεν αισθανομαι οπως καποιοι αλλοι;φταιω εγω που βαριεμαι τα πνευματικα;--εχει δικαιο ...κανεις δεν ειναι τελειος πραγματικα δηλαδη και εγω εχω παρα πολλες αποριες ...και κανεις δε ξερει ως το τελος τι θα γινει.. κανεις με αλλα λογια δεν γεννηθηκε Αγιος αλλα η προοπτικη ειναι η αγιοτητα.επιπλεον λεγει η Σοφια Σολομωντος ''ο αγραμματος αν διδαχτει ΑΠΟ σοφο γινεται πιο σοφος απο τον σοφο ...''--επισης στη Σοφια Σειραχ ''Μη μακαριζεις κανεναν ωσπου να τον βρει ο θανατος...''Γιαυτο ολοι ειμαστε μαθητες σε αυτη τη ζωη..και ο ενας παιρνει απο τον αλλον τα χρησιμα τα υπολοιπα τα αφηνει στον αλλον να τα καλλιεργησει και απο κακα να τα μετατρεψει σε καλα --νομιζω πρεπει αδελφη-ε να σε καλυψα--

Ανώνυμος είπε...

Πηνελοπάκι μου
ναι με κάλυψες.
Σ ευχαριστώ!